Super Bowl LVIII

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י Nigel Winterburn, ‏7/9/06.

  1. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    BB הזה כזה דון במבינו שבא לבכות. פשוט אנס את שניידר בטרייד הזה ואחרי הכל עוד יקבל את השחקן שהוא עשה את הטרייד אפ המקורי עבורו. מה יהיה עם המאפיונר הזה. שמישהו יעשה משהו.
     
  2. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    איזה רגע חזק עם בוהדינגר ב-NFL NETWORK.
     
  3. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    כן, ללא ספק יצא להם מגניב.. אם כי זה כבר השלב שבו העסק הופך להצגה תקשורתית ופחות מתקשר לעסק באופן מקצועי נטו.

    מזכיר את הניסיון של הראמס בשנה שעברה עם הגיי הראשון. מקווה בשביל MOBO שיילך לו קצת יותר טוב
     
  4. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    סתם שואו מוגזם וזול. לא אהבתי בכלל.

    הברס החתימו את הויר, אגב.
     
  5. Hakeem Nicks Member

    הצטרף ב:
    ‏29/8/09
    הודעות:
    1,399
    לייקים שהתקבלו:
    230
    יש מצב שדראפט 13 היה הגרוע ביותר אי פעם?

    היום זה הדדליין לאופציות השנה החמישית של כל השחקנים שם והרוב פשוט לא הרוויחו את זה.

    Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
     
  6. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    2016 NFL Draft: Dallas Cowboys' Jerry Jones inside draft war room | The MMQB with Peter King

    אני בדרך כלל שונא ונמנע ממאמרי ה-100,000 מילה אבל זה שווה את הזמן שלכם.

    כמה תובנות עיקריות:

    - ג'רי והילדודס BLEW IT BIG TIME. לא העריכו נכון Values של שחקנים, כוונות של קבוצות אחרות ולא היו מספיק אגרסיביים כדי להוציא לפועל את התכנית המקורית שלהם. לא הייתה שום סיבה לא לעשות את הטרייד עם בולטימור, להרוויח בחירת סיבוב 3 שהייתה עוזרת על מנת להנחית את לינץ' ועדיין להשיג את אליוט בבחירה השישית. הפחד שבולטימור יגנבו להם את אליוט הוא פאניקה קלאסית של טיפוס חרמן כמו ג'רי שפשוט לא חשב בצלילות ובהיגיון. ומהכתבה זה נשמע שבניגוד לנס שקרה עם ג'וני פוטבול, הפעם שאר היס מנים סביבו היו חרמנים לא פחות ממנו. "Zeke's an impact player" עאלק. מה אתה אומר אדון ליינהאן הגאון. איזה מזל שאתה פה בחדר.

    - התחשב בעובדה שג'רי לא נרדם כל הלילה ונגעל והקיא מעצמו (ומהצוות הכושל שלו, אבל בעיקר מעצמו) הוא הגיע ליום שישי עם אש בעיניים. הבן אדם החליט שברגע שהוא פיספס את מה שהוא החשיב כהשקעה הטובה ביותר לעתיד והיורש של רומו הוא יילך על הדבר שהכי מתקרב לזה - הימור על הכישרון הכי גדול בדראפט ועל הזין הברך הגמורה ועל הסיכויים הנמוכים שהוא לא יחזור לעולם להיות אותו שחקן. גם 0.1% מבחינתו זה סבבה. העיקר להרגיע את הקריז שהתפתח במהלך הלילה וגרם לו להרגיש לוזר. ברור שמישהו היה חייב להרגיע ולעצור אותו אבל יש מצב שכבר לא היה עם מי לדבר בשלב הזה. לצערי אני קונה הרבה פחות את דיווחי ה"האורתופד של הקאובויז עשה את הניתוח של סמית' ואמר שהוא אופטימי". חח. צחוקים. אם הוא היה כזה אופטימי ג'רי לא היה מתבכיין שאם הוא היה יכול להחזיר את הגלגל לאחור הוא היה משלם את המחיר שסיאטל דרשו על לינץ'.

    - אבל אם הדיווח שניו אינגלנד רצו לקחת אותו נכון (ואני חושד שהוא נכון אבל עם המאפיונרים האלה אי אפשר לדעת כלום)..... ג'רי יא גברררררררר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    - לאונרד פלויד היה השחקן מס' 3/4 על הלוח של דאלאס. לפני באקנר, ראנקינס, הארגרייבס. שזו חתיכת הפתעה, שלא לומר הזייה בעיניי.

