ליברפול 2016/17

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Mellow29, ‏8/7/16.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,350
    לייקים שהתקבלו:
    7,512
    אין לי בעיה עם מילנר כאיש למשימות מיוחדות שעולה בקישור ההתקפי כדי להלחם על כל כדור ולעזור למגן שלו במשחק נתון שבו זה הכרחי, ברוב המשחקים שחקן כזה בתפקיד התקפי מגביל אותך יותר מדי. השאלה היא האם זה באמת ייראה כמו שאתה אומר - אם כן, אני בסדר עם זה.

    זה קצת מחזיר אותי 6-7 שנים אחורה לדיונים שהיו פה על קויט.
     
  2. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,789
    לייקים שהתקבלו:
    18,612
    מילנר, שהיה בסדר גמור עונה שעברה, הוא מסוג השחקנים שאנחנו צריכים להפסיק להחתים על מנת להתקדם כמועדון. הוא שחקן של ציון 6 קלאסי. עובד קשה, מוגבל טכנית, לא חכם במיוחד ומאוד שבלוני. במועדונים רציניים הוא שחקן בקצה הסגל למשימות מיוחדות, אצלנו הוא הוחתם ככוכב לבנות עליו קישור.

    גם לאלאנה, אגב, לא מספיק טוב לכן הייתי שמח אם היה מגיע עוד קשר התקפי והיינו נפטרים ממנו. הוא קשר התקפי שלא מייצר שערים, סוג של אנטיתזה לתפקיד. או לצורך העניין קשר מרכזי רציני כך שהיינו יכולים לשחק עם ווינאלדום גם בחלק הקדמי.
    אבל זה כבר לא יקרה.

    כמו גיל, כמגן ימני מחליף אני יכול לחיות איתו, אבל שמאלי? גם אם נייצר לו שטח הוא ייאלץ לעצור, להסתובב לרגל ימין וזה יתקע את הכל. מה גם שאני לא חושב שהוא מספיק קל על הרגליים על מנת להתמודד עם הקשרים ההתקפיים שייאלץ להתמודד מולם כמגן.

    פלאנאגן וסמית'? היו צריכים לעזוב. הם לא מספיק טובים גם כגיבוי.

    מגן שמאלי חייב להגיע. חייב. אין שום תירוץ בקטע הזה מבחינתי. צריך להיות הרבה מאוד כסף בקופה על מנת להביא מגן שמאלי ברמה גבוהה גם, שלא לדבר על גיבוי למורנו.
     
  3. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,216
    לייקים שהתקבלו:
    2,414
  4. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    לא יאמן. קאריוס בחוץ עד אמצע אוקטובר.

    אם מישהו תהה, אגב, מה מקור הנאחס:
     
  5. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    22,446
    לייקים שהתקבלו:
    16,281
    איזה באסה יא אללה.
     
  6. Rushie Member

    הצטרף ב:
    ‏7/11/08
    הודעות:
    2,955
    לייקים שהתקבלו:
    2,355
    טוב אז שמאנינגר יפתח מאוגוסט עד אוקטובר ואז לא יישחק יותר כדי שלא יתעלף. זה יוצא אותה כמות משחקים כמו אם נגיע לגמר בשני הגביעים בערך לא?

    ואם לסנגר על עצמי קצת, הפציעה הזאת קרתה בגלל ההתנגשות שלו עם לוברן במשחק מול צ'לסי, כלומר לפני התגובה המיוחסת, לקח להם הרבה מאוד זמן להבין את חומרת הפציעה משום מה.
     
    Scouser Tommy אוהב/ת את זה.
  7. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    36,455
    לייקים שהתקבלו:
    6,377
    יואוו לא להאמין שמאנינגר הזה מתקופת האצל והלחי רחוק פציעה אחת של מיניולה מלפתוח אצלכם בשער.

    שוער 3,כן?
     
