ליברפול 2015/16: ימי קלופ

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Mellow29, ‏10/7/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,331
    לייקים שהתקבלו:
    7,466
    אורן, לא כל משחק יכול להיות משחק אימון חד צדדי עד גיחוך כמו נגד אברטון, אני לא רואה איך זה היה משחק רע. היינו טובים מויאריאל בכל פרמטר אפשרי, יצרנו הרבה מצבים, התוצאה משקפת. אני יודע שכתבת את ההודעה במחצית אבל גם המחצית הראשונה הייתה בסדר גמור.

    אני לא יכול להגיד שאני באופוריה מטורפת כמו אחרי דורטמונד, הייתה לי ציפיה שנעבור את זה למרות שהצלחנו לחרבן את המשחק הראשון, זאת הייתה מכה גדולה אם לא. קרדיט גדול לקהל שהיה ענק.

    אני כבר לא טורח להתייחס יותר מדי לצד המקצועי כ"כ קרוב לסיום העונה וכשברור שבקיץ נראה שינויים, גם לי נמאס לראות את ללאנה (למרות השער הדי מקרי) אבל הדברים האלה כבר נטחנו עד הסוף.

    הגמר מעבר לפינה, עוד קצת יותר משבוע וזה כבר כאן... מדהים איזה משקל יהיה למשחק הזה. אם נצליח להשתחל לליגת האלופות בעונה הבאה, זה יכול להיות עצום בכל כך הרבה מובנים.
     
    owen11111 ו-Scouser Tommy אוהבים את זה.
  2. Andrei Kanchelskis Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/09
    הודעות:
    4,351
    לייקים שהתקבלו:
    398
    מזל טוב לליברפול על העלייה לגמר. אם רק הייתה לקבוצה שלי את הנחישות והווינריות שיש לכם העונה בליגה האירופית אז אין ספק שמצבה עכשיו היה אחרת ואולי הייתה נחסכת ממוריניו האדמה החרוכה(מאוד) שהשאיר לו ואן חאל. מישהו זוכר מה קרה בפעם האחרונה שליברפול פגשה קבוצה ספרדית בגמר אירופי? מו יודע אולי נזכה לראות זאת גם הפעם....
     
  3. South Boy Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/12
    הודעות:
    6,833
    לייקים שהתקבלו:
    3,336
    פגשנו את אלאבס בגמר האחרון שאליו הגענו בגביע אופ"א\הליגה האירופית, אחד המשחקים המשוגעים בתולדות המשחק שנגמר בניצחון 5:4.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  4. Rushie Member

    הצטרף ב:
    ‏7/11/08
    הודעות:
    2,926
    לייקים שהתקבלו:
    2,318
    אני מכבד מאוד את המפעל הזה ושמח מאוד שסוף סוף השקענו בו. אבל אין ספק שהסיפור האמיתי זה הכרטיס לליגת האלופות. מי שהחליט את ההחלטה הזאת שם פרס רציני על הרצפה ואם ניקח אותו, בנוסף לרכש נכון בקיץ (שזה הדבר הכי חשוב), זה יכול להיות קיצור דרך רציני חזרה למעלה.
    לא עוקב אחרי ויאריאל אבל אחרי שני משחקים אני יכול להגיד בלב שלם שאנחנו מסוגלים לתת לגמר הזה הרבה יותר מהם. ב180 דקות הם לא עשו כלום חוץ מלאבד כדורים, להתבכיין לשופטים ולעקוץ בפעם ההיא. אנחנו מבחינתו לא באיזה משחק ענק אבל בניגוד לקרוסלה שאנחנו מציגים בליגה, באירופה העונה ברוב מוחלט של הפעמים הגענו מפוקסים ונתנו עבודה. אז גם הערב וקרדיט לשחקנים ולקלופ. עם החולשה של היריבה מהצד השני היה אפשר לראות היום בבירור את הטרנספורמציה שעברנו עם קלופ מעוד קבוצה עם משחק לחץ רגיל לקבוצה עם משחק לחץ טוב מאוד. אגרסיבי וחכם. מקווה שנוכל להפתיע עם זה גם את סביליה. גמר 3 שלה ברציפות, פשוט לא הולך להיות.
     
