מנצ'סטר יונייטד 2015/16-הסיוט שנגמר עם גביע

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏10/7/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. ManUnd Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/15
    הודעות:
    551
    לייקים שהתקבלו:
    124
    מין:
    זכר
    בוא נשאל את השאלה המתבקשת קודם כל,עד כמה אתה אנטי מוריניו?
    אני בטוח שאם היו מביאים כל מאמן אחר חוץ ממנו היית מגיב בצורה שונה לגמרי.
    ריאל-תראה לי ב 20 שנה האחרונות שם הצליח להשאר במועדון שלוש עונות?ועוד תחת פרז.
    חוץ מצ'לסי הוא לא שיחק בשום קבוצה עם שחקנים קשישים שלא מצליחים לתרום.ואני אזכיר לך הוא הראשון שהעיף את קאסיס לספסל. ראה את הירידה שלו או סתם היה נגדו?
    מוריניו לא המאמן הטוב בעולם כיום,אבל הוא בין הטובים שיש.
    אני אהנה לי עם החגיגות על החתמת מוריניו בזמן שאתה תמשיך למרמר על כל אחד שמגיע למועדון והוא לא מספיק לטעמך.

    Sent from my ONE E1003 using Tapatalk
     
  2. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    36,105
    לייקים שהתקבלו:
    6,339
    1. לאורך השנים אני נחשב לאחד שיותר ממסמפט את הדמות הזאת שמותגה נכון ועונה לשם מוריניו. אוהב הרבה דברים שהוא מביא איתו למשרה, ככה שאין פה מרמור שנאגר לאורך שנים ומי שקרא אותי, מכיר ויודע.
    2. אני מגיב לעניין בלבד. אם היו מביאים שם אחר הייתי בודק מי מו מה ומגיב בהתאם לפעולות שלו, אל תדאג גם למוריניו אני הולך לתת יותר מחצי שנה של חסד(בניגוד גמור לאוהדים אחרים פה שכבר מורגלים לגמור קריירה של מאמן לפי איזה הרכב הוא מעלה במשחק ידידות באן ארבור של מישיגן ביולי).
    3. לא הסתרתי באף שלב שהשם שהכי רציתי שנאבק עליו זה סימאונה. שוב, המאמן הכי טוב בעולם כיום ולדעתי בפער די גדול. מאמן שגם לדעתי הרבה הרבה יותר מזוהה עם דברים שקשורים לרוח של יונייטד, לאנדרדוגיות המובהקת, לרוח לחימה אמיתית ולא משחקי קקה פיפי של אני ואפסי עוד.
    4. שוב, אתה בוחר להסתכל על הרזומה שלו מהעבר הדי רחוק, אז בוא נבהיר משהו. עבר מספיק זמן מתור "הזהב" שלו בריאל מדריד. תור שנגמר עם אליפות וגביע ופיטורים צורמים אחרי שהמאיס את עצמו(ומסתבר לא בפעם הראשונה) על המערכת ופילג חדר הלבשה.
    מאז עברו מים בנהר, מוריניו קיבל כמעט 3 שנים להרים פרוייקט בצ'לסי ואם אנשים שם לא היו מתעוררים בזמן יש סיכוי לא קטן שבשנה הבאה הוא היה מריץ דאחקות עם מאמן אחר של ריאל מדריד בדימוס, אתה יודע זה מניוקאסל.
    5. חוץ מצ'לסי הוא לא שיחק בשום קבוצה עם שחקנים קשישים? מוזר, אני זוכר כמה וכמה כאלה באינטר.
    אבל בוא נשאל את זה אחרת, עם כמה שחקנים צעירים באמת הוא שיחק לאורך השנים?? ובבקשה אל תכניס לי לפה עכשיו את האזארד, אוסקר, וויליאן(הגיע בן 23 לא?) וזומה. אני אעזור לך עם שניים בערך- וראן ובאלוטלי הצעיר שכל העולם הכיר וידע באינטר. זה המוניטין של מוריניו פלוס מינוס בגילוי ופיתוח של שחקנים צעירים, עם הרזומה האופטימי הזה אני צריך לקוות שלא נפספס את ראשפורד כי נורא דחוף לאמן את זלאטאן בן ה35 או לשחק עם רוני, שנראה בן 38 כחלוץ שמבקיע בקושי רב 8 שערי ליגה(כשחלק גדול מהם פנדלים).
    עכשיו, נכון הוא עוד לא התחיל לעבוד אבל הינה המהלך הראשון שלו זה להרים טלפון לרוני ולברך אותו על זה שהוא ממשיך להיות הקפטן הכל יכול שלו לתקופה הקרובה. יש יותר מהלך מפגר מזה? אתה בכלל זוכר איך ווין רוני נראה העונה? כמו שחקן ליגה 1 במקרה המחמיא, איך אני צריך להרגיש עם זה שהמנג'ר החדש שלי בונה על ווין רוני בצורה כל כך ברורה? אין לי ספק שקאריק ושוויני הבאים לתור הכבוד הזה והינה אני אומר לך את זה לפני שנכתבה ידיעה אחת על זה.
    יאסו.
    6. לא חשבתי אחרת, אתה בדיוק מאותם אוהדים שהגלייזרים יודעים בדיוק מה צריך לעשות כדי להרגיע אותם לקצת זמן. המינוי של מוריניו היה תפור בדיוק למידות הסיפוק שלך.
    מעניין כמה זמן אוהדים מהסוג שלך יתנו לו בתפקיד אחרי שנחנה אוטובוסים במשחקי חוץ קשים בפאלאס, ווסטברומיץ' וסטוק.
     
