באיירן מינכן 2015/2016 :: העונה האחרונה עם פפ

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Der Kaiser, ‏31/7/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Uli Hoeness Wer nicht hüpft ist ein blau-weißes Arschloch

    הצטרף ב:
    ‏1/6/11
    הודעות:
    1,783
    לייקים שהתקבלו:
    481
    אין ספק שאצ'לוטי הוא מאמן ממרומו ומעלה. לגבי המאזן אתה בטוח? לדעתי זה מאוד גבולי, יש לך אולי את המאזנים ואת השלבים בו הוא הודח במהלך העונות בקריירה שלו?
     
  2. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    3,489
    לייקים שהתקבלו:
    2,239
    לא באמת הגיע למשהו? באמת? לא הגיע למשהו? לזכות שתי אליפויות רצופות כולל דאבל עם דורטמונד לעבור שני בתי מוות ולהגיע לגמר ליגת האלופות זה לא נקרא להגיע למשהו?
    להביא שחקנים אלמוניים במחירים נמוכים יחסית כמו לבה, גונדגאן, קגאווה, אובמיאנג, הומלס ועוד ולקדם אותם כמו שהוא עשה זה לא "באמת להגיע למשהו"?

    לא עושה כלום בליברפול? זה חתיכת גניבת דעת מה שאמרת עכשיו, הוא הגיע באמצע עונה לקבוצה מחורבנת שלא הוא בנה, לא הוגן ונכון כבר לקבוע ולשפוט אותו עפ"י העונה הזאת, בעונה הבאה תשפוט אותו כשהוא יתחיל מהתחלה.
    חוץ מזה שאם הוא יזכה בליגה האירופית זה יהיה הישג מצוין לעונתו הראשונה כי זה יכניס את הקבוצה לליגת האלופות.

    ושוב אזכיר - פפ אימן את פאקינג ברצלונה ופאקינג באיירן עם חומר שחקנים ועומק שכל מאמן רק יכול לחלום עליו. אני רוצה לראות מה הוא היה עושה עם מיינץ, דורטמונד או ליברפול.
    לקלופ לא הייתה את הפריווילגיה לאמן את בארסה וריאל ולכן הניסיון להמעיט מהאחד ולהעצים את האחר לא הוגן בהתחשב בהבדלים העצומים בכלים ובמשאבים שהיו וישנם לכל אחד מהם.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏29/4/16
    Captain Canada אוהב/ת את זה.
  3. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,195
    לייקים שהתקבלו:
    4,784
    מין:
    זכר
    אני בכלל חושב שיהיה יותר נכון לשפוט את פפ, או לפחות לקבל מדד נוסף, אחרי העבודה שלו כמאמן בסיטי.
    מועדון שאומנם שוב עם הרבה מאוד כסף, אבל ממש לא אחד שרמס את הליגה או הגיע לשלבים המאוחרים ביותר בליגת האלופות. (אם נוציא רגע את העונה הנוכחית שהיא לדעתי שילוב של הרבה מאוד צירופי מקרים והרבה פחות יכולת).
     
  4. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    איך קשור פפ למה שעשה או לא עשה קלופ? מה האובססיה שיש לך עם פפ? הוא בכלל לא רלוונטי לעניין. שאלתי מי מאמנים שבאיירן היו צריכים לשקול ומי יותר טובים. העלו את קלופ אז אמרתי את דעתי על קלופ.
    כשבאיירן חושבת על מאמן היא צריכה (לדעתי) לחשוב על מאמן עם הישגים באירופה. מאמן יציב ומאמן שיודע לעבוד עם כוכבי על.
    קלופ לא הגיע לשום הישג באירופה. להיפך, המאזן שלו שלילי שם. לעבור את בית המוות באיירן עושה את זה ממילא בשנים האחרונות ועוד מבטיחה את העליה לפני הסיבוב האחרון. אליפות מקומית? כל כך הרבה פעמים אמרת שבאיירן בכלל לא צריכה כדי לזכות באליפות עם הסגל שלה ככה שמה שקלופ עשה בליגה זה לא רלוונטי.
    מה שכן רלוונטי זה שהוא פעמיים לא עבר שלב בתים בליגה האירופית ובצורה מבישה ועם קבוצה שרצה לאליפות.
    מה שעוד רלוונטי זה חוסר היציבות הנוראית שלו. לצד עונה יפה מאוד במיינץ הוא אחרי זה גם הוריד אותה ליגה. לצד שתי אליפויות בדורטמונד הוא הביא אותה למצב שעם המון מזל היא השתרבבה למפעל האירופי המשני.
    זה נכון שקלופ קידם כמה שחקנים אלמונים (וכך גם פפ, אפילו אצלנו) אבל הוא גם לא ידע לעבוד עם כוכבים. שאהין אחרי ריאל, קגאווה אחרי יונייטד, מיקיטארין ואובמאינג.
    הוא לא בנה את ליברפול אבל גם לא הביאו אותו כדי לסיים מקום שביעי שמיני. הביאו אותו ככוכב. כאחד שיכול להעלות את הקבוצה מדרגה שתיים. זה לא קרה.
    נכון עונת גמר בליגת האלופות עם המון המון מזל (למי שזוכר) וגם ברבע הגמר האחרון נגד דורטמונד המון מזל. מה שאצלך אסור לפפ.
    אז בשביל שאפשר בכלל לחשוב על קלופ באותה הנשימה עם מוריניו, אנצ׳לוטי, סימאונה וכאלה יש לו עוד המון לעבור.

