באיירן מינכן 2015/2016 :: העונה האחרונה עם פפ

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Der Kaiser, ‏31/7/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    3,484
    לייקים שהתקבלו:
    2,236
    שנון.

    בכלל, אני אוהב את הלוגיקה שלך - מי שמבקר את פפ=אחד שחושב שהוא גאון טקטי ורוצה להחליף אותו כמאמן.

    ברנאט אצל פפ היה יותר מרק סותם חורים, מספיק לראות בכמה משחקים הוא פתח מאז שהוא הגיע.
    בהתחלה הוא היה לא רע בכלל ואפילו די חיבבתי אותו, אבל כמו ראפיניה שגם התחיל די טוב אצל פפ לאט לאט התגלה כמה שהוא בינוני. אין לי בעיה איתו בתור סותם חורים, אבל לצערי מאז שהוא הגיע ראינו אותו הרבה יותר בעמדת המגן השמאלי מאשר את אלאבה.

    לגבי תיאגו, רק התחיל? הוא כבר בן 25, אוטוטו מסיים עונה שלישית בקבוצה ולא ראיתי ממנו כמעט כלום.

    בינתיים כולכם יוצאים עליי ועל אפנברג שהעזנו לבקר את ההחלטה של הקדוש פפ לא לעלות עם מולר, ועדיין לא נתתם את הדעת על התרומה הטקטית הדלה של תיאגו, בניגוד לשחקן טקטי מבריק כמו מולר.

    הוא מוכשר? אתה רוצה שאני אביא רשימה של שחקנים מוכשרים שלא הצליחו לממש את הפוטנציאל שלהם? יש לך אחד נוסף כזה בקבוצה - גצה.

    כישרון לבד לא מספיק, צריך גם אופי, אחריות, בגרות, תשוקה, השקעה, דברים שחסרים לו ולגצה. תיאגו ביכולת שלו נע בספקטרום שבין חלש לפרווה, כשפעם ב.. הוא נותן איזה משחק טוב. לתיאגו רגלי זכוכית, הוא נפצע בקלות, נמנע ממאבקים פיזיים, חלש הגנתית, מאבד המון כדורים במרכז המגרש ובשביל קבוצה כמו באיירן שלוחצת גבוה זה קריטי כי זה מביא למתפרצות ובצד ההתקפי שאמור להיות החזק שלו עם הטכניקה וראיית המשחק הוא תורם מעט מדי.

    אמנם גם רובן וריברי הם שחקנים שנפצעים הרבה ולכן גם לגביהם עלו ובצדק תהיות, אבל בניגוד אליו הם הוכיחו את עצמם כבר בעונותיהם הראשונות כשחקנים משמעותיים שמשפיעים על המשחק ועושים את ההבדל במאני טיים.

    אבל יש הבדל אחד בין גצה לתיאגו. את הראשון הוא לא נלחם להביא, על תיאגו הוא התעקש. הוא אוהב אותו ולא היה לחלוטין אובייקטיבי לגביו ולגבי חשיבותו בקבוצה, אבל אפילו השנה ניכר שהוא הבין שכמו גצה גם תיאגו כשחקן הרכב לא מספיק טוב לבאיירן מינכן. (או שלא מתאים, כי גצה לדוגמה היה מצוין בדורטמונד, בשיטה של באיירן הוא פשוט חלש ולא רלוונטי).

    הבעיה שהשער של תיאגו כמחליף (אגב, כשחקן מחליף אין לי בעיה איתו בכלל) מול יובה סינוור אותו והוא החזיר אותו להרכב, לדעתי זאת הייתה טעות.