  3. RG11 Member

    הצטרף ב:
    ‏13/8/12
    הודעות:
    406
    לייקים שהתקבלו:
    117
    אני יודע שזו דעה מאוד לא פופולרית כאן, אבל נהניתי כל פעם שרוני שיחק בקישור המרכזי העונה.
    אני גם בטוח שאם היו משחקים לידו עם קשר סביר ולא קאריק ופלאייני זה גם היה נראה יותר טוב.
    יש לו יכולת טובה מאוד לנווט את המשחק, הוא מתקל לא רע בכלל ויש לו רגעים של הברקות גם כמו בגמר גביע.
    כחלוץ אני ממש לא רוצה לראות אותו, ואני מאמין שגם הוא הבין שאם הוא רוצה להשאר ברמות הגבוהות הוא צריך לעשות את המעבר הזה.

    Sent from my ONE A2001 using Tapatalk
     
  4. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    36,105
    לייקים שהתקבלו:
    6,339
    אתה קצת שוכח שלפני ה2 משחקים האחרונים העונה היו לו גם משחקים שהוא נעלם בהם דרך הקישור.
    אני בדיעה שגם שם זה לא יחזיק מעמד למשך עונה שלמה ובקצב משחק מהיר(מה שהיה משותף לכל המשחקים שהוא נצץ בהם מהקישור האחורי זה שהם שוחקו בקצב איטי מאוד ובלי שהיריבה כמעט מנסה ללחוץ ולצאת קדימה).
    אולי אם תרפד מסביבו איזה נאיינגולן והררה, שניים שרצים, מתקלים ועושים גם הגנה אז תצליח לטשטש יותר את החולשות הברורות שלו(כבדות, איטיות, עצירה לא מדהימה של הכדור, כדרור בעייתי). אבל גם שם בסופו של דבר אם תפגוש קבוצה איכותית זה לא יעזור.

    בכל אופן, אין שום קשר יותר בין רוני לבין הרמות הגבוהות, לא דרך הקישור ולא דרך אף עמדה אחרת על המגרש.
    הוא רק מרוויח כמו אחד שהיה שם פעם.
     
