בית 3 - כמה רחוק תצליחו להגיע כדי להימנע מכותרות שואה?

הנושא בפורום 'יורו 2016' פורסם ע"י Die Werkself, ‏31/5/16.

  1. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    שכחתי, גם הוודס לא צריך להיות בסגל. הבנאדם היה פצוע כמעט כל העונה.

    צ'אן משחק חלש מאוד בעמדת המגן הימני. אין לנו את הנתונים והיכולת לשחק שם (אין מה לעשות, מה שנדרש ממגן זה לא מה שנדרש מבלם ולא מה שנדרש מקיצוני או חלוץ. יש שחקנים שמסוגלים לשחק בכמה עמדות. צ'אן לא מסוגל לשחק כמגן טוב. ואנחנו מחפשים מגינים טובים). אולי בתור משהו אחר הוא יכול להיות טוב. אבל הוא לא מיועד למשהו אחר. לכן, אין לו מקום בסגל.

    לגבי אוזיל. כתבתי שעליו אני עוד מוכן להתפשר ואני מוכן להסביר למה.
    ראשית, זה שיש שחקן טוב זה לא אומר שאין טובים ממנו. יכול להיות חלוץ מצויין אבל שיהיו חלוצים טובים ממנו.
    שנית, אוזיל, בכל המשחקים שלו בנבחרת נמצא בתפקיד לא מוגדר. הוא נראה משוטט על המגרש ברוב הזמן, הוא נראה אפטי ולא איכפתי. הוא לא לוחם והוא נעלם להמון דקות. לנבחרת גרמניה, במיוחד עם השחקנים הבינוניים שיש לה, אין את הלוקסוס לשחק עם שחקן כזה. שחקן לא לוחם, שחקן שנעלם. בנוסף הוא מחמיצן כרוני. ובמקום שלו היה אפשר לשים שחקן הרבה יותר מתאים.
    שוב, אישית, לא יודע אם הייתי מזמין את אוזיל, בטח שהוא לא היה אצלי בהרכב הראשון ובטח ובטח שלא באנקר. עם זאת, אני יכול לקבל את הזימון שלו. בניגוד לשאר הזימונים שכתבתי. (ואפילו לא הלכתי לסוף הסגל לחפש מה יש שם).
     
  2. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    שוויני ופולדי. תקן פודולסקי? אין בעיה. שיקח אותו/אותם כחלק מצוות הווי ובידור ולא על מקום של שחקנים. פודולסקי לא ברמה שנבחרת גרמניה שואפת אליה כבר המון זמן. עוד מלפני היורו הקודם, אם לא לפני זה וחבל להכביר עליו במילים. שוויני לא שיחק 3 חודשים. גם כששיחק הוא היה חלש ואיטי ואין מה לעשות זה לא שוויני שהיה לפני 3 שנים. גם בברזיל הוא לא היה מה שמצפים ממנו. למרות ששם הוא נתן את הדם (תרתי משמע) והיה משמעותי. אבל הוא כבר ממש לא מה שהיה אז גם כשהוא בריא. שוב, כאיש חברה ומוראל. אין בעיה. על תקן הצוות הנלווה. לא על תקן שחקן.

    צ'אן. צ'אן ממש לא גטוסו. אבל יותר מזה. הוא בכלל לא מיועד לעמדה הזו. הוא מיועד לעמדת המגן הימני או השמאלי (אמאלללל'ה). זה יפה שהוא שיחק בלברקוזן גם מגן שמאלי. גם אני שחקתי במכבי אשקלון בתפקיד הזה. איך הוא היה שם? מוצלח? מתי זה קרה? למה הוא לא שיחק שם יותר?
    אני מכיר לפחות שני מגינים שמאליים טבעיים גרמניים. בטוח יותר טובים ממנו בעמדה הזו. שמלצר (לא חולה עליו אבל הוא הרבה יותר מגן מכל המגינים שיש לנו בסגל) ודורם. אז על המקום של צ'אן הייתי לוקח איתי מגן ימני או שמאלי אמיתיים. ודרך אגב, יש לי גם אחד הרבה יותר גטוסו מצ'אן. לא מגיע לרמה של גטוסו (או ודיאל או לואיס גוסטבו וכיוצ"ב אבל הרבה יותר מכל אחד אחר שיש לגרמניה להציע כרגע).