    אני חושב שהדבר הכי חשוב שאנצ'לוטי צריך לעשות זה למצוא קשר אמצע יצירתי טוב יותר מתיאגו, או לשנות את המערך ולשחק אותו קדימה יותר, למרות שזה סיכון שאני לא ממש מתלהב ממנו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏30/4/16
  2. Uli Hoeness Wer nicht hüpft ist ein blau-weißes Arschloch

    הצטרף ב:
    ‏1/6/11
    הודעות:
    1,783
    לייקים שהתקבלו:
    481
    כנס לקיקר ותראה שברנט לא פתח העונה עד גל הפציעות בהגנה. אלבה הוסת כבלם כשלא היו בלמים וברנט נכנס לסגור חור. נראה לך במצב האידיאלי שמרטינז ובואטנג בפורמה מלאה שברנט מדיח את אלבה מההרכב? :)

    תיאגו עוד לפני שיאו. יש לו עוד יותר מחצי קריריה לפניו. העונה הוא דווקא נפצע לפציעה קצרה. אשתקד היה ארוך וכנראה לקח ממנו הרבה, אולי גם קבר לו את הקריירה, אין לדעת. כמו שאמרתי, יש לו כדורגל ואל תמהר לקבור אותו, זמן יגיד.נדע תוך שנתיים שלוש אם הוא הולך לממש את שנות שיא הפריחה של שחקן או לא. נחכה עם זה.
     
  3. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    3,484
    לייקים שהתקבלו:
    2,236
    צריך לזכור שגם ברנאט היה חלק מגל הפציעות השנה והייתה לו פציעה מתחילת אוקטובר עד אחרי החזרה מפגרה, ופפ (וזה לזכותו, אגב) מחזיר שחקנים מפציעה לאט ובסבלנות לעניינים.
    Juan Bernat - Injury history | Transfermarkt
    שנה שעברה הוא שיחק קבוע בהרכב עוד לפני הפציעה של אלאבה, כי פפ העדיף להסית את אלאבה לקישור.

    יכול להיות שתיאגו יפרוץ ויכול להיות שלא, בינתיים בחלוף 3 עונות הוא רחוק מלהיות סיפור הצלחה.
    כמו שאמרתי, אין לי בעיה שתיאגו יישאר בקבוצה כשחקן מחליף/רוטציה, אבל בהתחשב שמה שהוא הציג עד כה עד שהוא לא יוכיח אחרת וישפר את האספקטים במשחק שהוא לוקה בהם, לא הייתי בונה עליו כשחקן הרכב קבוע, לפחות לא במשחקים חשובים. אני מעדיף שאנצ'לוטי יביא קשר איכותי נוסף ושתיאגו יאבק איתו על המקום בהרכב.

    בכל מקרה, אפשר להיות מבסוטים לגבי דבר אחד לפחות עם ההגעה הצפויה של הומלס, שנרוויח שוב את מרטינז כקשר אחורי, בתקווה שקללת הפציעות לא תרדוף אותו שוב.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏30/4/16
  4. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    סליחה? ממתי משחק אליפות בבית, 3 מחזורים לסוף, לעיני הקהל שלך זה משחק "קיקיוני"? אתה חושב שאם אתלטיקו היתה עולה למשחק אליפות בקלדרון לעיני עשרות אלפי אוהדיה היא היתה מתייחסת לזה כאל עוד משחק? לא נמאס לכם לקדש כל טעות וכל שטות של פפ? ולא יכולה להיות לזה השפעה לקראת יום שלישי?

    דבר נוסף: שוב עברו את אלאבה כמו מים בגול של גלאדבך וגם לנוייר יש עונה מאוד לא מרשימה. הגול של גלאדבך יכל להיעצר על ידו בכושר טוב. נקווה לטוב בשלישי.
     
  5. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    הטיעונים שלך בשני הפוסטים האחרונים קצת מזכירים לי את הסיפור על הסטטיטסטיקאי שטבע בבריכה שהעומק הממוצע של 40 ס״מ. נכון שאם נסתכל על מספר המשחקים של ברנאט בעונה שעברה נראה שהוא שיחק גם לפני הפציעה של אלאבה. אבל זו הסטטיטסטיקה. מה עומד מאחוריה? אלאבה לא ישב על הספסל אלא עבר לקישור. ולמה? לא. לא סתם כי למאמן התחשק, אלא כי הקשר הדפנסיבי מצד שמאל בשיטה שלו נפצע עוד לפני פתיחת העונה ושיחק רק בסופה (כן, תיאגו) ואלאבה נאלץ לנדוד למלא את מקומו. הרי גם ברנאט היה קניה של כמעט הרגע האחרון ככה שבטח אי אפשר לחשוב שהוא הובא כדי להוריד את אלאבה לספסל. אח״כ גם אלאבה נפצע אז בכלל. והעונה שוב אלאבה נקרא להציל עמדה אחרת (עקב פציעתם של ארבעת הבלמים שלנו ביחד) אז שוב הדלת נפתחה לברנאט.
    לגבי העניין של אלאבה כקשר, אני לא זוכר שהיו לך טענות על התפקוד שלו.
    אז בוא נעשה סדר. ברנאט בא כדי להיות המחליף של אלאבה. הוא לא יפתח בשום משחק חשוב כשכל הרבעיה האחורית המתוכננת כשירה. ודרך אגב, בעונה שעברה ועד הפציעה שלו העונה, ברנאט היה יוצא מן הכלל. עד כדי כך שכל העולם כמעט תהה איך בספרד פספסו אותו.

