המחזור ה-33 בבונדסליגה:: With Or Without You

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Die Werkself, ‏6/5/16.

  1. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    זהו, אנחנו רגע לפני הסוף. אחרי ההדחה של באיירן לא ליגת האלופות לא נשארו גרמניות באירופה ונתמקד בבונדסליגה, כשהבלוגרים יכולים (שוב) להבטיח את האליפות והמאבקים נגד הירידה ועל המקום הרביעי נמשכים.

    כל המשחקים יתקיימו במקביל, ב-16:30 בשבת. לרוב הקבוצות יש עוד על מה לשחק, אבל עדיין יש כמה משחקים ״פחות מעניינים״ - אינגולשטט מול באיירן, כשהראשונה הבטיחה הישרדות אך חסרת סיכוי להגיע לאירופה והשנייה אמנם עוד לא הבטיחה את האליפות, אך מאוד קשה להאמין שהיא לא תזכה בתואר, המבורג מול וולפסבורג (אם כי להמבורג יש סיכוי קלוש להגיע לפלייאוף) והאנובר מול הופנהיים (הראשונה ירדה, השנייה בטוחה יחסית).
    המאבק על המקום הרביעי: באיירן, דורטמונד ולברקוזן הבטיחו את מקומותיהן בשלב הבתים של ליגת האלופות, ומאחר ולקלן השמינית סיכוי אפסי להגיע לאירופה - כמעט בודאות מקומות 4-7 יהיו (לפי הדירוג הנוכחי) גלאדבך, הרטה, שאלקה ומיינץ.
    גלאדבך תארח את לברקוזן ותרצה לנקום על החמישייה בסיבוב הראשון, כאשר ללברקוזן אמנם אין ״על מה לשחק״ אבל היא רוצה להמשיך ברצף הניצחונות המרשים שלה. הרטה תארח את דרמשטט שנאבקת על חייה בליגה, ואילו שאלקה תארח את אוגסבורג שיכולה להרגיש בטוחה יחסית. מיינץ שסיכוייה לסיים במקום הרביעי נמוכים אך רוצה לשפר את מצבה כדי להימנע ממשחקי מוקדמות הליגה האירופית בעונה הבאה תצא למשחק חוץ בשטוטגרט.
    המאבק נגד הירידה: המבורג, באופן לא אופייני, בטוחה יחסית וכמוה גם אוגסבורג והופנהיים. האנובר כמובן ירדה כבר, ולכן המאבק נותר למעשה בין דרמשטט, ברמן, פרנקפורט ושאלקה כשהמטרה של כולן היא לא לסיים במקום ה-17, ואם אפשר גם להימנע מהמקום ה-16 המוליך למבחנים (כנראה מול נירנברג).
    שטוטגרט נראית כמו הפייבוריטית לירידה לאחר התבוסה לברמן במחזור שעבר, ומיינץ היא לא יריבה קלה וגם אחת שיש לה על מה להילחם (בניגוד ליריבתה של שטוטגרט במחזור האחרון, וולפסבורג). פרנקפורט תצא למשחק חוץ קשה מאוד בדורטמונד, וגם דרמשטט צפויה להתקשות בברלין. ברמן עם המשחק הקל ביותר מבין הקבוצות האלו, כשהיא תשחק בקלן שכבר מעשית ״גמרה״ את העונה.

    משחקי המחזור (כל המשחקים יתקיימו בשבת ב16:30):
    אינגולשטט - באיירן
    פרנקפורט - דורטמונד
    מנשנגלאדבך - לברקוזן
    המבורג - וולפסבורג
    שאלקה - אוגסבורג
    קלן - ברמן
    האנובר - הופנהיים
    שטוטגרט - מיינץ
    הרטה - דרמשטט

    המצב בטבלה טרם המחזור:
    http://i.imgur.com/ZeOyPwM.Xxx?1


     
  2. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,312
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    פעם ראשונה וכנראה אחרונה שקבוצה שלי נדפקת מהחלטת שיפוט ואני ממש שמח על זה.

    זה ביזיון שהומלס עדיין עולה לשחק.
     