    - שורה תחתונה - קיבלנו inside look של פרונט אופיס חלש שאחרי קריאה אתה מבין למה הוא חלש ולמה הוא יישאר חלש בשנים הבאות. זה די נדיר ודאלאס זה כנראה האירגון היחיד שמסוגל להיות כל כך בטוח בעצמו וחסר מודעות כדי לשתף פעולה, להכניס senior writer לוור רום ולתת לו אור ירוק לתעד איך האופרציה מתנהלת. זה אמנם לא קרקס מדראנו שלם, אבל זה רחוק מאוד מהגבהים שבהם מתנהלים קאליברים כמו BB, שניידר, קיים, אוזי, TT וכו'.
     
    אלעד ו-golding אוהבים את זה.
  7. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
  8. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    ללא ספק הישג מרשים אבל חייב לציין שהייתה ועדיין יש היסחפות קלה עם השחקנים שלהם. בוסה ואפל נבחרו הרבה מעבר למה שהם באמת שווים ולרמת הפוטנציאל שלהם. אישית יש לי בעיה גם עם כל ההשפרצות סביב אליוט שאמנם אמור להיות אחלה שחקן אבל עדיין רמה מתחת למפלצת כמו גרלי שלא זכה לרבע מהבאז והסופרלטיבים שאליוט קיבל ומקבל. אוהיו סטייט = הקולג' האהוד ביותר במדינה, 105 אלף צופים כל משחק ביתי, כמעט כל שבוע בפריים טיים, ולא מעט בוגרים שעובדים בתקשורת. באופן טבעי זה יוצר הייפ מטורף סביב הפרוספקטס שלהם עם אינספור גימיקים וחרטות שונות אבל קצת פרופורציות לא יזיקו. להזכיר אותם באותה נשימה עם הקבוצה האגדית של מיאמי מתחילת המילניום זה חילול הקודש. לא באותו איזור חיוג אפילו (תרתי משמע).


    פייס נראה בכיוון הנכון אבל כדי להיכנס לרשימה המאוד מצומצמת הזו הוא יצטרך לבנות קונטנדרית שתישאר כזו לאורך זמן ו/או למצוא עילוי מתחת לסנטר ככה שיש עדיין זמן. וכל עוד ג'וני שועלי בשטח לא הייתי עוצר את נשימתי.
     
  9. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
  10. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    אני גם לא התלהבתי מהטייפ של בוסה עד כדי כך, אבל אני מניח שיש סיבה להייפ שהוא זכה לו מלבד העובדה שאנשי תקשורת רבים יוצאי הקולג' שלו. אולי גם הקשר המשפחתי. בכל אופן, כמו שאמרת לפני כמה ימים, אני לא מספיק מבין בפוטבול (עדיין) ובכל זאת הוא נראה לי כמו שחקן עם סיכוי טוב להתברר כbust.

    גם איליי אפל, שהרשים אותי בסרטונים שראיתי, נבחר מוקדם בהרבה ממה שכולם הניחו.

    עדיין, נראה שבאוהיו סטייט עושים משהו טוב בשנים האחרונות אז מגיע להם קצת קרדיט.
     
  11. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,328
    לייקים שהתקבלו:
    2,034
    לגמרי! קולטים את זה מקילומטרים ואפילו אצל אנשים כמוני שלא עוקבים אחר מה שהולך במכללות. יש תקופות שכל מה שאני רואה בטוויטר זה באקאייז באקאייז באקאייז וזה למרות שלדעתי אלברט בריר הוא היחיד שאני עוקב אחריו שבאמת אוהד שלהם. אני מופתע שהצלחת להזכיר אותם מבלי לטפטף איפשהו בהודעה שלך על היחסים בין מאייר לבליצ'יק.


    מצחיק אותי איך מידת ההערכה שלך ל-TT משתנה בהתאם לאיזו תקופה אנחנו נמצאים בה במהלך השנה. בדראפט וקצת אחרי הוא אלוהים, תותח על ומשמיד הלוחות. בפלייאוף או במהלך העונה כשלגרין ביי לא הולך טוב אז הוא שמרן דוחה וחלק מחבורה של אנשים רעים מאוד שמבזבזים לרודג'רס את הקריירה.
     
  12. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    הוא דווקא די עקבי עם ההערכה המוגזמת שלו ל-TT בכל מה שקשור לדראפטים וטאלנט אבליואיישנס והביקורת כלפיו בכל הנוגע לשמרנות בגזרת המאמן. אין פה בהכרח סתירה...