    ועניין שני. אתה טוען שטקטית היה צריך לעלות מתחילת המשחק בקלדרון (נגד קבוצת בית יוצאת מן הכלל שמפעילה לחץ כבד בהתחלת המשחק כשיטה ומבקיעה את רוב השערים שלה בהתחלה כתוצאה מזה) היה צריך לשחק עם חלוץ יותר ובסה״כ 4 חלוצים וקשר הגנתי פחות (ובסה״כ 2) כשאחד מהם (אלונסו) (כמו שנאמר כאן) אף פעם לא היה ממש הגנתי? כלומר טקטית היה צריך לעלות עם מולר במקום תיאגו?
     
  6. BayernMunchen Member

    הצטרף ב:
    ‏15/11/15
    הודעות:
    284
    לייקים שהתקבלו:
    24
    מין:
    זכר
    תקרא לזה שנון או איך שאתה רוצה.
    אני פשוט מנסה להסביר לך שלא אתה ולא אף אחד אחר פה עם הניסיון שלו בלהיות מאמן מקלדת יכול למצוא ריג'קטים ולהעיר מה לא היה נכון טקטית, איך הקבוצה צריכה לשחק ומי צריך לשחק, עם כל הכבוד אני "לא חושב" שאתה יותר חכם מפפ ויודע מה יותר נכון.

    גארי נוויל מהאולפן שהיה מנתח משחקים הכל היה נראה כאילו הבן אדם זוכה בליגת אלופות לא משנה איזה קבוצה תביא לו.
    הביאו לו קבוצה.......................
    מסתבר שלהיות מאמן בשטח יותר קשה מלהיות מאמן באולפן מתחת למזגן ולנתח מה היה כן היה צריך לעשות בדיעבד.

    מקווה שהמסר יעבור ושתבין את הנקודה.
     
  7. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    אתה יכול לא להסכים איתו, אך לפי מה שאתה כותב למעשה אין שום תכלית לפורום הזה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/5/16
    ManUnd, Lebron, Die Werkself ומשתמש נוסף אוהבים את זה.
  8. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    3,484
    לייקים שהתקבלו:
    2,236
    nfcb אמרתי שברנאט נהיה יותר מסתם סותם חורים, מה שבא לידי ביטוי בדקות הרבות שהוא מקבל כשהוא כשיר.
    הוא היה טוב בחצי הראשון בעונה שעברה אבל לא יוצא מן הכלל, בחצי השני הוא ירד מאוד ביכולת שלו.
    בכל מקרה, השנה הוא זוועה, ממש קשה לי לראות אותו משחק.

    לגבי הפסקה השנייה, שוב אני שואל, מה הקשר בין תיאגו להגנה? אם תיאגו היה באמת מוסיף אגרסיביות לקישור הייתי מבין את המהלך, אבל בדיוק להפך, הוא רך וחלש, מולר כשחקן התקפי יותר אגרסיבי, תורם הגנתית ומשקיע יותר מתיאגו, ותיאגו במיוחד בכושרו הנוכחי הוא לא שוס גם בכל הקשור להנעת הכדור בהתחשב באיבודי הכדור הרבים שלו, וגם לא תכליתי התקפית.
    מולר הוא שחקן דינמי שמשחק על שטחים גדולים יותר, הוא כמו לבה יודעים גם לסגת למרכז המגרש כדי לתרום להנעת הכדור והשליטה במרכז המגרש, כמו כן יש את מרטינז, אלאבה ולהאם שמצטרפים כל הזמן, אז כן, אני מעדיף את מולר על תיאגו, אבל אם כבר הוא מתעקש על תיאגו שזה לא יהיה על חשבון מולר אלא על חשבון קוסטה/קומאן, שבמשחק נגד יריבה מהסוג של אתלטיקו המהירות שלהם פחות אפקטיבית.

