באיירן מינכן 2015/2016 :: העונה האחרונה עם פפ

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Der Kaiser, ‏31/7/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    לא מסכים סלע אחי. מוריניו הובא בזמנו לאינטר להביא צ'מפיונס-חד משמעית. עמד במשימה. הובא לריאל כדי להביא דסימה. לא עמד במשימה. יש מינויי מאמנים שהם אך ורק לתואר החשוב מכולם. מילא בספרד עוד אפשר לומר שבגלל הדומיננטיות של ברצלונה גם אליפות שם זה הישג גדול, אבל בגרמניה זה פשוט לא רציני לומר זאת. פפ ממש לא עשה טובה לאף אחד שזכה בשלוש אליפויות: היתה לו הקבוצה מהטובות באירופה, שלטעמי היתה שווה גביע אלופות אם לא השטויות שלו, אז מה העניין הגדול באליפות גרמניה? עם כל הכבוד לסגנית החזקה שהיתה השנה. הסגנית הזו חטפה חמישיה במינכן אז חלאס ליצור מצג שווא של תחרותיות בבונדסליגה. שלוש אליפויות ושני גביעים זה המינימום שבמינימום בקבוצה הנוכחית. ועוד לומר שלא נקח כמובן מאליו שסיים במקום שמוביל לצ'מפיונס שנה הבאה...באמת תודה פפ שלא סיימת מקום חמישי...הביאו המאמן היקר בעולם כדי לסיים מקום רביעי בגרמניה...עשו לי טובה.
     
  2. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏7/9/04
    הודעות:
    24,805
    לייקים שהתקבלו:
    335
    כפירוש, מוריניו לא נכשל בריאל וליגת בגלל שלא לקח את ליגת האלופות, לדעתי הוא הצליח שם בענק כי הוא זה שיצר את המשברים בבארסה וניצח אותם בזמן שכולם האמינו שהם בלתי ניתנים לעצירה. הוא לקח את ריאל מפורקים והעמיד אחרי שנה קבוצה שברצלונה כבר התחילה לפחד ממנה. לא הכל נמדד בגביע האלופות כי אף מאמן, טוב ככל שהיה, לא מצליח בקריירה של 20 שנה לקחת אותו בלחץ יותר מפעמיים שלושה. בלי שום קשר לכך, כמובן שגם אליפות בבונדסליגה זה לא מדד להצלחה אצלנו. לא על זה אני חושב שהוא הצליח, אלא על כך שהקבוצה התחזקה ונתנה כדורגל טוב על בסיס שבועי ועם אחוזי הצלחה גבוהים. לא הכל נמדד על תואר שיחסית נוח לקחת עבורנו ועל תואר אחר שכמעט אף אחד לא זוכה בו והוא לא תנאי ומדד להצלחה. נבחנים על הדרך ושם לדעתי גם פפ וגם מוריניו בריאל מאוד הצליחו וזה סלל את דרכם של ריאל אפילו לזכות בהמשך גם אם זה תחת מאמן אחר. יכול להיות שאותו מאמן יהנה שוב מהפירות ויזכה גם איתנו, אבל זה לא משהו שאפשר לבנות עליו. הצ'מפיונס ליג הוא התואר האחרון שאפשר לבנות עליו.
     
    Uli Hoeness אוהב/ת את זה.
  3. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    סלע אחי אולי תפתח כבר נושא חדש, "החל עידן אנצ'לוטי", תנעל את הדיון על פפ ונמשיך הלאה?...הקדנציה הזאת, עם השטויות של המאמן הזה, ועבודת האלילים סביב כל גחמה והזיה שלו הגיעה לי עד פה. נמאס לי מהליקוקים של רומיניגה למאמן, שעלה לחצי גמר צ'מפיונס באחד המגרשים הקשים ביבשת בלי השחקן מהחשובים ביותר שלו אם לא החשוב שבהם, מהקשקשת על "כדורגל יפה" בזמן שבמאני טיים הפסדנו לכל הספרדיות, בחלק מהמקרים הובסנו קשות, מכך שמתלהבים ממאמן שניצח את שחטאר ופורטו ומהללים שהגיע לחצי גמר, וממאמן שקצת החזיר לנו את תווית הלוזרית באירופה אחרי שהיינקס עזר להוריד אותה ב2013. שלום ולא להתראות.
     
