גמר קופה ליברטאדורס 2016 - אתלטיקו נאסיונל מחזיקת הגביע!!!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Franco, ‏2/2/16.

  1. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    בוא אני אזרוק לך קלישאה מעצבנת: "כדי להיות הטובים ביותר צריך לנצח את הטובים ביותר* " :rolleyes:

    * הנ"ל לא תופס לגבי פאראגואי של טאטא שיכולה להגיע לגמר פשוט ע"י פנדלים ומבלי לנצח אף אחת :p
     
  2. gilad16 Member

    הצטרף ב:
    ‏3/12/08
    הודעות:
    2,631
    לייקים שהתקבלו:
    973
    אין פה הגרלה כי זה לפי המיקום והנקודות משלב הבתים אז אין על מה להתלונן
    אבל הקלישאה לא נכונה כי אם הזוכה תגיע מהחצי הקשה היא אכן ניצחה את הטובות ביותר
    אם היא תגיע מהחצי התחתון אז היא כנראה קיבלה קבוצה אחת או שתיים שלא מהטובות בדרך.
     
  3. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    כמובן שזו לא הגרלה, לכן המירכאות.
     
  4. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    אם לא נביא תוצאה סאבה ישחט הלילה על ידי אוהדי ראסינג. חלק גדול מהקהל מחכה לו בפינה, סגל חזק שלא הצליח לתת פייט בליגה ולהוציא הבלחות לא מראה יכולת טובה או רושם של קבוצה מאומנת, והבחירה לעלות עם מחליפים בקלאסיקו ועכשיו עם 4-5-1 בבית מול מיניירו רק מדליקה יותר את אש הביקורות.
     
  5. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    הצטרפתי לתחילת החצי השני של ראסינג. בסך הכל היתה מחצית שקולה עם שליטה קלה של המארחים שייצרו כמה מצבים טובים (כולל החמצה אדירה של ויטור בדקה האחרונה) אבל מצד שני מיניירו היתה מאוד מסוכנת במתפרצות. ההגנה שלכם באמת קצת חדירה אבל מצד שני ההתקפה באמת מפחידה ואפשר להבין את תוצאות הטניס שלכם.

    מבחינת ה-0-0, כמובן שמיניירו צריכה להיות מרוצה כי היא מוציאה תוצאה טובה ומעבירה את ההכרעה לברזיל, אבל מצד שני בראסינג יכולים מאוד להיות אופטימיים שקודם כל לא ספגו בבית ושנית שעם ההתקפה הזו יש להם סיכוי טוב לכבוש שערי חוץ ולסבך את מיניירו. גומלין פתוח לגמרי.
     
  6. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    לא ייצרנו כמעט מצבים במשחק מסודר, ליצ'ה היה בודד בהתקפה וללא תמיכה וכשרוג'ר נכנס הוא נראה רע ולמרות שינוי המערך דבר לא השתפר.
    לא מבין את סאבה ששיחק למעשה על תוצאה של 0-0 בבית עם הרכב מאוד זהיר ונסוג. מיליטו או רוג'ר היו צריכים לפתוח על חשבון אחד הקשרים ההתקפיים (נוייר או אקוניה).

    אצלנו מתלוננים על הגול שנפסל לגרימי, אבל אני באמת שלא מבין למה - בהילוכים חוזרים זה נראה כאילו היה נבדל ממש קטן, למרות שהשדרנים טענו בתוקף שזה קו אחד...
     
  7. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    באמת תהיתי למה מיליטו לא פתח, אבל הנחתי שזה בגלל איזו פציעה או השעיה.
     
  8. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    מיליטו איבד את המקום בהרכב בלי קשר למערך ההגנתי, מי שחסר אתמול בגלל פציעה הוא גוסטבו בוו.
     
  9. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    איבד בגלל יכולת מקצועית חלשה? מבוו בכלל שכחתי, רק מראה על הארסנל ההתקפי שלכם.
     
  10. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    לא חלשה, אבל פחות טובה משל האחרים בנוסף לקושי הפיזי שהוא סוחב בשנתיים האחרונות (אחרי כל אימון/משחק ערמת קרח על הברך). גם בוו לא מבריק העונה, פציעות בקטנה או אי שביעות רצון מההנהלה שמובילה לחוסר מוטיבציה שכל אחד יבחר סיבה, אבל ברור שהוא אופציה ראשונה בגלל מה שכן אפשר לקבל ממנו.
     
  11. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    ריבר מפסידה 2-0 בקיטו ובתקשורת מתעסקים בביקורת על גאז'ארדו ועל השופט.

