ליברפול 2016/17

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Mellow29, ‏8/7/16.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Ori8 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/09
    הודעות:
    4,374
    לייקים שהתקבלו:
    2,315
    להוכיח את הכשירות שלו אעלק, איזה חרטוטים מגוחכים. מעניין מה סטארידג' חושב על זה.
     
  2. StevenGerrard Member

    הצטרף ב:
    ‏17/6/13
    הודעות:
    1,860
    לייקים שהתקבלו:
    459
    ציפיתם שיהיה כתוב שאמרנו לסאקו שאין לו עתיד במועדון אבל אין קונים נכון להיום אז אנחנו מקווים שתקופת השאלה תקפיץ חזרה את המחיר וההתעניינות?
     
    Liverpool-Forever אוהב/ת את זה.
  3. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    זה חרטא בפיתה ואני בטוח שגם אתה לא מאמין בזה. אין קונים? תשים אותו על המדף ותראה שיהיו קונים, ביינתים למשל דום קינג אומר שווסט ברום היו מוכנים לשלם עליו 20 מ' פאונד אם הוא היה למכירה.

    התירוץ של המועדון למהלך הזה הוא מגוחך ושובר שיאי טמטום גם כשמדובר בליברפול. קלופ אמר לסאקו שהוא לא ישחק יותר העונה וצריך להוכיח את עצמו במקום אחר או לשבת ביציע. מה זה צריך להיות? מה לעזאזל תוכיח עונה טובה של סאקו בקבוצה כמו ווסט ברום של פוליס, שמצפה מהבלמים שלו לעמוד בקו הגנה עמוק, להטיס כדורים ולהיות עוד גוף במצבים נייחים? ואיך הוא יכול להגיד משפט כמו "לא ישחק יותר העונה" כשלפניו נמצאים ברוטציה בקנבאואר, פויול והופייה, סליחה לוברן, מאטיפ וקלאבן? (סליחה, שכחתי את לוקאס וג'ו גומז, שנראה שהם גם לפניו ברוטציה)

    לא מרוצה מהמקצועונות שלו? fair enough. אני בטוח שיש לקלופ סיבות טובות לפקפק בסאקו - בעיות משמעת במחנה האימונים, כל סיפור הסמים שהתחיל בגלל חוסר אחריות של סאקו, וכו'. בחיי שלא הייתי מניד עפעף אם קלופ היה מוכר אותו מהסיבות האלה, הוא המנג'ר והשחקנים צריכים להתיישר לפיו. אבל הנסיון הזה ללכת עם ולהרגיש בלי זה ניהול רע מאוד של הסיטואציה. קלופ משחק פה על איזשהי תקווה הזויה שסאקו עכשיו הולך למועדון נורמלי, משחק כדורגל רציף במשך שנה, נותן עונה מצויינת ואז עוד חוזר לליברפול שמח לשחק תחת המנג'ר שאיים להושיב אותו ביציע?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏30/8/16
    Rushie ו-oranfu אוהבים את זה.
  4. Big Virgil Member

    הצטרף ב:
    ‏5/12/11
    הודעות:
    702
    לייקים שהתקבלו:
    497
    אני ממש שונא להיות פסימי בתקופה זו של השנה, גם להיות נחרץ עכשיו אני שונא.
    אבל אנחנו מבצעים בחלון הזה שורה של מהלכים מפוקפקים שפשוט לא משאירים שום ברירה אחרת, רק להמתין ולראות את האוויר יוצא לאט לאט מהבלון הזה שנקרא ליברפול של קלופ.
     
  5. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,256
    לייקים שהתקבלו:
    18,271
    המועדון הכי מטומטם באירופה, בלי תחרות. אין שום תקווה למועדון הזה. כאילו יש איזה נגיף של טמטום של כל מי שבא בשער של מלווד.
     
