תחילתו של עידן חדש- הפועל באר שבע, לסטר והיתר?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י עומר, ‏14/5/16.

  1. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,016
    לייקים שהתקבלו:
    1,945
    האליפות הזאת של ב"ש, מסמלת את התקווה עבור הקבוצות שהן לא 4 הגדולות. תוסיפו לזה את לסטר שנותנת השראה לכל הקבוצות הקטנות בעולם, ואין ספק שהליגה הישראלית חיה ובועטת.
    בשביל ללכת לפעם האחרונה שראינו 2 קבוצות (לפני קש ובש) שונות שהן לא מכבי/הפועל/חיפה/בית"ר אלופות צריך ללכת הרבה אחורה.

    2016 - הפועל ב"ש - 2012 - קרית שמונה - פער של 4 שנים.
    1999 - הפועל חיפה - 1990 - בני יהודה ת"א - פער של 9 שנים.
    1983 - מכבי נתניה - 1982 - הפועל כפר סבא - ללא פער.
    1980 - מכבי נתניה - 1978 - מכבי נתניה - פער של 2 שנים.
    1976 - הפועל באר שבע - 1975 - הפועל באר שבע - ללא פער.
    1974 - מכבי נתניה - 1973 - הכח רמת גן - ללא פער
    1965 - הכח רמת גן - 1964 - הפועל רמת גן - ללא פער
    1959-1963 - הפועל פ"ת - 5 אליפויות רצופות, הישג שלדעתי, יהיה מאוד קשה לשחזר, אי פעם.
    1955 - הפועל פ"ת - הקבוצה הראשונה שהיא לא מכבי ת"א או הפועל ת"א שזכתה באליפות.

    * בתווך זכתה בשנת 1971 מכבי נתניה בעוד אליפות.

    מאז עונת 1990 כולל, עברו 27 שנים שנים - האליפות נדדה לקבוצות שהן לא טופ 4, רק 4 פעמים, כשפעמיים היא נשארה באותה העיר, רק אצל הקבוצות הקטנות של העיר.
     
  2. yakar Member

    הצטרף ב:
    ‏4/10/07
    הודעות:
    887
    לייקים שהתקבלו:
    269
    מצטער, אך זה לא מסמל תקווה לקבוצות הקטנות. אי אפשר להשוות בין באר שבע ללסטר , כן אפשר להשוות למשל בין באר שבע למנצ'סטר סיטי שזכתה באליפות באנגליה. האם זה אמר משהו על הסיכויים של שאר הקבוצות לקחת גם אליפות? האם זו הייתה הפתעה ענקית שסיטי זכתה(מלבד הסיום הדרמטי)?

    כל עוד אלונה בבאר שבע(לפחות) , לדעתי אין יותר משמעות לביטוי "4 הגדולות"
     
    orimor2212 אוהב/ת את זה.
  3. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,016
    לייקים שהתקבלו:
    1,945
    לא מסכים איתך.
    מה הקשר בין באר שבע לסיטי, הקב"ה יודע. זה שהפועל ת"א, מכבי חיפה ובית"ר הן בינוניות במקרה הטוב, זה לא אומר שאין משמעות לטופ 4, בשניה שהניהול שם, לפחות בבית"ר והפועל יתייצב, ב"ש תחזור להשתרך מאחוריהן בכל הקשור לרצון של שחקנים להגיע. כשהם יודעים שמכבי זה סוג של טופ שלא לוקח כל אחד ומאוד ממודר, מכבי חיפה קבוצה די מלאה בשחקנים, אין להם כל כך לאן ללכת, אז הם הולכים לבאר שבע (שגם מציעה יותר כסף משמעותית ממה שהיתה מציעה לו הפועל ובית"ר גם היו במאבק על השחקנים יחד עם מכבי וחיפה - שלשם לדעתי שחקנים לא רצו להגיע בגלל גם סוג של בלאגן ניהולי שהולך שם מבחינה מקצועית ולא מבחינה כלכלית). בהפועל ובית"ר הבלאגן הניהולי חוגג, איזה שחקן רציני שמחזיק מעצמו ירצה ללכת לשם? ואחרי שרואים את מקרה אצילי + הלנת המשכורות בשנה האחרונה בבית"ר והשנה בהפועל, אתה מאשים אותם?

