אקטואליה

הנושא בפורום 'פורום אוף טופיק' פורסם ע"י Der Kaiser, ‏1/4/11.

  1. Gass12 Member

    הצטרף ב:
    ‏8/4/07
    הודעות:
    7,339
    לייקים שהתקבלו:
    468
    מין:
    זכר
    והנה עוד אחד ככה נראית הפיכה בהתהוותה.

     
  2. Uli Hoeness Wer nicht hüpft ist ein blau-weißes Arschloch

    הצטרף ב:
    ‏1/6/11
    הודעות:
    1,783
    לייקים שהתקבלו:
    481
    אני לא רוצה לקחת קרדיט מאובמה, אבל על ההישגים בעירק חתום בוש. מבחינתי זו נבלה וזו טרפה, אבל הייתי חייב רק למען הסדר הטוב :)
     
  3. Gass12 Member

    הצטרף ב:
    ‏8/4/07
    הודעות:
    7,339
    לייקים שהתקבלו:
    468
    מין:
    זכר
    המפגינים והמתפרעים נמנים על תומכיו של מוקתדא אה סאדר השיעי . ארה"ב בראשות אובמה הליצן הפכה לסמרטוט עושי דבריהם של האיראנים , גם אוכלת את הדג המסריח גם משלמת , חוטפת מלקות ומגורשת מן העיר. התמונה הזו מהיום.


    http://img.wcdn.co.il/w/w-635/2133607-18.Xxx
     
  4. ManUnd Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/15
    הודעות:
    551
    לייקים שהתקבלו:
    124
    מין:
    זכר
    פסטיבל מזרחי בטבריה שממומן בידי מירי רגב,לקידום זמרים מזרחים-שניים מהזרמים שהופיעו שם זה שרית חדד ואייל גולן.
    כמובן שזה מקסים,הרי הם לא אלו שצריכים את הקידום,ומה שיותר מקסים פה זה שהכל ממומן בידי המיסים שלנו.במקום לקדם את הספורט,מקדמים את השטות הזאת.
     
  5. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    מי אמר שלקדם את הספורט חשוב יותר? אין שום סיבה שמשלם המיסים יממן כדורגל מקצועני, ואם כבר, אז זה חשוב בדיוק כמו פסטיבל מוזיקה מזרחית.
     
  6. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,365
    לייקים שהתקבלו:
    4,717
    הוא אמר כדורגל מקצועני?
     
  7. FelaKaT Member

    הצטרף ב:
    ‏9/2/06
    הודעות:
    4,752
    לייקים שהתקבלו:
    740
    לא ראיתי בשום מקום שזה אמור לקדם זמרים מזרחיים, אולי לקדם את הזמר המזרחי.
    בכל מקרה, אם זה בסדר לתקצב הצגות ושחקנים שמעניינים חלק קטן מהציבור, קל וחומר שצריך לתקצב תרבות שמדברת לקהל גדול יותר. בכל מקרה, הלוואי וכספי המיסים שלנו לא היו מתבזבזים על זה, שאנשים יצליחו בזכות היכולות שלהם.
     
  8. Eclipse12 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    383
    לייקים שהתקבלו:
    54
    מין:
    זכר
  9. Eclipse12 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    383
    לייקים שהתקבלו:
    54
    מין:
    זכר
    בקצרה, כשאני מנסה כמה שפחות לחזור על עצמי. ההתפשרות של אבו-מאזן על זכות השיבה היא פוליטית, לא אידאולוגית. ובכל מקרה היא מראה שמדובר במנהיג שמוכן להתפשר על סוגיות שחשובות לו ולבני עמו למען השלום. אם הוא הסכים בסבב הקודם של המשא ומתן שרק 10 אלף פליטים יחזרו לישראל (מתוך מיליונים) מדובר בצעד חסר תקדים למען שתי המדינות.

    קל מאוד להגיד שאתה רוצה לחתום על הסכם שלום רק כשיהיה שלום בפועל. המציאות מוכיחה (ולא רק כאן בארץ, לצערי) שכאשר יש סכסוך של כובש ונכבש אז תמיד הצד הכובש יסכים לוותר על השליטה שלו בעם האחר רק לאחר אלימות והתנגדות מהצד המדוכא. כל עוד יישמר הכיבוש תגדל האלימות. הדרך היחידה לסיים את האלימות היא לעודד את הצד השני בהתנגדות לא-אלימה ולבצע משא ומתן אמיתי שבסופו יהיה הסדר כזה או אחר. אין לנו שום סיבה להאמין שככל שיחלוף הזמן הפלסטינים יזנחו את הטרור ויחזרו להתנגדות לא-חמושה שבעשור האחרון תחת אבו-מאזן נכשלה כישלון חרוץ.

    היציאה מעזה הייתה חד-צדדית. צה"ל עדיין שולט על האוויר, על הגבול, על המים, על הסחורות ובעיקר - על הגישה שלהם לבני עמם בגדה המערבית. אין בעזה מדינה עצמאית ואריאל שרון לא חתר שתהיה. אין לי ספק שאפשר היה לסגת מעזה בצורה חכמה יותר בשיתוף פעולה עם אבו-מאזן וכחלק מהסכם שבסופו תוכל לקום מדינה פלסטינית, אבל גם אין לי ספק שהמצב כרגע עדיף עשרות מונים ממה שהיה אז. למרות התעמולה של הימין הקשה - שבע השנים עד להתנתקות היו קטלניות יותר מבחינת מוות של שיראל משבע השנים שלאחר ההתנתקות.