    Liverpool-Forever ו-Coutinho10 אוהבים את זה.
  5. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,975
    לייקים שהתקבלו:
    6,325
    אהה כי לעלות לגמר האירופאית היה מקל על מוריניו במשהו... נו בחייאת אפשר להתחבר קצת למציאות?

    אדמה חרוכה... איזה הגזמות.

    יופי של משחק של ליברפול אני לא ראיתי בשלב אחד במשחק שויריאל עלו עליהם במשהו.
    לא בסדר, לא בארגון, לא בבטחון, לא בהתקפות.
     
    Scouser Tommy אוהב/ת את זה.
  6. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,207
    לייקים שהתקבלו:
    25,758
    מין:
    זכר
    אנשים נוטים לחבר יותר מדי בין איכות הרכש לבין הגעה או אי הגעה לצ'מפיונס. כן לעיתים זה עושה את ההבדל, אבל יותר עושה את ההבדל יכולת לשלם ולחילופין גם סקאוטינג טוב.

    אם רק צ'לסי ולסטר יציעו חוזה לזלאטן, הוא עדיין יבחר בצ'לסי.
     
  7. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,559
    לייקים שהתקבלו:
    18,455
    המחצית הראשונה היתה לא טובה ברובה.

    המחצית השניה היתה שיפור גדול והיתה מצוינת.

    אני חושב שאנחנו סוחבים כמה שחקנים בינוניים במקרה הטוב מה שעוד יותר מעצים את ההישג של קלופ, תיקן את הטעויות מהמשחק הראשון and then some.

    סה"כ באמת עלינו עליהם בכל פרמטר והיינו הרבה (הרבה) יותר טובים.

    לוברן היה טוב (לא היה לו יותר מדי מה לעשות), אמרה היה עצום, מילנר היה מצוין ופירמינו תכלס עשה את שלושת השערים. במשחק לא טוב של קוטיניו ואולי הכי גרוע של סטארידג' הבקענו 3 (והיינו יכולים להבקיע 5-6) נגד קבוצת הגנה מצוינת. כל הכבוד.

    אני אשמח לקחת תואר (בטח כשאנחנו כבר בגמר) אבל אני רוצה את זה בעיקר בשביל הכרטיס לאלופות. זה קריטי שנעשה רכש טוב לשם שינוי.

    מקווה שהשער (המקרי כמו שנאמר) של לאלאנה לא יבלבל אנשים, הוא חלש להחריד. אין לי אשליות שהוא יהיה איתנו גם בעונה הבאה אבל הוא אחד הראשונים שהייתי נפטר מהם.

    אה כן, התנהגות דיי מטונפת שלהם. פירקו אותנו כל המשחק, באו בטענות על כל שריקה, מחאו כפיים לשופט, הרביצו בלי כדור. איכשהו הם יצאו מהמשחק הזה בקושי עם כרטיס אדום אחד ועוד איזה 2 צהובים. דניס סוארז וסולדאדו בעיקר צריכים להתבייש.
     
  8. Andrei Kanchelskis Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/09
    הודעות:
    4,351
    לייקים שהתקבלו:
    398
    אני בטוח שאתה מספיק חכם כדי להסיק שהכוונה היא שזכייה בליגה האירופית=כרטיס לצ׳מפיונסליג ומן הסתם שכשקבוצה משחקת בליגת האלופות היא מהווה יותר מוקד משיכה עבור שחקנים בעלי שם, אני גם בטוח שמוריניו היה מעדיף הרבה יותר לאמן קבוצה שתשחק בליגת האלופות מאשר בליגה האירופית הזניחה והלא אטרקטיבית.
     
  9. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,027
    לייקים שהתקבלו:
    6,728
    יש!!! איזה כיף, סוף סוף בלי התקפי לב ובלי שיהוקים בסוף, עשינו את זה בסטייל. הגמר הולך להיות אופרה אחרת לגמרי...