  5. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    36,105
    לייקים שהתקבלו:
    6,339
    אמויאל של די מארציו טוען שאנחנו כרגע הפייבוריטים לקלוט את הקליינט של מנדס- אנדרה גומס מולנסיה.
    יובה הציעה עליו 30 מיליון יורו +20 בבונוסים ונדחתה.
    ואנחנו לפי מה שהוא אומר מוכנים לשים 40 מיליון יורו בקש.

    אם זה קורה אני חושב שאפשר להתחיל לסכם קצת את הקריירות של מאטה ו/או הררה פה.
     
  6. RG11 Member

    הצטרף ב:
    ‏13/8/12
    הודעות:
    406
    לייקים שהתקבלו:
    117
    לא חושב שזה נכון, לדעתי הוא היה מינימום סביר במשחקים שקדמו לשניים המצוינים שלו, והרבה זה בגלל הפרטנרים בקישור.
    בכל מקרה אני גם יכול להבין את הדעה שלך, אז נראה לי שפשוט נחייה ונראה, כי לא נראה שהוא הולך להעלם בקרוב.

    Sent from my ONE A2001 using Tapatalk
     
  7. ManUnd Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/15
    הודעות:
    551
    לייקים שהתקבלו:
    124
    מין:
    זכר
    1.לא התעמקתי בתגובות שלך לגבי האהבה של מוריניו במהלך השנים,אז תסלח לי אם טעיתי בהבחנה שלי עפ"י התגובה שלך.
    2.אתה מגיב לעניין בלבד?!נקודת מבט שלך אם זה לעניין בלבד או לא.[אדם אשר נותן למאמן חצי חסד,או נגד מוריניו בגלל שהוא משחק על 1-0 קטן רק בשביל הניצחון הוא לא יודע מי זה המאמן הזה[.
    3.גם מוריניו אוהב לבוא בתור אנדרדוג והשחקנים נלחמים למענו. חלק ממשחקי "הקקי פיפי" שציינת,זה הדרך שיפנו את כל האש כלפיו ולא כלפי השחקנים.
    4.רזומה בעבר הרחוק?!הסתכלתי 2 עונות אחרונות שהוא הביאה אליפות מרשימה לצ'לסי,רק החמישיה שהוא חטף בתחילת ינואר גרמה לו לאיזשהו סווצי' ולזנוח את הכדורגל ההתקפי.
    5.לא להכניס את השחקנים הצעירים שהוא שיחק איתם בצ'לסי בקנדציה השנייה?! טוב[מגוחך,אבל סבבה].בריאל מדריד הוא נתן לחסה את ההזדמנות הראשונה,הוא האעלה את מורטאה לנוער וגילה את ואראן יש את אנטוניו אדאן השוער שהוא שיחק איתו[כיום משחק בבטיס].
    אל תשכח את פורטו או את צ'לסי #1,ששם הוא הביא אינספור שחקנים יחסית צעירים ללא ניסיון ובנה קבוצה אדירה.[אבל זה הישג עבר,אסור להסתכל על זה]
    מוריניו גם ידוע בתור אחד שמשאיר שחקנים ותיקים שנמצאים הרבה זמן בקבוצה בשביל העזרה שלהם[כזאת או אחרת].
    את מי אתה היית מביא בתור חלוץ במקום זלאטן על מנת לתת לראשפורד להתפתח?!
    אני גם לא המעריץ הכי גדול של רוני של העונה אחרונה,ואני אשמח נעיף את קאריק. עם שוויני אפשר להסתדר אם תשחק איתו נכון הוא יכול לתת לך את הערך המוסף,אם תשחק איתו כמו שואן חאל שיחק איתו אז עדיף להעיף אותו מהקבוצה.
    6.אני מה?!אתה לא מכיר אותי לכן אל תשפוט אותי.
     
