הקרב על זכויות השידור

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Alvaro Recoba, ‏22/11/04.

  1. Alvaro Recoba משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/6/03
    הודעות:
    12,566
    לייקים שהתקבלו:
    0
    היום בראיון עימו אמר יעקוב שחר נשיא מכבי חיפה שאם הוא לא יקבל בקרוב את הזכויות לשידור משחקי קבוצתו באופן בלעדי הוא ישקול לעזוב לאלתר, כשהמילה ישקול חשובה כאן לדעתי, במובן של ההסתייגות, אבל עדיין יש כאן איום.
    בפתיחת העונה התנהל מאבק איומים בין יושבי הראש של הקבוצות הגדולות מול ההתאחדות והיה איום של דחיית פתיחת הליגה אבל היו"רים התקפלו בסופו של דבר. יהיה מעניין לראות מה יהיה עם האיום של שחר, שידוע כבעל כוח רב בהתאחדות, כשהוא מאיים בעזיבה.
    יו"ר ההתאחדות איצ'ה מנחם אמר בתגובה: "עד שלא אקבל פנייה רשמית והודעה אישית משחר לא אגיב".
    למעשה, גם אם הוא יקבל פנייה רשמית לדעתי הוא לא יעשה כלום מכיוון שההתאחדות חסרת אונים (ולא בצדק) מול צ'רלטון, מחזיקת הזכויות שעושה כל מה שהיא רוצה לגבי ימי המשחקים, זמן המשחקים וכו'.

    השאלה הנשאלת היא האם לדעתכם ראשי הקבוצות צריכים להחזיק כל אחד בזכויות למשחקי הבית שלו, ומה לדעתכם יהיה הסוף עם הסיפור הנוכחי.

    אני חושב שלא יהיה טוב אם כל קבוצה תחזיק את הזכויות למשחקיה, זה יכול ליצור רק בלאגן. עדיף כבר מצב שבו הכל מרוכז אצל גוף אחד שלוקח כסף ולכן רבים, כולל אני לא מזמינים. בשבת שילמתי 22 שקל יותר וראיתי את המשחק במגרש באווירה טובה מאוד. לגבי מה יהיה עם הסיפור הזה? לא אופייני לשחר, אבל אני מקווה מאוד שהוא יתקפל גם הוא והנושא ירד שוב מהפרק.
     
  2. יוגב אסולין Guest

    אני דווקא ממש לא מופתע מכך שדווקא שחר עושה את הבלאגן אני רואה לכך כמה סיבות

    1. הוא האיש החזק של הכדורגל הישראלי והוא רוצה להראות שהוא יכול אפילו על יו"ר התאחדות ושיש לו מעמד וכח
    2. זכויות השידור של חיפה שווים יותר מאשר של כל קבוצה אחרת
    3. שחר יודע לנהל טוב מאוד את הכסף... ולכן הוא מעדיף את זה קרוב אליו..

    אני דווקא חושב שזה צעד טוב שקבוצות יקחו לעצמם את זכויות השידור על מנת שלא יהיה מצב כמו עכשיו שהכל משודר בטלויזיה מבלי שאף אחד מרוצה מזה. כדי שלא יהיה מצב שאזיה גוף בשם צ'רלטון מנהל לנו את הכדורגל..

    האם שחר באמת יעמוד במילה שלו ויעזוב במידה וזה לא יקרה? אני גם לא חושב שהוא באמת יעשה את זה.. אבל בהחלט יש מצב פה להפתעה גדולה שתזעזע את כל הענף..
     
  3. shmulikwe Member

    הצטרף ב:
    ‏22/12/03
    הודעות:
    1,112
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני דווקא חושב שזה טוב הדרישה של שחר. ברגע שהזכויות יהיו אצל בעלי הקבוצות יותר אנשים ימשכו לנהל קבוצת כדורגל כי הכסף שהם מקבלים יהיה תלוי בהם ולא בהתאחדות שבנינו דוב פנדה נורבגי היה מנהל את הליגה יותר טוב ממנה.
     
  4. בית"רי מלידה Member

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    9,190
    לייקים שהתקבלו:
    1
    שחר צודק, והלוואי שיצליח במאבקו!

    ההתאחדות זה גוף מושחת , שמוכר זכויות שלא שייכות לו בכלל !

    הזכויות שייכות לבעלי הקבוצות, הן אלו שצריכות לשלוט בליגה ולנהל אותה , בעזרת " מינהלת ליגה " , במקום ראש ענף התנועה באגד ( לשעבר..) .

    במקום שצ'ארלטון תרוויח - הקבוצות צריכות להרוויח !

    בראש מינהלת הליגה צריך לשים את שחר או אחד האחים לוזון - הם מבינים בניהול וכספים פי אלף מהמוקיון מחלק כרטיסי ההזמנה במשחקי הבועל !
     
    נערך לאחרונה ב: ‏22/11/04