2016 NBA: קינג ג'יימס סוגר מעגל - האליפות נוסעת לקליבלנד!

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י shlomydavid, ‏27/10/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. GRANDE LAZIO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/3/09
    הודעות:
    2,360
    לייקים שהתקבלו:
    96
    ואתה זונת הפורום.
     
  2. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
    הגענו למצב שצריך להתבייש להחמיא לשחקן המצטיין של המשחק שניצח את המשחק בשניה האחרונה.
    ענק.

    אמרתי לך תחמיא לכל אחד, רק לא לקלעי המצטיין וזה שלקח הכי הרבה זריקות. תאהב את ההוא שדפק שתי שלשות ועשה כמה דברים שלא רואים בסטטיסטיקה. זה יראה כמה אתה מבין כדורסל לחברי הפורום פה.
     
  3. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
    המזרח לא מבחן אמיתי אבל קליבלנד נראים הרבה יותר טוב מהעונה הסדירה כצפוי.
    אני מאוד אוהב את הכדורסל של בוסטון והולך איתם בסדרה הזאת, נראה שהם קבוצה קצת יותר קשוחה מההוקס.
    על הסדרה של ספרס ממפיס לא צריך להרחיב במילים חוץ מזה שמעבר לפערי האיכות לממפיס בניגוד ליוסטון אין אפילו את הכישרון לקחת משחק.
     
  4. GRANDE LAZIO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/3/09
    הודעות:
    2,360
    לייקים שהתקבלו:
    96
    Former Lakers star Kobe Bryant may have left the NBA, but he's just getting started
    זו הכתבה הכי טובה שקראתי אי פעם על שחקן.

    ארוך, אבל כל 20 שנות קריירה של קובי מפורטות פה, כולל וידאוים של מאמניו בבית ספר בפילדלפיה
    הכתבה הזו רק מעצימה את מה שחשבתי על קובי, ועל הדרך גם על רמונה שלברן המעולה. אני אתגעגע גם לכתבות שלה.
     
  5. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,408
    לייקים שהתקבלו:
    6,367
    לא קיים שחקן מעורר רחמים יותר מדמאר דרוזן. מי שתיתן לו חוזה מקסימום בקיץ תיתן חותמת נוספת על הניהול הכושל שלה (רמז: זו תהיה טורונטו או הלייקרס).
     
    DRORIKO אוהב/ת את זה.
  6. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,890
    לייקים שהתקבלו:
    6,314
    הלייקרס לא תהיה נואשת ללכת על זה, כל השמועות האלה מהלייקרס ניישון הם קשקושים של הרגע(חיבור רגשי בגלל שנה בטרויאנס וילדות בקומפטון.. קשקושים בקיצור).

    זה תלוי מאוד בהחלטה של מה לעשות בדראפט(טרייד דאון?טרייד על הבחירה)ומן הסתם אם מצליחים להנחית פה את דוראנט(שזו הפירסט פריוריטי שהלייקרס תכננו כבר כמה קיצים מראש).

    ואגב, פרט לבחירת המאמנים האחרונה(ואני אפילו אקל קצת, כי המאמנים שאימנו בשנתיים האחרונות לא רלוונטיים מדי) הלייקרס מתנהלת נהדר, אולי טופ 5 בליגה.(כן עוד שנייה יקפצו איך לעזאזל אומרים את זה על קבוצה שסיימה אחרונה במערב).
    למעשה מהברוך של הטרייד שבוטל על פול, הבלוף עם האוורד ונאש יש אפשרות להרים קבוצה טובה מאוד כבר בטווח של שנתיים-שלוש, זמן קצר מאוד במונחי ניהול בספורט הזה.
     
  7. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,408
    לייקים שהתקבלו:
    6,367
    אפשר לדעת איך מתבטא הניהול הנהדר שלהם?
    הישגיות - 0
    רמת כדורסל - 0
    רמת מאמנים - מינוס
    בחירות דראפט - 5. וזה כי אני לארג'.

    שורה תחתונה ציון 3.