  6. Ori8 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/09
    הודעות:
    4,374
    לייקים שהתקבלו:
    2,315
    לפי האקו מאטיפ שחרר את עצמו מאליפות אפריקה.
    צ'אן שוב נפצע באימון גרמניה ויחמיץ את המשחק שלהם. השאלה האם מסתמנת איתו בעיית פציעות או שזו אותה אחת ("לא רצינית" לפי קלופ) שהוא לא מצליח להתגבר עליה.
     
  7. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    21,996
    לייקים שהתקבלו:
    15,849
    הייתי הולך על ווילשייר בהשאלה, לא יודע אם ארסנל היו מסכימים להעביר אלינו אבל לא מזיק לנסות. בהשאלה העברה כזאת מרגישה לי כמו ניסוי עם סיכון מינימלי עבורנו.

    במקום זה, מסתמן שנודיע שצאן חתם על חוזה חדש בדיוק בדדליין דיי. אחלה תזמון כדי להדוף ביקורת על חוסר הפעילות של המועדון בחלון.
     
  8. StevenGerrard Member

    הצטרף ב:
    ‏17/6/13
    הודעות:
    1,860
    לייקים שהתקבלו:
    459
    לא מסכים שמדובר בסיכון מינימלי. אם, נניח, תיהיה לווילשייר עונה חלומית בליברפול... הרי זה לא שארסנל תמכור לנו אותו לאחר מכן.
    וסעיף רכישה שנקבע מראש... אפילו לויקטור מוזס לא היה סעיף כזה. קשה לי להאמין שונגר יסכים לזה.

    יש לי בעיה עם הביטוי "חוסר הפעילות של המועדון בחלון".
    היינו פעילים והבאנו שחקנים טובים. מאנה כבר מתברר כלהיט, מאטיפ עשה רושם טוב בבכורה, גרויץ' נראה מצוין בפרי-סיזן אך נפצע, קלאבן היה טוב באופן מפתיע עד הסיוט מול ברנלי ו-ואינלדום עדיין תעלומה. קאריוס אמור להחליף את מיניולה הגרוע ברגע שישוב מהפציעה.
    אני יחסית מבסוט מהפעילות הקיץ. עם זאת, יש טעם מר כי לא הבאנו מגן שמאלי (שזה בעיניי הדבר הכי בולט לרעה), כי לוקאס עדיין כאן וכי עדיין יש בעיות בסגל שצריך וניתן (היה) לפתור.

    אני חושב שלהגיד שהכל על קלופ או על הבעלים או על עלויות הרחבת אנפילד או על האפשרות למכירת המועדון או לחלק את האשמה לאחוזים בין האופציות... זה לא רציני. למרות הרצון, אף אחד מאיתנו לא באמת יודע מה הולך מאחורי הקלעים וגם כשעיתונאים מקבלים פיסת מידע ממקורות מתוך המועדון, המידע הזה יכול להיות מעוות ע"י אינטרסים של הגורם המדליף.

    יש אספקטים בפעילות שלנו הקיץ שמחייבים הרמת גבה לכל הפחות ומתסכלים בטירוף בחלקם. מותר גם להוציא את התסכולים האלה עכשיו (ולא רק בסוף העונה) אבל אפשר להוציא אותם גם מבלי לעקם או להקצין את המציאות.

    נהדר לשמוע שחותמים על חוזה חדש עם אמרה. מקווה שאין שם איזה סעיף שחרור מוזר. בנוסף, מקווה שהעונה הוא יקח עוד צעד קדימה לעבר קשר אחורי מוביל.
     
    owen11111 ו-Gianzola אוהבים את זה.
  9. Ori8 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/09
    הודעות:
    4,374
    לייקים שהתקבלו:
    2,315
    המועדון הזה כזה מתסכל. אני באמת בעיקר עסוק בלנסות לא להתעצבן שוב שוב על מה שהוא עושה לאוהדים שלו. קשה שלא לקחת את זה קשה כשהמועדון הזה באמת יורק כל קיץ מחדש על האוהדים שלו. אני מנסה לא להגזים, אבל זו באמת התחושה. אין קהל יותר שבוי ומסכן מהקהל של ליברפול.

