אקטואליה

הנושא בפורום 'פורום אוף טופיק' פורסם ע"י Der Kaiser, ‏1/4/11.

  1. FelaKaT Member

    הצטרף ב:
    ‏9/2/06
    הודעות:
    4,752
    לייקים שהתקבלו:
    740
    הסכסוך הוא הרבה מעבר ל50 שנה, ככל שיקדימו להפנים את זה כך ייטב.

    אם המטרה של שוברים שתיקה ובצלם באמת הייתה זכויות אדם, לא היה להם שום צורך לשקר, להגזים ולסלף (ולספר סיפורים על שובי דו).
     
  2. Eclipse12 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    383
    לייקים שהתקבלו:
    54
    מין:
    זכר
    מה שאתה אומר (אם נאמר ברצינות) פשוט לא נכון. העדויות של "שוברים שתיקה" הן לא בעילום שם. כל מי שבא להעיד ל"שוברים שתיקה" עובר תחקיר רציני ומעמיק, והתחקירנים של "שוברים שתיקה" משווים את העדות של החייל לעדויות אחרות ולמציאות בשטח. במידה והעדות נתפסת כלא אמינה ושיש בה סתירות מהותיות - "שוברים שתיקה" פשוט לא מפרסמים את העדות. זו בדיוק הסיבה שהארגון הזה מעולם לא נתפס בשקר, ושארגון "עד כאן" שניסה כמה וכמה פעמים להתקיל את הארגון עם עדויות מומצאות נכשל שוב ושוב כי הן נמצאו כלא אמינות. לבסוף אותו אירגון ימני קיצוני בחר לתקוף את התחקור המעמיק של תחקירני האירגון באמצעות גרורתיו בתקשורת בגין שאלות "לא רלוונטיות", כשאותן שאלות בדיוק הכשילו את העדויות המומצאות שהביאו לשוברים.

    הדבר ההרסני בכל חברה הוא לא קיצונים וגזענים כמו גאס12 ואנשי קו-קלקס-קלאן שמאמינים בעליונות הגזע הלבן. אלה תמיד יהיו מיעוט, ואיתם חברה בריאה יכולה להתמודד אפילו בלי לסתום להם את הפה. הדבר ההרסני והמסוכן הוא האיזון קדוש בין "קיצוניים בשני הצדדים". ניסיון לשמור על נייטרליות בין דמוקרטיה, פלורליזם וזכויות אדם לבין פאשיזם, דיכוי ולאומנות וסילוף המציאות כך. אין סימטריה בין כובש לנכבש והגורם המדוכא (במיוחד זה שנאבק על זכויותיו) לא אשם באותה מידה כמו המדכא. השמאל שמפגין נגד המלחמה לא אשם באותה מידה כמו האריות של הצל שמכים אותו. אין איזון בין הפגנות למען עליונות העם היהודי (או הגזע הלבן) לבין הפגנות למען שיוויון זכויות. יש מאבקים שבהם צריך לקחת צד, גם אם אפשר לבקר אותו. האמת היא לא תמיד באמצע.

    כמו שאמר מרטין לוטר קינג בזמן המאבק לזכויות אזרח בארצות הברית כשציטט את דנטה: "המקום הכי חם בגיהנום שמור למי שבזמנים של משבר מוסרי שומר על ניטרליות". עשרות שנים לאחר מכן המשפט הזה רלוונטי מתמיד.

    (אגב, לא חסכתי כאן ביקורת על החברה הפלסטינית, מנהיגיה וגיבוריה. מובן שלא מעט פלסטינים "ירדו מהפסים", וחלקם מאדירים רצח של חפים מפשע. בכל זאת - אין זה מצדיק את הכיבוש, הדיכוי ושלילת זכויותיהם. בהחלט ניתן לבצע השוואה בינהם לבין הקיצונים כאן מימין, אך כל השוואה בין קיצוני הימין ל"בצלם", "שוברים שתיקה", ושאר עמותות השמאל וזכויות האדם היא שגויה ומסוכנת. אין כאן שום איזון, וחבל שהמרכז הישראלי הקיצוני של יאיר לפיד ובוז'י נופל בשטות הזו שוב ושוב.)
     