    אי אפשר להשוות את ב"ש ללסטר? אני ועוד איך יכול להשוות אותה ללסטר. זה שהשנה תקציב 55 מיליון לא אומר ששנה שעברה התקציב היה 10, גם לא בשנה שלפניה ובשנה שלפניה, אלונה ברקת תמיד העמידה תקציב ברמה של קבוצה בסדר גודל מקומות 4-7. השנה היא קפצה להיות התקציב ה-3 או הרביעי בגודלו, אבל עדיין, שנה אחת לא תשנה את המציאות, ששחקנים במידה והניהול יהיה תקין, יעדיפו קודם כל ללכת למכבי, בית"ר, חיפה והפועל ורק אז להפועל ב"ש, אליפות אחת ואיצטדיון טרנר לא משנים סדרי עולם, עדיין לא.
    קל לך להגיד היום שזה לא הפתעה שסיטי זכתה ב-2 אליפויות, בזמנו אף אחד לא חשב שהיא תזכה, אני יגיד לך יותר מזה, אם הפועל ב"ש היתה זוכה בשנת 2014 באליפות זו היתה הפתעה? כן. לו הפועל ב"ש היתה זוכה בשנה שעברה זו היתה הפתעה? כן. גם השנה זה סוג של הפתעה, אוהדי ב"ש עצמם עדיין לא מבינים את גודל ההישג, ואני חושב שכולנו עדיין לא מבינים, כי קל לנו לחשוב אהה אוקיי ב"ש היא כבר לא מחוץ לטופ 4, אז זהו שהיא כן, בית"ר והפועל לא יהיו גרוגיות לנצח, מכבי חיפה לא תהיה גרוג לנצח, בסופו של דבר הסדר של הטופ4 ישוב על כנו, כדי שהסדר ישונה, הפועל ב"ש צריכה להיות במאבק האליפות ולקחת עוד כמה אליפויות בעשור הקרוב, משהו שעדיין לא קורה. למעשה, עד השנה, הפועל ב"ש, למרות שסיימה מקומות 2 ו-3, לא זכתה להתייחסות פה של מעבר ל-עירוני קריית שמונה 2.0. זה תלוי בה אם היחס הזה ישתנה, כך או אחרת, גם אחרי האליפות הזאת, היחס עדיין יישאר אותו יחס.
     
  4. HBS2208 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/9/15
    הודעות:
    264
    לייקים שהתקבלו:
    179
    מין:
    זכר
    עזוב את כל מה שכתבת, התהיות שלי הן לגבי הסברה שלך ש-"ברגע שהפועל ובית"ר יתייצבו, באר שבע תחזור להשתרך מאחוריהן"

    על שום מה ולמה? כי יש להן בארון קצת יותר תארים (או הרבה יותר, זו לא הנקודה)?
    האם גם בתחילת שנות ה-90 כשמכבי חיפה עוד היתה סנסציה לאומית, מישהו שיער שיום אחד היא תהיה אימפריה ברמה של היום?
    אני לא משווה אותנו למכבי חיפה, בכלל לא, רק לא מבין על מה ולמה שחקנים אמורים לעדיף את בית"ר והפועל, גם אם אלו "יתייצבו", בטח ובטח במידה ובאר שבע ממשיכה לייצר מסורת של הצלחות לצד יציבות כלכלית.

    אתה, כמו הרבה אוהדים כדורגל אחרים, נשען על תפיסה של מה שהיה הוא שיהיה(כן, אני יודע שהשתמשתי במשפט הזה גם בפוסט אחר כאן) וזו בעיה בפני עצמה. ליברפולהיתה מעצמה בשנות ה-80 ומאז חול וכולירע, מה האוהדים שלה אומרים לחבר'ה מסיטי? " ביום שנתייצב..." ?

