באיירן מינכן 2015/2016 :: העונה האחרונה עם פפ

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Der Kaiser, ‏31/7/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    36,182
    לייקים שהתקבלו:
    6,342
    השאלה היא כמה יונייטד תתרצה אותו לדעתי.
    הוא מפלרטט איתנו כבר מינואר בערך, כשאבא שלו משחרר כל שבוע וחצי הצהרה שהוא ישמח לעבור אלינו וכו וכו..
    אנחנו גם בדיוק הקבוצה שתניח מיד את ההצעה שאברטון לא תסרב לה וכשהוא מקבל מקום מובטח אצל מוריניו בהרכב(כן נשמע קצת אירוני).

    מצד שני, אם אנחנו לא רוצים אותו זה או אתם או צ'לסי, אני לא רואה אותו נשאר באברטון אחרי הקיץ הזה.

    צ'יצ'ריטו לא קשור לרמות שבאיירן שואפת ללהשאר בהם.
    חאלאס עם העיוורון הזה בגלל שהוא נותן 25-26 שערים בלברקוזן.
    ראו בדיוק כמה אפשר לבנות עליו כמחליף בריאל מדריד בעונה אחת של השאלה וגם ליונייטד שניסתה לשחק כדורגל על פוזישן הוא פשוט לא מספיק טוב(ביונייטד של פרגוסון ששיחקה מעט מאוד על אחזקה בכדור הוא היה נראה יותר טוב בגלל השטחים הריקים והמהירות).

    באיירן צריכה חלוץ נוסף שקודם כל ידע להשתלט על כדורים ולשחק מחוץ לרחבה או לכל הפחות לא לתקוע את המשחק, המקסיקני לא עונה על אף אחת מהדרישות.
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,410
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני לא מסתנוור מהגול של צ'יצ'ריטו נגד אתלטיקו עם כל פרץ הרגשות, אבל הוא בקושי קיבל הזדמנויות. צ'יצ'ריטו היה בסדר גמור ובחודש אפריל בו קיבל צ'אנס אמיתי - הוא כבש מספיק שערים. שבעה שערי ליגה ב-23 משחקים אבל קחו בחשבון שהוא פתח בהרכב בשבעה משחקים בלבד, והוא גם בישל חמישה שערים נוספים. יש לו קצת מהירות, הוא מרגיש בבית ברחבה ועם שחקני הקישור של באיירן הוא יכול להיות הצלחה. חלוץ מחליף בקבוצה גדולה? - צ'יצ'ריטו בהחלט שם. חלק מה-11? ממש לא, אבל מולר וגצה גם יכולים לשחק בעמדה הזו. אני לא חושב שלבאנדובסקי צריך לעזוב. פפ עוזב ובמקומו מגיע מאמן על אחר, באיירן מינכן היא המועדון הכי מסודר בכדורגל העולמי עם מדיניות רכש נכונה בניגוד לחוסר השפיות של ריאל מדריד וברצלונה שהן לא מספיק יציבות(ברצלונה זוכה בתארים בקצב מסחרר אבל יש שם בעיות). לבאנדובסקי היה החלוץ שהכי רציתי בקיץ שלפני הדסימה אבל הוא בחר בבאיירן, מעצבן לחשוב שהביאו שחקן כזה בחינם.

    בנושא אחר: רומינגהה שלח רמז עבה לגצה לפני כמה ימים בראיון לתקשורת. אני לא משוכנע שאנצ'לוטי יוציא ממנו יותר. גצה יושב על העמדה של מולר, ומולר הוא הטוב בעולם בתפקיד הזה.
     
  3. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    36,182
    לייקים שהתקבלו:
    6,342
    שוב, אתה מסתכל רק על המספרים היבשים.
    בקבוצות מסוימות הוא יכול לתרום טוב גם מהספסל, נניח יונייטד של פרגוסון או צ'לסי האחרונה של מוריניו.
    בקבוצות שמשחקות מאוד על פוזישן, שטח קטן, הוא בסופו של יום שחקן מאוד מוגבל שמאט את המשחק.
    כנראה שיש סיבה טובה ללמה ריאל לא חשבה בכלל להשאיר אותו, למרות כמה שערים חשובים באפריל ולמרות שיכולה הייתה לעשות את זה בסכום צנוע מאוד(והשחקן מאוד רצה להשאר שם).