    נערך לאחרונה ב: ‏24/7/16
  3. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,460
    לייקים שהתקבלו:
    6,388
    */aaaroflמרכז קיצוני
     
  4. Gass12 Member

    הצטרף ב:
    ‏8/4/07
    הודעות:
    7,339
    לייקים שהתקבלו:
    468
    מין:
    זכר
    זה בשבילך Eclipse12 . אתם אבי אבות הפאשיזם אבל מתחבאים היטב .במחנה שלך יש מקום לאלוהים אחד $$$$$$$$$$$ הנה וידויו של יותם פלדמן על "הקומבינה" השמאלנית

    התנועה למען זכויות האקטיביסט (והאדם) | ארץ האמורי

    מתוך הכתבה


    אך הביטויים הברורים יותר לצמיחת קהילת זכויות האדם בישראל, התגלמו במציאות החומרית של חיי. בשנות השמונים והתשעים, לא רק שצמחה קהילה של זכויות אדם, אלא שגם חבריה החלו להתפרנס מכך באופן סביר ומעלה. מכונית הסובארו הלעוסה-מהוהה של אבא שלי, הפכה לפז'ו, הפז'ו להונדה, וההונדה ל-BMW. כך גם הדירה השכורה ביפו שקודם לג'נטריפיקציה היתה לבית די מרווח בתל אביב (בו אני מתגורר כיום). אין ספק שקבוצה נאיבית יחסית ומחויבת באופן אותנטי לעקרונות של צדק ודמוקרטיה, החלה לראות גם תמורה כספית ליגיעתה.

    כשהגיעה העת לפרנס את עצמי, פניתי גם כן לתחומים שמקושרים באופן כזה או אחר למצב הדמוקרטיה הישראלית. כתבות ותחקירים שכתבתי ב"הארץ" עסקו בתחום שאפשר להגדירו בהכללה כזכויות אדם, והעניקו לי עיסוק מהנה ומשכורת לא-רעה. אז התחלתי להבין גם שיש דבר מה בלתי הפיך בהשתייכות לקהילה זו. נדמה היה לי כי מי שקשר את גורלו – כתוצאה מייחוס משפחתי או החלטה פרטית – בגורל הארגונים הבלתי ממשלתיים בישראל הבטיח לעצמו פרנסה, ולו מינימאלית, אך לפחות מספקת, למשך לרוב חיי הבוגרים.

    בשנים האחרונות גיליתי שהמקרה של משפחתי ושלי עצמי אינו לגמרי יוצא דופן. עובדה ידועה אך לא מאוד מדוברת היא שחלק ניכר מאוד מפעילי השמאל בתל-אביב מתפרנסים בצורות שונות מענף זכויות האדם. רבים מבין הפעילים הבולטים ולעתים הקולניים ביותר בהפגנות, הם דוברים בשכר, אנשי יחסי ציבור, מפיקים ורכזים וכמובן עורכי דין שעומדים בראש הפירימידה של ארגונים אלה. מדובר במצב מבלבל למדי, שכן בעומדך בהפגנה, או אפילו בשעת שיחת חולין לא ברור אם האדם שלצידך מביע את דעותיו כתוצאה מהתגייסות פנימית או כחלק בלתי נפרד מהמשרה שלו, כמו הטלפון החכם, רשימת התפוצה לקומוניקטים או חשבון הטוויטר הארגוני..

