מנצ'סטר יונייטד 2016/17-אימפריות נופלות לאט

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏8/7/16.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,430
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני חושב שהסביבה ביובה הייתה כל-כך טובה מכל הבחינות שיש מעט מאוד קבוצות אם בכלל שמעבר של פוגבה אליהן היה חכם ונראה כצעד נכון מבחינתו, אולי רק ברצלונה למען האמת או באיירן מינכן - כי בריאל מדריד קשה לדעת. אם אני משווה בין שני המקרים מבחינת הקבוצה המשלמת(הרי כריסטיאנו הגיע לריאל עם ניסיון רב הרבה יותר כשהוא סחב קבוצה על גבו לזכייה באליפויות ובליגת האלופות מה שלא בידיוק נכון לומר על פוגבה) - ריאל מדריד ההיא הייתה 'גלאקטית' יותר מאשר יונייטד הנוכחית, היה לה סגל הרבה יותר טוב שהחל להיבנות, ומצד שני היה לה מאמן די בינוני כמו פלגריני. אפשר לומר שתחת מוריניו למרות העונה האחרונה - פוגבה יהיה בידיים טובות.

    מעריך מאוד את הצרפתי אבל סכום ההעברה הוא מוגזם לכל הדעות ולכן לא רציתי שיגיע לריאל מדריד. גם לא ב-100 מיליון, לא ב-90 מיליון כמו היגואין ולא ב-80 מיליון.
     
  2. owen11111 Member

    הצטרף ב:
    ‏23/10/14
    הודעות:
    1,558
    לייקים שהתקבלו:
    2,491
    מין:
    זכר
    מסכים עם כמעט כל מה שרשמת אלעד.

    רק את נושא הפוטנציאל האתלטי אני לא ממש רואה. מלבד פוגבה (ואולי ביילי, אותו אני לא באמת מכיר) אני לא רואה אף אתלט על בקבוצה הזו. אולי לוק שואו, אבל צריך לראות איך הוא חוזר אחרי פציעה לא קלה בכלל.
    זלאטן, מחטיריאן, קאריק, רוני/מאטה והאמת שגם מרסיאל - כולם שחקנים כדורגל עם איכויות מאד מרשימות, אבל אף אחד מהם לא מתלבש לי טוב על משחק לחץ.

    בנוגע להאם הפרוייקט מרתיע?
    מבחינת סכומי הכסף, ללא ספק. אבל כסף לבדו לא מספיק בשביל לקחת אליפויות, לפחות לא במצב העולם היום שגם ליריבות לא חסר.
    השאלה איך כל המרכיבים האלו יצליחו להתחבר.
     
  3. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    אני יודע שמוריניו דיבר כל הקיץ על 4 החתמות גדולות, אבל לדעתי הבאת מאטווידי = GAME CHANGER. אולי הוא שם פחות מפוצץ מפוגבה, אבל אני חושב שאתם צריכים שחקן כזה לא פחות. האמת, אין לי מושג למה לא מפסיקים להגיע דיווחים מצרפת ש-פ.ס.ז׳ מוכנים/רוצים לשחרר אותו. BOX-TO-BOX נפלא שיכול לעשות עבורכם הבדל עצום. על הנייר הוא מאוד מתאים לשחק לצד פוגבה + רג׳יסטה ולסגנון המשחק של מוריניו.

    אם כבר עסקינן בהשוואות לריאל מדריד וקיץ 2009, אז הוא יכול להיות אלונסו מבחינת האיזון שהקבוצה צריכה.

    אתלטיות והתקפות מעבר: כל החלק האחורי פרט לדרמיאן*; שחקני קישור כמו פוגבה ושניידרלין שיכולים לצאת קדימה (אצל השני זה היה יותר רלבנטי בסוטון בגלל התפקוד שלו כשחקן הקדמי יתר לצד גרזן כמו וואניאמה). גם הררה הוא שחקן שיהיה מעניין לראות אותו מחוץ לסביבה המסרסת של ואן חאל (מוריניו = סביבה שונה לגמרי עם הכדור); מיקיטריאן ומרסיאל יחדיו יכולים לעשות כל מה שאתה רוצה משחקני אגף כיום; זלאטן הוא פיבוט שגם עם הגב לשער יכול להוציא אותך ברגע למתפרצת אם תדע לנצל אותו נכון (ואין סיבה שמוריניו לא ינצל את היתרונות הללו); ורוני זה רוני. כל פעם מחדש זה דיי מדהים לחשוב עד כמה הוא תוקע את הקבוצה הזו ולוקח אותה לאחור. ליטרלי. זה בולט עוד יותר עם זלאטן ופוגבה.