    לא חושב שהוא יראה יותר טוב אצל באיירן מינכן ולמרות שגם שם יוכל לשחק עם המון כוכבים לידו.
    אני מסכים שבאיירן לא צריכה להתפרע אם הם רוצים להביא רק חלוץ מחליף וכשיש את מולר שבין כה וכה יכול לשחק טוב גם בתפקיד הזה.
    אבל זה נראה שבאיירן מתכוננת לרגע שהיא תצטרך למצוא מישהו במקום לבאנדובסקי ולא בנוסף(כנראה רצון של השחקן לעבור).
     
  4. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    מצחיק אותי (וקצת מתחיל להרגיז אותי) הדיון על לבנדובסקי. לבחור יש חוזה אצלנו לעוד 3 (ש ל ו ש) שנים. הוא אצלנו רק שנתיים. למה בכלל מישהו חושב שהוא יכול להזיז אותו מאצלנו.
    מצד שני זה קצת מרגיז אותי. קשה לי להאמין שהסוכן שלו מקיים שיחות עם ריאל (ועכשיו מדברים גם על פ.ס.ז' - שזה בכלל מגוחך בעייני) בלי שלבה יודע על זה ולפחות נותן הסכמה שבשתיקה. בעיניי, שחקן שהגיע ל - 5 שנים ועוד לא מילא מחצית מהחוזה שלו רוצה או חושב לעזוב זה קצת חצוף.

    לכן, המילים של רומינגה "שום הצעה לא תשקל על ידנו" דיי הגיונית בעיניי, ואלא אם מישהו פשוט יתעצבן מאוד על החוצפה אני לא רואה שום מצב שלבנדובסקי בריא עוזב אותנו בקרוב.


    בעניין אחר, הומלס פצוע ולא יהיה כשיר לפתיחת היורו.
     
  5. aloneli Member

    הצטרף ב:
    ‏2/2/10
    הודעות:
    3,364
    לייקים שהתקבלו:
    16
    צעד קיצוני שהייתי עושה בקיץ,למכור את גצה ולהחתים את מוראטה תוך כדי סידור העניין עם ריאל מדריד.

    אנחנו צריכים חלוץ מחליף ברוטציה,גצה פחות מתאים להחליף את מולר ולבה.מוראטה יהיה מתאים.
     
  6. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    סבסטיאן רודה בדרך לדורטמונד.

    בספרד מדווחים שריאל הגישה הצעה על דויד אלאבה שרק בחורף האריך את החוזה עד 2021.
     
  7. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    זה לא כזה מופרך נדב גבר, הכל עניין של כסף. אני מסכים לחלוטין שכמו שלקבוצה יש מחויבות כלפי שחקן בחוזה כך השחקן חייב לכבד חוזהו כלפי הקבוצה. הבעיה שלפעמים משהו מסתובב לשחקן בראש והוא לא רוצה להישאר יותר (לאו דווקא במקרה של לבנדובסקי). במקרה כזה מחד הוא חייב לכבד הקבוצה ומאידך בעייתי להשאיר מישהו שלא רוצה להישאר. קבוצות עשירות פונות לשחקנים תחת חוזים כיוון שיש להן האפשרות הכספית להתיר החוזה. אני מקווה שלבנדובסקי יישאר ובכל מקרה חייבים לחשוב גם על חלוץ מחליף.
     
  8. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏7/9/04
    הודעות:
    24,805
    לייקים שהתקבלו:
    335
    מעבר ללהחתים את הנכסים שלנו על חוזים, אין למועדון מה לעשות, הם את שלהם עשו. מה שחקנים מחליטים לאחר מכן לגבי הקריירה שלהם? זה כבר עניין שלהם ועניין של מחיר. במחיר הנכון כמעט הכל למכירה.
     
  9. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    סלע, אני מניח שאתה מתכוון לעניין לבנדובסקי.
    אז הוא יכול "לקפוץ" למועדון. יש לו חוזה ורק המועדון יחליט אם הוא ילך או לא. אנחנו לא קבוצה שאפשר לעשות אצלה משחקים. זה היה פעם.
    רק מרגיזה אותי החוצפה של שחקן שעוד לא מילא אפילו 50% מהחוזה שלו והוא כבר מנהל מגעים עם קבוצה אחרת. אני מצפה משחק שיקיים לפחות 75% מהחוזה שלו לפני שהוא מחפש לעבור. בדיוק כמו שאם הוא היה נותן עונה לא טובה וסלטה ויגו הייתה מציעה לנו עליו 100 מליון יורו הוא לא היה מקבל את זה שננהל איתם מו"מ לגביו.