  4. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏7/9/04
    הודעות:
    24,805
    לייקים שהתקבלו:
    335
    למעט ההדחה מול ריאל אין מה לבוא אליו בטענות יותר מידי, כי בפעם אחת זה היה בחצי הרכב ובפעם השניה זה היה ברגליים של מולר כדי להיות בגמר בשבת. פפ סלל את הדרך לשם, הכדורגל שלנו על המגרש הגיש לנו את ה 0-2, אבל גם השחקנים צריכים לקחת. זה מזל ולא לוזריות, גם להיינקס היה המון מזל, בעיקר בגמר ב 2013 ואם לא נוייר גם אותו עוד היית מכפיש. אתה לא רואה דרך ולמיכשולים שכולם עוברים כדי להגיע לשם אין מבחינתך משמעות, לכן בעצם כל מאמן שלא מנצח כל שנה את ליגת האלופות הוא לוזר. מה לעשות אין חיה כזאת, זה תואר שזוכים בו אחת ל.. אפילו הגדולים ביותר. שתדע שבגישה הזאת כבר די קברת את אנצ'לוטי מראש, כי הסיכוי לקחת את התואר הזה היה וישאר נמוך מאוד.
     
    Greek ו-BayernMunchen אוהבים את זה.
  5. ManUnd Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/15
    הודעות:
    551
    לייקים שהתקבלו:
    124
    מין:
    זכר
    אתם מדברים על הפנדל של מולר שלא נכנס כאחת מהסיבות שלא עליתם לחצי הגמר.אבל מה היה קורה אם הכדור שטורס בעט במשחק הראשון היה נכנס?

    Sent from my ONE E1003 using Tapatalk
     
    Lebron אוהב/ת את זה.
  6. Uli Hoeness Wer nicht hüpft ist ein blau-weißes Arschloch

    הצטרף ב:
    ‏1/6/11
    הודעות:
    1,783
    לייקים שהתקבלו:
    481
    גם לנו היו הרבה הזדמנויות טובות במחצית השניה במדריד, די השטלתנו על המשחק שם. זה היה יותר ביש מזל עבורנו שלא כבשנו, אפילו אם זה היה נגמר 2-1 זה היה מעמיד אותנו במצב יותר טוב מאשר 0-1. מצבים היו הרבה גם במשחק השני אבל פנדל זה כבר משהו אחר, ממש מונח עבורינו לקחת ולא לקחנו.
     
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    ברשותכם אני אקח את הדיון למקום קצת אחר ומרתק אותי לשמוע מה דעתכם.
    אוליבר קאן היה שחקן שמאוד אהבתי ומשם החיבה הקלה שלי לבאיירן מינכן בתור ילד(מאז היו עוד כמובן). בקיצור, אני פריק של נוסטלגיה כפי שראיתם.
    - לפני שלושה ימים בתאריך ההוא, 23.5.2001 - באיירן מינכן ניצחה את ולנסיה בפנדלים והחזירה את הגביע עם האזניים הגדולות לארון לראשונה משנות ה-70. זו הייתה הקבוצה הגדולה של היצפלד בה היו גם אפנברג, שול ועוד. באיירן עברה בדרך את מנצ'סטר יונייטד וריאל מדריד(אלופת אירופה היוצאת) עם ניצחונות כפולים ולא הייתה זוכה ראויה ממנה. היא זכתה גם באליפות גרמניה בדרמה גדולה עם הגול של הבלם ברגע האחרון. "קבוצה עם גורל" קראו לה בשם המשחק. אוליבר קאן עצמו, הטיטאן, השוער הטוב בעולם - רשם הצגה בין הקורות ואחר-כך היה אחראי לרגע נפלא עם סנטיאגו קניזארס. מצייד אחרי שאגת הניצחון של הדיפת הפנדל - הוא הלך לנחם את השוער הבלונדיני ששוב הפסיד בגמר, שוב לא באשמתו והפעם אחרי משחק אדיר. בכל קליפ על 'פייר-פליי' ביוטיוב תוכלו למצוא את הרגע.
    - אתמול, ה-25.5(בשנת 2013) - באיירן השלימה טרבל ענק כשניצחה 2:1 את בורוסיה דורטמונד בגמר עם שער של אריאן רובן. זו הייתה עונה מושלמת עם היינקס.