    שורלה. תומס מולר, מריו גצה, מסוט אוזיל, יוליאן דרקסלר, לירוי סאנה. אה, כן ולוקאס פודולסקי. כמה עוד שחקנים אנחנו צריכים לעמדת הקיצוני השמאלי? ומכל העולם דווקא את שורלה? זה שלא מצא מקום בהרכב של הקבוצה שסיימה במקום השמיני בליגה? אם חצי מהרשימה של הקיצונים האלה לא היו מגיעים אז אין בעיה לקחת את שורלה. אבל בשביל מה צריך גם אותו? וכמו לגבי השחקנים האחרים, זה לא שעל כל תפקיד יש לנו שניים שלושה שחקנים טובים. יש עמדות שאין לנו לשם בכלל שחקנים.

    הומלס. הבחור פצוע וככל הנראה לא ישחק אף אחד ממשחקי שלב הבתים. כדי להיכנס לכושר משחק טוב (אם בכלל) יקח לו זמן והוא יצטרך משחקים בפועל. אז למתי הוא יהיה בשיא כושרו? לגמר? לחצי הגמר? אם נגיע לשם אז יוגי יעשה פריש מיש מההרכב שהביא אותו לגמר כדי לתת להומלס לשחק? באופן עקרוני הוא צריך להיות בסגל. בנסיבות הפציעה שלו. לא.

    לגבי אוזיל כבר כתבתי.

    אריק דורם היה חייב להיות בסגל אם הוא היה מספיק כשיר לחודש האחרון של דורטמונד. גם שמלצר. אין לנו מגינים. והקטור לא בטוח שמספיק טוב.
    קווין פולאנד/מקס קרוזה/סאנדרו ואגנר (לא מחזיק ממנו, אבל הוא לפחות חלוץ רחבה) היו צריכים להיות גיבוי לגומז. על אף כי לדעתי גצה אופציה לגמרי לגמרי לא רעה. אב מה יקרה אם נצטרך חלוצי רחבה אמיתיים עם משחק ראש ומרפקים?
    סבסטיאן רודה. לא שיחק יותר מידי. אבל הוא מגן ימני הרבה הרבה יותר טוב מכל מה שיש לגרמניה להציע כיום והוא גם היחידי שבאמת יודע לשחק כקשר אחורי פיזי מאוד. מתקל בלי פחד, חזק ומהיר. אם שחקנים עם רקורד משחק כמו שוויני, שורלה או הובדס בסגל, בטח שרודה חייב להיות.
    מקסי ארנולד. עוד אחד ש(למרות מה שנדב יעקובי חושב - שהוא חלוץ) הוא קשר אחורי אגרסיבי ופיזי. פחות מהיר מרודה אבל לא פחות פיזי ולא מפחד לתקל. אין לנו אף שחקן שישליט "טרור" במרכז המגרש. עם כל הכבוד לסמי קדירה שלטעמי כבר מעבר לשיא ולמעשה אף פעם לה היה "גטוסו".

    יש חוסר איזון משווע בסגל הגרמני. יש מגן אחד. יונאס הקטור (ובעמדה הזו צריך לפחות 3 - 4 בסגל). אין שום קשר דפנסיבי אמיתי (ובעמדה הזו צריך לפחות שניים בסגל), יש חלוץ וחצי (כי אם מולר יעבור למרכז מי ישחק בימין?) אבל טבחים/שחקנים חופשיים יש בלי סוף.
     
  3. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,149
    לייקים שהתקבלו:
    6,186
    @nfcb

    פחות מתחבר עם החלק הראשון שכתבת, אני חושב שבסופו של דבר זה תלכיד חזק שעדין מתמודד על האליפות ולדעתי מועמד בכיר לזכות.

    לגבי סבסטיאן רודה - מסכים איתך ב-100%.
     