    נתחיל דווקא מהשופט - התקשורת הארגנטינאית מתעסקת בגול שנפסל לאלאריו בטענת נבדל ובפנדל שלא נשרק לטובת החלוץ. במקרה של הנבדל, בדומה לתלונות שעלו בשידור ומהאוהדים על הגול שנפסל לגרימי במשחק שלנו נגד הברזילאים, אני באמת מתקשה להבין מאיפה הביטחון והשכנוע העצמי לטעון שזה לא נבדל והיה צריך לאשר את הגול. החלטה גבולית של הקוון וזוויות צילום שלא מאפשרות לטעון שהייתה פה טעות. בנוגע לפנדל, הוא כן קיבל מכה לפנים אבל כמה פנדלים כאלו נשרקים? מעט מאוד אם בכלל.

    הביקורת על גאז'ארדו, בטח שבדיעבד אבל לא רק, הרבה יותר מובנת לי. בסדר, משחק חוץ בתנאים קשים לסדר מערך יותר הגנתי זו החלטה סבירה בהחלט, אבל דווקא עם אלונסו? דריוסי? לא יודע, המשחק של ריבר נראה תקוע למרות שההגנה של היריבה לא נתנה ביטחון ובמחצית בחר להוציא דווקא את דאלסאנדרו שהיה מאלו שעוד ניסו לעשות משהו במחצית הראשונה (כולל מסירת צ'יפ נהדרת שבוזבזה).

    מילה על הציוות ההגנתי של ריבר, אדר בלאנטה כנראה כבר לא יחזור לעצמו שנתיים-שלוש מאז הפריצה הגדולה ועדיין הוא משחק בחוסר ביטחון, כבדות ופשוט לא מספיק טוב. לצידו, מי שבשנים האחרונות היה הבלם הטוב בליגה, מאידנה סיפק הפעם הופעה לא טובה עם אחראיות בשני הגולים. גם מרקאדו, הסקורר של האלביסלסטה, בהופעה שהותירה הרבה מקום לשיפור.

    --------------

    סאו פאולו מכריעה את המפגש עם טולוקה כבר בברזיל כנראה עם 4-0 משכנע (צמד לריקי "ואטוס לוקוס" סנטוריון), בעוד בוקה משיגה מקדמה מצוינת עם ניצחון 2-1 על סרו פורטניו בפאראגוואי.

    אתמול היה כיף לראות את סנטראל מנצחת את גרמיו בברזיל. למה כיף? לא כי אני מחבב את הקאנאז'אס יותר מדי כמו בגלל הנשיא הברזילאי שהשתחצן על כמה גולים הם הולכים לתת לסנטראל בראש :)
     
  12. nanana Member

    הצטרף ב:
    ‏28/8/15
    הודעות:
    25
    לייקים שהתקבלו:
    24
    מין:
    זכר
    ביחס לאבל שסאו פאולו נכנסה אליו אחרי ההשעייה של קאלרי התוצאה הזאת לא פחות ממדהימה והיא גם נותנת חסד למכסיקנים. כי עד הגול הראשון בדקה ה-27 השוער שלהם הציל 3 כדורים. אבל סוף סוף הם הראו העונה את הפוטנציאל שלהם. אפילו באסטוס שהעונה הוא חלש להחריד הבקיע. הם גם מצאו את השילוב הטוב ביותר בהגנה שלהם עם מייקון וקאיו(זה כנארה לא הולך להשאר הרבה זמן וגם ככה בקיץ הם הצטרכו לבנות קבוצה חדשה).
     
  13. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    וואו, איזה משחק אמוציונלי. בסופו של דבר אנחנו מצליחים לנצח את הוראקאן 2-4 אבל עם הרבה מאוד מאמץ וגם לא מעט עזרה מהשופט (לצערי). הוראקאן הפתיעו אותי מאוד לטובה במשחק הירואי מבחינתם במגרש קשה, עמדו נהדר, כבשו שני שערים (אחד מהם במספרת נהדרת של אבילה) וסבלו מאוד מהשופט הונסואלי שפשוט התנהג כמו ביריון. החיקוי הפאתט של קולינה. ניסה להראות סמכות אבל יתר על המידה ועוד מהתחלה כשהתנגש חזה בחזה עם שחקן של הוראקאן. הפנדל שהוא פסק לטובתנו היה צודק, אבל במצב של 1-1 בתחילת המחצית השניה, הוציא כרטיס אדום הזוי למצ'ינלי על מרפק למארלוס. מרפק אומנם היה אבל זה היה יותר דומה לליטוף מאשר לפגיעה מכוונת ובכל מקרה בהחלט היה אפשר להסתפק בצהוב. ללא הבלם שלה לגולובו היה הרבה יותר קשה והצלחנו להשתלט על העסק (ולהחמיץ אין ספור פעמים). שריקת הסיום לוותה כמובן במכות בין שתי הקבוצות ובהתנפלות חסרת מעצורים של כל הוראקאן על השופט. לא כל כך כיף להעפיל ככה למרות שאני שמח, אבל ביכולת של ההגנה היום, אין לנו מה לחפש מול רוסאריו (או גרמיו).
     