    לא, ההיסטוריה נכתבת מחדש והכדורגל הוא עולם מאוד דינאמי. באר שבע כאן כדי להישאר, בטח כל עוד אלונה מושכת בחוטים.
     
    amn, Sir Alex Ferguson, orimor2212 ומשתמש נוסף אוהבים את זה.
  5. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,961
    לייקים שהתקבלו:
    25,664
    מין:
    זכר
    ב"ש לגמרי לא ק"ש וההצלחה שלה הדרגתית. התשתית שם ופוטנציאל של קבוצה גדולה לכל דבר ולאורך זמן רב.
    כמובן בסוף הכל תלוי בניהול שיהיה בעתיד.
    יותר מזה לב"ש יש עוד מקום להתקדם ולהתפתח.

    לבית"ר יצא שם של קבוצה גדולה למרות שכל פעם היו לה נפילות חזקות. להפועל היו נפילות תכופות אפילו יותר.
    צריך אולי להגדיר קודם מונח מה זה קבוצה גדולה.

    ב"ש של היום מתאימה למונח אפילו יותר.
     
    yakar אוהב/ת את זה.
  6. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,016
    לייקים שהתקבלו:
    1,945
    בשנות ה-90 מכבי חיפה ממש לא היתה סנסציה לאומית, בסוף שנות ה-80 היא כבר נהפכה להיות סוג של קונצנזוס מטורף, לא יודע להסביר לך איך זה קרה בדיוק, הייתי קטן מדי.
    בלי המשכיות וכתבתי את זה מבחינת באר שבע, היא אמורה לחזור להשתרך מאחורי בית"ר והפועל, מה לעשות שלהפועל ובית"ר יש את ההילה שלהן שהן הרוויחו בצדק לאורך 40 השנים האחרונות? תזכור שלהבדיל מבית"ר שזכתה בתואר הראשו שלה בשנות ה-70 ונשארה שם, ולקחה תארים בשנות ה-80, ה-90 וה-2000, הפועל ב"ש לא היתה שם. היא אולי היתה בליגה, אבל לא זכתה באליפות, יותר מזה, אפילו לא התמודדה על אליפות, ולגביע היא הגיעה לראשונה לגמר של 1997. אחרי זה היא לא מינפה את זה, זה הכל עובדות, אני לא ממציא את זה.

    אמרתי וכתבתי, לו היית קורא הכל לא היית כותב: בשביל שזה לא יקרה, ב"ש צריכה המשכיות ולקחת עוד אליפויות ותארים בעשור הקרוב, אחרת היא תחזור להיות מאחוריהן. ב"ש כאן כדי להישאר, יכול מאוד להיות שזה נכון, אבל חובת ההוכחה היא עליה בסופו של דבר. הפועל ובית"ר לא צריכות לעשות הרבה בשביל לחזור למרכז הבמה, הפועל ב"ש כרגע עדיין צריכה לעשות הרבה בשביל להישאר במרכז הבמה, ופה נעוץ ההבדל הגדול ביניהן. בוא נניח שמחר טביב עוזר, מגיע איש חדש, רציני, שמוחק חובות בשניה ומחתים שחקנים, ורוצה לבנות משהו רציני, סביר להניח ששחקנים יחשבו פעמיים אם ללכת להפועל ב"ש או לבית"ר ירושלים, כששם יהיה להם גם מקום מובטח בהרכב, גם משכורת שווה למה שירוויחו בב"ש, וגם את ההילה שיש לבית"ר ואין עדיין לב"ש. בשביל שזה יתהפך, ב"ש צריכה להפוך להיות מה שבית"ר וחיפה נהפכו, וכמו שאמרתי, זה לא קורה באליפות אחת, זה קורה בשנים על גבי שנים, יותר מ-5

    ב"ש, נכון, היא לא קריית שמונה, אבל היא גם לא מכבי ת"א, הפועל ת"א, מכבי חיפה ובית"ר, לא משנה איך תהפוך את זה. היא לא שם. יש לה עוד דרך ארוכה להיות שם, וזה תלוי אך ורק בה, אם היא תמשיך ותתקדם, ותצליח ותיקח אליפויות וגביעים ותתמודד כל שנה, ותצליח באירפה גם, ולא נראה שם בעיות ניהוליות וכלכליות, אולי בעוד 10-15, כבר לא נגיד טופ 4, אלא טופ 5. גם למכבי נתניה היה את הזמן שלה בשנות ה-70 וה-80, מאז? נאדה...אז מה היא גם אמורה להיות עם מכבי/חיפה/הפועל/בית"ר באותה שורה...היא לא.
     