    סולדאדו המזדיין הזה התנהג כמו ילד זין מהשנייה הראשונה, אז יש לי רק דבר אחד בשבילו:



    קצת מקצועית -
    בהגנה לוברן וטורה הוכיחו שוב שהם הציוות המוביל בהיעדרו של סאקו, שום סקרטל ושום לוקאס מבחינתי. 180 דקות יציבות עם מעט מאוד מצבים לויאריאל, מיקום טוב לרוב, קצת Brainfarts אבל לא הייתי מצפה למשהו אחר. בואו נקווה שהם יעשו את העבודה גם בגמר. בצדדים מורנו במשחק לא טוב לדעתי, כשכן היו פירצות בהגנה זה לרוב היה באגף שלו, והתקפית מאוד לא יעיל. קליין לעומתו במשחק טוב מאוד בשני צידי המגרש. שניהם היו קריטיים במשחק ההתקפה שלנו היום.
    בקישור צ'אן במשחק מצוין, רק חזר מפציעה ונתן משחק מהטובים ביותר שלו העונה. הגנתית דומיננטי גם בגובה וגם על הדשא, התקפית קבלת החלטות נכונה רוב הזמן והובלת משחק טובה מאוד (ביטל את כל הקישור ואת רוב ההגנה בשתי מסירות בגול הראשון). מילנר גם כן טוב, מסירות מדויקות וכמה מהלכים חכמים. בשבועות האחרונים מרוויח את מקומו בסגל לעונה הבאה.
    לאלאנה וקוטיניו בקישור ההתקפי היו חלשים בעיניי, במשחק שבו הם, ובעיקר קוטיניו, חדים יותר היינו גומרים את זה עוד לפני הסיומת הטובה של האנגלי בגול השלישי. פירמינו לעומתם, איש המשחק שלי. שלט בהנעת הכדור שלנו ביד רמה, "בישל" את שלושת השערים, ופשוט נתן משחק מעולה. מאיר איינשטיין הגזים כשאמר שזה משחקו הטוב אצלנו אבל בהחלט משחק מרשים שלו.
    סטרידג'... לא יודע מה להגיד עליו. מצד אחד מיקום נפלא בגול שלו, מצד שני החמיץ ברשלנות 2-3 מצבים בהם היה חייב להוציא יותר וגם בגול לא בעט טוב מספיק. הוא מרגיז מאוד בהנעת הכדור ובלחץ אך נותן המון יצירתיות ויכולת אישית. מעל להכל לא רואה מישהו שיכול לתת את מה שהוא נותן בסגל (כל עוד אוריגי לא כשיר) והוא חייב לפתוח גם בגמר, אם לא ייפצע עד אז.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏6/5/16
  10. StevenGerrard Member

    הצטרף ב:
    ‏17/6/13
    הודעות:
    1,860
    לייקים שהתקבלו:
    459
    השאלה הקשה היא מעבר לעונה זו. עוזב? אם כן, לאן? הרי אנגלים נוטים להישאר באנגליה ולא בטוח שהוא יכשל במקום אחר כמו טורס וזה סיכון שמפחיד אותי לקחת. נשאר? אם כן, באיזה מעמד? בנטקה יעזוב אבל יוחלף ב...? מישהו שבאופן ברור יהיה חלוץ ראשון או פוטנציאל לא ידוע כמו החלוץ הארגנטינאי שקושרנו אליו לאחרונה?

    Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
     
  11. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    אז אני מניאק, בסדר. עדיף שלא נלך להימורים אחרים שלי העונה. בכל מקרה, ויאריאל ממש הפתיעו אותי לרעה.

    אגב, פירמינו גרסת 2016: כל מה שאוהדי ליברפול רצו לצפות לו. המהלך על סולדאדו. brutal.

    אגב2, קלופ זה סימאונה ההתקפי. האחד מכניס טירוף לא נורמלי מקדימה, והשני מאחורה. זה כ״כ בולט לעין שברגע שקלופ יקבל שחקנים יותר איכותיים להרכב הקבוצה הזו תתפוצץ על המגרש באופן יותר עקבי ומרשים. סיום עונה עם תואר אירופי ומקום בליגת האלופות יהיה בונוס מתוק במיוחד ואולי יהפוך אתכם למקום אטרקטיבי (עוד) יותר בקיץ, אך נקודת הפתיחה שלהם לקראת הקיץ טובה במילא, לדעתי. יהיה מעניין.
     
    oranfu ו-StevenGerrard אוהבים את זה.
  12. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,975
    לייקים שהתקבלו:
    6,325
    השאלה איך משחק פתוח כזה כמו שקלופ אוהב במעבר בין התקפה להגנה ודגש על מהירות יקבל צורה מול הקבוצות הבאמת טובות ביבשת(ולשם בסופו של יום ליברפול מכוונת להגיע, לא?).

