באיירן מינכן 2016/2017 :: לה פסטה די דון קארלו

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Der Kaiser, ‏17/7/16.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    נו, ונראה לך שאני לא יודע את זה? הרי רובן היה פצוע (בדיוק כמו שהיה פצוע בשני חצאי הגמר בעונה הקודמת לכך).
     
  2. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    לפחות רובן היה כשיר ב2013 והביא גביע עם שני חצאי גמר וגמר לפנתיאון. והכל "בזכות" הפציעה של קרוס ברבע הגמר כי רובן לא היה הרכב בכלל.

    Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
     
  3. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    ושכחת שיש לו ריח נפלא מבית השחי. מה זה קשור מה שכתבת?
     
  4. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    כתבת על רובן אז עניתי. נכון שהוא פציע אבל עתיר זכויות. בנתיים הוא הביא צמפיונס, לא קרוס.ויש לו עוד מה לתת.

    Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
     
  5. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    מה כתבתי ומה ענית? מה קשור זה שהוא היה מצויין בתור תלמיד כיתה ג׳ לזה שהוא היה פצוע בארבעת חצאי הגמר האחרונים? מה, כתבתי משהו לא נכון?
     
  6. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    לגבי מה שדברנו על חוזקה של הבונדסליגה: נאמר פה ש"מונאקו הממש לא משהו הדיחה את ויאריאל כך שהליגה הספרדית לא הצליחה לשלוח את כל נציגותיה לצ'מפיונס, בניגוד לבונדסליגה". אתמול אותה מונאקו ה"לא משהו" הביסה את פסז' 1:3. הכל עניין של הגרלות: אם גלאדבך לא מקבלת בדיחה בדמות יאנג בויז (טוטאל של 2:9 בהתמודדות) לכו תדעו אם היא עוברת. ואני ממש לא בטוח שלברקוזן תסיים לפני מונאקו בבית שלהם בליגת האלופות. אז לפני שמתלהבים מכך ששלחנו ארבע נציגות כדאי לשים לב לנסיבות. בדיוק כמו לגבי "ההישג" שהיינו בשלושה חצאי גמר רצופים אבל בכל העונות קבלנו הגרלות נוחות מאוד בשמינית וברבע, למעט יובנטוס אשתקד, וברגע שקבלנו קבוצה עצמתית הלכנו הביתה.
     
  7. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    חוץ ממך אף אחד לא מתלהב מזה ששלחנו ארבע נציגות לליגת האלופות.
    ושכחת לכתוב שרובן הביא לנו ליגת אלופות.
     
  8. floxx Member

    הצטרף ב:
    ‏9/8/16
    הודעות:
    6
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מין:
    זכר
    חבר'ה אם אפשר לחזור לדיון האיכותי שהתנהל פה ולא דו שיח ששייך לצ'אט פרטי.
    נושא מאוד מעניין שעולה בימים האחרונים הוא הרכישה של רד בול ליפציג את הכישרון הסקוטי הענק אוליבר בורק .
    בדרך כלל אני לא מתלהב כלל משחקים ש"מדברים" עליהם לפני הזמן במונחים מסוימים אבל הבחור הזה פשוט חתיכת שחקן ,כולל נתונים פיזיים מרשימים.
    מה שמעניין בכל הסיפור הזה וזו הסיבה גם שהפוסט עולה כאן הוא שגם באיירן לפי השמועות רצו לקנות את השחקן ומה שקרה הוא שליפציג הקדימה את באיירן .
    ראגניק הוא שועל לא קטן ועם כל הטינה שלו כלפי באיירן (עזב את המשרה בהופנהיים לאחר שבהנהלה החליטו בניגוד לרצונו למכור את גוסטאבו) יש צפי לכך שבשנים הקרובות רד בול תהפוך לאיום לא קטן על באיירן.נכון ,יש הרבה אנשים שצוחקים כאשר הם קוראים תוכן שכזה אבל רק להזכיר שהתופעה הזו לא חדשה ומבט חטוף על קבוצות כמו מנצ'סטר סיטי ,פאריס סן ג'רמן וצ'לסי מראה שהחברה מרד בול יכולים לגרום לבאיירן לא מעט כאבי ראש.
    יתר על כן ,קשה לראות מצב בו הקבוצה הזו מוכרת שחקנים לבאיירן (אף על פי שקימיש עשה את הדרך אך כל זה קרה לפני שהוא נהיה שחקן בעל שם ומעמד ובטח לפני שניהיה שחקן נבחרת).