  7. yakar Member

    הצטרף ב:
    ‏4/10/07
    הודעות:
    887
    לייקים שהתקבלו:
    269
    מנצ'סטר סיטי :
    "התקופה המוצלחת ביותר של המועדון הייתה בין שנות ה-60 המאוחרות לשנות ה-70 הראשונות"
    אחרי הרכישה:
    "בשנים הבאות צורפו למנצ'סטר סיטי, שנחשב עד אז למועדון מרכז-טבלה באנגליה, שחקנים בולטים מהצמרת העולמית כדוגמת קרלוס טבס.."
    זהו עד כה ב4 אלופיות אנגליה. הרבה פעמים ירדו ליגה ועלו בחזרה.
    רואה דימיון רב.

    לגבי לאן שחקנים ירצו ללכת , אני לא מסכים איתך בכלל (תוסיף את טרנר למשוואה) , אבל נחייה ונראה.
    הפועל באר שבע בחיים לא זכתה להתייחסות של הפועל קריית שמונה 2.0 , ברור מעל לכל ספק שמדובר בסדרי גודל אחרים לגמרי של מועדונים.

    אני יודע שאתה חיי בסרט שלך שבשנתיים הקודמות לא היינו פאקטור בצמרת , אבל זה עובדה שהיינו איתכם במאבק על כל התארים כמעט עד הסוף.

    אז לך תשווה אותנו ללסטר שבכלל הייתה מועמדת לירידה.

    תמיד האובייקטיביות לא הייתה הצד החזק שלך , אז דווקא הפעם אמור להחמיא לכם שאתם עומדים להפסיד אליפות להפועל באר שבע , קבוצת צמרת , ולא לקבוצת מומנטום (נגיד מכבי פתח תקווה) שאז בכלל לא היה לכם גאווה במקום 2.

    ואני שמח שבשנים הקרובות אנחנו נמשיך "להציק" לכם בצמרת . ( אם תשארו שם)
     
    HBS2208 אוהב/ת את זה.
  8. HBS2208 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/9/15
    הודעות:
    264
    לייקים שהתקבלו:
    179
    מין:
    זכר
    עזוב, השורה התחתונה שלך היא סלע המחלוקת.
    היא לא אף אחת מהמוזכרות לעיל, כי ארון הגביעים שלה לא מנופח ואין לה "הילה".
    עם הילה לא הולכים למכולת, גם לא עם ארון גביעים. "כל עוד הגדולות מתל אביב וירושלים ימשיכו להתנהל כפי שהן מתנהלות"- גבר, מדובר על כ- 8-7 שנים, הכיוני "גדולות" ניתן להן על סמך מדדים אחרים שלא קשורים לאספקטים של המשחק עצמו, אם אתה נשען עליהם, תהנה.

    בשורה התחתונה, כל העיסוק הזה בניבוי וחיזוי העתיד הוא מגוכחך וקצץ מעייף. יש מציאות קיימת והיא כבר כאן 3 שנים לערך והגיע הזמן שתתיחסו אליה ברצינות. במציאות הזו הפועל באר שבע קבוצה גדולה, הרבה יותר מבית"ר ירושלים והפועל תל אביב ופה זה נבחן. קבוצה.
    מועדון? אם מסתמכים על עבר גרידא, אז יש עוד כיברת דרך.

    אפשר לשחרר
     
  9. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,016
    לייקים שהתקבלו:
    1,945
    כל עוד אני לא מפסיד את האליפות להפועל או חיפה, ממש לא איכפת לי להפסיד אליפות לבאר שבע, זה לא יריבה שלי, היא גם לעולם לא תהיה יריבה שלי, קבוצה נחמדה, שמגיע לאנשים שם לשמוח על העונה היוצאת מן הכלל שהם חווים ובראש ובראשונה לאלונה ברקת, שלה מגיע לשמוח כי היא באה מהלב, ולא לטביב הזבל.
    נו באמת, מה אתה מביא לי ציטוטים מויקיפדיה?
    הפועל ב"ש, עד לפני 3 שנים היתה סוג של לסטר, קבוצה שיכולה לרדת ליגה, זה שב"ש הגיעה למצב שהיא בצמרת, זה הרבה הודות לירידה החדה של מכבי חיפה, בית"ר ירושלים והפועל ת"א, אתה יכול להתעלם מזה, אבל זו עובדה.

