בית 3 - כמה רחוק תצליחו להגיע כדי להימנע מכותרות שואה?

הנושא בפורום 'יורו 2016' פורסם ע"י Die Werkself, ‏31/5/16.

  1. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    שמינית מול סלובקיה (סיכוי קלוש לאלבניה), רבע מול איטליה או ספרד. ועל זה נאמר - Scheiße.

    משחק טוב של גרמניה. הרבה מהקרדיט צריך ללכת לקימיש שהיה טוב מאוד, במיוחד לעומת הוודס, ויצר לגרמניה אפשרות שלא ראינו בשני המשחקים הקודמים - לתקוף מאגף ימין. אוזיל היה מצוין, גם גומס ומולר למרות ההחמצות היו טובים ועם קצת יותר דיוק (גם של גצה המאכזב) גרמניה היתה מנצחת בהפרש גדול יותר.


    היריבה שלהם בשמינית כנראה תהיה צרפת (אולי ווילס). אם הם ינצחו את צרפת ויפגשו את אנגליה ברבע, אנחנו נשמע את ההמנון הבריטי פעמיים!
    כל הכבוד להם על העלייה, אם כי ראוי לציין שמשחק טוב אחד הספיק להם הודות לשיטה הבעייתית.

    עריכה: השמינית כמעט בוודאות מול סלובקיה. לא קל, אבל צריך לעבור בלי להסתבך ואם אפשר גם בלי צהובים.

    שני נתונים נחמדים מהמשחק:


    ואין בעד מה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏22/6/16
    Der Kaiser ו-golding אוהבים את זה.
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    היריבה הנ"ל היא לא קנה מידה אבל גרמניה נהנתה מזה שיש לה חלוץ אמיתי ברחבה כמו גומז גם אם בשביל השער שכבש לא דרוש משהו יוצא דופן. הבעיטות של מולר שעכשיו הלכו ליד הקורה ופעם אחת למשקוף - היו נכנסות בבאיירן אבל אולי הוא שומר את שלו לשלבים היותר חשובים, אולי כמו גרמניה עצמה? לדעתי אוזיל היה נהדר במחצית הראשונה, אפילו המסירה שלו בבניית המהלך של השער הראשון עם כל הכבוד לדאבל פס הנהדר אחר-כך. אוזיל לא צריך לשחק באגף אבל הדיוק שלו במסירה מצוין והוא בישל מצבים מעולים מעבר לגול, כשהוא נוגע בכדור אתה יודע שהוא יילך לאן שהוא צריך ללכת. גרמניה לא ספגה בשלב הבתים וגם זה משהו.
     
  3. ManUtd Fan Member

    הצטרף ב:
    ‏14/1/06
    הודעות:
    3,278
    לייקים שהתקבלו:
    26
    @Die Werkself

    גוברת בקושי... לא הייתי קורא לזה ככה. הם לא התקשו בכלל, הצפון אירים לא הגיעו קרוב אפילו ללדגדג את הבלמים הגרמנים, ובכלל, גרמניה הייתה צריכה לכבוש פה עוד שלושה שערים בערך. ניצחון מינימלי נכון, אבל ללא קושי בכלל.
     
  4. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    נכון, אבל בשורה התחתונה הצליח לי ;)
     
  5. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    10,468
    לייקים שהתקבלו:
    4,288


    ביורו עד עכשיו השחקנים מאכזבים אולי בכדורסל הם יותר טובים.

    חתיכת מיס מאצ' יש בין גצ'ה להומלס, מולר חייב לעזור. */aaaprot
     
    Der Kaiser אוהב/ת את זה.
  6. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    3 סיבות לטעמי לשיפור במשחק של גרמניה.
    הראשונה והעיקרית - החולשה של היריבה. לדעתי צפון אירלנד היא הנבחרת החלשה (מבחינת כדורגל) בטורניר.
    השניה - יוזוע קימיש. הוא לא מגן ימני (בינתיים) ולא נבחן הגנתית אבל הוא הרבה הרבה יותר מוצלח מהובדס בתפקיד. בוודאי מאמרה צ'אן. בניגוד לשניים האחרים יש לו יכולת התקפית טובה וראיית משחק של שחקן התקפי יותר. מי יודע, אולי יוגי בטעות עשה לנו טובה וחסך לבאיירן חיפושים בחוץ למחליף ללאם.
    השלישית - אוזיל שיחק הרבה יותר בצדדים מאשר מתחת לחלוץ. שם הוא בא לידי ביטוי הרבה יותר ותרם יותר. הוא היה המון פעמים בצד ימין. זה איפשר למולר לשחק מעין חלוץ שני. כמו בבאיירן העונה. התפקיד בו הוא הכי פורח.