    BayernMunchen, מעולם לא טענתי שאני יותר חכם מפפ, אבל אני מבין שלפי תפיסת העולם שלך אין לי שום זכות שבעולם להעביר עליו ביקורת או לבקר החלטות שלו.

    עם כל הכבוד לפפ הוא לא אלוהים, הוא בסה"כ מאמן כדורגל בשר ודם וככזה גם הוא לא חף מטעויות ולא חסין מביקורות. אתה חושב שהוא נקי מטעויות בגלל שמשום מה יש לו מעמד של גאון בעיני כמה? שיהיה לך לבריאות, לא כולנו חייבים להגיד אמן על כל דבר שהוא עושה.

    חוץ מזה, כל ביקורת שהעברתי עליו הייתה מנומקת, יש לך בעיה עם הנימוקים? בכיף, תתמודד איתם באופן ענייני ואשמח לשמוע.
    הטיעון הסתמי הזה שלך של "זה פפ והוא נחשב גאון בעיני רבים ויש לו ניסיון והוא מבין יותר אז באיזה זכות אתה מבקר אותו" זה לא טיעון ענייני או כזה ששווה להתייחס אליו ברצינות.

    כמו שאלעד אמר פה מעליי, זה פורום - פלטפורמה לדיון, והדיון אולי הנפוץ ביותר בכל פורום של קבוצת כדורגל ברחבי העולם הוא סביב המאמן וההחלטות שהוא לוקח.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/5/16
  9. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    ברנאט לא נהיה יותר מסתם סותם חורים. כשהוא כשיר וכל השאר כשירים הוא יושב על הספסל ואתה יכול לראות את זה אפילו העונה. כשהוא כשיר ואחרים חסרים (אחרים שאותם ממלא אלאבה) אז הוא משחק, או במשחקים שצריך לתת מנוחה.

    העניין הוא כזה שמולר משחק ליד לבנדובסקי באזור הרחבה ואילו תיאגו בחלק האחורי. אתה יכול לקרוא לו מה שתרצי אבל הוא קשר הגנתי (את הרכות שלו אני לא ממש רואה. הוא לא וידאל ולא מרטינז אבל הוא לא רך). כדי שמולר יעשה את ההגנה שעושה תיאגו הוא צריך לרוץ עוד 20 מ' לפחות (כי מה לעשות הוא משחק הרבה יותר קרוב לשוער של היריב מאשר לבלמים שלנו). אז א. הוא לא הגנתי מטבעו (תיאגו הרבה הרבה יותר). ב. ריצה שלו של עוד 20 מ' כדי לעזור להגנה רק תעייף אותו סתם והוא יגיע באיחור. ג. הוא לא יוכל להיות לבנדובסקי. שזה בעצם מה שרצית (וגם אני).
    לכן, כנראה שגם אתה לא היית מעלה אותו על חשבון תיאגו. למעשה אני מכיר רק אחד שהיה עושה את זה במשחק כזה, בשלב כזה, במקום כזה. וזה יורגן קלינסמן שהלך לתקוף גלים גלים בברצלונה. מה קרה, ראינו אז.

    חוץ ממך ומכפיר לא ראית אף אוהד באיירן שקרא לפפ גאון. כך שנראה שאתם היחידים שחושבים כך.

    ה"ויכוחים" והדיונים פה זה מעולה. בשביל זה אנחנו כאן. ואני שמח שבד"כ זה הכל נעשה ברוח טובה.
     
    Der Kaiser אוהב/ת את זה.
  10. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    ברנאט היה נהדר בעונה שעברה. אני בבירור זוכר איך כולם תפסו את הראש ולא הבינו איך הוא כזה טוב (ע״ע דוגלאס קוסטה).