  14. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    משחק אדיר למרות השיפוט. השופט בא להרוס את המשחק ובניגוד לבכי התמידי על השיפוט הפעם לקבוצה המתלוננת הפעם יש קייס לדעתי. מעבר לשריקות "הגדולות" הוא פשוט הרג את הגלובו. גם על הפנדל אפשר להתווכח, עוד 100 שנה של הילוכים חוזרים ולא יצליחו לקבוע אם היה מגע או לא, הנטייה שלי במקרים האלו (ואני יודע שזה לא רלוונטי לחוקת המשחק) היא ללכת עם הסיטואציה ופה גרה כבר איבד למעשה את הכדור ככה שגם אם היה מגע (קל מאוד), ולא בטוח שהיה, מבחינת ההיגיון אני לא חושב שיש טעם לשרוק כי נאסיונאל כבר איבדה את הכדור.

    לגבי האדום, גם אותו אתה למעשה מצדיק :) כי צהוב, שלטענתך הגיע, היה שווה אדום במקרה הזה... לדעתי כלום ושום דבר, התחזות מגוחכת של שחקן מצוין, יש יותר מרפקים, דחיפות ומשיכות לפני הרמת קרן מאשר במקרה הזה. חוץ מזה כמו שכתבתי זה לא רק שתי השריקות האלו כמו כל המשחק.

    ההתנהגות של שחקני הגלובו בסוף היא הבכיינות הרגילה של הארגנטינאים, גם אם יש על מה להתלונן, מה שמקומם יותר היא ההתערבות של "האבטחה" המקומית שפעם אחר פעם במפעלים האלו ששים להכות את אנשי הקבוצה האורחת.

    לגבי המשחק עצמו, כאמור ממש נהנתי מקצב נהדר, גולים יפים ומתח למרות הסיטואציה הנ"ל הלא פשוטה לאנדרדוג גם ככה. אני הייתי פחות מודאג ממך לגבי היכולת, אם הייתם מנצלים מצבים בצורה סבירה, לא טובה אפילו, המשחק הזה היה נגמר בתבוסה לארגנטינאים והיכולת ההתקפית הזו בהחלט יכולה לחפות על הגנה לא מרשימה. מן הסתם ההגנה מדאיגה, אבל יש ראינו כבר העונה מה הרמה הרגילה של ההגנה שלכם ואם ההתקפה תמשיך להתפוצץ ככה נאסיונאל יכולה לפנטז על הגמר... ואז לפגוש קבוצה מהצד החזק ולהפסיד */aaa031 ברצינות, קבוצה נהדרת.

    הגול של אבילה:

     
    gilad16 אוהב/ת את זה.
  15. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    שמע, לגבי הפנדל אני בהתחלה חשבתי שהוא נתן פאול בגלל שהמגן שם יד על גרה וזה כמובן ממש לא פנדל. אח"כ בהילוך החוזר ראיתי שגם היה מגע ברגל. אני מסכים שזה לא היה המקרה הקלאסי של פנדל ב-100% אבל בוא נאמר שאני הרבה יותר שלם עם ההחלטה הזו ולא רואה אותה כל כך כטעות שיפוט מאשר עם החלטות אחרות שלו.
    לגבי האדום, אמרתי שלכל היותר הגיע לו צהוב. אם אנחנו ממש מחמירים. זה שהיה לו צהוב קודם לכן, זו בעיה שלו. כן היתה פגיעה בכוונה, אפשר היה לראות את זה, אבל שוב, כמו שאמרת זה כמו מאבקים אחרים תוך כדי משחק שאנחנו רואים וכן היה גם מקום להפעיל את ההיגיון. אז אם הוא לא היה מוצהב אולי זה היה יכול להיות צהוב לכל היותר ואם כבר יש לו צהוב אולי היה אפשר להסתפק באזהרה. אדום ישיר זה בכלל לא בכיוון.

    אגב, מה שממש לא אהבתי זה את ההצגות של השופט הדפקט הזה כאילו הוא איזה שריף. מתי יתחילו להבין שם כשהם לא חלק בהצגה הזו, או לפחות חלק מזערי. לא אותם באים לראות.

    באמת היה משחק גדול, לפחות ללא מעורבים. לי כבר לא נשארו ציפורניים. ואגב, לא יודע אם שמת לב או לא, אבל בבראקט אנחנו בצד החזק, בצד שלכם ;)


    התנהגות מבישה של שחקני הוראקאן, מזל שלא נגררנו לזה. מה שחסר לנו זה עוד כמה מורחקים.
     
    Franco אוהב/ת את זה.