  8. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,350
    לייקים שהתקבלו:
    7,512
    כן, זאת בדרך כלל ההגדרה של שוער שלישי, זה שפותח כש2 השוערים האחרים פצועים.

    לא רואה מה יש לבקר את ההחתמה הזאת, אם זה לא היה מאנינגר אז זה היה איזה ראיין פולטון מהאקדמיה או במקרה הרע, בוגדן.
     
  9. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,380
    לייקים שהתקבלו:
    25,801
    מין:
    זכר
    כבר החזירו מהבוידעם שוערים מבוגרים יותר כמו להמאן וגם לוקיץ' עמד בשערה של ארסנל בגיל 40 כמעט.
    עדיין פציעת שני שוערים זה דבר נדיר.
     
  10. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    22,446
    לייקים שהתקבלו:
    16,281
    אחרי שראיתי את בוגדאן אצלנו, אני מוכן להחזיר את ברוס גרובלאר מזימבאבווה להיות שוער 3.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  11. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    משחק נחמד בסך הכל. מילאן עלובה ברמה בלתי רגילה אז רוב המשחק התנהל במחצית שלהם.
    במחצית הראשונה היינו קצת תקועים בהרכב ה"בכיר" עם סטארידג', קוטיניו, מאנה, ללאנה, ויינאלדום והנדרסון. גם אם נחליף פה את ללאנה בפירמינו אני לא משוכנע שיש פה מספיק קסם כדי לפרוץ בונקרים. אם לשפוט לפי הפרה-סיזן, למאנה יש בעיה גדולה עם הפעולה האחרונה. ויינאלדום לא עשה הרבה חוץ מלהשאיר לסטארידג' כמה מצבים טובים שהאחרון בזבז.
    המחצית השנייה הייתה יותר מהנה, אוריגי חד בצורה מפחידה. נראה כאילו לא עבר פציעה ופגרה. שער סטארידג'י טיפוסי שלו, ואח"כ עוד סיומת טובה ברגל שמאל (שער שנפסל בגלל נבדל שלא היה). יש עוד שבועיים עד ארסנל ודברים יכולים להשתנות, אבל כרגע הוא נראה עדיף על סטארידג'.
    אוג'ו היה טוב מאוד כשנכנס. פירמינו היה עסוק בעיקר בלנסות לעשות טריקים. מרקוביץ' עדיין עלוב. מיניולה לא זינק אבל בחיי שלא התגעגעתי למשחק הרגל המחורבן שלו. קלאבן שוב היה סבבה. מילנר שיחק כמגן שמאלי במחצית הראשונה וההיילייט שלו במשחק היה כדור קרן אחד טוב.

    השחקן היחיד במילאן ששיחק בקצב סביר היה סוסו, שכנראה רצה להוכיח משהו למועדון. בעיקר הוכיח ששיחררנו אותו בצדק כי באנגליה אין לו מה לחפש. מאוד מאוד איטי עם הכדור ברגל, פיזיות של עלה נידף.

    שני השערים:

     
  12. Ori8 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/09
    הודעות:
    4,462
    לייקים שהתקבלו:
    2,396
    אני מסכים לגבי היכולת שלנו לפרוץ בונקרים, אבל אחרי שנים שזו אחת הבעיות הקשות שלנו, אנחנו גם כנראה לא באמת יודעים מה צריך כדי לפתור את זה. נראה לי שקצת כמו הבעיות הקשות בהגנה לאורך השנים, זה פשוט עמוק יותר. הרי השחקנים מקדימה התחלפו לאורך השנים ואנחנו עדיין מדברים על זה. לא הצלחנו עם טורס, ג'רארד, קויט, בניון וכו', ואנחנו לא מצליחים עם קוטיניו, פירמינו, סטארידג' ואלו שבניהם. סוארז היחיד שפירק הגנות לבד לגמרי אז הוא קצת השכיח את הבעיה הזו לעונה אחת. על הנייר אני לא חושב שיש לקבוצות אחרות היום בפרמיירליג שחקנים שכן מסוגלים לפרוץ הגנות קשוחות שחסרים לנו. אין לנו אוזיל או האזארד, אבל עדיין. אולי השחקנים שלנו הרבה פחות חכמים. זה דווקא כן משהו שאני משווה.