    חוץ מזה, אני בטוח שהוא גם מנסה לעצבן אותך במהלך העונה ;)
     
  13. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,328
    לייקים שהתקבלו:
    2,034
    כמובן, GM טוב זה לא רק יכולת לבחור טוב בדראפט ולזהות כישרונות. פשוט מצחיק איך זה נע במהלך השנה מתותח לבן זונה.
     
    golding אוהב/ת את זה.
  14. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    TT= החלוץ הזה עם משחק ראש מצויין, אפס בטכניקה, חוש מיקום סביר מינוס ברחבה. בתקופה הזאת בשנה עם מזג אוויר מסריח ומשטח דשא מחריד כשהקבוצה מתבססת על כדורי גובה TT תותח ואחד הטובים בליגה. בתקופה בשנה שמזג האוויר אידיאלי, המשטח מדהים והבלמים היריבים בגובה 3 מטר TT לא מביא כלום לשולחן ולא עוזר לקבוצה שלו.


    IT IS WHAT IT IS. דווקא אותו אני בדרך כלל משתדל לא לגדף כי אני לא מזהה אותו כ-TOTAL FRAUD כמו המאמן שלו ואם לא היית משמיץ השמצות בודה בדיות מנפיץ הנפצות או בקיצור הבן בליעל שהתרגלנו שאתה כנראה שגם היית זוכר שעד לפני שנתיים פלוס מינוס די הגנתי על השילוב הזה באחד הדיונים עם שון וכתבתי שאני מבין למה מקארת'י עדיין שם ושלא כל מאמן יכול להתאים לפרנצ'ייז וקהילה כמו גרין ביי (ג'ים הארבו ופיט קארול הם טיפוסים שלא מתאימים ל-DNA של הפרנצ'ייז למשל) אבל זה כאמור היה לפני שנתיים. מאז עברו הרבה מים בפוקס ריבר. הוא עדיין תמיד יהיה האיש שזיהה ובחר את ה-GOAT בדראפט, העיף את האלוהים של הפרנצ'ייז שלו כדי לפנות את הבמה ל-GOAT ואחד ה-GM's עם אחוז הפגיעה הגבוה ביותר בבחירות הדראפט שלו, כמו גם צייד הפינגווינים שישן עם האצבע בתחת בין פברואר למאי ושלא נותן לעובדות בשטח שחוזרות על עצמן לאורך תקופה ארוכה לבלבל אותו ולקחת החלטות קשות.

    בתקופה שמדברים ומנתחים התנהלות של קבוצות ו-GM's בדראפט - TT הוא הסטנדרט. בתקופה שמדברים ומנתחים התנהלות של קבוצות ו-GM's בפרי אייג'נסי ורוב האוף סיזן - TT הוא בין האחרונים שצריך לקחת מהם דוגמה. בתקופה שבה אני נאלץ לצפות במחזה כמו הבא - Rodgers happy about another playoff berth אז TT הוא אוסאמה בן לאדן.


    בועדת החקירה הממלכתית שאני מתכוון להרים ב-2021 הוא יהיה כנראה איפשהו באמצע ברשימת נושאי האחריות לעובדה שה-GOAT פרש עם טבעת סופרבול אחת. האיש שידע ולא מנע.

    צודק, גם אני מופתע מעצמי. במיוחד כשמדובר באחד הגורמים החשובים ביותר לנקודה שניסיתי להעביר - אורבן בייבי לוציפר מאייר. רמת הקשרים שלו עם מאמנים ו-GM's היא מטורפת והם מחזיקים מהמילה שלו ברמות. ברגע שהוא דוחף ומוכר להם שחקנים מהפרוגרם שלו הם מקשיבים. מי שראה אותו ב-NFL NETWORK במהלך ה-4 שעות ביום שישי יכל לקבל מושג למה שאני מדבר עליו. "ג'ואי בוסה השחקן הטוב ביותר שאי פעם אימנתי". שתי דקות אחר כך - "זיק השחקן הטוב ביותר ללא כדור בידיים שאי פעם אימנתי". GET THE FUCK OUTTA HERE יא זין.
     
    owen11111 אוהב/ת את זה.
  15. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625


    זמן לשנות כינוי. מס׳ המלצות:

    "מייייייייייייידוף״

    ״TTTTTTTT"

    "עז״