באיירן מינכן 2015/2016 :: העונה האחרונה עם פפ

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Der Kaiser, ‏31/7/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    3,489
    לייקים שהתקבלו:
    2,239
    נדב אתה באמת חושב שפפ עשה הכל כמו שצריך בשמינית גמר מול יובנטוס? אתה באמת חושב שאין לו אחריות בכך שהקבוצה שלו הייתה ביתרון חוץ מבטיח של 2-0, נקלעה לפיגור 4-2 ולא הייתה רחוקה מלספוג שער נוסף שהיה סוגר את הסיפור, ורק בדקה ה-90 הצליחה להציל את הקריירה האירופית שלה?

    נתת נקודות טובות לזכות פפ בכל הקשור לבנייה ולחילופי משמרות ותתפלא אני אפילו מסכים איתך בעניין, אבל אני לא מסכים שהשנה הוא עשה הכל נכון באלופות למרות התעקשותך בעניין. ניהול המשחק של פפ מול יובנטוס לא היה טוב, כמו גם המשחק הראשון נגד אתלטיקו. מול יובה באיירן עלתה בזכות הרבה מזל של הרגע האחרון ולא בזכות עליונות מול יריבה שעל הנייר פחות טובה.
    מול אתלטיקו למרות משחק שני מצוין הקבוצה לא הצליחה למצוא את עצמה בכלל בפוזיציה לעלות לשלב הבא, ולמעשה הייתה בשיוויון איתה רק ב-34 דקות מתוך ה180. שוב מול קבוצה שעל הנייר פחות טובה, בניגוד לשנתיים הקודמות כשפגשה יריבות יותר טובות ממנה.

    אז אולי לא צריך לשפוט את פפ רק על סמך ליגת האלופות, אבל בהחלט ניתן לומר שבצ'מפיונס הוא לא הצליח להטביע חותם ולהוציא מהקבוצה את המיטב, בין היתר בגלל שהקבוצה חזרה בכל שלוש השנים שלו מהפגרה ביכולת פחות טובה, וזה בהחלט משהו שיש לו חלק בו.

    אגב אני לא מסכים שבאיירן של פפ קבוצה טובה יותר מזו של היינקס בעונת הטרבל, אולי יש לה יותר עומק בסגל אבל הקבוצה של היינקס לדעתי הייתה חזקה וקטלנית יותר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/5/16
  2. BayernMunchen Member

    הצטרף ב:
    ‏15/11/15
    הודעות:
    284
    לייקים שהתקבלו:
    24
    מין:
    זכר
    אני חושב שפפ לא רק שהצליח אלא הצליח בגדול מכל הבחינות חוץ מליגת אלופות כמובן, רומינגה סיכם יפה את מה שצריך להגיד אז אני לא ארכיב פה.

    ברמה האישית אין לי ספק בכלל שאני יתגעגה לצורת משחק שלו ולהברקות שלו, טוב לפחות זה יתן לי סיבה עכשיו לצפות גם במשחקים של סיטי :)
     
  3. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    לברון (מצטער, אבל לא יודע את השם שלך) היות וסיכמתי את הקדנציה אז אני לא חושב שזה המקום לדבר על משחקים ספציפיים (יובה ואתלטיקו) למרות שיש לי מה להגיד ואם תתעקש אני גם אגיד. אבל גם אם פפ נכשל טוטאלית בליגת האלופות (ואני חושב שגם את לא חושב ככה) זה עדיין רק מרכיב אחד מהרבה דברים ובסופו של דבר את הרוב המאוד גדול של המטרות פפ השיג.

    אני אשמח לשמוע למה אתה חושב שהקבוצה של היינקס הייתה יותר טובה. ולא אק מבחינת תוצאות. תזכור שנגד יובה,למשל, היינו בלי ארבעת הבלמים שלנו. היינקס שיחק נגד ברצלונה שהייתה בלי מסי. מה היה קורה אם אז היינו עולים נגד יובה בלי אף אחד מהבלמים שלנו?
    לדעתי קבוצה טובה זה לא רק איך היא נראית על המגרש במשחק/ים מסוים/ים ואיך היא כשההרכב הראשון שלה עומד במלואו. קבוצה נמדדת גם בעומק הסגל ומה קורה כשיש פצועים.

    ועוד משהו ששכחתי. שפפ עשה את כל זה בשקט תעשייתי מופתי. בטח בשביל מועדון כמו באיירן. לעבוד עם כל כך הרבה כוכבים ואני לא זוכר איזה פרצוף חמוץ. בטח שלא בלאגן. ואז אני גם נזכר בימי מתיאוס ובאסלר ואפנברג ובפ. צ. הוליווד. ולמי שלא יודע כם שקט תעשייתי היה חלק מהמטרות של המועדון.
     