    אני לא חי בסרט שבשנתיים הקודמות לא הייתם פקטור, הייתם שם, אנחנו פשוט היינו קבוצה הרבה יותר טובה משמעותית, גם השנה אני חושב שב"ש לא קבוצה יותר טובה ממכבי מבחינת חומר שחקנים - אבל יש לה משהו שלמכבי לא היה השנה הזאת, ועל זה אני מוריד את הכובע בפני הפועל ב"ש: היא פשוט רצתה את האליפות הזאת בכל הכוח, וזכתה בה בצדק, הרי במפגשים בין השתיים, לא ראינו עליונות באר שבעית על מכבי, מה שכן ראינו ממנו בשנתיים הקודמות. לא תמיד מי שטובה יותר מנצחת, לפעמים מספיק לרצות יותר - והפועל ב"ש רצתה יותר ולכן היא גם זכתה והכי מגיעה לה בעולם.

    אני ממש לא מסתכל אם מי שאני מפסיד לה אליפות זו קבוצת מומנטום או לא, באמת שזה לא מעניין אותי, לכן גם לא כואב לי שהפועל ב"ש לוקחת אליפות, אני להיפך, יש גם בי סוג של התרגשות כזאת לראות את באר שבע חוגגת, זה מחזה שקורה לראשונה מזה 40 שנה. להפסיד להפועל ת"א אליפות או למכבי חיפה היה מכעיס אותי ברמות, אני גם יודע שאם היינו לוקחים את האליפות הזאת, הקבוצה הזאת של מכבי היתה ממשיכה כמעט בלי שינויים, ואם השנה היינו על האדים של זהבי אז שנה הבאה יש מצב שהיינו אפילו מתרסקים ולא מסיימים מקום שני כשאנחנו רצים כמעט עד הסוף. לפעמים בשביל לעשות שינויים צריך להפסיד ומי שלא יודע להפסיד לא יודע לנצח, ולכן אני מאוד מכבד את האליפות של ב"ש.

    לך יש בעיה אחרת, שאתה חושב שב"ש זה שהיא זכתה באליפות, היא צריכה לקבל הכרה סטייל מכבי חיפה שזו זוכה באליפות. אני מצטער, אבל אל תכעס, כמעט כל אוהדי הכדורגל של הקבוצות הגדולות חושבים כמוני, הפועל ב"ש נתנה עונה ענקית אבל אם תלך ותשאל כל אוהד של בית"ר, מכבי, הפועל וחיפה, כמעט כולם לא יגדירו את הפועל ב"ש כמועדון גדול, כשהפועל ב"ש תוסיף עוד 4-5 אליפויות, סביר להניח שהמגמה הזאת תשתנה ובצדק. התקשורת עדיין מתייחסת לב"ש כמועדון פריפיאלי, זו האמת, זה לא המצאה שלי, ואולי גם כתוצאה מכך זו גם דעת הקהל, אולי גם העובדה שהקבוצה באמת לא התחרתה על אליפות כמעט 40 שנה.

    אגב זה קצת חצוף מצידך לבוא בטענות לאיך תופסים את ב"ש, אתה לוקח אליפות, תשמח, זה כמו הילד שלוקח 100 במבחן פעם ראשונה אחרי ששאר הילדים לקחו כל שנה 100 ואז שנה אחת קיבלו 90 והוא בא אליהם בטענות למה הם עדיין מזלזלים בו. אז זה לא זלזול, הם פשוט יגידו לו, לקחת 100, כל הכבוד, בוא תיקח במבחן הבא וזה שאחריו וזה שאחריו ותראה עקביות, ואז תהיה כמונו.