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אולי המשפט הזה יותר נכון לקבוצות, בעיקר לאתלטיקו מדריד, אבל לדעתי גם כשמודדים נבחרת אז לא הולכים על השוואה של שחקן אחד מצד אנגליה לדוגמא ושחקן אחר, יריבו - מהצד הגרמני. התבנית של גרמניה מאוד נוחה ועובדה ששחקנים רבים הציגו בנבחרת יכולה הרבה יותר טובה מאשר במדי הקבוצות - סמי קדירה, לוקאס פודולסקי ואפילו לעתים מירוסלב קלוסה(היו לו עונות נהדרות - אבל כשמדובר בנבחרת הוא אחד מחלוצי הנבחרת הגדולים איי-פעם. נבחרת=לא רק גרמניה). הנבחרת הציגה משחקים נהדרים במונדיאל 2010, בעיקר נגד ארגנטינה וגם המשחק נגד אנגליה היה טוב למרות השיפוט. אני לא מתחמק מהבעיות בסגל גרמניה וברור שכולם רוצים להרוויח מדור הזהב הזה, מונדיאל אחד זה אולי נראה מעט מידי לעומת מה שספרד עשתה או אפילו צרפת, הנבחרת הגדולה הקודמת ששלטה כאן בכדורגל. ועדיין - המצב לא כזה איום ונורא.

    לגבי אוזיל - לעתים בארסנל הוא נאלץ לשחק באגף והוא מאבד את עצמו שם. אין לו את המהירות. לא הייתי ממהר להספיד אותו. תנועה נכונה של מולר לעומק - ואוזיל כבר יידע למסור לו בידיוק למקום הנכון ובטאץ' הנכון. אוזיל יכול לפרוץ כל הגנה בעולם במסירת עומק. לא רק שהוא מהראשונים שהייתי לוקח לסגל - אחרי נוייר ומולר - הוא גם הראשון שאני נותן לו את חולצת ההרכב אחריהם. שוונשטייגר זה סיפור אחר, ואם את באלאק ידעו לא לזמן באותו קמפיין - והוא היה שם הרבה יותר גדול משוונשטייגר(פשוט באלאק היה שותף לדור הכמעטים) - אז גם את שוונשטייגר היה אפשר להשאיר בחוץ.
     
  5. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    @nfcb,

    אתה שופט את אוזיל בצורה מעט מוזרה. כן, הוא ראוי לביקורת, אבל התפקיד המרכזי שלו במילא הוא לא להבקיע ולא להילחם; מודה, אני כבר מספר פעמים בעבר אמרתי שהוא שחקן שקשה לי לעיכול, אבל הוא בכל זאת פליימייקר טהור שיכול לגמור את המשחק ברגע אחד. הוא ביי פאר המוסר הטוב בסגל וסביר מאוד שגם בכל הטורניר הנוכחי. עם שחקן כמו מולר אתה רוצה שחקן כמו אוזיל במגרש. כמו כן, שפת הגוף שלו לא כזו רלבנטית מלבד העובדה שזה יכול להכעיס - ברמה הסטטיסטית הוא אחד השחקנים שרצים הכי הרבה באופן קבוע בכל משחק ומשחק.

    בלי שום קשר, אני לא סובל את יוגי. הוא סוג של ונגר עם סגל איכותי יותר באופן משמעותי. אול זו לא דעה פופולארית במיוחד, בוודאי אחרי שזכיתם רק לא מזמן במונדיאל, אבל אני חושב שהוא קיבל דור זהב ולמעט רגעים טובים של כדורגל התקפי טוב הוא לא ידע להוציא מספיק מהחומר שעמד לרשותו.

    שיחק בלחץ 2 משחקים בהרכב במשך כל העונה באגף שמאל וזה מגובה לפי TM. התקופה היחידה שבאמת הוזז באופן כמעט קבוע לאגף שמאל היה בתחילת העונה קודם לכן כאשר ונגר ניסה להקריב את כל המערך לטובת ווילשר. מעבר לכך, כפליימייקר הוא נוטה לזוז באופן מאוד חופשי בארסנל. בגרמניה זה אפילו קצת מוגזם יותר ממה שראיתי. לטעמי המנהל משחק החשוב והדומיננטי יותר בהנעת הכדור במגרש הוא קרוס.
     