    עדיין אני לא בטוח אם זה מספיק.
    הייתי שוקל להעביר את אוזיל לצד ימין או שמאל. לא לגמרי על הקו, אלא חצי ימין חצי אמצע ומישהו במקום המקביל בצד השני (ההעדפה שלי היא לירוי סאנה בימין שיודע לעשות דברים גם במקומות צפופים להבדיל מדרקסלר או שורלה.
    עוד אפשרות בעיניי ובמיוחד למשחקים קשים היא שאוזיל וקרוס ישחקו את הקשרים הקדמיים (שוב, בין האמצע לבין הקו) ובמקום של קרוס כקשר אחורי לשים את וייגל או צ'אן. ובחוד גצה ומולר.
     
    ManUnd, Uli Hoeness, Die Werkself ומשתמש נוסף אוהבים את זה.
  7. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    3,408
    לייקים שהתקבלו:
    2,204
    אשמח לראות בהמשך את סאנה משולב במקום גצה או דרקסלר, אבל יותר חשוב לי שגומז ימשיך בהרכב בהמשך הטורניר.
    אני חושב שהנסיון, הנוכחות הפיזית, ההתמצאות ברחבה ומשחק הראש שלו חיוניים למשחק ההתקפה. הנוכחות של גומז במשחק האחרון גם שחררה את מולר וגצה למצבים, אחרי שלא הצליחו לסכן את השער בשני המשחקים הראשונים.
    נכון שהיריבה הייתה חלשה אבל עדיין ראינו שיפור. עכשיו צריך לראות שיפור גם בניצול המצבים, וגומז אחר עונה טובה מאוד מבחינת כיבושים נראה לי כמו הפיתרון ההכרחי לפתוח לצד מולר.

    גצה חלש מאוד עד כה בטורניר, כולל מול צפון אירלנד. משהו בו נראה כבוי, הוא מרגיש מאוד כבד והססן עם הכדור, וגם ההחמצות שלו היו מזעזעות. אם כי אני חייב לציין שמהרגע שהוא יצא גרמניה סיכנה הרבה פחות את השער.

    נדב מסכים איתך לגבי קימיש.
    נהניתי מאוד לראות אותו בעמדת המגן הימני, הוא היה מאוד דינמי ואנרגטי על הקו, אמנם הגנתית הוא לא ממש נבחן אבל אשמח לראות אותו מקבל עוד הזדמנויות בתפקיד הזה, גם בבאיירן. אני חושב שעם תרגול בתפקיד הוא יכול להיות יופי של מגן, יש לו את הנתונים לתפקיד. הוא גם הוכיח שיש לו את היכולות להסתגל לתפקידים חדשים, כהראה כבלם משחק אחראי ואיכויות הגנתיות טובות, ומעמדת המגן פקטור הגובה אינו נחוץ.
    מאחר ועמדת הקישור עמוסה מאוד ואני חושב שקימיש הוכיח שהוא ראוי לקבל דקות, זה נראה לי כמו הזדמנות מצוינת לנסות להריץ אותו בתפקיד ולעשות לו הסבה. גם אלאבה לא התחיל כמגן ואחרי ההסבה הפך להיות אחד המגנים הטובים בעולם, אז שווה לנסות.
     
    Die Werkself אוהב/ת את זה.
  8. Greek Member

    הצטרף ב:
    ‏31/3/16
    הודעות:
    313
    לייקים שהתקבלו:
    102
    מין:
    זכר
    גומז צריך לפתוח בהתקפת גרמניה בגלל מולר. מולר פשוט נראה הרבה יותר טוב עם עוד חלוץ כשהוא יכול לזוז מסביבו בחופשיות ולנצל את המיקום הנהדר שלו, השילוב של גצה ומולר לא עובד כי גצה פשוט לא לוקח מספיק תשומת לב ברחבה בשביל שמולר ינצל זאת.
     
  9. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,582
    לייקים שהתקבלו:
    1,919
    מין:
    זכר
    אחרי חדריה, גם גומז מסיים את הטורניר.
    וכשמולר נראה כמו הצל שלו, מי יהיה החולייה המסיימת מול צרפת שההגנה שלה חלשה מאוד
     
  10. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,961
    לייקים שהתקבלו:
    25,664
    מין:
    זכר
    לירוי?
     