    להשוות את באר שבע למנצ'סטר סיטי? נו באמת. אם כבר מועדון שהתנהל כמו סיטי מבחינת בזבוזי הכספים זה בית"ר עם גאידמק, תקציבים שלא ראינו ולא נראה לעולם בכדורגל הישראלי לדעתי, וזה עוד קרה לפני עשור.
     
  10. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,016
    לייקים שהתקבלו:
    1,945
    מה זה עם הילה לא הולכים למכולת. ברגע שמועדון זוכה בתארים, יותר אנשים רוצים להיות שותפים להצלחה, יותר אנשים רוצים לאהוד אותו. אתה לא יכול להתעלם מהדברים האלה. זה נכון, זה לא המצאה ישראלית, זה בכל העולם. מנצ'סטר יונייטד, ארסנל, יובנטוס, ריאל, בארסה ועוד כהנה וכהנה. זה אופי של בני אדם, זה לא תכנת מחשב. בני אדם נמשכים להילה והצלחה, וככל שהיא באה יותר פעמים, הם רוצים להיות שייכים לאותה סוג של הצלחה. הכינוי גדולות הגיע ל-4 הגדולות קודם כל בגלל כמות התארים שזכו וגם בגלל האהדה לה הן זוכות, אתה לא יכול להשוות את כמות התארים של הפועל ב"ש לאלו של ארבעת הגדולות או לכמות האהדה שמקבלות 4 הגדולות האחרות, יותר מזה, גם מכבי נתניה, היא קבוצה שמבחינת קהל לא נופלת מבאר שבע וכנ"ל מבחינת תארים. אז מה, לפי מה שאתה אומר, גם נתניה ביום שאין שם בעיות אלא ניהול מקצועי, אמורה להפיג את הדבר הזה שנקרא 4 הגדולות. אגב 4 הגדולות קיבלו את הכינוי הזה גם בגלל כמות התארים שהן השיגו במרוצת השנים. מדינת ישראל חוגגת 68, הכדורגל פה משוחק איזה 80 שנה בערך? מתוכם למכבי ת"א, בית"ר ירושלים, הפועל ת"א ומכבי חיפה יש בערך יחד יותר מ-50 אליפויות.

    אם הפועל ב"ש תיקח עכשיו בעשור הקרוב עוד 3-4 אליפויות, אתה תראה את כמות האוהדים שלה גדלה בצורה קיצונית, גם אם היא תישאר בצמרת ותיאבק על האליפות בשנים הקרובות אתה תראה את כמות האוהדים שלה גדלה משמעותית, זה עובדתית נכון. ילדים שנולדים לתוך הצלחה של קבוצה מסוימת, גם נמשכים לאהוד את אותה קבוצה. בדיוק כמו שהפועל ת"א קיבלה עשרות אלפי אוהדים חדשים שנולדו לתוך השליטה שלה בתל אביב במשך למעלה מעשור שלם מ-1997 עד 2011 (עם יוצאים מן הכלל של מכבי במהלך אותה תקופה) ו-2 אליפויות והצלחה באירופה, מה שלא היה למכבי. כנ"ל מכבי חיפה, הרבה מאוד עשרות אלפי אם לא מאות אלפי אוהדים הלכו לכיוון שלה הרבה בגלל הדברים האלה, ולא להפועל חיפה שעלתה למעלה בשנות ה-90 אבל התרסקה מהר למטה. הדברים האלה בסופו של דבר, אם יודעים לתכנן נכון שווים כל שנה עשרות מיליונים לכל קבוצה והכסף הזה מביא תארים בסופו של דבר, זה מערכת שמזינה את עצמה.