    בעניין אלאבה. הדבר גם מצחיק אותי וגם גורם לי להרבה גאווה. מצחיק אותי שריאל בכלל חושבים שהם יכולים לקבל אותו. והדבר הזה גורם לי לגאווה. עד לפני 3 - 4 שנים מקרה כזה השחקן היה עושה רעש גדול וכנראה היינו נאלצים לתת לו ללכת. אבל העבודה שהמועדון ושלושת המאמנים האחרונים (היינקס, גווארדיולה ואצ'לוטי שאמנם עדיין לא עשה אצלנו כלום, אבל עצם בואו וכמו שהוא בא עושים עבודה) גרמה לזה שכיום אין מועדון שיכול לקחת מאיתנו שחקנים תחת חוזה (למעט עונה אחרונה שלהם) כנגד רצוננו.
     
  10. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏7/9/04
    הודעות:
    24,805
    לייקים שהתקבלו:
    335
    נדב, אני חי עם הכל בשלום כל עוד המועדון מוכר במחיר שמתאים לו ואנחנו מרוצים. מי שרוצה שילך, מרבית השחקנים אצלנו בשנים האחרונות לא רוצים גם ככה כל כך ללכת. במחיר ממש טוב אני חושב שיש שחקנים שהמועדון יעדיף למכור במקרים ששחקן מבקש ללכת. זה לא מוריד מאיתנו כלום, גם ריאל ובארסה מוכרות שחקנים. אם לבה יחליט שהוא רוצה לשחק במקום אחר? לא סוף העולם, כאלו אנחנו גם לא הכי צריכים. העיקר שהמועדון כבר מראש שומר על הנכסים שלו, זה הכי חשוב. עם כל מה שיכול להגיע אחרי אפשר להתמודד כל מקרה לגופו מבלי הרבה קשיים כל עוד הנכס שלנו. זו נקודת התחלה שממנה לא נצא מופסדים בשום דרך וגם משאיר לנו הרבה כוח ביד וחופש להתנהל כמו שנראה לנכון באותו הרגע.
     
  11. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    10,485
    לייקים שהתקבלו:
    4,292
    אפרופו דוד אלאבה, אתמול הוא עשה את הדבר הזה:

     
  12. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏7/9/04
    הודעות:
    24,805
    לייקים שהתקבלו:
    335
    הרבה זמן שלא כבש שער, רד ממנו.
     
  13. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    אין לו שום בעיה עם כל מה שאמרת. להיפך. אני מסכימים מהותית. יותר מזה רוצה ללכת תביא קבוצה שתשלום את הסכום הנכון וביי ביי. (לא הייתי אומר את זה על שחקני בית כל כך מהר). לכל אחד יש מחליף ותחליף.
    אני רק מדבר על ההתנהגות של השחקן. ולא רק כזה שבבאיירן. בכל מועדון. כולל מיקיטריאן. שני חצופים.
     
    Der Kaiser אוהב/ת את זה.
  14. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    תראה נדב, אני מסכים איתך לחלוטין אבל העניין הוא שקריירה של כדורגלן איננה ארוכה ויש לו חלומות להגשים. אם לבנדובסקי התוודה בפני קרוביו שתמיד חלם לשחק בריאל ויש לו אפשרות כעת מה אפשר לעשות? כל עוד מקבלים פיצוי כספי הולם אלו כללי המשחק, גם אם מוסרית זה עקום.

    לגבי אלאבה: מאז החזרה מהפציעה והפרסום על ההתעניינות של ברצלונה בו הוא עושה יותר נזק מתועלת. לא מתפקד בעשרה גרוש בהגנה ולא תורם להתקפה.
     
  15. ChelseaPensioner משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/4/04
    הודעות:
    8,326
    לייקים שהתקבלו:
    5,820
    אם לבנדובסקי לא היה מספק את הסחורה באיירן היתה נפטרת ממנו גם אחרי רבע חוזה. "הוא לא היה מקבל את זה שננהל מו"מ לגביו"? מישהו היה שואל אותו? הדרישה ממנו - או מכל שחקן אחר - להעניק לקבוצה איזושהי 'הטבה' מלבד ה-100% שהוא נותן לה בכל משחק לא ברורה לי.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.