    מה שכן ,קבוצה שכזו רק מחזקת את הליגה באופן כללי ,לדעתי.
    מה דעתכם ?
     
  9. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    יש את הדיון של לייפציג (ועוד כמה קבוצות) בשביל לדון על לייפציג :)

    הערה לגבי קימיש- לייפציג לא מכרה אותו ישירות לבאיירן. אם זה היה תלוי רק בה סביר להניח שהוא היה נשאר. לשטוטגרט, הקבוצה בה קימיש גדל, היתה אופציה לקנייה בחזרה שהיא מימשה ומיד לאחר מכן מכרה אותו לבאיירן.
     
  10. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    אני שמח על לייפציג והלוואי והם יעשו מה שהופנהיים הבטיחו שיעשו. אבל,
    נתחיל בעניין בורק. זה שכתבו שבאיירן מעוניינת בו זה לא אומר כלום. אם כל שחקן שנכתב שבאיירן מעוניינת בו (ברמה שנכתב על בורק) באיירן באמת הייתה מעוניינת בו היה לנו היום סגל של 50 שחקנים מטופ של הטופ. כך שכמובן הרוב הכמעט מוחלט של השחקנים שבאיירן "התעניינה" או רצתה בהם זה סתם סיפורים של העיתונים או עיוות העובדות כדי למכור ידיעות.
    לעניין לייפציג ובאיירן - גם היום וגם בעוד 3 שנים מהיום (לדעתי אפילו יותר מ - 3 ויותר בכיוון של 7) אין שחקן שבאיירן מעוניינת בו באמת והוא יעדיף את לייפציג עליה או שלייפציג תוכל לקחת אותו למרות רצונה של באיירן. אף שחקן מהטופ לא יעדיף קבוצה שאין לה באמת מה לחפש בליגת האלופות (כרגע) על פני אחת המועמדות האמיתיות והרציניות למאבק על התואר. כשלייפציג ישחקו כמה שנים רצוף בליגת האלופות ויגיעו לשלבים הגבוהים, אז אולי תהיה לשחקנים התלבטות. אפילו דורטמונד לא ממש מהווה בעיה לבאיירן בעניין שחקנים אז בטח שלא קבוצה שבאמת אין לה שום מסורת, לא בליגה ולא בליגת האלופות.
    ויתכן שלייפציג לא תרצה למכור שחקנים לבאיירן, אבל בגדול לא תהיה לה הרבה ברירה. לפחות לא בכמה שנים הקרובות. בדיוק כמו שגצה, לבנדובסקי והומלס הראו בדורטמונד (שכרגע גם היא הרבה יותר אטרקטיבית לכל שחקן מאשר לייפציג).
    אם לייפציג תנוהל נכון היא תוכל להוות תחרות שחקנים לבאיירן.
    אני בעד.
     
    Die Werkself ו-Der Kaiser אוהבים את זה.
  11. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    יש, אבל רק צעירים שיש להם הבטחה להרבה דקות בלייפציג ובמקביל בבאיירן יהיו על תקן פרוספקטים לעתיד שישחקו מעט. למרות שבמצב כזה אפשר להגיד שאם באיירן לא מתכוונת להציע לשחקן מסוים הרבה playing time, כנראה שבאיירן לא רוצה אותו עד כדי כך.

    בכל מקרה, יש דיווחים בגרמניה שגנאברי יחתום בבאיירן ויושאל מיידית לברמן. מעניין ומוזר בו זמנית.
     
  12. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    בדיוק מה שאמרתי. לייפציג לא יכולה להתחרות כרגע בבאיירן על שום שחקן מהטופ או אפילו דרגה מתחת לטופ. גם בעניין של צעירים ומה שכתבת למטה (וגנבת לי) זה בדיוק זה. גם אם באיירן רוצה באמת צעיר היא תקנה אותו ותשאיל אותו והוא יעדיף את זה על פני הצעה של לייפציג. שוב אם זה שחקן שבאיירן באמת מעוניינת בו ובטווח השנים של לפחות השלוש שנים הבאות.