    אני שונא רדיקלים שמסתתרים תחת איצטלה של מילים יפות ומכובסות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏25/7/16
  5. FelaKaT Member

    הצטרף ב:
    ‏9/2/06
    הודעות:
    4,752
    לייקים שהתקבלו:
    740
    עוד שקר מיני רבים מבית מדרשו של אקליפסה:
    http://www.nrg.co.il/online/1/ART2/739/153.html
    חבריו ליחידה של גבריהו מ"שוברים שתיקה": אלה השקרים שלך - גלובס
    כמובן שיש עוד פוסטים ששוברים שתיקה העלו ואנשים שהיו באירועים ההם הגיבו עליהם, ואיך לא, התוכנית במקור שניסתה להראות כמה הם בסדר, ובסוף גם שם גילו את השקרים שלהם (היו עוד עדויות שהוצגו כשקריים בתוכנית שלא מוצגות בגרף הזה, למשל עלילת הדם על הרעלת הבארות, מומלץ לראות את התוכנית בכל מקרה)
    תמשיך עם השטויות שלך על האין סימטריה בין הכובש לנכבש ובלה בלה בלה, בינתיים אתה מעולה עבור הצד הימני של המפה הפוליטית. המשך כך.

    https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfa1/v/t1.0-9/13692562_1566331843668761_1230239566303929036_n.Xxx?oh=3c495e3ebabe9c4b6f4b5c0a766535fa&oe=583263C0&__gda__=1477781323_78f9bfba57a2b3aba41ca1b4dccf6a72
     
  6. Eclipse12 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    383
    לייקים שהתקבלו:
    54
    מין:
    זכר
    אם החומר המפליל ביותר שהצלחת למצוא נגד "שוברים שתיקה" זו הכפשה חסרת ביסוס של ארגון שמנהל רדיפה נגדם, שאומרת שהעדות (עדות של לוחמים אחרים ולא של גבריהו עצמו) שאותה סיפר גבריהו שקרית כי חבריו של גבריהו ליחידה לא חוו זאת, אז הדבר מוכיח את המוניטין שהם צברו כארגון יסודי ואמין. מתוך יותר מ-1000 עדויות הימין שעובד שעות נוספות לא הצליח להפריך ברצינות עדות אחת ונכשל בכל ניסיונותיו לגרום לשוברים שתיקה לפרסם עדות מומצאת.
     
  7. FelaKaT Member

    הצטרף ב:
    ‏9/2/06
    הודעות:
    4,752
    לייקים שהתקבלו:
    740
    ברור שהחוויה האישית של גבריהו חשובה יותר משל כל מי ששירת אותו וחושב אחרת, אבל עזוב את זה, גם בכתבה האוהדת ביותר שעשו עליהם, 40% מהעדויות שנבדקו היו שקריות, עוד 40% לא היו ניתנות לאימות ורק 20% אומתו. כמו שאמרתי מקודם, הופרכו עוד ידיעות שלהם בתוכנית, כמו עלילת הדם על הרעלת הבארות.

    אני לא מצפה ממך להודות בשקרים שלך, אחרי הכל אתה מצדד בצד שכולו מבוסס על שקרים ושטוף מוח , אני נהנה לחשוף את השקרים שלך פעם אחרי פעם (זוכר את הבחירות המוסריות שהמחבלים עושים?), זה קל ומשעשע.
     
  8. Eclipse12 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    383
    לייקים שהתקבלו:
    54
    מין:
    זכר
    קודם כל, במקרה שהבאת גבריהו לא סיפר עדות שלו, אלא עדות של לוחמים אחרים. לכן חבריו של גבריו ליחידה לא יכולים להפריך את העדות הזו על בסיס החוויה שלהם. העובדה ששירתו יחד איתו אינה אומרת כלום.