    שי - בכלל לא מעניין מה פפ יעשה בסיטי. זה דיון של באיירן ולא של פפ. כמו שאמרתי כבר (ולדעתי אני מדבר בשם כל אוהדי באיירן כאן שמברכים על העבודה שלו אצלנו) הוא לא עניין אותי יום לפני שחתם אצלנו וגם לא יעניין אותי יום אחרי המשחק האחרון שלו איתנו.
     
    Der Kaiser אוהב/ת את זה.
  5. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    3,489
    לייקים שהתקבלו:
    2,239
    אתה מנסה בכוח לנסות להשוות בין דורטמונד לבאיירן ובין מה שהיה לפפ למה שהיה לקלופ, לא יעזור לך. פפ קיבל משאבים וכלים שקלופ מעולם לא קיבל, לכן עצם הניסיון להשוות שגוי מהיסוד.

    פפ רלוונטי כי כשהוא קיבל את בארסה הניסיון של כמאמן הסתכם בשנה אחד באימון קבוצת המילואים, קלופ מאמן הרבה שנים ויש לו תארים עם קבוצה שהוא בנה בעלת תקציב קטן בהרבה מזה של באיירן. מאמן שלוקח פעמיים אליפות מבאיירן וגביע, ומגיע לגמר ליגת האלופות כשהוא פעמיים יוצא עם ידו על העליונה מול ריאל מדריד, ראוי יותר לדעתי משפפ היה ראוי לבארסה טרום המינוי.

    אתה באמת משווה בין זכיה עם דורטמונד באליפות לבין זכייה עם באיירן, ועוד זאת המפחידה שפפ קיבל? נו באמת.

    איפה טענתי שליברפול עברה את דורטמונד בזכות קלופ? זה היה הרבה מזל ודורטמונד יותר הפסידה מאשר ליברפול ניצחה, כמו שאני לא נותן לפפ קרדיט על שעבר את יובנטוס כך אני לא נותן לקלופ קרדיט על שעבר את דורטמונד, ולמרות זאת, אם קלופ יזכה באירופית ופפ באלופות שניהם יקבלו ממני את כל המחמאות.

    שוב, לצפות מקלופ להביא הישגים יוצאי דופן באופ מיידי בקבוצה לא מספיק טובה שהוא לא בנה, וכל זה כשהוא מגיע באמצע העונה זה לא נכון ולא הוגן.
    הוא לא קיבל בתחילת העונה אימפריות עם שחקנים מהטופ של הטופ כמו שהחבר שלך קיבל, הוא קיבל קבוצה שכושלת כבר הרבה מאוד שנים ומצריכה בנייה ושינוי מהותי.
    גם פרגוסון לא הביא תוצאות מיידיות ביונייטד כשהוא הגיע אליה, עם קבוצות שמצריכות בנייה ולא קבוצות מוכנות עם קאדר שחקנים מפחיד זה לוקח זמן ולא כמה חודשים, כך שכל ניסיון השוואה בין קבוצות האינסטנט של פפ לקבוצות של קלופ הוא לחלוטין לא רלוונטי, כשקלופ יקבל איזה באיירן או בארסה וייכשל איתה אז תדבר, עד אז...
     
    נערך לאחרונה ב: ‏29/4/16
  6. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    אני חושב שעם שניכם יש צדק, כי ההשוואה היא בעייתית מהיסוד מאחר ולא ראינו את שני המאמנים הללו צריכים להתנהל אחד במקום השני; פפ מעולם לא היה צריך לבנות קבוצה מהיסוד עם משאבים מוגבלים כלכלית, אך קלופ מעולם לא נאלץ להתמודד עם סגל עטור כוכבים ולחץ של להביא את התארים הגדולים מדי עונה. צריך לקבל את המצב שייתכן וגם זה מה שהם אוהבים וטובים בו. לכל מאמן יש את החסרונות והיתרונות שלו.

    אגב, לטעמי הביקורת של נדב על קלופ לאורך השנים חריפה מדי, אך יש נקודות שאני בהחלט הסכמתי ומסכים איתן לאורך הזמן.
     