    וכמו שאמרתי - גנבת לי את הידיעה. בכלל לא מוזר ולא תמוהה. באיירן מאמינה בשחקן אבל אצלה כרגע אין לו מה לחפש והוא גם לא יוכל להוכיח את עצמו. אז היא קונה אותו, נותנת לו להתבשל ולגדול בקבוצת ליגה לגיטמית. ואם הוא יוכיח את עצמו היא תקטוף את הפירות. דיי דומה למה שנעשה עם פיליפ לאם וטוני קרוס (רק שהם גדלו במועדון).
     
  13. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    מן הסתם שייקח עוד הרבה זמן (אם בכלל זה יקרה מתישהו) עד שלייפציג באמת תוכל להתחרות בבאיירן על שחקנים שמיועדים להרכב בבאיירן. לגבי צעירים, יכול להיות שכבר עכשיו יש שחקנים שיעדיפו לעבור ללייפציג ולשחק באופן קבוע מאשר לעבור לבאיירן ולהיות על הספסל או בהשאלות (לגבי גנאברי, אני לא יודע אם לייפציג באמת רצתה אותו והתכוונה לתת לו את הכסף והדקות שהוא רוצה).

    לשחקן צעיר מאוד (בן 15-17) שעובר לבאיירן יש לרוב סיכוי נמוך יחסית לפרוץ ולקבל הזדמנויות משמעותיות לעומת קבוצות כמו שאלקה, לברקוזן, דורטמונד, לייפציג, שטוטגרט וגלאדבך. השחקנים הבולטים שבאיירן החתימה בגיל הזה בשנים האחרונות הם פייר אמיל הויברג, אמרה ג׳אן מיצ׳ל וייזר וסינאן קורט - אולי הם לא התקדמו והרשימו מספיק, אבל כולם נחשבו לכישרונות גדולים ועזבו אחרי שלא קיבלו הזדמנויות מספקות. לשם השוואה חברו של הויברג יורארי פאולסן (שלמיטב ידיעתי נחשב לשחקן פחות מוכשר מהויברג) עבר ללייפציג ומשחק שם באופן קבוע.

    הנקודה שלי היא שאחרי המקרים של ג׳אן, הויברג ודומיהם (הימור - גם דורש ובמקום יעזבו תוך שנתיים-שלוש) המוניטין של באיירן כקבוצה בה שחקנים בגילאי נוער יכולים להתקדם (כמו קרוס, אלאבה, שויינשטייגר ולהאם) נפגע, והיו כבר כמה מקרים של שחקנים שדחו הצעות ממנה והעדיפו להישאר בקבוצות הנוכחיות שלהם או לעבור לקבוצות כמו לייפציג, שאלקה ולברקוזן בהן הם לא בהכרח ישחקו, אבל הסיכויים שם יותר טובים. כמה דוגמאות שאני יודע עליהן - לאון גורצקה, וינסנט תילי, יוליאן בראנט, לוין אוזטונלי וסאם שרק (שלושת האחרונים עברו ללברקוזן, אם הייתי עוקב אחרי הנושא יותר בטוח שהייתי יכול לתת יותר דוגמאות). אפילו רובן העדיף לרשום את הבן שלו למינכן 1860 ;) בקרב בני 18-21 המצב של באיירן יותר טוב, גם (או בעיקר) כי ברוב המקרים השחקנים שמגיעים אליה בגיל הזה מוכחים יותר.

    לדעתך כל השחקנים יעדיפו להיות מושאלים מבאיירן מאשר לשחק בלייפציג? אני לא בטוח. אולי הסקוטי כן קיבל הצעה מבאיירן והעדיף את לייפציג (כמו שאולי גנאברי עשה להיפך)?
     