    אני לא מנבא את העתיד, זה לא העיסוק שלי.
    במציאות גם עירוני קריית שמונה מאז שעלתה ליגה, נחשבת לכוח עולה ויש לה יותר תארים ממה שמכבי ת"א לקחת משנת 1996 עד 2013, אז מה, מישהו מתייחס אליה ברצינות? ברור שלא. ביום שאין איזי שרצקי אין קריית שמונה, המעדון נסגר או משחק בליגה ב'.
    הפועל ב"ש בשום אספקט הוא לא מועדון גדול יותר מהפועל ת"א או בית"ר ירושלים.
    קבוצת כדורגל יותר טובה? בהחלט כן. אני לא חושב שמישהו מטיל בזה ספק, אפילו לא אני.
    אבל בוא נשים את הדברים בפרופורציות - הפועל ת"א ובית"ר ירושלים, כשהן יעלו, בוא נשאל את זה ככה: לכשהן יחזרו לגדולתן, על מי יותר סיכוי שזה יבוא בחשבון: על פני מכבי ת"א ומכבי חיפה? או הפועל ב"ש? וזה יבוא על חשבון קבוצות כאלה ואחרות, אני לא זוכר עונה ש-4 הגדולות רצו למעלה או כמה עונות ברצף ש-4 הגדולות רצו למעלה.
     
  11. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,117
    לייקים שהתקבלו:
    4,671
    לא יודע מה איתך, עומר, לי זה מרגיש כמו תחילת-אמצע שנות ה-90, רק שהפעם הגזרה הדרומית חמה יותר מהצפונית.
    אפילו דעת הקהל הכללית דומה.

    אם זה ימשיך ככה אני גם רואה את באר שבע מגיעה לתקציבים של חיפה ושל מכבי. בכל שנה היא מתקרבת.
     
    Love Is Red אוהב/ת את זה.
  12. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,016
    לייקים שהתקבלו:
    1,945
    אתה מרגיש ככה הרבה בגלל איך שנראת מכבי חיפה. מה גם שבוא נזכור: פרט למכבי חיפה אין שום דבר בצפון. זה הבלחות, הצפון לא באמת מאגד את עצמו סביב קבוצה נוספת שהיא אלטרנטיבה למכבי חיפה. גם בדרום זה ככה, אין שום אלטרנטיבה להפועל ב"ש, ולדעתי גם לעולם לא תהיה, ב"ש תאגד סביבה את כל הדרום של ישראל.

    בשביל זה צריך תארים. אליפות אחת לא משנה את ההגמוניה. כתבתי. המשכיות שנה אחרי שנה, לקחת עוד אליפות, שתיים, שלוש בעשור הקרוב, ואז תתחיל לראות תזוזת מגמה במדינת ישראל מבחינת הטופ 4, שיהפכו לטופ5 או שב"ש תיכנס במקום אחת מהן לטופ4, כרגע זה עדיין לא מתקרב לשם, אבל זה סוג של התחלה, כל דבר מתחיל ממשהו. אולי זו ההתחלה של השינוי...מאחל להפועל ב"ש שכן, כמה שיותר קבוצות שיגדלו יותר טוב לליגה.
     
  13. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,961
    לייקים שהתקבלו:
    25,664
    מין:
    זכר
    יש לה לאן להתקדם כמובן בראש ובראשונה באירופה. קמפיין של שלב בתים בליגה אירופית כבר יגדיל את ההכנסות שלה משמעותית וכתוצאה מכך את התקציב. הניהול לא פחות חשוב מכסף. יש שם מחשבה ורצון להשתפר.
    בקיצור הם פה כדי להשאר. זה די שקוף.
     
  14. HBS2208 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/9/15
    הודעות:
    264
    לייקים שהתקבלו:
    179
    מין:
    זכר
    אין פסקה יותר מתנשאת ומכוערת מהראשונה שלך. זו הגישה הכי יהירה והזויה שיש ואני מציע לך להשאיר אותה בבית.

    "לא מפריע לי להפסיד אליפות לבאר שבע, הם מסכנים שם בדרום, מגיע להם לשמוח.."

    תודה לך האדם הלבן שנתת לכושי שעובד אצלך במשק הבית כוס מים, הוא השקיע את נשמתו.
     
    yakar ו-hbs7 אוהבים את זה.
  15. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,117
    לייקים שהתקבלו:
    4,671
    לא מתייחס לטופ 4, כי זה בולשיט. נטו עניין של פופולריות. בפועל לא זוכר מתי 4 הגדולות אכן סיימו בארבעת המקומות הראשונים.
    מבחינת יחסי הכוחות בליגה, המאבק בטבלה, האמוציות, האופן שבו הציבור מקבל את הקבוצות, זה לגמרי דומה.
     
    yakar אוהב/ת את זה.