    לגבי תחקיר המקור: לא צפיתי בו עד עכשיו, ומודה לך מאוד שגרמת לי לצפות בתחקיר החשוב והמעניין הזה. בתחקיר רואים את תהליך איסוף העדויות של שוברים, את הבדיקה אם העד הוא עד אמין והצלבה מול פרטים נוספים לאימות העדות. מתוך העדויות שהם בדקו הם מצאו שתי עדויות שהיו בהן אי-דיוקים (לדוגמה: מפקד הרג פלסטיני, וחייל העיד שהעונש שקיבל היה קנס כספי, כשבתחקיר מעמיק יותר נמצא שהוא יצא ללא עונש והקנס היה על מקרה אחר ומדובר היה בהתרברבות של המפקד ועדות זו הוסרה). גם בעדויות אלו אין כאן הפרכה חד משמעית, העדים נמצאו אמינים וסיפרו את החוויה האישית שלהם בשירות בשטחים, כשהעדות היא ממש לא שקרית ומומצאת. לכן בכל עשרות הפעמים שאנשי ימין ניסו להמציא עדויות שקריות כדי לנסות "להפיל" אותם הם לא עברו את המסננת שלהם ולכן לא פורסמו לעולם. בדומה לכך ישנן עדויות אלו "שוברים שתיקה" מחזיקים במאגר של עדויות של לוחמים שלא מפורסמות כי הן לא עברו אימות שלהם.

    אז מה נשאר לנו? מטענה מגוחכת ש"שוברים שתיקה" מפרסמים שקרים בכוונה תחילה על צה"ל כדי להכפיש אותו, לטענה שהתחקיר העיתונאי של "שוברים שתיקה" שהצליח לפסול כל מי שניסה להערים עליו לא קפדני מספיק, ונכנסות אליו לעתים עדויות לא מדויקות. זו טענה שונה לחלוטין וזו ביקורת לגיטימית שאפשר להסכים איתה או לא. אף אחד לא ביקש ממך לקרוא כל עדות של "שוברים" כאמת בהתגמלותה, אלא להסתכל על מכלול העדויות והחוויות שהלוחמים בשטחים עוברים יום-יום (ולמי מאיתנו אין חבר בשטחים שמספר סיפורים דומים?) ולהבין את המציאות הקשה שם.

    השורה התחתונה היא שאני ממליץ לכולם לצפות במלוא התחקיר על האירגון, שחושף את השקרים שאתה וחבריך הפצתם כאן לפני לא-הרבה עמודים. ככה עושים עבודה עיתונאית.

    *אני יודע שזה קשה לעיכול במשקפי השחור-לבן שלך, אבל פלסטינים =/ מחבלים. ורוב הפלסטינים, כמו שאר העמים, מבצעים בחירות מוסריות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏25/7/16
  9. Gass12 Member

    הצטרף ב:
    ‏8/4/07
    הודעות:
    7,339
    לייקים שהתקבלו:
    468
    מין:
    זכר
    חבורת הזבל הזו נתמכת ע"י כל גורמי השמאל. דוגמת המעופף אקליפס 12 האמת? פעם בעבר התפלאתי הכיצד אינכם רואים שמה שמתחיל כאן לא יסתיים כאן.
    זו דרכם של מסתננים איסלאמים מאז ומעולם.להיכנס על תקן פליט,לעורר רחמים וחמלה ואז לאחר ש"תופסים" מעט ביטחון "תופסים" תחת
    אז עכשיו זו בכלל לא מדינה שלנו,זו מדינה של ערבים והידד לנאצים ולהיטלר ששחט את האמאמא שלנו.
    היום אני פשוט מייחל שיקחו אותם במאותיהם ויעבירו לערים של אקליפס ודומיו.