    זה לא הכי קשור אבל איסקו כנראה בדרך לטוטנהאם. ביי פאר הריג'קט שהכי הייתי רוצה לראות אצלנו, ומעבר לעובדה שאנחנו זקוקים לשחקן כמוהו כמו חמצן, זה פשוט בלתי נסלח שאנחנו פשוט לא עושים את המאמץ הכי קטן שבעולם בשביל להתחרות על שחקנים בלבל הזה. זה לא יאמן שהקבוצה הזאת אשכרה מסרבת לנסות להיות תחרותית. זו החתמה שאם תקרה לדעתי שמה אותם שוב כמועמדים רציניים לאליפות. שחקן ענק שבקלות ישנה שם את כל הקבוצה.
     
  10. Rushie Member

    הצטרף ב:
    ‏7/11/08
    הודעות:
    2,886
    לייקים שהתקבלו:
    2,291
    זה קיץ גרוע, למה לברוח מזה? הוא הסתמן כרע כבר לפני חודש כשראינו שיש בעיות שלא הולכות לקבל מענה ומחר הוא הולך להיחתם כגרוע כשסופית אין לנו תחרות ראויה למגנים הפותחים ומשום מקום גם סאקו מועזב בלי שיגיע מחליף.
    לואיס אלברטו נמכר אתמול ואם באלוטלי ומארקוביץ' יימכרו עד מחר אנחנו יכולים לסיים את הקיץ עם פלוס 30 מיליון (!). וזה אחרי שקנינו 7-8 שחקנים. בכדורגל של היום אי אפשר באמת להתחזק בצורה כזאת ואכן אני חושב שהחיזוק בהתקפה יתאזן בסוף עם הבעיות בקישור וחוסר כוח האדם בהגנה ובמאקרו אני כבר לא כל כך בטוח שהתחזקנו הקיץ.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  11. StevenGerrard Member

    הצטרף ב:
    ‏17/6/13
    הודעות:
    1,860
    לייקים שהתקבלו:
    459
    Matt Spiro ‏@mattspiro
    OGC Nice trying hard to convince LFC to let Balotelli (signed for €25m in 2014) to sign on a free. Otherwise will push for loan (L'Equipe)

    James Pearce ‏@JamesPearceEcho
    All about off-loading those on fringes of squad for LFC today. Deals for Balotelli, Markovic, Wisdom & Markovic, and possibly Ilori.

    James Pearce ‏@JamesPearceEcho
    Also there's been plenty of loan interest from FL clubs in likes of Brannagan and Randall. But LFC will want promises over playing time.
     
  12. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    21,996
    לייקים שהתקבלו:
    15,849
    @StevenGerrard כשאתה מסיים את החלון עם מילנר מגן שמאלי ראשון (הוא פתח ולא מורנו ב2 המשחקים האחרונים), לוקאס קשר אחורי שלכל הפחות הוא ברוטצייה, ו3 בלמים אמיתיים שהם לוברן,מאטיפ וקלאבן (כרגע אי אפשר לבנות על גומז) אז כל מה שעשית לפני זה, גם אם היה טוב, בכלל לא רלוונטי כבר.
     
  13. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    StevenGerrard, אתה צודק כשאתה אומר שהיינו פעילים והבאנו שחקנים טובים, בניגוד לקיצים אחרים אין הרבה שחקנים שרשום להם על הראש 'כשלון' עוד לפני שדרכו על הדשא. אולי אולי ויינאלדום. הבעיה היא כמובן בשחקנים שלא הבאנו, ואני מאמין שאין צורך לחזור על הרשימה.