    אם דוראנט מגיע זה כמובן גיים צ'יינג'ר ובשוק אטרקטיבי כמו הלייקרס הדרך משם לקונטנדרשיפ תהיה קצרה. אם זה לא יקרה אין רבע סיכוי שתקום שם קבוצה טובה מאוד בטווח של שנתיים-שלוש. מקסימום קבוצה בינונית עם בן סימונס.
     
  8. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,890
    לייקים שהתקבלו:
    6,314
    כן אפשר להבין וללמוד קצת, אחרי הכל זה לא פופלרי להכיר במצב השני הכי טוב שכדאי להיות בו.

    השגיות? אתה צוחק? אני באמת צריך להזכיר עכשיו את כל מה שהלייקרס השיגו תחת קופצ'אק?(כתבתי על זה פעם פוסט ארוך מאוד כולל מהימים שהתרומה שלו הייתה מאוד מכרעת בהבאה של שאק בימים של ג'רי ווסט כGM).
    ההשגיות בלייקרס נמדדת בדבר אחד בלבד, בעצם זה גם הדבר היחיד שאולי יוכל להעלות חולצה של שחקן מסוים לתקרה(אגב מהמועדונים היחידים שמאמצים את הרף הזה)- אליפות.
    כל דבר אחר זה אולי הישג מכובד לקליבלנד או לאינדיאנה או אפילו לניקס, לא ללייקרס.
    רמת כדורסל?- פה אני נותן דירוג של 0.5 ברמת העניין שלי כאוהד בשנתיים האחרונות.
    אני נותן חצי ולא אפס כי באמת מאמן כמו הורנסק היה יכול לגרום לחבורה הצעירה להראות קצת יותר תחרותית ובגדול יותר טובה ומתאימה למשחק של הליגה.
    אבל זה לא רלוונטי מדי כי הלייקרס מראש לא כיוונה לשום דבר שאמור לתת משהו מעבר למה שהיא הייתה צריכה להשיג- שזה להשאיר אצלה את הבחירה הבעייתית של השנה ולשאוף להשיג את הכי טוב שהיה אפשרי בדראפט של העונה שעברה(אחרי שהתברר גם שרנדל סיים את העונה אחרי 14 דקות) וכשעל הדרך לא מתחייבים לאף שחקן שלא יהיה ניתן להעיף מפה בבוא העת, ניהול של ציון 10 למצב שהקבוצה נקלעה אליו.

    רמת מאמנים- על דאנטוני ובראון מקבלים ציון נמוך מאוד וציינתי את זה. הקדנציה של שואו הדגנרט שנועד יותר לתעל את האגו של קובי בשנה האחרונה? הרבה פחות מזיז לי. יש גם מספיק מקורות אמינים שיודעים שהוא בכלל לא היה אופציה ראשונה שרצו(קווין אולי היה האופציה הראשונה שרצו בזמנו) ועוד מקורות שגם מדברים על זה שהוא לא ימשיך פה בעונה הבאה אם תבנה קבוצה רצינית.
    שם יהיה המבחן, חבל מראש לא ניסו למשוך את תיבודו אבל בלייקרס יש עניין קבוע ונכון לדעתי שמאמן לא יקבל סמכויות ניהוליות שבמינוסוטה יתנו לו בכייף ויש בזה המון הגיון לדעתי, אתה רואה איך הדברים האלה לא נראים טוב גם כשיש לך את המאמן המעוטר בהיסטוריה שקיבל את המושכות לעשות דברים שהוא לא יודע(ובקשר לפיל כבר היו הרבה רמיזות לזה שלא כדאי לתת לו את הכלים האלה עוד מהתקופה שלו בלייקרס, אבל זה חורג מהדיון).