    Lebron אוהב/ת את זה.
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    מיכאל יוכין על הגיבור הטראגי של ההדחה של גרמניה: בסטיאן שוונשטייגר

    הסיום הטרגי של שווייני – האם היה זה אקורד הסיום בקריירה הבינלאומית?
    בסטיאן שוויינשטייגר התגבר באומץ על פציעות והצטיין בשני המשחקים הקשים של גרמניה ביורו 2016, אבל נגיעת היד האומללה הרסה את החלום להניף את הגביע כקפטן בתום עונה מתסכלת

    http://images.wcdn.co.il/2181414-18.Xxx?crop=w635

    בסטיאן שוויינשטייגר שיחק אתמול את דמות הגיבור הטרגי, ללא הגזמה. במונחים ספורטיביים בלבד, מדובר בטרגדיה אישית של ממש. לא פשוט להשקיע מאמץ כה עצום, להתגבר על כל המכשולים, להתעלות ולהצטיין, ואז להרוס הכל ברגע אחד של שגעון לא מוסבר. שווייני לא היה אמור להיות שחקן הרכב ביורו 2016. הוא החמיץ את החודשים האחרונים של העונה בפרמיירליג בגלל פציעה בברכו, כמעט ולא נטל חלק במשחקי ההכנה, ויואכים לב לקח אותו לצרפת בעיקר על תקן המנהיג, שמסוגל לתרום רבות הן בחדר ההלבשה והן כמחליף. ואולם, המציאות שינתה את התוכניות. הפציעה של סמי חדירה בדקות הראשונות ברבע הגמר מול איטליה חייבה את יוגי לזרוק את שוויינשטייגר למערכה, והוא לא אכזב. על אף שלא היה כשיר להשלים משחק רגיל, היה הקפטן על המגרש במשך 104 דקות, ונאבק בקישור הנמרץ של הכחולים. בהארכה כבר הותש לחלוטין, וזו הייתה כנראה אחת הסיבות להחמצת הפנדל האומללה בדו קרב. עם זאת, הגורל חייך אליו, וההחטאה לא גרמה להדחה.
    חדירה לא היה בריא אתמול, אבל גם שוויינשטייגר היה בספק. הוא עמל רבות על מנת להחלים בזמן ממתיחה שהוחמרה בברכו, ועלה לדשא עם זריקות. כאן, כמובן, המקום לתהות לגבי בחירת הסגל של לב, שהיה מודע לנטייתם של הכוכבים המרכזיים בקישור להיפצע, ובכל זאת לא הביא לצרפת גיבוי מספק. יוליאן וייגל, ילד הפלא של דורטמונד, נתפס ככל הנראה כמחליף של טוני קרוס בלבד, והמאמן לא סומך עליו במשבצת של חדירה. הוא לא שיחק דקה בטורניר. האופציה השנייה הייתה אמרה ג'אן, אשר לא שותף עד אתמול אף הוא. ואולם, לב הכין הפתעת טקטית מרתקת לדידייה דשאן. שוויינשטייגר היה שם להופעה מספר 38 בטורנירים הגדולים שהפכה אותו לשיאן עולמי בכל הזמנים. גם ג'אן נכלל בהרכב, והייתה מאחורי זה מחשבה מקורית.
    על הנייר, התייצבו הגרמנים ב-1-3-2-4 קלאסי, אך בפועל יועד שוויינשטייגר להחליף דווקא את מאטס הומלס המושעה. לראשונה בחייו, ירד הקפטן לעמדת הבלם, שיחרר את שחקני האגף קדימה, וכך דמה מאוד המערך לזה שהתמודד עם האיטלקים, 1-2-4-3. כבר דסקסנו כאן על ההצלחה של ויילס ואיטליה, שתי הנבחרות שיישמו את שיטת שלושה הבלמים באליפות הנוכחית והגיעו רחוק. בשני המשחקים הקשים ביותר שלה בטורניר, גם לב בחר לשחק כך. זה היה טבעי רבע הגמר על מנת לנטרל את היריבה, אך הרבה פחות צפוי אתמול. צרפת לא היטיבה להתמודד עם היריבה, ושוויינשטייגר היה אחד המצטיינים במגרש. הוא שלט ביד רמה בחלק האחורי של המגרש, ניווט את חבריו, ואפשר לקרוס לנוע לעמדה קדמית מאוד. ניתן לומר כי התוכנית של לב הצליחה מעבר למצופה. היו אלה 45 הדקות הטובות ביותר של שווייני העונה.

    עוד על ההפסד הגרמני:
    - מחדל פודולסקי שזומן לטענתו של יוכין רק על סמך היותו 'עושה שמח' בחדר ההלבשה, וסגל לא מאוזן מצד המאמן לאב
    - לא יהיה משחק גדול נוסף מול פורטוגל - שוונשטייגר כבש שלושער במשחק על המקום השלישי מולם במונדיאל 2006.