    לגבי תיאגו, זה לא כישרון שאתה מוותר עליו כל-כך מהר. אני לא מבין את הלוגיקה של לשפוט שחקן על דברים שאינו עושה ולא אמור לעשות. קחו את אינייסטה - לא מבחינת הרמה - אלא מבחינת הסגנון. הוא נמצא על המגרש כדי לנהל את המשחק ולתת את ההברקה שיכולה ולגמור את המשחק - וכך גם תיאגו - שכן, הוא יכול להיות כל המשחק גרוע, אבל שחקנים מסוגו גם ביום כזה יכולים לגמור משחק והוא הראה את זה בעבר - אך אין ספק שלא בצורה עקבית, בטח לא לרמה שבאיירן שואפת לה. ועדיין, אין עוד שחקן בסגל שקרוב לאיכויות שיש לו, ואולי זה משהו שצריך לחשוב עליו בקיץ.

    וסתם נקודה למחשבה לגבי תיאגו: לא אומר שהוא יגיע לרמתם, אבל גם צ׳אבי ואינייסטה היו אפילו פחות מרשימים ממנו בגילו.

    הייתי שמח לראות את קרוס חוזר. מאוד נהניתי ממנו בתקופתו בבאיירן, ובעיניי הוא היה אז מנהל המשחק הטוב באירופה.
     
    nfcb, Die Werkself ו-Der Kaiser אוהבים את זה.
  11. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    ריברי פצוע (בעיות גב) ובספק לגומלין מול אתלטיקו.
     
  12. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    3,484
    לייקים שהתקבלו:
    2,236
    כמו שהוכחתי הוא היה פצוע מתחילת אוקטובר עד סוף ינואר, אז התבנית הזאת שאתה מציג "אם הוא כשיר וכולם כשירים הוא לא משחק" לא ממש באה לידי ביטוי העונה.

    לא מסכים עם שום מילה שאמרת בפסקה השנייה, תיאגו לא שחקן הגנה טבעי ולא עושה הגנה טוב, מולר יורד בכל משחק לעזור להגנה, ומאחר שהקבוצה שולטת רוב הזמן בכדור יש לו אנרגיות לזה.

    אבל כמו שאמרתי, אם כבר ממש מתעקשים על תיאגו (ואני לא הייתי מתעקש עליו), אז במקום קומאן או קוסטה שהמהירות שלהם במשחק הזה לא באה כלל לידי ביטוי בהתשב בזהות היריבה. מולר צריך לפתוח במשחק קריטי כזה בהרכב ולא לקבל 20 דקות עלובות לקראת הסוף שאין לו הזדמנות לעשות בהם הרבה, בטח בהתחשב בבזבוזי הזמן והאטת הקצב המוצלחים מבחינת אתלטיקו בשלב הזה של המשחק.

    אתה דיברת על כך שפפ פישל מול ריאל, אכן, בין היתר כשהוא החליט לוותר על מולר בהרכב במשחק הראשון. (והכי חמור - על מרטינז בשני המשחקים).

    יש לי שאלה אליך ותענה בכנות, האם אתה חושב במשחקים חשובים כשבאיירן פותחת עם 3 קשרים מולר צריך להיות זה שמשלם את המחיר?
    החשיבות של מולר על המגרש היא לא רק טקטית, היא גם מנטלית, זה שחקן שהוא ווינר, שחקן בית שנלחם יותר מרוב שכירי החרב שמה לעשות, מרכיבים היום את מרבית ההרכב. שחקן כזה צריך להיות בהרכב.

    אלעד, אני לא אזיל דמעה אם תיאגו יעזוב, אבל אמרתי שאין לי בעיה להישאר כל עוד מביאים קשר איכותי נוסף, בינתיים רמת ניהול המשחק שלו מאכזבת ולא מספיק טובה בנוסף לרכות לקבוצה כמו באיירן, וכשמוסיפים לזה את הפציעות הרבות שהוא חווה בקריירה, קשה לי לבנות עליו יותר מדי, לפחות לא כשחקן באנקר בהרכב, ואפילו אצל פפ השנה עד המשחק מול יובנטוס הוא לא היה באנקר.