    מזגן: כמו שהסברתי, מדינה פלסטינית היא אינטרס ישראלי כי הגעה לשלום ולביטחון זהו אינטרס ישראלי, וכרגע אין דרך אחרת. חלון ההזדמנויות הולך ונגמר (ושוב - ייתכן כי כבר נגמר) כי הבנייה בהתנחלויות בשנים האחרונות הואצה ויש ניסיון לבנות במקומות רגישים שיקברו כמעט סופית את פיתרון שתי המדינות (למשל בניה ב-E1). זה פיתרון שרחוק מלהיות מושלם ויש בו סכנות, אבל הוא עדיף על שמירת מצב שבו ישראל שולטת על עם אחר, על מלחמות וסבבי אלימות כל שנה-שנתיים שיילכו ויתגברו ועל לחץ בין-לאומי שהולך וגובר (ואתה רציני שאתה לא רואה אותו גובר? להביא לך דוגמאות למקרים מהשנים האחרונות?). הסכסוך הישראלי-פלסטיני והאלימות שאנחנו רואים היום הוא לא גזירת גורל משמים, אלא מצב פוליטי שאפשר לפתור אותו באמצעים פוליטים.
     
  10. Gass12 Member

    הצטרף ב:
    ‏8/4/07
    הודעות:
    7,339
    לייקים שהתקבלו:
    468
    מין:
    זכר
    מה היה קורה לנו לו היינו גונבים מקופת המדינה 4 מליון בקומבינה? קרוב לוודאי .. משפט מסוקר היטב כולל שיימינג כהלכתו ולבסוף שנים רבות מאחורי סורג ובריח.
    אז זהו ש.. אם אתה ראש לשכת עורכי הדין ואשתו, חבריך מהפרקליטות. הטיעונים לעונש ישמעו בדלתיים סגורות והסדר הטיעון מתוק מדבש
    חדשות מחלקה ראשונה - News1
     
  11. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    הליכוד היא מפלגה ימנית שמתפקדת כשמאל כלכלי בהרבה מאוד נושאים, בישראל יש הפרדה די מוחלטת. המחאה החברתית הזכירה לימין שבעולם ימין הוא ליברלי ואז פתאום הייתה קצת התעוררות במובן הזה. אבל עדיין, בישראל כל מי שמביא דעות ליברליות ישר מתוייג דווקא כ"שמאלני". קשה לי להאמין שהשינוי יבוא מאדם שיש לו קשר לסדרה הנוראית על הערסים והפרחות. מי שמוכן לקבל התנהגות בהמית כחלק מתרבות, ואפילו מאמץ את זה רק כדי לצאת נגד "האשכנזים", כאילו מדובר בזקני ורשה שמתכננים איך לזיין את המזרחים, הוא מבחינתי אדם פסול וגזען, לא שונה מאלו שמוכנים לקבל אישה שהולכת עם בורקה כחלק מה"ליברליזם" וקבלת השונה.
     
  12. xArtur Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/10
    הודעות:
    212
    לייקים שהתקבלו:
    10
    מירי אמרה שהיא רוצה לקדם את הזמר המזרחי,כי זה פשוט לא מקודם מספיק בארץ.הזמרים שהופיעו שם בטוח לא צריכים שום קידום.
    אחרי זה אנשים מופתעים למה אין במדינה הזאת ספורט ולמה הכינרת אחרי הפסח נראה כמו המזבלה העירונית.

    Sent from my ONE E1003 using Tapatalk
     
  13. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
    מה הקשר בין הדברים?

    אני אחרון אוהדיה של מירי רגב אבל אי אפשר להתכחש לכך שיש דיכוי תרבותי מושרש של המזרחים בארץ, זה מעבר לשאלה של האם אייל גולן מושמע ברדיו או לא. בהחלט צריך לפעול כדי לשנות את זה. נכון שרגב כהרגלה עושה את זה בצורה פופוליסטית ומתעסקת במקומות הלא נכונים, אבל המטרה היא ראויה.
     
  14. xArtur Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/10
    הודעות:
    212
    לייקים שהתקבלו:
    10
    שוב השטות הזאת של הדיכוי,עברנו את שנות ה50 וה60. לא מושמעים ברדיו?יש תחנה מזרחית שמוקדשת רק למוזיקה מזרחית.הזמרים שירוויחו את הכסף הרב ביותר ביום העצמאות זה זמרי המזרחית.אבל תמשיך להגיד שיש דיכוי ואפליה כלפי הזמרים המזרחיים.

    Sent from my ONE E1003 using Tapatalk
     
  15. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
    הדיכוי הוא לא רק כלפי הזמרים המזרחיים, הוא הרבה יותר רחב מזה. תחשוב כמה מזרחים יש בכל תחומי התרבות-בתיאטרון, בקולנוע. תחשוב איך מזרחי מיוצג בטלוויזיה ובפרסומות לעומת אשכנזי. תחשוב על הביטוי "ארץ ישראל הישנה והטובה" ומה שהוא מייצג. זה דבר הרבה יותר עמוק. נכון שבתחום המוזיקה הקלה יש שינוי משמעותי לעומת העבר הלא רחוק, לכן אני מסכים איתך שכשמירי רגב מתעסקת במי מושמע בגלגל"צ היא מחטיאה בענק את המטרה.
     
    Eclipse12 אוהב/ת את זה.

משתמשים שצופים בדיון זה (רשומים: 1, אורחים: 96)

  1. אמיר ע