    בחירת דראפט- קרוב למושלם.
    הלייקרס היו בוחרים רק שחקן אחד לפני דיאנג'לו וזה השחקן היחיד שהם לא יכלו לבחור- טאונס.
    אם יש משהו שאני סומך עליו במיליון ואחד אחוזים זה היכולת של קופצ'אק לאתר שחקן בדראפט, הוכיח את זה מעל ומעבר גם בעבר.
    יותר מזה אני מאוד מבסוט גם מננס ג'וניור, הלייקרס לקחו אותו בבחירה השנייה שלהם בסוף הסיבוב הראשון (ולא שמרו אותו לבחירה של אנתוני בראון) כי ג"ס היו חוטפים אותו.
    זה בדיוק TYPE השחקנים שכל קבוצה בליגה משוועת להם, אתלטי, פוטנציאל הגנתי מפחיד ל-2 עמדות, יכול לפתח יד ל3, ריבאונד התקפה, חסימות.
    דיאנג'לו מאוד לא מוכן כרגע ללשחק PG בליגה והוא בכלל לא שיחק בתפקיד הזה לאורך העונה בלייקרס(מי שראה קלט את זה), שיחק הרבה יותר SG וקצת לפני האולסטאר הוא נתן מספרים ממש היסטוריים לשחקן בתפקיד הזה, משהו שנמתח לחודשיים וחצי כמעט והראה קצת מהפוטנציאל שיש בו.
    ברור לגמרי שהוא יצטרך לגדול בסופו של יום לתפקיד של PG קלעי שמנהל יותר את המשחק, זה לא משהו שנוסה כמעט העונה אבל השלושה חודשים האלה לקראת הסוף הראו את הפוטנציאל הגדול למרות שהוא לא מוכן.
    אני בכל יום אעדיף אפסייד אם אני קבוצה צעירה שכרגע מחפשת לבנות את עצמה.

    אבל כדי לשפוט כמו בני אדם את המצב של הלייקרס צריך להבין בכלל מה הנסיבות לזה.
    הנסיבות זה לא החוזה הגדול של קובי לשנתיים, הנסיבות:
    1. תהליך טבעי של קבוצה שכבר הייתה בנויה לאליפות, לקחה 2, 3 גמרים ועשתה את תהליך השקיעה הידוע.
    2. וזה הכי חשוב, טרייד שהנהלת הליגה שמה לו רגל, טרייד שהיה משאיר את הלייקרס רלוונטית לעוד 4 שנים בערך.
    3. ההימור הכושל על האוורד ונאש.לא הייתה לי בעיה בזמנו עם ההימור הזה. זה הימור שלפחות מבחינת ההייפ והציפיה מזניק אותך קדימה.
    ועדיין הלייקרס יצאו ממנו כמעט הכי טוב שאפשר אחרי שזה נכשל והם נשארו עם הזין ביד והגב השבור של נאש(שגם מזה ידעו לצאת יפה, כולל ניקוי מהספרים וניצול מירבי של הביטוח). רק תסתכל על מצב של קבוצה שמשחקת בברוקלין שניסתה לחלום בגדול ובעצם מישכנה את העשור הקרוב בערך ללא רלוונטיות(ובלי בחירות).
    הלייקרס בטווח של שנתיים- שלוש כבר עם YOUNG CORE מבטיח מאוד, עם הניהול הכי נכון בליגה כמעט בספרים(ניהול שהתחיל לפני שנתיים עם חוזים לשנה או כל מיני ג'ורדן הילים של אפשרות יציאה אחרי עונה) וכשבאמת כיוונו לקיץ אחד בדיוק וזה הקיץ הזה.
    בוא נראה איך הוא יגמר.

    ושוב, אני קונה שני מצבים- או להיות כמו העונה(מבחינת כל הדברים שפירטתי לגביהם שזה כולל בעיקר ניהול) או להיות קונטנדר אמיתי.
    את המצבי ביניים? נשאיר ל26 קבוצות מפגרות אחרות להתענג עליהם.
    בלייקרס סופרים טבעות.