  4. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    בהתייחסות לשתי נקודות של נדב:
    *"עשה הכל נכון בצ'מפיונס גם אם צריך היה אולי לפתוח עם מולר במדריד"? על זה בדיוק נאמר לבעוט בדלי. עם כל הכבוד להחמצת הפנדל של מולר הרי שאת ההתמודדות הפסדנו במשחק בקלדרון, משם חזרנו עם תוצאה רעה מאוד. צר לי אבל טעות טקטית כזו (מולר היה מלך שערי באיירן במפעל באותו זמן, בצוותא עם לבנדובסקי ושחקן סופר סופר חשוב בקבוצה, שזכה לאין ספור סופרלטיבים על העונה המצוינת שנתן, כבש בשני המשחקים מול יובנטוס ובמשחק בליסבון), כמו טעות טקטית נוראית מול ריאל ב2014 היא לא סיפור הצלחה. שתי טעויות טקטיות שעלו בהעפלה בשניים מתוך שלושה חצאי גמר הם לא דבר של מה בכך. וגם שלושה חצאי גמר לא מרשימים כשמסתכלים מי היו היריבות בשמינית וברבע, למעט יובנטוס השנה שגם מולה נראינו על הפנים בגומלין. הטעויות הטקטיות שלו בישורת האחרונה עלו לנו בגביע אירופי בקדנציה הזו.

    *עצם עניין "העפלה לליגת האלופות" היא לא רלוונטית לכלום: הבונדסליגה יכולה עד מחר להתבסס במקום השני בדירוג של אופ"א אבל לבאיירן קל עשרת מונים לסיים באחד מארבעת המקומות הראשונים מאשר באנגליה או בספרד. אני לא מאמין שבכלל הדבר הזה נחשב ל"הישג" בקדנציה הזו. זה ממש לחפש מתחת לאדמה "הישגים". עוד רגע נזקוף לזכותו שעברנו את החצי...ברוך שפטרנו מעבודת האלילים שנקראת פפ ויאללה שיבוא כבר אנצ'לוטי.
     
  5. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    3,489
    לייקים שהתקבלו:
    2,239
    חשבתי שמבחן התוצאה זה הכי חשוב, ובמבחן התוצאה, עומק או לא עומק הקבוצה הציגה תוצאות טובות יותר, כבשה יותר שערים, והייתה בעלי אחוזי הצלחה גבוהים יותר הן בזירה המקומית והן באירופה. חוץ מזה, וזה עניין של טעם, אני לא ממש אוהב את הסגנון של פפ וחושב שהקבוצה של היינקס שיחקה כדורגל מהנה אטרקטיבי וישיר יותר וכזה שיותר מתאים לחומר השחקנים שלה.
    העליונות שהקבוצה הציגה מול יובה ומול בארסה עם היינקס הייתה כזאת שלא ראיתי מהקבוצה של פפ במאני טיים, אפילו לא קרוב.

    אני אחזור על מה שאמרתי, בליגת האלופות הקבוצה של פפ לא הותירה חותם ולא הצליחה להתעלות במאני טיים כמו זו של היינקס. אני לא יכול להגיד שהיא יותר טובה מזו של היינקס, הקבוצה של היינקס הייתה הקבוצה הכי טובה באירופה בעונת הטרבל, הקבוצה של פפ לא הייתה הטובה באירופה אפילו לא לרגע אחד, והראתה שהיא פחות טוב מבארסה ומריאל.
    היא לא הצליחה לעבור גם את אתלטיקו שנחשבת נחותה ממנה, ונזקקה לשער בדקה ה90 ולאלילת המזל כדי להימנע מהדחה כואבת בשמינית גמר מול יובה. אז כן, בליגת האלופות הוא לא הצליח מבחינתי.

    בנוגע לבלמים מול יובה - אתה לא יכול להגיד מה היה קורה אם ולהתעלם מהיריבה. ומה היה קורה אם יובה הייתה עולה עם קייליני, מרקיסיו ודיבאלה? שחקנים לא פחות משמעותיים עבורה מאלה שחסרה באיירן.

    גודין, השחקן הכי חשוב בהגנה של אתלטיקו, לא שיחק במשחק הראשון, ועדיין אתלטיקו כמו גדולים ניצחה בלי לספוג.

    הבעיה שאתה חושב במונחים חד צדדים כדי לעשות הנחות לפפ, גם ליריבות יש חיסורים, זה לא תירוץ.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏24/5/16
  6. פול סקולס Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/06
    הודעות:
    5,690
    לייקים שהתקבלו:
    324
    לגבי הצוות הרפואי שלכם...
    הרי היה את הבלאגן הגדול וההתפטרות של הצוות הרפואי הקודם שלכם,
    ואז הגיע צוות חדש. זה צוות שרומיניגה הביא או שהם "אנשים של פפ"?
     