    קיוותי לראות את קלופ מנסה את מאנה בשמאל ומבאס אותי לראות שזה כנראה לא על הפרק. אני לא חושב שהוא לגמרי one trick pony, אבל הוא גם לא מאוד רחוק מזה. הנקודה הכי חזקה שלו בסאות'המפטון הייתה בסופו של דבר לדהור על הקו ולחתוך למרכז עם רגל ימין ואנחנו מאבדים את זה לגמרי כשהוא בימין. המסוכנות שלו צונחת בצורה דרמטית לדעתי בימין. הוא בטח לא מסוגל לחתוך פנימה עם רגל שמאל ומצד שני הוא גם לא בדיוק ולנסיה, שעובר שחקנים על הקו בקלות ומרים כדור טוב לרחבה. אוג'ו בימין ומאנה בשמאל. ככה אני הייתי פותח את העונה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏31/7/16
  13. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    איזה יצור לא ברור האוריגי הזה.

    בהתחלה קרעתי לו ת׳צורה ועכשיו אני חושב שהוא החלוץ הבלגי הכי מעניין בפרמיירליג. time will tell.
     
    Liverpool-Forever, Gianzola ו-Mellow29 אוהבים את זה.
  14. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    מאנה בשמאל זה אומר שתצטרך להזיז משם את קוטיניו ולהעביר אותו למרכז, שזה אולי רעיון פופולארי בקרב אוהדים בפורומים, אבל זו עובדה ששני המנג'רים שלו בליברפול העדיפו להציב אותו בצד שמאל. אם אתה מעביר אותו למרכז בשביל מאנה הוא הולך לאבד הרבה מהחופש שלו ולקבל שמירה צמודה, ובנוסף אתה גם תוקע את פירמינו באגף ימין, כשבאופן אידיאלי אתה רוצה אותו קרוב לחלוץ.
    אני חושב שקוטיניו בשמאל, פירמינו במרכז זה המצב האידיאלי עבורם. אולי היינו צריכים להביא שחקן אחר לקו ימין, אבל אם כבר החתמנו את מאנה אני לא חושב שיהיה מוצדק לפגוע בקוטיניו ופירמינו בשביל לשים אותו בעמדה האידיאלית.

    בסופו של דבר אני חושב שמה שקלופ ראה בו ובויינאלדום זו לא איכות טכנית יוצאת דופן עם הכדור, ואני לא חושב שהוא התמקד ב"לדהור על הקו" או "לחתוך במרכז", אלא על מה שהם עושים off the ball. לשני אלה יש תנועה טובה מאוד לעומק, משהו שחסר לנו מאוד בסגל, בעיקר בקו השני.
     
    oranfu ו-Liverpool-Forever אוהבים את זה.
  15. Ori8 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/09
    הודעות:
    4,462
    לייקים שהתקבלו:
    2,396
    אני הייתי עולה עם אוג'ו בימין. ביי פאר השחקן הכי מרשים שאנחנו יכולים לשים שם. הוא פשוט חייב להיות חלק רציני מהקבוצה הזאת העונה. אבל אתה צודק, ברגע שאתה שם את מאנה בשמאל אתה בבעיה עם קוטיניו ופירמינו - ועדיין, הרבה תועלת ממאנה בימין לדעתי לא נפיק וקלופ יצטרך למצוא לזה פתרון. אני כנראה רואה פחות טוב ממך את התנועה הכל כך טובה שלו לעומק מקו שני. לדעתי הוא הרבה יותר חד גוני משחקן שיודע לעשות תנועה חכמה לשטחים מתים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏31/7/16
מצב נושא:
הנושא נעול.