    בסופו של דבר הקיץ שלך נמדד לא רק בהשוואה לעצמך אלא גם בהשוואה ליריבות שלך לצמרת. אני חושב שבשנה שעברה היו לפחות 5 קבוצות עדיפות עלינו מבחינת סגל + צ'לסי שהייתה מתחתינו אבל ברור שמדובר בכשלון לא-נורמלי שלהם. מניו, סיטי, ארסנל וצ'לסי כולן עשו קיץ טוב יותר מאיתנו, כשגם טוטנהאם בסימן שאלה. יש עוד עונה ארוכה אבל כרגע אני מרגיש שבמקום להגדיל את הסיכויים שלנו להתמודד עם כל אלה, הקטנו אותן משמעותית.

    @Ori8 אני קורא עכשיו שאיסקו דווקא לא בדרך לטוטנהאם. אל תדאג, אנחנו עדיין לוקחים אליפות.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  14. StevenGerrard Member

    הצטרף ב:
    ‏17/6/13
    הודעות:
    1,860
    לייקים שהתקבלו:
    459
    מלו,

    מצד אחד, אתה רושם שצריך להסתכל על העברות הקיץ של היריבות: מניו, סיטי ארסנל וצ'לסי.

    מצד שני, אני חושב שכולם מסכימים שאין לנו את היכולת הפיננסית של אף אחת מהן, נכון להיום. אז איך אפשר להדביק פער בלי להסתמך על "מציאות" (כי לשים 30+ מ' פאונד על פירמינו ובנטקה וקיץ אח"כ על מאנה זה לא בדיוק לחפש מציאות) שרק במהלך העונה תתברר איכותם, בניגוד להחתמות יותר בטוחות (על הנייר) מצד היריבות?

    Sent from my SM-A710F using Tapatalk
     
  15. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    בתור התחלה, בוא נסכים שבין אם אתה קונה שחקן ב-35 מ' פאונד ובין אם אתה קונה שחקן ב-5 מ' פאונד, בשני המקרים מגיע שחקן. אצלנו לא הגיע שחקן לעמדת המגן השמאלי ולא הגיע שחקן לעמדת הקשר האחורי. זאת אומרת שאפילו מקום לתקווה לא ממש נשאר, אלא אם פתאום אנחנו מצפים ממילנר או לוקאס לעשות איזשהי לידה מחדש.
    אם תשים לב לאבולוציה של התגובות של רובנו בקיץ הזה, זה התחיל מ"תעזבו את צ'ילוול ותביאו שחקן מוכח כבר" ונגמר ב"אפילו צ'ילוול היה עוזר לנו". אני לא רואה פה איזשהי עקשנות של אוהדים לקבל רק רכש נוצץ, רובנו כבר היינו מוכנים להסתפק אפילו ב"מציאה" כלשהי.

    עכשיו לעניין היכולות הפיננסיות... בעייני זה בכלל לא האישיו פה, וזה מגיע ממישהו שכבר שנתיים חושב שתחת FSG יש לנו תקרת זכוכית ברורה מאוד (יש שטענו את זה מיד). בסדר, ברור ש-FSG מגבילים את המנג'ר ולכן יש איזשהי תקרה די קשיחה של 35-40 מ' פאונד שמעליה אנחנו פשוט לא מסתכלים על שחקנים. אתה באמת חושב שעל זה התלונות כרגע? אנחנו מסיימים קיץ עם פלוס, בעונה שבה הסכם זכויות השידור נותן עוד מקפצה להכנסות, ואין לנו עוד 30-40 מ' לשים על שחקנים בשני עמדות?

    לא, אני לא אעשה לקלופ את ההנחה הזו של "FSG כובלים לו את הידיים". כל העדויות מצביעות שזו עקשנות שלו לסמוך על מילנר/מורנו כמגן שמאלי, ולסמוך על הנדרסון/צ'אן/לוקאס כקשר אחורי, ולהיפטר מסאקו בלי לוודא שיש לנו בלמים טובים ממנו בקבוצה. הוא יקום ויפול על ההחלטות המוזרות האלה.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.