  8. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    36,105
    לייקים שהתקבלו:
    6,339
    2. לא הבנתי אותך, איפה כתבתי שיש לי בעיה עם זה שהוא משחק על 1-0 קטן או בכלל משחק הגנתי?? זה אפילו מצחיק אותי, כי האופציה נאמבר 1 שלי הוא המאמן הכי הגנתי בעולם, כזה שלקח לאומנות את ה1-0סים.
    זו ממש לא הבעיה שלי, החשש שלי שכחלק מהדעיכה של מוריניו, גם להעמיד קבוצות שיעשו הגנה טובה הוא לא יצליח, בטח לא אם יתאהב במרכז קישור של רוני, קאריק ושוונשטייגר אבל נגיע גם לנקודה הזאת.
    3. מוריניו כבר שנים לא באמת בא כאנדרדוג לשום משרה. באיטליה הוא קיבל ליגה כמעט בלי תחרות והתקציב הכי גבוה בליגה, בריאל? אותו כנ"ל, בצ'לסי? איפה ראית שם אנדרדוג. נכון שהוא מאמן שאוהב למשוך את האש אליו אבל שים לב שצריך לסייג את זה, **רק כשהתנאים מטיבים איתו*
    אוהדים שיכורים מאופוריה כמוך כבר הספיקו לשכוח איך מוריניו רץ בראיון על הקווים אחרי הפסדים ומאשים את השחקנים שעושים לו זובור, או איך שהוא מתבכיין שאין לו חלוץ ובגלל זה הקבוצה שלו מגרדת תוצאות. אצל סימאונה? אני לא זוכר פעם אחת שהוא האשים את השחקנים שלו במשהו, להיפך אחרי הגמר האחרון הוא לקח את כל האחריות על עצמו ואמר שהוא מרגיש נורא שבפעם השנייה שהוא מביא אותם לגמר הוא מפסיד(ובכל זאת הפסיד בפנדלים ובפעם הקודמת בהארכה), כלומר הוא רואה בזה כשלון אישי שלו וכל זה כשהוא אנדרדוג מובהק באירופה ובספרד על מול קבוצות ענק, מה שאין בכלל באנגליה ב5-6 שנים האחרונות.
    4. טוב פה אתה ממש מביך את עצמך. להגיד שזה רק גרם לו לזנוח את המשחק ההתקפי זה בעצם להעלים את הכדורגל המדכא וההגנתי להחריד שהוא שיחק בכל משחק כמעט בחצי השני, מול כל יריבה, גדולה וקטנה ובכל מגרש.
    הם לקחו אליפות חרף המחצית השנייה הזאת כי לא הייתה להם באמת יריבה באותה עונה(טענתי את זה גם בתחילת ינואר כשסיטי צימקה לאיזה 2 נקודות שזה הכל למראית עין ובאמת ככה היה). עובדה שאותו המשך ישיר של כדורגל זיכה אותו בפיטורים מוקדמים ואת צ'לסי שלח לאיזור הקו האדום, יש יותר חרפה מזה?
    5.הרגת אותי עכשיו.
    ממש כל הכבוד למאמן שנותן במה לשחקנים צעירים כדוגמת האזארד, וויליאן, אוסקר. זה בערך כמו שאני אתלהב שואן חאל נתן את הבמה למארסיאל העונה, שחקן שהביא ב36 מיליון פאונד בלי בונוסים. זה לא באמת צעירים שהוא מקדם, אלה שחקני רכש צעירים שכבר עשו דברים בכדורגל, נקנו בהרבה מאוד כסף, הגיעו עם סטאטוס של שחקני נבחרת בכירים ושיחקו כדורגל.
    זומה ווראן אלה בערך שחקני הכדורגל היחידים שקידם באמת בשתי הקדנציות האחרונות שלו, לגבי זומה זה גם היה ממש קל לעשות את זה נוכח היכולת מזוויעה של גארי קהיל וג'ון טרי והיעדר עוד אופציות באמת.
    בקשר לריאל מדריד? אל תשאל הוא ממש גילה את חסה והאמין בו- נתן לו 2 הופעות ב2011-12, אחת מהם בכלל בקופה דל ריי ועונה אחר כך, לפני שפוטר כבר זרק אותו בקסטיליה. את העונת בכורה האמיתית שלו הוא כבר עשה אצל אנצ'לוטי, אבל היי ה-2 הופעות האלה זה בערך כמו שאני אגיד עכשיו שואן חאל גילה לעולם את דונאלד לאב ונורא האמין בו.
    "מוריניו גם ידוע בתור אחד שמשאיר שחקנים ותיקים שנמצאים הרבה זמן בקבוצה בשביל העזרה שלהם[כזאת או אחרת]."
    זה בערך המשפט שהכי מפחיד אותי בעולם.
    על מה ולמה קאריק, רוני ושוושנטייגר צריכים להשאר בקבוצה הזאת? רוני נתן 4 הופעות טובות ומלאות בעונה האחרונה מתוך 40.
    קאריק לא נתן משחק אחד שלם טוב מתוך ה40 ששיחק.
    שוונשטייגר? חוץ מהגומלין מול ברוז' ו60 דקות טובות בנצחון הראשון מול ליברפול אני לא זוכר משחק אחד שהוא לא שווק בו חיים אחרי 34 דקות על השעון. על מה ולמה הם צריכים להשאר? זה בזיון אחד גדול.
    שלושתם נראים גריאטרים, זה הרבה מעבר לאיזה פרטנרים יהיו להם ולאיזה כדורגל ואן חאל שיחק. ונהפוכו, בכדורגל של מוריניו שדורש הרבה משמעת טקטית ועבודה שחורה עוד יותר ברור שלאף אחד מהם אין מקום.
    אם כבר מדאיג מאוד לחשוב שעד שהוא מביא שחקן סופר מנוסה וסופר איכותי הוא בקושי השתמש בו וזרק אותו אחרי עונה, רק שלשום הוא נראה לי כמו המגן השמאלי הכי טוב בעולם.