    משחק לחץ טוב: אין בהכרח קשר לאתלטיות. זה כבר יותר קשור לאימון, תיאום ושחקנים מספיק חכמים שגם מוכנים לעבוד. לדעתי במילא לא נראה איזה משחק לחץ גבוה או הסתערות אצל מוריניו. הוא בטח ישחק נסוג ויחכה להעניש כמו שהוא תמיד עושה.

    * - אם מוריניו עושה מאלוף העולם ההולנדי של יונייטד שחקן שיודע לשחק מגן ימני זה יהיה שם קצת מלחיץ. למטה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏28/7/16
  4. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,623
    לייקים שהתקבלו:
    2,369
    מין:
    זכר
    מאטווידי מושלם לשיטה של מוריניו. הוא גם בשיא הקריירה שלו. פוגבה יעדיף את ריאל בסופו של דבר. עדיף ללכת על מאטווידי,זול בהרבה ולא נופל ממנו בכלל.
    לא יודע אם מאטה ישאר תחת מוריניו,אבל כבר נאמר פה יותר מפעם אחת. במקום להשקיע 120 מיליון על פוגבה,מאטווידי ועוד קשר התקפי אולי במקום מאטה.

    בנושא אחר,מויאס רוצה את פליאני. מזל שהוא חזר לפרמרליג..
    ויש לכם קיץ נהדר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏28/7/16
    avdz7 אוהב/ת את זה.
  5. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,380
    לייקים שהתקבלו:
    25,801
    מין:
    זכר
  6. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
    בימינו, שחקן בן 23 עם רקורד של ארבע עונות מוצלחות במועדון פאר אירופי הוא לא פוטנציאל ולא השקעה לעתיד. כשאתה קונה שחקן כזה בתלת-ספרתי, מותר לצפות ממנו לתפוקה מיידית, כמובן שהקבוצה צריכה לעזור לו בזה אבל אין סיבה לתת לו הנחות. על מרסיאל כשחתם אפשר היה להגיד שהוא החתמה של פוטנציאל (וזה לא מנע ממנו לתת תפוקה מהרגע הראשון, למרות שהקבוצה מסביבו עלובה), על פוגבה בטח שלא.

    ובלי קשר אני חושב שפוגבה עושה את טעות חייו במעבר הזה והוא יודע את זה יותר טוב מכולם.
     
  7. AOOF Member

    הצטרף ב:
    ‏11/10/09
    הודעות:
    192
    לייקים שהתקבלו:
    0
    למה טעות חייו?
     
  8. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
    כי כששחקן ברמתו עוזב את יובנטוס, זה צריך להיות רק לריאל או לברצלונה, לא לקבוצה שמשחקת בליגה האירופית ובונה את עצמה שוב מחדש אחרי שורה של כישלונות. כמו שזה נראה, הוא יודע את זה היטב וניסה להימנע מהמעבר אבל סוכנו רודף הבצע דוחף אותו לזה.
     
    JohnTerry26 אוהב/ת את זה.
  9. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,428
    לייקים שהתקבלו:
    4,732
    די, לא צריך להגזים. לכדורגלנים יש סוכנים, אבל ה-say האחרון עדיין שלהם. להפוך את פוגבה לאיזה מסכן שהסוכן שלו מאלץ אותו לעשות משהו זה פתטי בדיוק כמו הטענות בשעתו ש"רונאלדו הוא עבד" כי יונייטד מסרבת למכור אותו לריאל. כנראה שלפוגבה מתאים המעבר הזה, ויהיו סיבותיו אשר יהיו. אולי זה פשוט הכסף הגדול וגם האמונה שמיונייטד הוא יוכל להתקדם לריאל. אולי זו גם האפשרות לחזור כמנצח למקום שלא בדיוק דחה אותו אבל גם לא האמין בו.