     
  10. FelaKaT Member

    הצטרף ב:
    ‏9/2/06
    הודעות:
    4,752
    לייקים שהתקבלו:
    740
    שורה תחתונה -
    אבנר גבריהו מספר סיפורים לאירופיים כאילו מדובר בסיפורים אישיים ובלי שום גילוי נאות (נתעלם מכך שהוא גם הופך אותם לשגרה ומגזים) - שקר.
    אבנר גבריהו מוסר עדות אישת שלו על המ"פ שלו שרצה לרצוח לשם הרצח, המ"פ שלו סותר את הסיפור שלו - שקר.
    אבנר גבריהו הופך מעשים נדירים לשגרה (הכאת עצירים) - שקר.
    באתר של שוברים שתיקה נכתב שחיילים נקנסים על הרג של ילדים פלסטינים (שמנסים לרצוח) - שקר.
    באתר של שוברים שתיקה נכתב שגשש העדיף להעלים עין - שקר.
    נדב ויימן מספר שכולאים אנשים בשירותים/מקלחת, מפקד הצוות שלו סותר אותו - שקר.
    נדב ויימן מספר שהם ממפים את הבתים ללא שום מטרה, מפקד הצוות שלו סותר אותו - פה בגלל שיש לי ידע אישי בנושא, נגיד שזה מבורות ולא שקר.
    יהודה שאול מספר שהמתנחלים (חשבתי שהם מפרסמים רק עדויות של החיילים, מה קרה?) הרעילו את הבארות של הפלסטינים - מתברר שמדובר בתרנגלות אחת בבאר אחד ואף אחד לא ראה איך היא הגיעה לשם (גם על פי הפלסטינים) - שקר בדרגת עלילת דם.
    ואפשר להמשיך, למעשה בלא מעט פעמים שהתפרסמו עדויות בפנים גלויות, היו לא מעט אנשים שאמרו דברים הפוכים לגמרי.
    בשורה התחתונה2, שוברים שתיקה משקרים ורחוקים מאמות מידה עיתונאיות רציניות (שלא נדבר על חוקרים, שהם ממש ממש רחוקים מזה), את זה אומר דרוקר, לא איזה ימני קיצוני שמאמין בטהרת הגזע הלבן. בקיצור, אם מוסיפים את כל העובדות האלה לעובדה שהארגון עבר לעבוד במה שמכניס לו יותר כסף ותקבלו ארגון שפשוט משקר כדי לשרוד ולהרוויח את לחמו.


    אין לי בעיה לראות את העולם בשחור לבן, זה עדיף מאשר לא לראות כלום (כמובן, חוץ מלראות את המוסריות של המחבלים).
     
  11. Gass12 Member

    הצטרף ב:
    ‏8/4/07
    הודעות:
    7,339
    לייקים שהתקבלו:
    468
    מין:
    זכר
    התביעה במשפטו המיותר בתכלית של אלאור עזריה טוענת שהמחבל לא היווה סיכון באף שלב ( פרוטוקול של המ"פ ושל המח"ט ).
    "אז אני רק שאלה" כאן ממרומי המצלמה הזו ( אני מניח שרובכם אינו יודע שהזירה צולמה בארבע מצלמות שונות ) בגרסה שלא נערכה ולא הוגשה לעולם הדברים נראים שונים בתכלית.

    איני שופט , אבל ראוי שכל הצדדים הנוגעים יאמרו טעינו! יורידו את העניין הזה מסדר היום כי מנצחים גדולים בסיפור הזה אין.
    קרדיט לרן כרמי בוזגלו.
     
  12. Eric Cantona Member

    הצטרף ב:
    ‏27/5/11
    הודעות:
    2,728
    לייקים שהתקבלו:
    177
    מין:
    זכר
  13. Eclipse12 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    383
    לייקים שהתקבלו:
    54
    מין:
    זכר
    השורה התחתונה היא שהאמרות שאתה מייחס ל"שוברים שתיקה" הן שקריות ומכפישות ללא ביסוס (לדוגמה: מפקד הצוות של ויימן לא סתר ובטח שלא הפריך את עדותו), ומה שאתה עושה הוא עיוות גס של תחקיר "המקור". התחקיר ממש לא טוען את מה שאתה טוען, אלא מותח ביקורת לגיטימית על תהליך אימות העדויות ושמצליחות להסתנן עדויות לא-מדויקות. אם האירגון היה אוסף שקרים על צה"ל, היינו רואים היום פי כמה יותר מ-1000 עדויות באתר שלהם, כולל העדויות המומצאות של אורן חזן, "עד כאן", "האמת שלי" ושאר האירגונים שמקבלים כסף מהממשלה וגורמים זרים על-מנת להפיל אותם בפח.