    כמוני כמוך, גם אני שמח לראות את קרוס בחזרה. אמנם כקשר אחורי בריאל גם הוא חשף רכות מסוימת במשחק שלו, אבל כקשר אמצע שמנהל משחק הוא בא לידי ביטוי הרבה יותר טוב, בטח עבור קבוצה כמו באיירן.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/5/16
  13. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    אני ממש לא מבין איך הפציעה של ברנאט הוכיחה שכשהוא כשיר וגם שאר השחקנים כשירים הוא לא משחק. הוא שיחק העונה כשהיה כשיר רק כשלא היו לנו בלמים ואלאבה נאלץ לעזוב את עמדת המגן השמאלי או במשחקים זניחים (כמו אתמול) בהם רצו לתת לאלאבה מנוחה. ברנאט בא על תקן מחליף למגן השמאלי וכל עוד אלאבה בריא ויהיה אצלנו הוא ישאר המחליף שלו. בלי קשר הוא היה ענק בעונה שעברה.

    תיאגו הרבה יותר הגנתי ממולר. מולר בכלל חלוץ או במקרה הטוב ווינגר. תיאגו קשר אחורי התקפי. הוא לא גרזן כמו וידאל או מרטינז אבל הוא בהחלט הגנתי. מולר לא יכול לעזור למשחק ההגנתי שאותו היינו צריכים בקלדרון (להבדיל מלעזור להגנה) מעמדת החלוץ או הווינגר. מה שפפ חיפש והיה דיי הגיוני היה 3 קשרים שגם עושים הגנה וגם משחקים סביב עיגול האמצע כדי לעבות את מרכז המגרש ולגרום לצפיפות, גם יודעים לעשות הגנה וגם מחזיקים בכדור כשהכדור בשליטה שלנו ויכולים לנווט את המשחק. בכך הם גם מוציאים את העוקץ מהיריב ובזה עושים הגנה. את זה מולר יכול אולי לעשות אם הוא משחק בין מס' 10 לבין מס' הבלמים, אבל לא מהעמדה ליד לבנדובסקי ולא מעמדת הווינגר.

    אם הייתי מוותר על מולר בקלדרון כמו שעשה פפ? יכול להיות שכן. או על לבנדובסקי.
    שים לב, אתה רוצה את מולר שיסייע ללבנדובסקי לידו. אבל הוא לא יכול לעשות את זה מעמדת הווינגר. יותר מזה, בכל המשחקים בהם וויתרנו על ווינגר באחד הצדדים הווינגר השני נשאר תקוע, מיותר ומשחק ההתקפה שלנו היה תקוע.
    לא חושב שהייתי מוותר על קוסטה או קומאן/ריברי. היינו חייבים שני ווינגרים וזה מה שלא היה לברצלונה בגומלין מולם.
    אולי הייתי חושב לעלות עם מרטינז ווידאל במרכז השדה מולר לפניהם ומוותר על אלונסו ותיאגו. אבל א. לא בטוח שזו לא הפקרות. ב. לא בטוח שהייתי יכול לוותר על מרטינז כבלם.
    אני עדיין חושב שמה שפפ עשה היה מאוד הגיוני, הרבה יותר הגיוני מאשר לעלות עם 4 שחקנים התקפיים ורק שניים הגנתיים. יותר מזה, אני לא חושב שפפ טעה. אני לא חושב שהיינו גרועים. לא הובסנו. בטח לא חטפנו נוקאווט. עמדנו טוב, במיוחד במחצית השניה והגענו למספיק מצבים כדי להבקיע (שוב, הלוואי ושתי הקורות היו נכנסות. שלנו ושלהם).
     
  14. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    3,484
    לייקים שהתקבלו:
    2,236
    אתה טענת כשכולם כשירים כולל ברנאט אז הוא שחקן ספסל, לא יודע אם זה היה התכנון או לא, אבל לא היה מצב כזה בפועל.

    שוב, אתה ממשיך לטעון שתיאגו הגנתית טוב יותר ממולר, אני פשוט לא מסכים, טיאגו הגנתית נוראי לדעתי ומולר יורד הרבה להגנה ומחלץ כדורים, כך שכל עוד אתה שבוי בקונספציה הזאת, הדיון הזה הוא טחינת מים.