    לכל קבוצה היה את הסגנון שלה. באיירן הגרמנית מול באיירן שקצת משופעת בכוכבים אחרים. באיירן ההגנתית, האגוז הקשה לפיצוח, זו של המנהיגים כמו אוליבר קאן ואפנברג מול באיירן שמשחקת כדורגל התקפי שנוגע בשלמות. מאוד מסקרן אותי לדעת איזו מהקבוצות יותר ריגשה אתכם ואל איזו קבוצה יותר התחברתם, ואם אפשר בכלל להכניס את הקבוצה של פפ גם למשוואה.
     
  8. Uli Hoeness Wer nicht hüpft ist ein blau-weißes Arschloch

    הצטרף ב:
    ‏1/6/11
    הודעות:
    1,783
    לייקים שהתקבלו:
    481
    הקבוצות של פפ והייניקס היו מוכשרות וטובות יותר מזו של היצפלד. אפבנברג היה שחקן חכם מאוד שלא יבינו אותי לא נכון, אבל גם היה מוגבל מאוד ומקום בריאל מדריד או ברצלונה מעולם לא היה לו. היום יש לנו שחקנים בקילבר שונה לגמרי, שחקנים שלא היו מסכימים להגיע אלינו פעם. אז כמובן שהריגוש מגיע עם ניצחונות ותארים ואלו שזכו ריגשו יותר, אבל אין לזה כל קשר להתעסקות בשאלה מה היא הצלחה, כי ניצחון בליגת האלופות זה הרבה מזל ולא תמיד הקבוצה הטובה ביותר בנקודת זמן מסויימת מנצחת.
     
  9. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    בשני האירועים האלו הייתי (גם בסאן סירו וגם בוובמלי (וגם בברלין שאחרי וומבלי).
    אי אפשר להשוות בין שתי הקבוצות וגם אי אפשר להשוות בין הכדורגל של אז ושל היום. קבוצה כמו באיירן של אז, עם הטקטיקה והעמידה הנפלאה של היצפלד ועם שחקנים כמו שהיו לו אז מותאמים לרמה של היום (בכל זאת היו לו אפנברג ושול ואלבר וליזארזו ועוד כמה כאלה) לא הייתה מגיעה אפילו לחצי גמר היום.
    עם זאת, כמו אז, תארים לוקחים בהגנה ובלי הגנה סופר חזקה אי אפשר לקחת תארים, רק שהיום עושים את ההגנה אחרת. אני גדלתי ואהבתי ועודני אוהב את הסגנון הגרמני של פעם. שלגמרי לא היה בונקר כמו שאוהבים פה להגיד, אבל היה בנוי על הגנה מאוד חזקה ועבודה קשה. אני חושב שגם בעידן היינקס וגם אצל פפ היתה לנו הגנה טובה רוב הזמן. ושאף אחד לא ישכח את החמישיה שבאיירן חטפה תחת היינקס בגמר הגביע נגד דורטמונד.
     
    BayernMunchen ו-Uli Hoeness אוהבים את זה.
  10. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    ראוליטו אחי את הקבוצה של פפ תוציא מהמשוואה: דברנו פה על שתי הזוכות האחרונות של באיירן בגביע עם האזניים הגדולות נכון? אז למה להכניס קבוצה שלא הגיעה אפילו לגמר? דברנו על באיירן שעברה את ריאל נכון? אז למה להכניס קבוצה שהובסה בבית ע"י ריאל בגלל מאמן יהיר? דברנו על קבוצה שעברה את יובנטוס ב2013 במפגן דומיננטיות אדיר בבית ובחוץ אז למה להכניס קבוצה שעברה את יובנטוס בדקה ה90 בניסי ניסים? הקבוצה של פפ לא רלוונטית לדיון.
    אני אהבתי יותר את באיירן של 2001: זו היתה באיירן עם יותר "ד.נ.א" גרמני: קשוחה, הגנתית וגם היתה לה המשימה המטאפיזית של תיקון 99. גם באיירן של 2013 תיקנה קצת את הטראומה של שנה לפני אבל אותי זו של 2001 ריגשה יותר. אגב, במסגרת אותו תיקון הרי שברבע הגמר מול יונייטד באיירן עלתה עם אותם מדים אפורים מ1999, ומי לא זוכר בשריקת הסיום את קאן יורד על הברכיים בשער עם דמעות בעיניו? אני לא כ"כ התלהבתי מכל הכדורגל ההתקפי של השנים האחרונות ואולי אתלטיקו עכשיו מחזירה את הכבוד של ההגנה והלחימה והאופי. לא הכל זה החזקת כדור ו7,000 מסירות למשחק.

