יובנטוס 2015/16 :: משהו חדש מתחיל

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י ADP, ‏7/8/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני רק משער, אולי נושא אלכסיס לא היה כלכלי בקיץ שעבר והעונה לאור האליפות המרשימה ועוד קמפיין אירופי טוב בליגת האלופות וצמד משחקים נפלאים נגד באיירן - עם האוכל בא התיאבון ויובה רוצה ללכת בכל הכוח לליגת האלופות ורואים לנכון לנסות להחתים כוכב על? לגבי המערך, מניח שהוא יהיה שחקן חופשי מקדימה יחד עם דיאבלה ומתחתיו ארבעה קשרים, כמובן שיובה מאוד וורסטילית. לא חושב שמנדג'וקיץ'(עברתי כאן על הסטט' שלו והוא לא נתן עונה גדולה, ממוצע של פחות משער בשני משחקים) או מוראטה(הפיניש של העונה שעברה היה יותר טוב) הם שחקנים שאי-אפשר לספסל ויובה צריכה סגל מאוד רחב כדי להצליח בכל החזיתות. אולי יובה תנסה לדחוף לארסנל שחקן נוסף כדי להוריד את המחיר, ואולי אלה סתם ספקולציות.

    לגבי איסקו. הוא מהשחקנים שאוהדים 'קונים כרטיס בשביל לראות אותם', כמאמר הקלישאה. הוא לא מהיר אבל הטכניקה שלו מושלמת וקשה להוציא לו כדור מהרגל. מצד שני, הוא כבר שלוש עונות בקבוצת על כמו ריאל מדריד והוא לא התקדם מספיק. האוהד 'הממוצע' יגיד לכם שהוא תמיד היה שחקן ספסל אבל זה לא נכון. הוא לא קיבל קרדיט כמו בייל אבל הוולשי נפצע הרבה והעונה ריאל מדריד סבלה מהרבה פציעות. בשלוש עונות בקבוצה הוא הגיע ל-147 משחקים וזה מספיק. הוא לא כובש מספיק, לא מבשל מספיק, לא יוצר מצבים מספיק. אשתקד עם אנצ'לוטי היה רושם שהוא השתפר הגנתית, הוא היה יותר נמרץ וגם חילץ כדורים - אבל השנה זה לא ככה. השאלה היא מה דורשים ממנו. איסקו מתחת לחלוצים או כשחקן יותר התקפי, עם תנועה חופשית לצד שמאל - זה יכול להיות מעניין. אני חושב שהוא יישאר בריאל מדריד ומי שיעזוב הוא חאמס למרות שחאמס 'מוכר חולצות', זידאן מחזיק מאיסקו יותר. רוצה לומר: איסקו נרכש ב-30 מיליון יורו. לריאל מדריד אין אינטרס למכור והוא לא בידיוק הביע נכונות לעזוב אלא אמר דברים אחרים לתקשורת. נראה.
     
  2. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,201
    לייקים שהתקבלו:
    2,559
    יובה עם 2 חלוצים זריזים כמו סאנצ'ז ודיבאלה? נשמע מוזר.
    יובה עם שלישיה התקפית (סאנצ'ז, דיבאלה וחלוץ מטרה)? גם נשמע מוזר.
     
  3. Enzo Maresca Member

    הצטרף ב:
    ‏27/10/14
    הודעות:
    420
    לייקים שהתקבלו:
    368
    דיבאלה + אלכסיס לא עד כדי כך שונה מדיבאלה + מוראטה ככה שאלגרי לא יצטרך לעשות יותר מדי בשביל לשלב את הצ'יליאני במערך. לגבי הנקודות של @אלעד , אז לדעתי יש קשר ישיר בין השאלה הראשונה לנקודה לשלישית. זה נכון שאנחנו לא נשלם לו את הסכומים שהוא מרוויח כרגע אבל מצד שני נהווה עבורו שדרוג עצום רק מעצם המעבר הזה ממועדון מרוסק שדורך במקום כבר מלא זמן לאחד שנמצא בטופ האירופי ומתחזק מעונה לעונה. חוץ מזה, אני לא רואה צורך מיוחד של שאר קבוצות העל בשחקן כמוהו ככה שאולי אפשר יהיה להוציא אותו מארסנל בסכום הגיוני (במונחים יובנטינים עכשוויים זה אומר עד ה40מ'). אני מודע לזה שיש בתסריט הזה לא מעט IFS ובאופן אישי אני די משוכנע שאם מוראטה יעזוב אנחנו בכלל נלך בכל הכח על קבאני, אבל באמת שכל הסיפור הזה לא מרגיש לי כמו מדע בדיוני.