    Rosner ו-Die Werkself אוהבים את זה.
  6. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    כמושאמרתי אני קצת אמביוולנטי לגבי אוזיל. עמים אני מת שיבוא לבאיירן ולפעמים הקללות שהוא חוטף ממני ...
    יסלחו לי אוהדי ארסנל אבל היא לא מדד בעיניי. תמיד כשהיא פוגשת בגדולות באמת היא כלום. וההישגים שלה בליגת האלופות יעידו. לכן ההצלחה שלו שם היא לא מדד בעיניי. כמו ש 15 השערים של סאנדרו ואגנר בדארמשטט לא.
    בנוסף, ופה האשמה היא ביוגי, בנבחרת הוא ממש לא מתאים. א אין לו איזה תפקיד על המגרש. הוא בחלקים ענקיים מהמשחק הראה סתם משוטט.
    ב. דווקא בנבחרת הוא כן מגיע למצבים ומחטיא אותם בצורה מרגיזה. לפעמים זה נראה שתוך כדי זלזול.
    ג. מה לעשות ובנבחרת גרמניה של יוגי אי אפשר שיהיו שחקנים שלא נותנים דם. פשוט אין מספיק שחקנים טובים. קרוס, מולר ובואטנג. זהו. אפילו גצה לא ממצה את מה שיש בו.
    ד. יש אינפלציה של שחקנים שהתפקיד שלהם לבשל ולהיות הפליימיקרים של הנבחרת. ולטעמי כולם עדיפים על אוזיל. קרוס, גצה, מולר, דרקסלר (נכון שלא כולם מס׳ 10 טהורים אבל גם הוא לא) ולכולם יש יתרונות עליו.
    ה. מצטער, אבל אני לא יכול להשתחרר משפת הגוף שלו על המגרש. בעיניי זה גם חלק ממה ששחקן צריך לעשות על המגרש. להראות כאחד שאיכפת לו. (ואני יודע שאוזיל כן אחד כזה. זה רק לא נראה כך).
    לכן, בשיקלול הכללי ובהילקח בחשבון השחקנים שיש בנבחרת והשחקנים שלא, אישית הייתי מביא מישהו אחר בתפקיד אחר.
     
    Uli Hoeness אוהב/ת את זה.
  7. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    אני חושב שאתה מגזים, אבל אני בהחלט מזדהה ומקבל את חלק מהדברים שאתה אומר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏5/6/16
  8. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    @nfcb

    - לגבי פודולסקי ושויינשטייגר, אני גם די מסכים עם זה. אבל בסגל של 23 שחקנים שבדרך כלל 3-4 שחקני שדה משחקים 20 דקות מקסימום בכל הטורניר, זה לא כל כך קריטי לתת משבצת אחת לשויינשטייגר, לצורך העניין. הייתי מעדיף אם מישהו אחר היה בסגל (קסטרו למשל), אבל זה ששוויינשטייגר בסגל לא נורא מפריע לי.

    - לגבי זה:
    1. השמות שכתבת בהתחלה אלה כל שחקני ההתקפה של גרמניה חוץ מגומס, לא רק קיצוניים שמאליים. בהנחה שגרמניה תשחק ב4-2-3-1, יש ארבע עמדות בהרכב. כמה שחקנים בסגל מתאימים לעמדות האלה? שמונה - ארבעה להרכב וארבעה לספסל (+קרוס שיכול להיות קשר התקפי). לא הייתי מתנגד לכך שיהיו שבעה שחקני התקפה ובמידת הצורך גרמניה תשחק 4-3-3, אבל זה לא שפשוט יש מלא שחקנים על אותה העמדה בלי שום הצדקה. מה גם שבדרך כלל המחליפים הם שחקני התקפה.
    2. שורלה פתח רע את העונה, אבל השתפר בהמשך ובסיבוב השני היה אולי השחקן הטוב ביותר של וולפסבורג (לא תואר מרשים, אבל זה לא העניין). ולגבי ״לא מצא מקום בהרכב״, מאז דצמבר הוא פתח באופן קבוע בוולפסבורג, כשרק בפברואר הוא סבל מפציעות קטנות ובעיות כשירות ולכן לא פתח בהרכב או לא היה בסגל. למה צריך אותו? בלראבי עדיף לדעתי, אבל הוא הוכיח שהוא יכול להיות מחליף מצוין ואני מעדיף אותו כמחליף על פודולסקי, סאנה, בראנט ופולאנד.