    אני אוהב את קומאן וקוסטה אבל צריך להגיד את האמת - הם שחקנים די חדגוניים שמתבססים בעיקר על דריבל ומהירות באגפים, במשחק צפוף מול קבוצת ההגנה הטובה בעולם שכל השחקנים עושים ההגנה, המהירות של קומאן וקוסטה לא באה לידי ביטוי, ואכן באיירן כמעט ולא הצליחה לתקוף מהאגפים.
    מולר לעומת זה גם באגף הוא שחקן דינמי, הוא מומחה לשטחים ומתמצא מצוין גם בשטחים קטנים וצפופים. הוא לא מהיר או דריבליסט כמוהם אבל במשחק כזה זה פחות רלוונטי, צריך מישהו שיפנה שטחים, שיפעיל לחץ על ההגנה שיפנה את לבה וישחק בנגיעה כדי להפתיע את ההגנה.
    זה לא סתם משחק, זה משחק על עונה שלמה, אם במשחק שיכול להתברר כקריטי ביותר בעונה אתה לא שם את מולר וזורק לו איזה 20 דקות, אתה למעשה אומר לשחקן הזה שהוא לא כזה חשוב.
    שוב אני אגיד, לא מוותרים על שחקן כמו מולר במשחקים חשובים, הוא הראשון שצריך להרכיב.
    אתה יכול להמשיך להגיד שאם בעיטה מקרית מ-40 מטר שהולכת למשקוף הייתה נכנסת, ואם קווארדדו ומורטה היו שמים ממצבים הרבה יותר טובים את השלישי, באיירן ופפ היו מובסים ומודחים, באליאנץ, לא רציני לייחס חשיבות לבעיטה הזאת, שלא בטוח אגב שהייתה נכנסת גם אם הייתה הולכת למסגרת, אובלק שוער מצוין.
    בסופו של דבר, הקבוצה הפסידה 1-0 וחזרה בלי שער חוץ, שהיא לא הייתה ממש קרובה אליו, עם כל הכבוד לבעיטה של אלאבה..
    הפסד בנקאאוט ללא שער חוץ זה לא תוצאה טובה במיוחד.
    שער חוץ של אלתטיקו במינכן - תרחיש סביר בהחלט בהתחשב בפגיעות היחסית בהגנה, ובאיירן תצטרך שלושה שערים. אין לי את הסטטיסטיקה מולי אבל אני לא חושב שאתלטיקו ספגה העונה באף משחק שלושה שערים, אפילו כשנשארו עם 9 -10 שחקנים מול ברצלונה.

    לא ענית לי לגבי מולר, האם הוא זה שצריך לשלם את המחיר כל פעם שמחליטים לעלות עם קישור "מעובה" במשחקים חשובים? ואם נעלה לגמר, גם צריך לשים אותו על הספסל כדי "לעבות את הקישור"?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/5/16
  15. aloneli Member

    הצטרף ב:
    ‏2/2/10
    הודעות:
    3,364
    לייקים שהתקבלו:
    16
    עם כל הכבוד הגיע הזמן להפסיק להיות עיוורים לגבי ברננט.בשום מצב כרגע הוא לא שווה הרכב ראשון בבאיירן מינכן.יש לנו פאקינג בנעטיה שמחמם את הספסל ויכול לשחרר את אלאבה לשמאל ועדיין אני רואה את ברננט מגן ואת אלאבה בלם.
    לגבי עיבוי הקישור, אני מסכים.אבל ממש לא עם אלונסו שהרי ידוע שהוא השחקן הכי חלש הגנתית שלנו.כן ברור שעדיף את מולר אפילו בתפקיד קצת יותר אחורי ולתת ולידאל לשחק בעמדה ששיחק בטורינו.
    קומאן וקוסטה שחקנים מעולים.עם זאת במשחק כזה לא מספסלים שחקנים כמו מולר וריברי בשביל קצת יותר הגנה(לדעתי הם עדיפים הגנתית גם על קוסטה וקומאן).פשוט הוריד לנו את הביטחון בקבוצה שהם לא בהרכב.

    אלו הן טעויות בסיסיות שפשוט חוזרות שוב ושוב.

    אני הייתי עולה בהרכב פשוט למשחק הבא:
    נוייר
    אלאבה בואטנג בנעטיה לאם
    וידאל טיאגו
    ריברי מולר קוסטה
    לבה
     
מצב נושא:
הנושא נעול.