    בנושא אחר ומשמח הרבה יותר - בופון וברצאלי האריכו חוזה עד 2018. זה עוד שנתיים עם השוער הכי טוב בעולם והבלם הכי טוב בעולם. עכשיו מחכים לתגובה של אברה לגבי אותו המתווה, בתקווה שהתשובה תהיה חיובית.
     
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    כל מה שאמרת נכון לגבי אלכסיס(סבל מבצורת מסוימת בזמן האחרון, לא? גם זו אחת הסיבות לסיום העונה הכושל של ארסנל), אבל זה ממש לא אמור לעניין את ארסנל. לא רואה סיבה שהמחיר יהיה נמוך יותר מהסכום בו נקנה מברצלונה.
    חייב לציין לגבי אברה שהופתעתי מאוד מהכושר הטוב שלו במדי יובה. נכון שמערך שלושת הבלמים בשעתו די תרם לו וציפיתי שהוא ישחק יותר טוב מאשר ביונייטד שהייתה קבוצה מפורקת וגוססת לחלוטין, יותר קל 'להיקלט' בקבוצה כמו יובה, ולפני קרוב לעשור הוא היה המגן הטוב בעולם. ובכל-זאת, הפער בין היכולת ביובה לבין היכולת ביונייטד בשנתיים האחרונות מאוד מפתיע אותי. בופון אגדה, שלא ייגמר לעולם. לפני עשור יובה הורדה ליגה. דל-פיירו היה יובנטוס מלידה מה שנקרא, היה ברור שהוא יישאר. נדבד החל מעט לדעוך. בופון היה השחקן שכל אירופה רצתה וחיכה לו חוזה חלומי בבארסה. אבל הוא נשאר. כל מה שכתבתי על טוטי רלוונטי גם אליו. מקווה שיזכה בגביע האלופות לפני שיפרוש.
     
  5. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    פוסט קצת מבולגן.

    אלכסיס לא חלוץ, אבל זה לא אומר שהוא לא יכול להפוך לכזה (ע״ע גריזמן). ה״בעיה״ שהוא משחק כמו טאז על המגרש והוא הכי טוב שהוא מקבל כמה שיותר חופש לנוע, לדעתי. ברגע שמגבילים אותו לתפקיד מסויים, קרי, שטח מסויים במגרש, הוא מתחיל קצת לאבד את עצמו. הוא גם רחוק מלהיות שחקן חכם, ו-% הקבלות ההחלטות שלו נכון. אבל שוב, הוא גם הגיע למערכת זבל שיש בה 0 משמעת, 0 טקטיקה ו-0 בכל קטגוריה שתרצו, למעשה.

    ***

    אלכסיס עשה חצי עונה ראשון רע מאוד. בחצי השני הוא סוג של מחזיק אותנו בגארבצ׳-טיים השנתי על הטופ 4. לראייה המספרים המשתפרים משמעותית שלו, ואם הוא מצליח לספק מספרים כאלה כשהוא לא טוב, זה בהחלט מרשים לגביו. למרות שגם אפשר להיות מאוד צינים לגבי זה.

    אגב, הוא שוב משחק בקופה בקיץ. אנחנו כצופים סוג של נהנים, אבל השחקנים הללו ״נשרפים״.

    ***

    אני חוזר לרגע החילוף של מוראטה עם מנדזוקיץ׳ מול באיירן מינכן באליאנץ ארינה - החילוף שלדעתי סוג של הכריע את המפגש הזה - כאשר מדובר בחלוצים עם סגנון שונה לגמרי. תוכנית המשחק של אלגרי הייתה לחשוף את באיירן דרך מתפרצות (ע״ע אתלטיקו) עם המהירות והקילריות של מוראטה. ברגע שמנדזוקיץ׳ נכנס כל העוקץ יצא. (גם קדירה היה משמעותי, וכן הלאה וכן הלאה). כאן תותחים כדוגמת אלכסיס/קבאני (גם לטעמי נשמע כמו אופציה יותר ריאלית ולא בהכרח פחות נכונה) נכנסים לתמונה. יובנטוס תמשיך להתחרות על האליפות באיטליה, אבל כולם מבינים שהיא מכוונת בגדול לעבר הגביע עם האוזניים המזדיינות. היא סוג של חייבת את השחקנים הללו בשביל לעשות קפיצת מדרגה נוספת.