  3. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,312
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    טוב אז שטוטגארט ירדה כנראה וזו תהיה אחת הירידות המוצדקות ביותר שאני זוכר. חשבו שאפשר כל העונה לשחק כדורגל של באיירן ודורטמונד, אפילו נגד באיירן ודורטמונד. אז היום באה קבוצה והראתה להם איך משחקת קבוצת תחתית. יש בפרנקפורט 0 כישרון אבל טונה של ביצים. בשטוטגארט יש הרבה כישרון, אבל את הכדורגל היפה שלהם (לאלה שמאמינים שזה לא נורא לחטוף משהו כמו 3 שערים למשחק אם אתה משחק התקפי) הם ישחקו בבונדסליגה השנייה.

    דורטמונד אמנם במפגן חוסר תכליתיות מהמרשימים שאני זוכר אבל אותם אפשר להבין, העונה שלהם נגמרה לפני הרבה זמן.

    דווקא שמח שבאיירן זכתה באליפות בחור הזה ולא לעיני הקהל הביתי שלהם.ועוד יותר אני שמח שמנשנגלאדבאך הבטיחה את המקום הרביעי, ממש אהבתי את ההופעה שלהם בבתים (סבלו מחוסר מזל איום ונורא) ובטוח מגיע להם יותר מלשאלקה.
     
    Die Werkself אוהב/ת את זה.
  4. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    משחק סתמי של לברקוזן, לא שינה יותר מדי ולא היה קשה לראות שלברקוזן לא לוקחת את המשחק ברצינות, ועדיין עם יותר מזל (משקוף של קרוז, פנדל שלא נשרק) לברקוזן הייתה מנצחת. ברוב המשחק היא גם שיחקה יותר טוב.
    רגע השיא של המשחק היה השער הראשון של אראנגיס בקבוצה :)

    אגב, ללברקוזן היו על הספסל ארבעה מחליפים בלבד (קרשיץ׳ השוער המחליף, פריי, ידבאיי ומחמדי) בגלל פציעות ומחלות של הרבה שחקנים והמשחק של הנוער שגם התקיים היום.

    שטוטגרט כנראה ירדה, אלא אם פרנקפורט תנצח את ברמן והיא תנצח את וולפסבורג. קבוצה שאני מחבב (מצד שני, גם ברמן) אבל מגיע לה לרדת. הופנהיים ודרמשטט בטוחות ועכשיו מבין ברמן, פרנקפורט ושטוטגרט תהיה אחת שתשרוד, אחת שתהיה בפלייאוף ואחת שתרד.

    גלאדבך באירופה בזכות לא מעט מזל, שאלקה והרטה ספגו שערים מאוחרים ובזכות הפרש השערים העדיף משמעותית שלה היא מעשית במקום הרביעי. לשאלקה, הרטה ומיינץ נשאר להיאבק על מי תתחיל באיזה שלב של הליגה האירופית.
     
  5. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    3,409
    לייקים שהתקבלו:
    2,206
    Die Werkself גם בראנדט פצוע?

    הבנתי שהוא בכושר מצוין לאחרונה, וההתחלה של הקריירה המקצוענית שלו נראית מבטיחה - 6 שערים בעונה הראשונה בבונדסליגה ו-9 בשנייה.
    מאחר ואני לא ממש מכיר אותו, מקווה אם תוכל לענות לי: האם יש לו פוטנציאל להפוך להיות וורלד קלאס, לאיזה שחקן הוא דומה (לי נראה שיש לו קצת מרויס, אבל שוב, אני לא מכיר אותו) והאם שווה ליוגי לקחת אותו בחשבון לסגל של הנבחרת ביורו הקרוב.
     
  6. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    חולה (גם קאמפל וטה).