    ולגבי הגנה: היום ממש לא עושים הגנה אחרת. קבוצות של פפ עושות הגנה אחרת. זה עובד טוב בבונדסליגה אבל באירופה באיירן של פפ חטפה גולים, חלקם סופר מכריעים, ב14 מתוך 18 משחקי הצלבה אז לא ברור לי על איזו הגנה "שהיתה רוב הזמן טובה" תחתיו מדברים פה. אתלטיקו מלמדת הגנה כמו פעם, בלי התחכמויות. בגלל זה היא לא ספגה ב60 מתוך 95 משחקיה האחרונים והשנה לא ספגה בארבעה מששת משחקי ההצלבה שלה. ככה עושים הגנה.
     
  11. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    לא שזה מפתיע אבל אישור רשמי לכך שלבנדובסקי בשיחות עם ריאל. במידה ויעזוב מעניין את מי נביא במקומו. הוא באמת אחד החלוצים הטהורים הטובים בעולם ולא פשוט לאבדו. נצטרך גם חלוץ שייכנס לנעליו וגם חלוץ מחליף, דבר שאין לנו בתקופה האחרונה. עם כל הכבוד לכל הסטות התפקידים הרי שאין תחליף לחלוץ אמיתי. כך שצריך שני חלוצים לפחות. מעניין את מי נביא. בזמנו אמרו ששמנו עין על היגוואין. אם ריאל תקח אותו אולי כדאי לעשות נסיון להביא את בנזמה.
     
  12. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    36,066
    לייקים שהתקבלו:
    6,339
    אני מקווה מאוד שלא אבל קושרתם ללוקאקו, אבא שלו דוחף למעבר שלו בקיץ הזה כשהוא הזכיר אותנו ואותכם כמעומדות הרציניות לקלוט אותו(ולאחרונה גם השם של צ'לסי עולה שוב).
    הוא צעיר אומנם אבל כבר יש לו 3 עונות אישיות מוצלחות מאוד בפריימרליג ובעיקר המון פוטנציאל לדעתי להפוך למשהו אמיתי.

    Romelu Lukaku confirms he wants to leave Everton | Football News | Sky Sports
     
    נערך לאחרונה ב: ‏28/5/16
  13. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    עכשיו אני רואה שרומיניגה מכחיש מעבר של הפולני ואומר שלבנדובסקי נשאר לעונה הקרובה. הלוואי. בכל מקרה חייבים עוד חלוץ לעומק של הסגל. השאלה אם חלוץ כמו לוקאקו יסכים להיות מחליף.
     
  14. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    10,482
    לייקים שהתקבלו:
    4,291
    ראה ערך צ'לסי(לא הסכים לשבת בספסל). הוא לא צריך להיות מחליף ובאיירן לא צריכה להשקיע לפחות 40 מיליון יורו על חלוץ מחליף בכל זאת איזה מחליפים יש לברצלונה\ריאל בשפיץ? אני חושב שבאיירן צריכים לחשוב על חלוץ בכיוון של צ'יצאריטו, חלוץ מחליף אידאלי שיכול לתת תפוקה ואנרגיה מהספסל.
     
  15. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    מסכים שחלוץ מחליף צריך להיות גם טוב וגם שיסכים לשבת על הספסל. אני מקווה שאכן מחפשים כזה.עם כל הכבוד לגולים מהקישור אין תחליף לחלוץ טהור אמיתי.

    Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
     
מצב נושא:
הנושא נעול.