    נ.ב.-
    אגב, בלייקרס מאוד לא מעריכים את בן סימונס כבר חודשיים וחצי(ממקורות שיודעים דבר או שניים, לא לייקרס ניישון).
    כרגע יש שלושה מוערכים יותר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏24/4/16
  9. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,408
    לייקים שהתקבלו:
    6,367
    א. אני מדבר על הישגיות בשנים האחרונות, לא על לפני 500 שנה.
    ב. לגבי מה נחשב להישג מכובד ומה לא - אני מציע לך להתרגל. יעבור הרבה מאוד זמן עד שהלייקרס תהיה שוב אלופה. ב2009 היריבה שלכם בגמר המערב הייתה דנבר וב2010 היריבה בגמר הפלייאוף הייתה אורלנדו. זה כדי להכניס אותך לפרופורציות לעומת היריבות שמחכות לכם הפעם אם בכלל תגיעו לאזור. בכלל אני חושב שהנוסחה הזאת אליפות או אכזבה היא מתכון לחיים מאוד אומללים. הרי גם אם ניקח את הפרנצ'ייז הכי מצליח שיש - על כל שנה שבה יש אליפות יש משהו כמו 4 שנים בלי אליפות. תראה כמה שנים במדבר עברו הווריורס עד שהגיעו למה שהם כיום, וגם השושלת הזאת תיגמר בשלב כלשהו.
    ג. צעירים. אני לא ראיתי בינתיים אחד שהולך להיות ברמה של מעל ל... טיי לוסון? (ראסל) דנילו גלינארי? (לארי נאנס) זאק ראנדולף? (רנדל) ג'ורג' היל? (קלארקסון). רוצה לקחת אליפות עם שחקנים כאלה? שיהיה לך המון בהצלחה.
    ד. בוא נסגור פעם אחת ולתמיד את עניין הטרייד שדייויד סטרן הרשע סיכל לכם ואתם לא מפסיקים להתבכיין על זה גם חצי עשור אחרי. מילא אם זה היה מוצדק - אבל מדובר פה ב"אכלו לי שתו לי" קלאסי. לניו אורלינס הורנטס בתקופה ההיא לא היו בעלים. הליגה הייתה הבעלים הזמני ותפקידה היה לשמור על האינטרסים של הפרנצ'ייז (ההורנטס! לא הלייקרס, כן?). החבילה שההורנטס היו מקבלים אם הטרייד היה יוצא לפועל: לואיס סקולה, קווין מרטין ולמאר אודום. ללא ספק חבילה איכותית ביותר לקבוצה שכריס פול הוביל אותה לחצי גמר המערב. הקליפרס הציעו טרייד שכולל בחירת סיבוב ראשון לא מוגנת של מינסוטה שהייתה ברשותם בנוסף לעוד כמה שחקנים באותה הרמה פחות או יותר שהלייקרס הציעו. עכשיו תגיד לי אתה איזה דיל יותר טוב אם מה שאמור לעניין את הליגה זה האינטרס של ההורנטס ולא לומר "כן" על כל טרייד שהצלחת להעביר בטרייד מאשין.
     
  10. GRANDE LAZIO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/3/09
    הודעות:
    2,360
    לייקים שהתקבלו:
    96
    יוסטון פשוט מרתקים אותי למסך. קבוצה מלהיבה עם סופרסטאר מרהיב מהסוג שאני אוהב (תחרותי, לא שם על אף אחד, גם לא על זונות סטטיסטיקה למניהם, הכל למען ה-W).

    הווארד חייב לקבל יותר נגיעות, ומייקל פריקינג ביזלי. WOW. מאיזה חור הוציאו אותו? הבנאדם לוהט.
     
  11. Eric Cantona Member

    הצטרף ב:
    ‏27/5/11
    הודעות:
    2,728
    לייקים שהתקבלו:
    177
    מין:
    זכר
    רק פאן בוייז שהכוכב שהם אוהבים מציג בדרך כלל סטטסטיקה מסריחה והורס לקבוצה שלו, מדברים נגד הסטטיסטיקה.
     
  12. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    לא נעים על סטף קארי. אפשר להשתגע בקלות מהסיטואציה שהוא נכנס אליה. איזה טיימינג מסריח.

    מה שכן, כמות הארסנל שגולדן סטייט יכולים לשים על הפרקט מדהימה אותי כל פעם מחדש.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏25/4/16
  13. optimus Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/11
    הודעות:
    920
    לייקים שהתקבלו:
    121
    מהתגובה של קארי נראה שזה רציני, לא מקנא בגד"ס אם זה נכון.
     
  14. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    אני מנסה להיזכר בקבוצה יותר מפגרת מיוסטון הנוכחית ולא מצליח.
     
    DRORIKO אוהב/ת את זה.
  15. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,177
    לייקים שהתקבלו:
    5,343
    קליי !

    Sent from my LG-H815 using Tapatalk
     
    DRORIKO אוהב/ת את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.