  7. aloneli Member

    הצטרף ב:
    ‏2/2/10
    הודעות:
    3,364
    לייקים שהתקבלו:
    16
    עד כמה שאוהדי באיירן מפונקים בנוגע להצלחות ולציפיות המוגזמות שלהם, לא סתם יש רוב כל כך גורף לגבי הכישלון של פפ בבאיירן. לא סתם כולם חיכו לרגע שיעזוב את הקבוצה, וזה עוד אחרי דאבל וחצי גמר אלופות. לי לפחות לא זכור דבר כזה במועדון.

    האוהדים לא עיוורים, פפ לקח אותנו אחורה במקום לקדם אותנו ב-3 שנים שלו אצלנו. עוד לפני הכישלון באלופות, מי שצופה במשחקי ליגה מבין על אוהדי באיירן מדברים. אי אפשר לספק כדורגל כזה נוראי במשך תקופה כזאת ארוכה בבאיירן מינכן. מלבד ההצלחה מצפים לראות כדורגל התקפי ולא את השעמום שפפ הציג לנו.

    לגבי התוצאות, פפ עשה טעויות קריטיות שנראו לעין באלופות. לעלות עם ברננט ולספסל את מולר וריברי בחצי גמר זה פשוט התחכמות הזויה. סגנון פחדני של בואו נעביר את ההכרעה לבית וננסה להרוס ליריבה במשחקי החוץ זה פשוט לא עבד.
    גם מול בארסה עם מכת הפציעות,פשוט לא ניסינו להגיע לשער שלה.אין לנו קבוצה להתבנקר 90 דקות במשחק חוץ, בטח לא מול בארסה.
    מול ריאל ב4-0 מה להוסיף.

    להשוות לקבוצה של היינקס?מצטער נדב אבל זה לא רציני.

    אם אני מסכם את הקדנציה של פפ, אני פשוט אומר שהוא לא עמד במטרות שלו ולא קידם אותנו אלא להיפך.עכשיו צריך לתקן את הנזקים ולחזור לתת פייט מול הטופ של אירופה.גם אם לא נזכה לפחות שנעלה כמו באיירן ולא נתבזה ככה שנה אחרי שנה מבאיירן הזאת מותר לנו לצפות לפייט מול הטופ האירופי.
     
  8. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    אלון, לצערי אתה מתייחס אך ורק לליגת האלופות, שהיא חלק קטן מהמטרות של המועדון.

    אני ממש לא יודע על איזה אוהדים אתה מדבר ששמחים שפפ עוזב ושחושבים שהוא נכשל. בכל הסקרים בגרמניה האוהדים מרוצים ובכל המשאלים הרוב הגדול חושב שהקדנציה הייתה הצלחה.

    להגיד שלהשוות את הקבוצה לזו של היינקס זה לא רציני ולא לנמק למה, זה לא רציני.

    ובאמת אני לא רואה איפה נפלו מאיזה קבוצה בליגת האלופות חוץ מבמשחק אחד בברנבאו. שגם אותו (כמו שאר המשחקים) אין לי כוונה לנתח.


    פול סקולס. לגבי הצוות הרפואי לא הייתה שום שערוריה. הצוות התפטר (כנראה מרצונו של פפ) וזה לגיטימי (גם אם פפ היה מפטר אותם זה לגיטימי). העניין תפס כותרות בדיוק 3 ימים. בימים עברו זה היה תופס כותרות של חודש, כל השחקנים היו מתייחסים לזה והיה נוצר בלאגן כזה שהקבוצה לא מתפקדת חודש. גם על המגרש. הצוות החדש (כמו הצוות הקודם) נבחר בצוותא. המאמן וההנהלה (שלא מורכבת מקרל היינץ רומינגה לבד).
     
    Uli Hoeness אוהב/ת את זה.
  9. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    מריו גצה אומר שהוא מחכה ומצפה לעונה הבאה ב... באיירן.
     
  10. פול סקולס Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/06
    הודעות:
    5,690
    לייקים שהתקבלו:
    324
    מן הסתם..

    כשקבוצה ממנה מאמן חדש, הרבה פעמים הוא מביא איתו את כל הצוות שלו ממקום העבודה הקודם.
    ואז כשהמאמן עוזב, הרבה פעמים כל "אנשי אמונו" עוזבים יחד איתו.
    אז תהיתי לעצמי האם זה המצב בבאיירן, אבל מהתשובה שלך אני מבין שלא.
     
  11. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    הצוות הרפואי שפפ קיבל עבד במועדון כ - 30 שנה (כמובן שכם בצוות היו שינויים במהלך השנים, אבל הבסיס עם ד״ר מאייר וולפארט נשאר). כשהצוות התפטר מונה צוות חדש. גרמני גם. ההנהלה מינתנ אותו. כמובן לאחרי אישור פפ.
    פפ הביא איתו צוות נרחב. במחלקה הרפואית הוא לא נגע. כמובן שאם היה דורש שינוי גם שם אז היו משנים ונותנים לפפ להביא צוות חדש. בכפוף להגבלות שהמועדון מציב (סתם דוגמא - לא יבוא רופא שהוא נאצי מוצהר).
     