    ***

    יש משהו באיסקו שאני פחות מחבב וקשה לי לגעת בדיוק במה זה. להבדיל ממנו, משהו שאני כן אוהב אצל אלכסיס וקבאני הוא שהם לא רק יכולים לנפק עבורך רגע של סופרסטאר, אלא שהם לא באמת משחקים כמו סופרסטארים, ואני אומר את זה בקטע חיובי (ע״ע סוארז). יש כאלה שישר צועקים ״אוברייטד!!!1״, ויכול להיות שהם צודקים. אבל לפעמים הם עסוקים יותר בלשרוף שטחים ולעבוד עבור החברים שלהם מאשר לתת עוד שער או לנסות לבצע מהלך ספטקולרי ללא תכלית. בקטע הזה אני חושב שהם מאוד מתאימים למרקם האנושי שיש ביובנטוס.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏11/5/16
    Don Joan Roman, Die Werkself ו-Gianzola אוהבים את זה.
  6. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,415
    לייקים שהתקבלו:
    2,946
    כשמוג׳י היה אומר ״אנחנו לא נחתים את איסקו״ , היית יודע שהשאלה היחידה היא איזה מספר הוא ילבש
    מארוטה הוא לא שחקן פוקר ,כשהוא אומר שאיסקו לא יבוא - הוא לא יבוא.
    אני חושב ששחקן ההתקפה היחיד שחושבים עליו ברצינות כרגע בקבוצה הוא ברארדי,
    אם מוראטה או זאזה יעזבו,אז יובנטוס תעשה משהו - ואני מבסס את זה על פי מה שמארוטה אמר.
    כלומר כל נסיון על קבאני/אלכסיס יגיעו רק אם מוראטה לא ישאר.

    בכל אופן לדעתי בקבוצה מתכננים להביא בעיקר בלם,מגן ימני,קשר או שניים,ברארדי + לשמור על הקיים
     
  7. Juventini Gaetano Scirea היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏29/1/04
    הודעות:
    1,709
    לייקים שהתקבלו:
    506
    https://pbs.twimg.com/media/CiVZlt2WsAAXpJg.Xxx:large

    -הודלפו המדים. נחמד, למרות שהלבן של המדבקה הורס, כשגם הכתפיים לבנות לגמרי ולטעמי זה די מקלקל.

    */aa1 הגאזטה טוענת שאנחנו בעקבותיו של גבריאל חסוס של פלמייראס שמוצא חן מאד בעיניי פארטיצ'י וגברנו בדרך על אינטר והיונייטד. 15-20 מיליון אירו.

    עכשיו בדקתי על הבחור ביוטיוב והוא נראה בסה''כ סופר מבטיח, למרות שאני לא מרבה להתרשם מילדי כאפות ברזילאים בני 19 עם גשר בשיניים שעושים פדאלדות. ווינגר טהור עם מהירות אדירה וטכניקה אלוהית שיודע להיכנס גם לאמצע. עושה קרקס משחקני ההגנה בברזיל. גם הסיומת לא רעה בכלל לילד בן 19.
     
  8. nanana Member

    הצטרף ב:
    ‏28/8/15
    הודעות:
    25
    לייקים שהתקבלו:
    24
    מין:
    זכר
    הסעיף שחרור שלו 40 מיליון יורו. ככה שאני לא יודע מאיפה המידע של העיתון שתמורת 15-20 מיליון יורו הם ימכרו, בוודאי שמנצ'סטר יונייטד היא אחת מ-5 קבוצות שיש לה סעיף שחרור של 24 מיליון יורו. מה שכן, כמו שכתבתי בדיון של אינטר על גבריאל מסנטוס, כשקבוצות כאלה מציעים אז המועדונים יוצאים מהקופסא והולכים לקראת השחקן. אבל בכנות, אם תצליחו להוציא מפאלמייראס 15 מיליון יורו בלי קשר לסעיף השחרור אז עשיתם עסקה טובה בסה"כ.

    צריך אבל לזכור לגביו, הוא בקושי משחק שנה בבוגרים. אני אומר בקושי כי רק בסימסטר השני בעונה בברזיל הוא קיבל צ'אנס אמיתי. כמו שבטח ראית, הסגנון משחק שלו מאוד דומה ללוקאס מורה, אבל אני חושב שהיתרון שלו שהוא יותר "אוהב" להבקיע שערים. כרגע הוא מאוד חסר נסיון במשחק שלו ועושה גם שטויות(זכור לי האדום השנה במשחק מכריע בליברדטורס שהם היו חייבים לנצח, על אף שהבקיע צמד באותו משחק). הוא גם מאוד אוהב את הפדאלדות האלה מעבר לממוצע, אבל בברזיל זה מקובל וזה הולך עד המהירות, המעבר מרגל לרגל, הניצול שטחים, הטכניקה, זה דברים שלא רואים מכל שחקן. אפילו בכדורגל העולמי. עד כמה הוא מוכשר? הוא ישחק בוודאות באולימפיאדה הקרובה, למרות שיש לו גיל לשחק גם באולימיפיאדה.