    Die Werkself אוהב/ת את זה.
  7. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    אני לא משווה ולא השוויתי בין באיירן לדורטמונד.

    פפ לא מעניין אותי ולא רלוונטי בעיניי אגע לפני שהיה מאמן שלנו שדקה אחרי שילך מאיתנו. הוא בטח לא חבר שלי.

    אני לא מצפה מקלופ להביא הישגים באופן מיידי או על בסיס קבוע. גם לא מפפ. אני כן מצפה ממאמן שעונה אחרי העונה הכי טובה שלו במועדון לא יוריד אותו ליגה, אני מצפה ממאמן שעם סגל כמו של דורטמונד והשקעות כמו של דורטמונד שיגיע לליגת האלופות על בסיס קבוע אני מצפה ממאמן שרץ לאליפות גרמניה (ויש לו הסגל לכך) יעבור את שלב הבתים בליגה האירופית ובטח ובטח שישיג לפחות ניצחון אחד ואני מצפה ממאמן שמועמד לבאיירן מינכן (או שהמועדון שוקל אותו) שיהיו לו הישגים באירופה. כלומר גביעים או גמרים על בסיס קבוע ועבודה מוכחת במועדונים גדולים ולחוצים. לכן הייתי נגד קלינסמן וגם נגד פאברה שהועלה כמועמד לבאיירן.


    אריאן רובן שאין נפצע וייעדר 3 חודשים. הוא אפילו בספק לפתיחת האימונים עם אנצ׳לוטי. איזה מזל שהוא שחקן שלנו.
     
  8. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    בנתיים אריאן רובן חתום על גביע האלופות האחרון שלנו והופיע כמו ענק לחצי גמר ולגמר באותה שנה. איזה מזל שקרוס הדהוי נפצע אז ורובן נכנס להרכב.
    יכול להיות שהסתיימה תקופה. הייתי מצפה לתת יותר כבוד לרובן. הוא חווה איתנו תהומות אבל גם פסגות. הוא חתום על השער האחרון שהביא לנו גביע אלופות ויש מצב שהגול שלו בטורינו העונה היה האחרון אצלנו וכמה סמלי זה היה: גם כשהוא מעבר לשיא הוא מחק ארבעה שחקני הגנה של קבוצת הגנה טובה כמו יובנטוס ולא הותיר סיכוי לאחד השוערים הגדולים בעולם, בופון.
    אם אכן זה נגמר אני אתגעגע אליו. מה שלא תגידו תמיד היו לו ביצים לקחת אחריות, ולכן גם חתום על כשלונות. מי שלא מנסה לא נכשל. עד להגעתו שמונה שנים לא עברנו רבע גמר ובתקופתו היינו בשלושה גמרים כאשר לגמר ב2010 הוא סחב לבד קבוצה מאוד בינונית ובגמר 2013 הוא היה המצטיין. להזכיר לו את גמר 2012 אחרי שכיפר ב2013 זה הכי לא הוגן בעולם. מבחינתי הוא מזוהה עם באיירן יותר מעם כל מועדון אחר ששיחק בו והיו לו מועדונים מפוארים ברזומה. מאחל לו רק טוב.
     
    JohnTerry26 אוהב/ת את זה.
  9. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    לא מבין מה הבעיה עם קלופ: הבן אדם הפך את דורטמונד לכוח אדיר בגרמניה ולכוח חזק באירופה. נכון שהעונה האחרונה שלו שם הסתיימה לא טוב אבל זה יכול לקרות אחרי כמה שנים טובות. הבן אדם שם בבית רביעיה לריאל בחצי גמר 2013 והיה היחיד שניצח את ריאל בהצלבות של 2014 (0:2 בדורטמונד אחרי הפסד 3:0 בחוץ) בזמן שפפ הוכה שוק על ירך מול אותה ריאל. בגמר 2013 עשה להיינקס בית ספר ב30 הדקות הראשונות והיה צריך להוביל 0:3 אם לא נוייר ביום ענק. בסוף פערי האיכות באו לידי ביטוי ועדיין הפביד הגביע רק בדקה ה89.

    לגבי פפ: סגל אדיר בברצלונה, סגל אדיר בבאיירן, כל התנאים להצליח. שום דבר פחות מגביע אלופות לא יספק וזו בדיוק תהיה הדרישה ממנו בסיטי. ייתכן ובסיטי ישימו דגש גם על אליפות מקומית כי הליגה האנגלית בדר"כ קשה מאוד ואילו בבונדסליגה עם הסגל הנוכחי אין שום סיבה שבאיירן לא תקח אליפות. במקרה של פפ הגביע עם האזניים הגדולות הוא חזות הכל, בטח כשקבל שלוש שנים ובטח כשברצלונה האימתנית בחוץ. מארבע הקבוצות שנשארו באיירן חד משמעית מהפייבוריטיות המובילות ואם הוא אפילו לא מגיע לגמר אז כל הקדנציה שלו אצלנו כישלון, ובטח ובטח לא סיפור הצלחה ובשביל "לא סיפור הצלחה" הוא מקבל הרבה מאוד כסף ועושה הרבה רוח וצלצולים. אז שמר "חצי גמר בלי תומס מולר" יביא הגביע ויילך כבר למקום אחר (כל פעם כשאני חושב על המשפט הזה "חצי גמר בלי מולר" אני חוטף עצבים שאין דברים כאלה. לא חושב שיש מאמן אחד ביבשת שמצדיק מהלך כזה. נשבר לי כבר מהחוכמולוג הזה).
     