    - לגבי הומלס, מקבל את הטיעון שלך אבל לפי הדיווח האחרון שראיתי הוא צפוי לחזור למשחק השלישי בשלב הבתים. אם זה אכן המצב, יהיה לו זמן לחזור לכושר משחק מלא לקראת השלבים המכריעים. כל עוד לא יהיו פאשלות (למרות שזה לא בטוח בכלל) האתגרים הרציניים יבואו ברבע גמר והלאה. אני מניח שהשאיפה היא שהוא יחזור למשחק השלישי בבתים, ישחק גם בשמינית מול יריבה בינונית ויגיע בכושר טוב לחלקים המכריעים של הטורניר.

    - צ׳אן - אני לא זוכר בדיוק איך הוא היה כמגן שמאלי בלברקוזן, אבל למיטב זכרוני הוא היה בסדר. שלא יובן לא נכון, אני מעדיף לראות את שמלצר או דורם כגיבוי להקטור בעמדה הזו, אבל היתרון שלו כמגן שמאלי הוא שהוא טוב התקפית, יכול לחתוך לאמצע, למסור מצוין ולמעשה ליצור אלטרנטיבה שונה לעומת הקטור ולא שחקן מאותו הסוג (כמו שמלצר). כמגן ימני הוא יצליח פחות לדעתי ואני מקווה שהוא לא ישחק שם (מצד שני, אני לא בטוח את מי אני רוצה לראות שם. למה להאם פרש :(), גם כי המגן הימני בנבחרת גרמניה לרוב נשאר בודד על האגף והוא יתקשה לבד בהתקפה ועם מעט חיפוי בהגנה.

    - לגבי אוזיל אני עם @רודמן. וחלקית איתך,

    - את דורם הייתי מאוד שמח לראות בסגל. שמלצר לא היה הכרחי מבחינתי אם דורם היה בסגל, כי דורם יכול לשחק גם בימין וגם בשמאל ובמידת הצורך אפשר לאלתר בצורה סבירה עם רודיגר בימין וצ׳אן בשמאל.

    - ואגנר, למרות שאין עוד חלוצים מסוגו בגרמניה ברמה נורמלית (או לפחות כאלה שאני מצליח לחשוב עליהם), הוא לדעתי חלוץ בינוני למדי ולא ברמה לסגל נבחרת גרמניה. במקום פולאנד וקרוזה אני מעדיף כבר את גצה שהוא אחלה אופציה כחלוץ בנוסף לגומס, הם שחקנים טובים אבל לא הכרחיים.

    - רודה וארנולד - שניהם טובים ולא הייתי מתנגד לראות את אחד מהם בסגל (עדיף את רודה) במקום קימיש למשל שאני מפקפק עד כמה יוכל לתרום, אבל חדירה עדיף על שניהם כל עוד הוא כשיר ובמידת הצורך צ׳אן יכול להיות קשר אחורי ׳אגרסיבי׳. לא הולך להיכנס לויכוח על זה כי כאמור אני מחבב את שניהם וחושב שלרודה לפחות יש מקום בסגל.
    אם כבר קישור אחורי/מרכזי - גונזלו קסטרו שוב ״זוכה״ להתעלמות לא מוצדקת לטעמי מצד יוגי. גם חבל שקאמפל משחק בסלובניה כי אחרת אני חושב שהוא היה בסגל. לארס בנדר היה יכול לפתור את בעיות הקשר האחורי, אבל היה בעיקר פצוע העונה (סוון פחות טוב ממנו לדעתי).

    __________
    ולמרות הכל - אני מסכים עם חלק נכבד מהדברים שלך (חוסר האיזון בסגל, השימוש הלא נכון באוזיל ואי זימון/זימון שחקנים מסוימים) ומקווה שיוגי לא ימשיך אחרי היורו (למרות היעדר מחליף נורמלי באופק).
     
  9. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    שמלצר היום המגן השמאלי הכי טוב שיש לגרמניה, גם יותר טוב מהקטור הבינוני לטעמי.
    אני הייתי לוקח את מיצ'ל ווייסר מהרטה וגם מתיאס גינטר היה חייב להלקח כאופציה לעמדת המגן הימני. אני הייתי לוקח גם את קאסטרו כשחקן שיכול לשחק בקישור או כמגן. גם יוליאן קורב מגלדבך יכול היה להיות אלטרנטיבה ועדיף על הוודס או רודיגר. קיצר לאוו עשה סלט ובחר לטעמי את השחקנים הלא נכונים. אבל חייבים להגיד שלאוו איכשהו בטורנירים בד"כ מצליח עם הבחירות שלו..
     
    nfcb אוהב/ת את זה.
  10. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    רודיגר נפצע ויחמיץ את היורו. עדיין לא פורסם מי יחליף אותו, אני מהמר שזה יהיה או הגרסה המקוצרת של רודיגר (=רודי) או בלם כלשהו (למשל טה).
     