    רק אציין שהוא שיחק כבר בעונת 13/14, הגיע מוולפסבורג בינואר והיה מבין נקודות האור הבודדות בסיבוב השני הגרוע של העונה ההיא. ברוב העונה שעברה הוא היה בינוני, ולקראת סוף העונה התעורר והיה טוב מאוד.
    הוא נהדר לאחרונה, שבר (או השווה) את שיא הכיבושים הרצופים לשחקן מתחת לגיל 20 והוא אחד מהשחקנים המשמעותיים ברצף המרשים של לברקוזן בזמן האחרון ובהבטחת המקום השלישי. למרות זאת, עד מרץ הוא היה ככה ככה - ברוב הזמן נכנס כמחליף ולא הרשים מדי, ומתחילת הסיבוב השני ועד תחילת רצף הניצחונות (המבורג באמצע מרץ) הוא היה די גרוע במקרה הטוב ונוראי במקרה הרע. כאמור מאז הוא מצוין, יצר שותפות נפלאה עם בלראבי וצ׳יצ׳אריטו והמניה שלו עלתה משמעותית (וכמו בעונה שעברה, השתפר משמעותית לקראת סוף העונה).

    סגנון משחק - רויס הוא השוואה לא רעה. הוא מהיר עם ובלי הכדור, טוב עם שתי הרגליים, מוסר טוב והסיומת שלו טובה מאוד לקיצוני בגילו. נקודות החולשה הן משחק הראש (לא דבר הכרחי לקיצוני, אבל יחסית לקיצוני מהיר הוא גבוה, ולכן אם הוא ישתפר בהיבט הזה הוא יוכל להיות כמו בייל או רונאלדו בסגנון) ובעיקר חוסר היציבות - אם הוא יצליח לשחק כל העונה כמו שהוא משחק במרץ-מאי, יהיה קשה לעצור אותו. ״בתקופה הרעה״ שלו העונה הוא איבד המון כל משחק ונראה כמו אחד שעלה מהנוער לפני רגע ולא כל כך מבין מה הוא אמור לעשות.

    פוטנציאל - קודם כל, שישמור על יציבות. הוא צריך להמשיך לשחק בקביעות ולכן אני מקווה (ומשער) שהוא ימשיך בלברקוזן לפחות עוד עונה. בגלל חוסר היציבות שלו אני קצת סקפטי לגבי הפוטנציאל שלו, אבל אם הוא ישחק בקביעות כמו שהוא בזמן האחרון הוא יכול להפוך ל״וורלד קלאס״, בין אם הכוונה ל״שחקן הרכב בנבחרת גרמניה״ או ל״מועמד לBallon d'Or״. אם אני צריך להמר, לדעתי הוא יהיה מהשחקנים הבולטים של גרמניה בעשור הקרוב ושחקן הרכב בקבוצה גדולה, אבל לא משהו בסדר הגודל של רונאלדו/מסי/ניימאר.

    היורו הקרוב - לא הייתי לוקח אותו, בעיקר כי אני מעדיף שהוא יהיה באולימפיאדה וישחק שם (במקום להיות מחליף ביורו). הוא יוכל כנראה לתרום ביורו יותר מפודולסקי לדוגמה, אבל אם כבר קיצוני מלברקוזן עדיף את בלראבי שיכול (בראנט גם יכול, אבל לא כמו בלראבי) להוציא מהלך של שער מכמעט כלום. בכל מקרה הוא או בלראבי לא יפתחו, אז כמחליף אני מעדיף את בלראבי ואפילו שורלה (שמנוסה במעמדים האלו) ושבראנט (וסאנה) יתבשלו עוד קצת לקראת הטורנירים הבאים.
     
    אלעד, Uli Hoeness, Franco ומשתמש נוסף אוהבים את זה.
  7. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    כן, אז בסוף זה יקרה....
    היה רגע של כמה שבועות בעונה הזאת שנראה שאפילו לאירופה אפשר להגיע שפתאום כל הזוועות של השנים האחרונות ישארו מאחור.
    גם באותם שבועות המבט היה תמיד ללמטה, כמה הפער מהמקום שיורדים ישירות וכמה מהמקום שהולך למבחנים.
    אני מודה, בשלב מסויים נתתי לעצמי לזמן קצר ביותר להאמין שאירופה יותר קרובה מהתחתית.
    ואז כמו קוו גרפי שמתחיל בדעיכה ויורד ויורד... ואז מגיעה הופנהיים, 5 פאקינג 1, לא לא השנה לא יורדים, או שכן?
    מתברר שקוו המחשבה הזה היה ההתחלה של הסוף, פתאום אפאטיות במקום מלחמה, זילזול במקום ריכוז, מתחילים בתוכניות לעונה הבאה במקום להתרכז בעונה הנוכחית,שחקנים התחילו לתכנן את העתיד של אם במועדון או לא (דידבי) ומאמן אחד, שחשב שהוא כמו בהגדה שהוא יודע, אבל במציאות לא זיהה את הטורנדו ממטר.