    לגבי עניין הכסף ומה שהוא צריך להביא לך היום, אני לא מסכים. הרי גם עבור כישרונות הרבה פחות מבושלים מפוגבה משלמים כיום הרבה יותר מבעבר. כל מקרה לגופו. מדובר בקישור, שהוא נקודת תורפה גדולה של יונייטד כבר הרבה זמן. מדובר בכישרון גדול מאוד, כזה שאם יביא את מה שהראה עד כה יכול לתרום הרבה. וגם, מדובר בסך הכל בבחור בן 23, שזה לא ילד, אבל בקישור זה עדיין משאיר הרבה מקום לשדרוג והתפתחות.
     
    Sir Alex Ferguson אוהב/ת את זה.
  10. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
    יש הבדל בין לקוות שהוא עוד ישתדרג וישתפר עם השנים, שזה מובן, לבין לעשות לו את ההנחה אם הוא לא ייתן את מה שמצופה ממנו. מי שקורא את ההודעה של פול סקולס יחשוב שמדובר באחד כמו מרסיאל, שחקן בן 19 שהראה ניצוצות בליגה יחסית בינונית ונקנה על סמך הפוטנציאל, ולא בשחקן שהוכיח את עצמו בארבע השנים האחרונות באחד המועדונים הגדולים והמצליחים באירופה. פוגבה בן 23, כשרונאלדו עבר מיונייטד לריאל הוא היה בן 24. אז גם עליו אם הוא לא היה מצליח בעונות הראשונות היו אומרים שזה בסדר כי הוא שחקן לעתיד? לא, שילמו עליו סכום עתק בתור השחקן הטוב בעולם בזמנו וציפו לקבל תמורה בהתאם (וקיבלו). אז פוגבה לא השחקן הטוב בעולם אבל לבטח אחד הקשרים האיכותיים והבולטים בעולם.
     
  11. תומר1989 Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/15
    הודעות:
    2,022
    לייקים שהתקבלו:
    884
    מין:
    זכר
    חבר'ה איפה אתם חיים שהיום אפשר להתקדם מיונייטד לריאל? זו לא התקופה שרונאלדו נמכר.
    היום עם כמות הכסף בפריימיר ליג ובמיוחד של ענקית כמו יונייטד (שיגובה מן הסתם בהצלחה מקצועית עם הזמן) לא רואה את פוגבה עוזב את יונייטד כל עוד הוא בשיא כושרו
     
  12. Sir Alex Las' Killa

    הצטרף ב:
    ‏15/10/05
    הודעות:
    3,100
    לייקים שהתקבלו:
    491
  13. Greek Member

    הצטרף ב:
    ‏31/3/16
    הודעות:
    313
    לייקים שהתקבלו:
    102
    מין:
    זכר
    להפך. בתקופה שרונאלדו נמכר יונייטד הייתה בשנים הטובות שלה וריאל מדריד בשנים פחות טובות ועדיין לשחקנים היה את הג'וק לעבור לספרד ולריאל מדריד בפרט, היום יונייטד נמצאת בסימן שאלה גדול בעוד ריאל מדריד אלופת אירופה פעמיים ב3 השנים האחרונות. כסף יש ביונייטד והרבה זה כן, אבל לא חושב שהג'וק של השחקנים בלשחק בברצלונה או ריאל מדריד יעבור בשנים הקרובות.
     
    oranfu ו-Michael Carrick אוהבים את זה.
  14. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,380
    לייקים שהתקבלו:
    25,801
    מין:
    זכר
    אפשר לחזור על אותו ויכוח מהפורום האיטלקי שעורר מהומה.
    תתפוס קצת יותר מהמועדון שאתה אוהד אחרי המהלכים של הקיץ. ושוב ליגת האלופות לא חזות הכל.
    איפה יובה היו לפני 5 שנים?
     
  15. Andrea21 Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/05
    הודעות:
    865
    לייקים שהתקבלו:
    79
    זה לא משנה איפה יובה היו לפני 5 שנים, משנה איפה הם היום. כרגע, יובה קבוצה הרבה יותר חזקה מיונייטד עם סיכוי גדול הרבה יותר להצלחה מקצועית. פוגבה עובר בגלל כסף, וזה מובן. אחרת אני לא רואה שום סיבה לעבור מיובנטוס למנצ'סטר יונייטד.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.