  11. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    אני חושב שבכלל אין צורך להביא לו מחליף.
    קודם כל יש את אוזיל, שלדברי יוגי מובטח לו הרכב ובעמדה מרכזית (לא בכנפיים) וזה כולל את האפשרות של הקשר בעמדה מס' 6. אז כנראה אפשר גם לשחק איתו בלם. ואם לא הוא אז פולדי. במקום זה, אפשר יהיה להביא את מריו באסלר, שהוא דמות מאוד ססגונית וצבעונית ועושה שמח (ככה העומס על פולדי ירד) או בכלל איזה דוגמנית שתעשה שמח.
     
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    לא כל-כך הצלחתי לרדת לסוף דעתך להוציא את הסלידה שלך מהאופי שלו, אין ספק שהוא שונה מדי-מאריה למשל שרץ כמו מטורף, נלחם ולוקח ללב. אוזיל שחקן מצויין ואולי מס' 10 הטוב בעולם. אני לא חושב למשל שהוא דורך על מולר שגם אם עמדת המוצא שלו עשויה להיות בכנף - בדומה לכריסטיאנו בצד שמאל בריאל מדריד למשל - מולר רוב הזמן מבלה ברחבה ושם עיקר כוחו. גם אוזיל שחקן שנע לרוחב המגרש והוא לא נמצא רק בעמדה אחת. אני חושב שהיורו יכול להיות חודש מרענן עבורו מבחינה מנטאלית אחרי סיום עונה גרוע בארסנל. אוזיל השחקן שיכול להעמיד את חברו לקבוצה מול שוער מכל עמדה על המגרש. אגב, זה לא שאינייסטה מחכה על הספסל. כשאוזיל היה טוב בעבר גם גרמניה הייתה במיטבה. עוד רבים וטובים יכשלו בארסנל. האחריות לא רק עליו. שחקן המפתח של גרמניה הוא מולר. אגב, מדברים הרבה על גרמניה שנראית רע, אבל שימו לב שגם ספרד הפסידה אתמול, איטליה עם סגל אפור. רוב הגדולות מגיעות עם סימני שאלה רבים
     
  13. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    דור, אם זה היה מפונה אלי לא הבנתי על מי מהשחקנים אתה מדבר.
     
  14. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    דיברתי על מסוט אוזיל.
    1. הוא שחקן על. את המשחקים הטובים ביותר שלה הציגה גרמניה כשאוזיל פרח.
    2. הוא לא דורך על מולר לטעמי והסברתי למה - מולר נע כל הזמן לרחבה ואוזיל גם מחליף מקומות.
    3. אין איזה אינייסטה על הספסל.
    4. הכישלון בארסנל ממש לא רלוונטי והיורו יכול להיות ריענון עבורו.
    5. באופן כללי לנבחרת יש בעיות הרבה יותר חמורות מאשר הסוגיה הזו.
    6. מסכים איתך לגבי האופי המרגיז שלו, גם אני פחות מתחבר לזה.

    - אני מבין את חוסר שביעות הרצון מהנבחרת אבל שאר הנבחרות הגדולות באותה הסירה.
     
  15. All_Hale_Conradinho Member

    הצטרף ב:
    ‏24/12/14
    הודעות:
    801
    לייקים שהתקבלו:
    184
    מין:
    זכר
    אני לא מבין על איזה כישלון בארסנל אתה מדבר. זה שהוא בישל רק פעמיים ב-2016 לעומת 16 במחצית הראשונה של העונה לא אומר שהוא הפסיק לסדר מצבים בקצב ובכמות שמצופה ממנו. זאת לא אשמתו שבחצי השני של העונה ז'ירו נכנס לבצורת מגוכחת אפילו בסטנדרטים שלו ובכללי כל הקבוצה לא הייתה מספיק חדה התקפית כדי להפוך את המצבים שהוא מסדר לשערים.