    גם אם יקרה נס, ולא יקרה כי הקבוצה הרוסה לגמרי, ונגיע למבחנים כבר עכשיו ברור שצריכים לעשות שיפוץ רציני ולא בכאילו כמו בשנים האחרונות. להרוס את כל המבנה ולבנות מחדש! כל ההנהלה כל מי שהיה אחראי כולל המאמן חייבים לסיים את דרכם בקבוצה, חלק גדול מהשחקנים חייב לעזוב, בין אם בגלל חוזה שנגמר או בגלל שאין להם מה לחפש פה יותר, גם הקפטן לא קפטן מר כריסיטיאן גנטנר יכול לשמור את הדמעות שלו ולקוות למצא קבוצה חדשה עד שיצא לפנסיה. חאלס הבלון התפוצץ!

    הדבר המקומם זה לא רק הזילזול של צוות ההנהלה וקברניטי המועדון כלפי כל מי שבאמת אכפת לו מהקבוצה, לא רבותיי זה לא רק זה, זה גם ששנים מוכרים לנו שיש הגנה לא רעה, שאין כסף לחיזוקים ותמיד השוער הוא הבעיה ובדיעבד ההגנה כבר שנים זה חור בלי תחתית, ששנים מוכרים לנו לוקשים על החסכנות השוואבית שבדיעבד יש גופים עצומים מאחורי המועדון כמו מרצדס, פורשה או SAP ולמרות זאת מחכים לעולם המחר עד שמכינים תוכנית ראוייה ומשקיעים איפה שצריכים להשקיע ולא בכאילו מביאים לי בלם סרבי שלא יותר טוב משחקני ההגנה הנוכחים, מביאים לי פלופ איטלקי שהמומחיות שלו זה כיבוש שערים ... עצמיים והעיקר השוער הוא האשם!

    כל הדברים הללו זה כרונולוגיה של טעויות שגובלות בפשעים בעייני, כי אותם האחראים מכרו לנו אשליה כל שנה מאז שנת האליפות, כל שנה המצב החריף, כל שנה תיכנון ליקוי, פיטורי מאמנים ומנג'רים וכל שנה הבחירות השגויות גם אם בטווח הקצר היה נראה שאולי....
    אז קיבלנו עונש, לצערי עונש קולקטיבי, כי גם מי שלא מחבב את הקבוצה יודע שהיא תהיה חסרה בנוף המקומי ומי יודע אם לא נהיה סוג של מינכן 1860.

    אז עיקלתי, כמו שמעקלים חומוס עם פול, כי לא משנה מה היציאה תהיה אותה יציאה ויש צרות גדולות יותר אבל אות הקלון יושב חזק מאד על כל אחד במערכת, על כל אחד. הפסימיות והזעם חוגגים ונותר רק לקוות שנהיה לפרייבורג ולא למינכן 1860.

    ב-י-ז-י-ו-ן
     
    VAR ו-Die Werkself אוהבים את זה.
  8. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    אני מסכים עם רוב הדברים שלך, אבל לגבי זה: בארבה היה די מזעזע מול ברמן (מול דורטמונד לא ראיתי), אבל אני לא חושב שזה הוגן לשפוט ככה שחקן שהגיע בסוף ינואר, נפצע מיד וחזר להגנה הלא יציבה בעליל של שטוטגרט.
    אגב, השערים העצמיים של שטוטגרט העונה זה משהו מטורף. 7 שערים! לשם השוואה, אחריה נמצאות שלוש קבוצות עם שלושה עצמיים כ"א, בעונה שעברה השיאנית הייתה עם שלושה..
     
  9. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    בארבה זה רק הסממן, הייתי יכול להטפל למשהו אחר. תראה איך קבוצה של גרוש וחצי נשארה בליגה. חבל שגרוסקרוייץ יש רק אחד. כולי תקווה שהוא ישאר ושהקבוצה תבנה עליו.

    Gesendet von meinem LG-H815 mit Tapatalk