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    http://bilder.bild.de/fotos-skaliert/mch-14-robbenzuboateng1-jpg_52156969_mbqf-1461924327-45583288/4,w=559,c=0.bild.Xxx

    דיווחים בגרמניה: אריאן רובן גמר את העונה. הקשר ההולנדי בן ה-32 היה אמור לשוב לאימונים ממש בקרוב ובבאיירן חיכו לו בכיליון עיניים ברגעי ההכרעה של ליגת האלופות אמנם כרגיל, רובן נפצע. את העונה שעברה הוא סיים אחרי שעלה כמחליף בחצי הגמר נגד דורטמונד בגביע הגרמני ונפצע, וכרגע הוא נפצע שוב, פציעה זהה לזו שגרמה לו להיעדר מהמגרשים לאחרונה. לפי מה שכתוב, באיירן שוקלת ברצינות למכור את רובן בהתחשב בגילו ובכך שתג המחיר שלו יתחיל לרדת. אשתקד רובן רשם 30 הופעות בהן כבש 19 שערים והעונה שיחק אפילו פחות. בעונת 2010/11 הוא סבל מפציעות איומות שהשביתו אותו מהמגרשים לזמן רב ושיחק רק 17 משחקים.
     
  11. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    עוד לא התחיל המשחק ומולר כובש (נתנו הגול למולר כי היה ספק נגיעה לטאסקי). בין אם בישל ובין אם כבש רק מראה כמה אפס פפ יצא בקלדרון. נקווה שנוכל לתקן בשלישי את הטמטום של המאמן שלנו. העיקר בראיונות אמר שהספסול של מולר לא היה אישי נגדו אלא "רק טקטיקה". טקטיקן אפס אם לא עולה עם קילר כזה בעונה כזו.
     
  12. Uli Hoeness Wer nicht hüpft ist ein blau-weißes Arschloch

    הצטרף ב:
    ‏1/6/11
    הודעות:
    1,783
    לייקים שהתקבלו:
    481
    ברכותיי, הצלחת להחריב את הדיון עם תת הרמה. להשוות משחק קיקיוני מול גלאדבך למגרש רצחני בקלדרון שגדולות באירופה ירדו ממנו בכבוד רק עם מינוס שער אחד. טקטיקה זה ממך והלאה.
     
  13. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    3,489
    לייקים שהתקבלו:
    2,239
    אולי הנס, מסכים שהשער (הדי מעפן, יש לציין) של מולר מול גלדבאך לא פקטור, אבל איך בדיוק הזוועתונים תיאגו וברנאט תורמים לצד הטקטי? אין בינם לבין טקטיקה כלום ושום דבר, שני שחקנים חסרי אחריות שכל מה שיש להם להציע זה איבודי כדור ורכות.

    הייתי שמח לראות את שניהם מתעופפים להם ביחד עם פפ לעיר התוססת מנצ'סטר.
     
  14. BayernMunchen Member

    הצטרף ב:
    ‏15/11/15
    הודעות:
    284
    לייקים שהתקבלו:
    24
    מין:
    זכר
    אפנברג ולברון, אין ספק שטקטיקה והבנה עמוקה בכדורגל זה הצד החזק שלכם, איך לומר אחד ממכם הרבה יותר ראוי לאמן את באיירן במקום פפ!
     
  15. Uli Hoeness Wer nicht hüpft ist ein blau-weißes Arschloch

    הצטרף ב:
    ‏1/6/11
    הודעות:
    1,783
    לייקים שהתקבלו:
    481
    לגבי ברנט הכל בסדר, מעולם לא בנו עליו כמגן ראשון. הוא רק ממלא חורים בשל פציעות. בתיאגו אני במקומך לא ממהר לזלזל, בטח שלא בגלל משחק אחד קשה שכולם היו רמה מתחת לרמת המשחק שלהם וזה קורה לרוב הקבוצות שמגיעות לשחק שם. לתיאגו יש הרבה כדורגל, כישרון בטונות ויש סיכוי יפה שהוא עוד יפרוץ או אצלנו או בהמשך דרכו במקום אחר. לא הזמן לסכם קריירה לאחד שדי רק התחיל אותה.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.