    אני כבר מוכן לבלוע את הגלולה של זלאטן אצלינו לאיזה שנה-שנתיים אבל הקטע הוא שרוב הדיווחים אומרים שזה בכלל לא רק זלאטן אלא להביא עוד חלוץ מוכר וצעיר יותר וכן במקרה הזה אין לי ספק שאפשר לקרוא קדיש על הקריירה הקצרה של ראשפורד אצלינו.
    וראשפורד זה רק שם אחד, אין לי ספק שאנחנו נפספס את פוסו מנסה, בורטוויק, גומז, ראשון וויליאמס ועוד שחקנים שיש להם פשוט פוטנציאל נדיר.
    למה? כי זה מוריניו, הוא פספס כל כך הרבה כאלה באחת מהאקדמיות הכי פוריות בעולם שלא מפסיקה לזכות בכל שנה(גם השנה)בכמעט כל תואר אפשרי.
    6. אתה בדיוק כזה, הגלייזרים רצו להרגיע אותך אחרי ואן חאל אז הם קפצו על מוריניו ועם שיווק טוב הם מזכירים לך שהוא המיוחד ושהוא הטוב בעולם ושהוא מקדם צעירים ושהוא כל כך מצליח.
    שכחו להזכיר לך רק כמה דברים שהתרחשו לא מזמן.
    אבל שוב, שלא תחשוב שאני רוצה או נהנה מהתחושה של להיות היחיד שמחכה בפינה, אני הכי אשמח בעולם להיות הטמבל היחידי שטועה פה.
    אבל אני לא אופטימי כמוכם, לא מצליח.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏30/5/16
    Gianzola אוהב/ת את זה.
  9. ManUnd Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/15
    הודעות:
    551
    לייקים שהתקבלו:
    124
    מין:
    זכר
    2.הבעיה עם המשחק ההגנתי לא כוונה אלייך,אלא אל אשר יש להם בעיה עם לשחק הגנתי אצל ווסט ברומיץ' או לדוגמא האל.
    3.ריאל של השו בקבוצה.

    לואיס-לכל מאמן יש את הכשלונות וההצלחות שלנו עם שחקנים.

    האקדמיה של צ'לסי תמשיך לפספס אינספור שחקנים לא בגלל מוריניו,אלא בגלל איך שהם מנהלים שם את העיינים ושלא מביאים לאף שחקן צעיר הזדמנות בקבוצה הבוגרת.