    ראיתי שאתם בדרך לקנות שחקן ברזילאי אחר, מתיאוס פריירה מקורינתיאנס. הוא לא קיבל בקבוצה שם כמעט הזדמנויות וראיתי אותו רק בינואר האחרון בקופה סאו פאולו ג'וניור. הוא היה מהבולטים, אבל לפני שאתם סוגרים את העסקה אתם רוצים למצוא לו קבוצה באיטליה שיוכל לשחק כמושאל.
     
    ADP אוהב/ת את זה.
  9. ADP משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏14/7/06
    הודעות:
    5,105
    לייקים שהתקבלו:
    183
    די מארציו:

    - אם מוראטה ירצה לעזוב, יובנטוס לא תעמוד בפניו (ותאמור, תקבל 30 מיליון יורו מריאל). אם הוא ירצה להישאר, מארוטה כבר מתכנן לשלם לריאל 10 מיליון יורו על מנת למחוק את האופציה הקיימת עליו.

    - כרגע אנדרה גומש הוא בעדיפות עליונה כחיזוק בקישור. אם לא תהיה הסכמה עם ולנסיה, האופציה הבאה בתור היא פיאניץ' (סעיף שחרור של 38 מיליון).
     
  10. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    אני רק השליח.
     
  11. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,328
    לייקים שהתקבלו:
    2,034


    ידעתי שאני מזהה!
     
  12. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
     
    FelaKaT אוהב/ת את זה.
  13. ADP משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏14/7/06
    הודעות:
    5,105
    לייקים שהתקבלו:
    183
    עושה רושם שהמרקאטו שלנו מתחיל לקבל צורה:
    1. מוראטה יימכר לריאל ומשם לקבוצה אנגלית (ככל הנראה לארסנל). בכסף שייכנס אנחנו נקנה את ברארדי ואפילו נישאר עם קצת עודף. ככל הנראה במצב הזה גם זאזה יישאר, כך שהקו הקדמי שלנו צפוי להיראות כך: דיבאלה, מנדזוקיץ', זאזה וברארדי. אמנם ברארדי זה לא מוראטה, אבל גם כך מנדזו הוא החלוץ הפותח.
    2. קוואדראדו צפוי להישאר בשל רצונו לשחק בליגת האלופות, קונטה צפוי לקבל את אסמואה וכמה שקלים תמורתו. לדעתי טרייד נהדר שגם מפנה קצת מקום בעמדות הקישור העמוסות אך בינוניות, וגם מבטיח את הישארותו של אחד השחקנים היותר בולטים העונה, ומייתר את הצורך למצוא מחליף לליכטשטיינר בזמן הקרוב.
    3. בכסף שמוקצה למרקאטו ככל הנראה נמצא בעדיפות עליונה קשר אמצע. גומש, פיאניץ' הם השמות שמקושרים חזק כרגע. אני אישית מעדיף את הבוסני. הוא כרגע שחקן טוב יותר, יכול להגיע במחיר שפוי ביחס לשחקנים ברמתו, ובעל ניסיון רב בסריה א'.
     
  14. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    היום צצו גם שמועות בספרד על כך שמסצ׳ראנו בן ה-31 סיכם עם יובנטוס על חוזה בשכר טוב יותר ל-3 שנים.

    עם זאת, אין שום סיכום בין יובנטוס לברצלונה, שלפי שמועות נוספות בכלל לא מעוניינת למכור את השחקן הקיץ.
     
  15. ADP משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏14/7/06
    הודעות:
    5,105
    לייקים שהתקבלו:
    183
    חיסרון של שחקן כמו וידאל זעק במשחקים מול באיירן ובכלל העונה, כך שאני מצליח להבין את ההיגיון של השמועות האלה, ובלי קשר מסצ'ראנו מקושר אלינו כבר איזה שלושה קיצים ברציפות.

    אבל ברצינות - שכר יותר טוב מבארסה? אצל יובה? ברצינות?

    Sent from my SM-G920F using Tapatalk
     
מצב נושא:
הנושא נעול.