    פול סקולס אוהב/ת את זה.
  12. ויאם Member

    הצטרף ב:
    ‏28/4/16
    הודעות:
    50
    לייקים שהתקבלו:
    32
    מין:
    זכר
    מסכים בגדול עם הניתוח של נדב.
    הייתי מוסיף נקודה אחת: בהרבה משחקים לא שיחקנו כדורגל מהנה (לא שלא היו לנו משחקים מהנים גם בליגה וגם באלופות, ר' משחקים נגד רומא, סיטי והמשחק השני נגד אתלטיקו). היינו מנצחים בגלל השיטה. נכון. אבל זה אולי הביא, שאולי לא בצדק, להרבה אנשים להרגיש שלא בנחת. הייתי בחצי גמר הגביע נגד ברמן, וזה היה נחמד, חוויה נהדרת אבל אנשים לא התפעלו במיוחד. אנשים מחפשים ריגוש, ובסופו של יום אוהדים הם אנשים, הם מונעים יותר מרגש, ובסופו של יום ריגוש זו הסיבה שאנשים צופים בכדורגל.
    סיבה נוספת לאי-החיבה לפפ. היא השנאה לספרדיות, אולי בגלל ההצלחה של ברצלונה וריאל למשוך הכי הרבה אוהדים בשנים האחרונות. שמעתי וקראתי (בקבוצת הפייסבוק) הערות על גבול הגזענות כנגד הבחור.
     
  13. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    אז אמר...

    מה ציפית שיגיע שהוא מת לעזוב? הוא מחכה להצעה טובה, לא תגיע הוא ישאר.
    אני לא יודע בדיוק למה הוא מצפה, כרגע הוא נוסע בכביש חד סיתרי נגד כיוון התנועה. אנצ'לוטי כבר רמז, בבאיירן אף אחד לא ממש מצפה ממנו למשהו ואפילו לאוו יעץ לו לחפש קבוצה אחרת.
     
  14. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    ממש לא נכון לשלוש השנים האחרונות. בעבר זה היה נכון אבל מ2013 רומיניגה הצהיר חד משמעית שהמטרה לא לחכות 12 שנים נוספות לזכייה ושפפ הובא כדי ליצור רצף זכיות. לשכתב עכשיו ההסטוריה או להגדיר מטרות מחדש כי הראשונה לא הושגה זו טעות. אין דבר כזה בשנים האחרונות ש"ליגת האלופות היא חלק קטן מהמטרות", לחלוטין לא נכון! זו המטרה העליונה בהבאת מאמן בקליבר של פפ. לא מביאים את פפ כדי להתמודד עם לברקוזן ושאלקה, עם כל הכבוד. פפ נכשל במטרה העיקרית שלשמה הובא. מי שרוצה לרכך העניין ולהתנחם בזכיות באליפות או בגביע או בהעפלה לשלושה חצאי גמר (ולא מתחשב בזהות היריבות בדרך לחצאי הגמר או לכך שכל פעם שנתקלנו בקבוצה רצינית מהטופ הודחנו) סבבה אבל זו אשליה.
     
  15. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏7/9/04
    הודעות:
    24,805
    לייקים שהתקבלו:
    335
    כל מועדון גדול מצהיר שהוא שואף להכל כל הזמן. מה שכן, לאף מאמן לא מציבים את הנצחון בליגת האלופות כתנאי, כי זה לא תואר שהוא בכיס. גם אם מביאים את המאמן הכי טוב בעולם בתקופת זמן מסויימת, זה עדיין בלחץ סיכוי של 10-30% שהכל יתחבר, המזל יהיה לצידך ותזכה. אם מחר ריאל מביאים את מוריניו זה אומר שהם יזכו? אולי. אם מחר ברצלונה מביאים את אצ'לוטי או שוב את פפ זה אומר שיזכו? בכלל לא. זה תואר שהכי רחוק מלהיות בכיס כדי שהיה אפשר להצהיר מראש שלוקחים אותו. אין סרט כזה לדעת מי הבאה שתזכה בכל תחילת עונה ואין מאמן כזה שאפשר להגיד שאם מביאים אותו אז זה חצי בכיס. אולי לא יקרה ונזכה ב 5 או 10 שנים הקרובות, אולי גם בארסה או ריאל לא יגיעו לגמר למשך זמן דומה, אלו דברים שקורים במפעל הזה. כישלון? כישלון זה אולי לא לעבור שמינית גמר וגם אז תלוי מי פגשת ואיך נראת.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.