  14. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    המעבר של גנאברי לבאיירן מוזר בעיני מבחינת גנאברי עצמו. ארסנל כנראה הבינה שהוא רוצה לעזוב וקיבלה את ההצעה הכי גבוהה, ובאיירן לא מסתכנת כמעט ומביאה שחקן מוכשר במחיר סביר (שנה לפני סיום חוזה, ארסנל לא יכולה לדרוש הרבה) הוא גם נחשב שחקן בית באנגליה, מה שמעלה לו את המחיר (כלומר, סביר להניח שבאיירן תוכל למכור אותו בעתיד ברווח). מבחינת גנאברי זה מוזר לדעתי כי:
    1. חשבתי שאחרי שהיה במעמד זהה בארסנל, הוא ירצה להפסיק עם השאלות וספסל כשהוא לא בהשאלה ולעבור לשחק בקבוצה שתיתן לו באופן קבוע לשחק ותוכל גם להרוויח ממנו מעבר לתרומה המיידית המקצועית. אם הוא לא ירשים בברמן הוא לא ישחק הרבה, בקבוצות שיוכלו למכור אותו ברווח ימשיכו לתת לו לשחק.
    2. הוא כנראה יהיה שחקן הרכב בברמן, אבל אלא אם אני טועה לחלוטין במחיר שלו קבוצות אחרות בבונדסליגה יכולות לקנות אותו גם כן. בחלקן (גלאדבך למשל), הוא לדעתי יוכל להשתפר יותר, אם כי שם הוא יצטרך להילחם על מקומו.
    3. הסיכוי שלו לשחק בעתיד בבאיירן כשחקן רוטציה/הרכב לא גבוה מאוד. יש קבוצות מרכז טבלה/תחתית אחרות בבונדסליגה שהוא יקבל בהן דקות כמו בברמן, יתאים שם לסגנון משחק ואם יהיה מספיק טוב יגיע לקבוצות ברמה של באיירן או קרוב לזה. הופנהיים למשל קבוצה שלדעתי היתה מתאימה לו יותר מברמן.
     
  15. Bayern Straße nach sechs

    הצטרף ב:
    ‏2/7/08
    הודעות:
    917
    לייקים שהתקבלו:
    57
    אני אציע נקודת מבט שונה מבחינת גנאברי, וכמו כן לכל ווינגר צעיר ומוכשר בעל שאיפות.
    באיירן נתפשת (בין היתר) בעשור האחרון כאחת הקבוצות שהכי מבוססות על משחק האגפים. הקיצוניים מקבלים הרבה את הכדור, משפיעים מאוד על המשחק (אצל כל המאמנים). אין ווינגר שלא אוהב את הכדור. והרבה.
    אפילו אם רובן וריברי ישמרו על פורמה טובה, את השיא כבר ראינו. זה לא אומר שהם ישחקו רע, אבל כמה נשאר להם ברמה הכי גבוהה? שנה? שנתיים? ופה נכנסים לתמונה הכשרונות הצעירים שירצו לתפוס את מקומם. נכון להיום, קוסטה וקומאן בחוד החנית. עם זאת, הם לא ביססו את מעמדם באופן מוחלט ובהחלט יכולים לקפוץ על ההזדמנות הרבה שחקנים מוכשרים אחרים.
    היום להיכנס אפילו לרוטציה בבאיירן זו משימה בפני עצמה, וכאן ההיגיון בהשאלה מצד שני הצדדים. עוד שנה? אולי גנאברי יעשה קפיצה נוספת ביכולת שלו בזמן שהותיקים יחוו נפילה קשה? ופתאום הוא שחקן לגטימי ברוטציה, אולי אפילו הרכב. אם יהיה טוב שני הצדדים הרוויחו וההנהלה של באיירן שוב תקבל המון נקודות זכות. לא יהיה טוב - עדיין ההנהלה מקבלת נקודות זכות על המחשבה העתידית הנכונה, פשוט פספסו בשחקן.
    אפשר להתווכח האם ברמן זו הקבוצה המתאימה, אבל זה כבר דיון אחר לחלוטין.
    לא מכיר את האישיות או הסיפור האישי שלו. אבל יש הרבה שחקנים שלשחק בבית, להלן, גרמניה - עושה להם את זה.
     
    Die Werkself אוהב/ת את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.