    רוצה לאמר, אני הרבה יותר מאמין באסכולה של סימאונה שגורסת שאם אין לך את מסי, ניימאר, סווארז עדיף שתנצח אותם דרך ההגנה ועם משחק הרבה יותר מבוקר וקישור שיודע לסגור טוב על פני משחק כמו שלמשל ראינו אתמול של קצב מהיר, מעבר מהיר בין הגנה להתקפה, המון מרחבים פרוצים מהאמצע.

    לליגה זה יכול להספיק אולי אפילו לאליפות אם מסתמכים על התקדים עם לסטר העונה(אבל כנראה צריך לצפות שנראה מגמה של חיזוק גם ברמת הליגה בכמה עונות הקרובות).
     
  13. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    22,192
    לייקים שהתקבלו:
    16,038
    הופעה מצויינת שלנו במשחק חשוב. המחצית ה1 הייתה סבירה אבל המחצית ה2 כבר מעולה.
    לוברן השתפר מאוד כמובן, מטורה אנחנו צריכים לסחוט עוד משחק אחד סביר.
    צ'אן, זה לא רק הוא זה גם את מי שהוא מחליף.
    פירמינו, לא רוצה להפיל עליו תיק אבל הוא נראה יותר טוב ממה שנראה סווארז בעונה ה1 אצלנו. שחקן אחר וזה ברור, אבל כישרון ענק ומקווה שזה ישכנע את קוטיניו להישאר כי הוא כבר לא ה-שחקן שלנו בקבוצה, יש לו עם מי לשחק.
    מילנר בתקופה טובה מאוד.
    סטארידג' לא מדהים אבל העצירה וסיום שלו בגול היו טובים, יש מצב שאוריגי יהיה איתנו עוד שבועיים?
    לא מכיר את סביליה, מקווה שזה שהם מתחת לויאריאל אומר משהו על המצב האמיתי שלהם.
    גמר אירופי ראשון מאז 2007, באחרון הייתי והפסדנו, מאחל לעצמי לא לעשות את הטעות ולטוס. לראות "רגוע" בטלוויזיה הכי טוב.
    יאללה עוד 12 יום.

    JK on @JHenderson: "I could see in his eyes that he thinks he has a chance (of playing in the @EuropaLeague final). Same with @DivockOrigi."
     
    נערך לאחרונה ב: ‏6/5/16
    oranfu, Scouser Tommy ו-StevenGerrard אוהבים את זה.
  14. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    22,192
    לייקים שהתקבלו:
    16,038
    Jürgen Klopp: "One of my rules is that it's a sign of a good game if you have at least four players in their box."
    להגזים ולהגיד שציטוט כזה שווה לי יותר מעלייה לגמר?
    500 שנה אני בוכה על המיעוט של שחקנים שיש לנו ברחבת היריבה. סוף סוף יש מאמן שמבין את הדבר הבסיסי הזה.
     
    oranfu, Rushie ו-StevenGerrard אוהבים את זה.
  15. StevenGerrard Member

    הצטרף ב:
    ‏17/6/13
    הודעות:
    1,860
    לייקים שהתקבלו:
    459
    קראתי שהנדו ואוריגי יוכלו לשחק בגמר. ושקלופ שלח את לוקאס לקו כדי לומר למורנו שיפסיק להיות אידיוט ולדחוף אנשים ברחבה.

    אם כבר מורנו, חשבתי על זה אתמול וזאת שאלה רצינית... האם מישהו ראה אותו במדים שלנו פעם אחת מגביה כדור טוב לרחבה?

    Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
     
מצב נושא:
הנושא נעול.