    אז מה עשית כאן? לקחת ביקורת על תהליך אימות העדויות של "שוברים שתיקה", ביקורת שאת חלקה קיבלו "שוברים שתיקה" ואימצו אותה, והפכת אותם לארגון ש"משקר כדי לשרוד ולהרוויח את לחמו", מה שסותר בצורה גסה את אותו תחקיר שעליו אתה מתבסס. הבעיה שלך עם "שוברים שתיקה" היא לא מהימנות העדויות, אלא בכך שהם חושפים את אותה מציאות קשה בשטחים - שאני בטוח שכמו כל אזרח ישראלי גם אתה נחשפת אליה - לציבור הרחב, רק בגלל שאתה מתנגד למסקנות המתבקשות שאין לצה"ל מה לחפש שם. מכאן נובעת הרדיפה לאירגון, שהוכח כאמין יותר מכל אירגון לאומני אחר שעליו אתה מבסס את שקריך.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏26/7/16
  14. Eclipse12 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    383
    לייקים שהתקבלו:
    54
    מין:
    זכר
    תגובה נהדרת של איימן עודה לדברים שלו:


    אגב, כדאי לשים לב שנתניהו מתחזק שני דפי פייסבוק בעברית. אחד פופולרי יותר בשם "בנימין נתניהו" עם 1.8 עוקבים ששם הוא מפרסם גינויים נגד שמאלנים ושאר התלהמויות דברי הסתה, והשני בשם "ראש ממשלת ישראל" שהוא משמעותית פחות פופולרי (124 אלף עוקבים) וממלכתי יותר. שם הוא בחר לפרסם את הסרטון הזה כמו גם את הבעת התמיכה בבוגי יעלון. כדאי לשים לב שהוא פירסם הודעה דומה בשפה האנגלית בדף שלו באנגלית, ובכך הוא לומד מערפאת - מסית בעברית, אך יוצא עם מסר מפויס באנגלית לצרכי הסברה.
     
  15. FelaKaT Member

    הצטרף ב:
    ‏9/2/06
    הודעות:
    4,752
    לייקים שהתקבלו:
    740
    אתה כמובן משקר וכל מי שראה את התוכנית רואה את גבריהו, שאול


    וחבריהם משקרים במצח נחושה (תרנגולת, המ"פ, עדות בגוף ראשון), קנס, כלה אלה הם פשוט שקרים גסים, גם להפוך דברים חריגים לנורמות זה שקר), וגם אם אחטא ואזרום איתך, המקסימום שניתן להגיד עליהם הוא שהם גוף שלא ניתן לסמוך על הדברים שלו בעליל, בדומה לתיק דבקה למשל.

    בהחלט נחשפתי למציאות הקשה בשטחים, אנו נחשפים אליה מדי יום, וזה משהו שגם אתה וגם שוברים שתיקה וחברותיה מסרבים לראות ומתעקשים לעוות, זה חיות טרף שרוצחים ילדים בשנתם, טובחים ביהודים באשר הם יהודים כבר מעל למאה ולא פעולות של פורעים שעוקרים עצי זית או מרביצים לעצירים. ולהזכיר כאן לכולם, אתה ראית את אותם חיות טרף כאנשים מוסריים.

    אגב, אתה מוזמן להפסיק להשתמש ב"הוכח" ושאר מילים חד משמעיים כאילו זה מבוסס על משהו, בדיוק כמו כל שאר ההודעות שלך, אתה לא יכול לבסס אפילו טענה שלך, אז תחסוך את זה ממני ("הוכח כאמין יותר" עלק, זה דומה לכל המשפטנים בעולם שאתה ממציא שהם בצד שלך).

    כרגיל, התחלתי להשתעמם מהשקרים שלך, אז נתראה בשקר הבא (שאני רואה שכבר הגיע, עם הנתניהו מסית, עוד דבר שלא תוכל להוכיח, כרגיל).