    6.אתה מי אתה היית מביא במקום מוריניו?! אל תגיד סימואנה כי שום עדיין לא בטוח איתו.
    אל תדאג,אתה לא תהיה הטמבל היחיד.יש אינספור אוהדים אחרים שהם אנטי מוריניו.אבל חלק גם היו מעדיפים לתת הזדמנות לגיגס או לגארי נוויל.
     
  10. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,242
    לייקים שהתקבלו:
    25,765
    מין:
    זכר
  11. Andrei Kanchelskis Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/09
    הודעות:
    4,359
    לייקים שהתקבלו:
    402
    החוזה המשודרג של ראשפורד בהחלט העלה בי חיוך גדול.
    אם מוריניו ייכשל גם אצלנו אפשר יהיה להגדיר אותו באופן רשמי כמאמן שעבר זמנו(לפחות לבינתיים) ואני מניח שהכי רחוק שהוא יוכל להגיע זה לקבוצת צמרת בליגה האיטלקית שהיא לא יובנטוס.

    העונה הקרובה היא אולי העונה החשובה ביותר שלנו מזה שנים רבות, ברור שאי התברגות בטופ 4 בפעם השנייה ברציפות והשלישית בארבע עונות תגרום לזעזועים שיהיו מרחיקי לכת ועלולים יהיו לקחת אותנו לאותו מקום אפל אליו הגיעה יריבתנו המושבעת ליברפול. אני מקווה שמוריניו הוא עבורנו האיש הנכון במקום הנכון, הייתי מעדיף את סימאונה או את גוארדיולה אבל השתלשלות העניינים לא הותירה לנו הרבה ברירות ונקווה שבסופו של דבר יתברר שהכל קרה לטובה.
     
  12. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,617
    לייקים שהתקבלו:
    18,498
    לא קשה בכלל, פשוט יותר נחמד :)
     
    Mellow29 אוהב/ת את זה.
  13. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    36,105
    לייקים שהתקבלו:
    6,339
    דווקא לאוהדי ליברפול זה אמור להיות הרבה יותר קשה החיים מול יונייטד הנוכחית.

    רובם גם ככה לא יודעים מהי ליברפול מוצלחת ווינרית, רובם נולדו לסיטואציה שיןנייטד של פרגוסון היא האולימפוס, לא באמת משהו נגיש לסקאוזרים פשוטים כאלה.

    יונייטד הנוכחית? היא נגישה, באותה ספירה, היא עלובה, כובשת 40 שערים ועדיין כמעט 100 אחוז נצחונות נגדם(וזה אפילו מגיע עם משחקים של מצב וחצי או ילד בן 19 ב3 דקות הראשונות שלו באנגליה ואחרי שהחלוץ שלהם מבקיע שער מהסרטים במספרת), פרט לעונה אחת גם מסיימים תמיד מעליהם ועכשיו עם תואר קטן וחמוד.

    לא יודע אם הייתי אוהד ליברפול שזו היריבה הגדולה שלי, היה לי קשה לקום בבוקר, זה היה מתסכל פי 100.
    אולי זה רק אני אבל.
     
  14. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,242
    לייקים שהתקבלו:
    25,765
    מין:
    זכר
    השנאה של אוהדי ליברפול היא לא מדד כי מדובר פה על יריבות איזורית ויריבות הסטורית מאוד עמוקה.
    השנאה התהומית שלהם מובטחת בכל מקרה :)
    הכוונה שלי יותר למידת השנאה ברחבי הממלכה.
     
  15. Andrei Kanchelskis Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/09
    הודעות:
    4,359
    לייקים שהתקבלו:
    402
    מתי בכלל התחילה היריבות שלנו עם ליברפול? לפי מה שידוע לי עד תחילת שנות ה-60 ליברפול הייתה בכלל קבוצה זניחה בליגה השנייה(לפני שבא שאנקלי).
     
מצב נושא:
הנושא נעול.