המחזור ה-31 בבונדסליגה:: באיירן יכולה להבטיח אליפות, האנובר עלולה להבטיח ירידה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Die Werkself, ‏22/4/16.

  1. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    בגמר הגביע מחכה לנו הקלאסיקר בין באיירן לדורטמונד, אבל הוא יתקיים עוד כחודש ובינתיים "נסתפק" במחזור ה-31 בבונדסליגה, כשהמאבקים על אירופה ונגד הירידה נמשכים במלוא עוצמתם.

    המבורג תפגוש את ברמן לאחד מהדרבים הצפוניים המרתקים בשנים האחרונות, כשניצחון של המבורג יסבך את ברמן עמוק במאבקים נגד הירידה, אך גם המבורג לא בטוחה לגמרי והשתיים יהיו בשיוויון נקודות במידה וברמן תנצח.
    הרטה תארח את באיירן, ובאיירן תוכל להבטיח את האליפות כבר מחר אם תנצח ובמקביל שטוטגרט תנצח את דורטמונד.
    האנובר תפגוש את אינגולשטט ותרד ליגה באופן רשמי אם:
    - תפסיד
    - תסיים בתיקו אך ברמן תעשה תיקו או תנצח
    - תנצח אך ברמן תנצח, אוגסבורג תסיים בתיקו מול וולפסבורג ושטוטגרט תסיים בתיקו מול דורטמונד

    בשבת בערב שאלקה תארח את לברקוזן לקרב מעניין במסגרת התחרות על המקומות המובילים לאירופה, בראשון גלאדבך את הופנהיים ולסיום המחזור פרנקפורט תילחם על מקומה בבונדסליגה בעונה הבאה מול מיינץ.

    לוח משחקי המחזור:
    המבורג - ברמן (שישי, 21:30)
    הרטה - באיירן (שבת, 16:30)
    שטוטגרט - דורטמונד (שבת, 16:30)
    וולפסבורג - אוגסבורג (שבת, 16:30)
    אינגולשטט - האנובר (שבת, 16:30)
    קלן - דרמשטט (שבת, 16:30)
    שאלקה - לברקוזן (שבת, 19:30)
    גלאדבך - הופנהיים (ראשון, 16:30)
    פרנקפורט - מיינץ (ראשון, 18:30)

    הטבלה לפני המחזור - Table - bundesliga.com - the official Bundesliga website

    מחזור מהנה וחג שמח!
     
    Der Kaiser אוהב/ת את זה.
  2. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,311
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    תמיד כיף לשחק נגד שטוטגארט. הם אף פעם לא לומדים.

    אין יותר מידי על מה לשחק עד גמר הגביע אז כמה הערות לקראת העונה הבאה:
    1. אני מצפה שאריק דורם ישתלט סופית על עמדת המגן השמאלי הפותח. הוא עדיף על שמלצר ולא במעט.
    2. כריסטיאן פוליסיץ' יהלום והוא הסיבה המרכזית שאני לא משתגע כל כך על הילד הצרפתי שמקושר אלינו. הוא עוד לא בן 18 ונראה כל כך מוכן. אני מצפה שהוא ינגוס בדקות של מרקו רויס, זה יעשה טוב לשניהם. אחד יצבור ניסיון והשני יצבור מנוחה שאולי תחסוך ממנו את כל הפציעות המיותרות והמעיקות האלה.
    3. אנחנו צריכים לבקש סליחה מראמוס. הוא חלוץ מצוין שהיה לו הרבה חוסר מזל עם פציעות. העונה אובמיאנג השאיר לו אבק אבל בדקות שהוא קיבל הוא הראה שזו פריבילגיה שיש לך חלוץ כזה על הספסל.
    4. יש לי הרגשה שמיעוט הדקות של גונדואן זה פחות בגלל שהוא עוד לא בכושר ויותר כדי להתרגל לחיים בלעדיו. אולי זה לטובה, הוא לא נראה כל כך חסר האמת.
    5. אני חושב שאין שום סיבה שדורטמונד לא תאבק על תארים בעונה הבאה. כל המשחקים שהפסדנו/איבדנו בהם נקודות זה או בגלל ההגנה (שהשתפרה מאוד בחלק השני של העונה), או בגלל יהירות במשחקים שבהם אנחנו פייבוריטים (ליברפול) או בגלל פחדנות במשחקים שבהם אנחנו אנדרדוג (מינכן). כלומר הדבר היחיד שצריך בנוסף זה להתחיל לאמץ גישה של קבוצה גדולה. אני חושב שהסגל שלנו לא נופל מהסגל של באיירן בשום דבר, ויש לנו גם עוד הרבה לאן להשתפר.
     
    אלעד, AS R ו-Franco אוהבים את זה.
  3. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,311
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    15. שטוטגארט 33 נקודות -17
    16. ברמן 31 נקודות -20
    17. פרנקפורט 27 נקודות -20 (מארחת מחר את מיינץ שיכולה לצמק את הפער ממקום 4 לנקודה בלבד. כלומר לשתי הקבוצות המשחק חשוב מאוד)
    18. האנובר (אפשר לומר שירדה ליגה)

    עכשיו לחלק המעניין:
    במחזור הבא:
    ברמן - שטוטגארט
    במקביל: דרמשטאט (עדיין לא הבטיחה הישארות) - פרנקפורט (סוג של דרבי למי שלא יודע)

    33:
    פרנקפורט - דורטמונד (אין על מה לשחק)
    שטוטגארט - מיינץ
    קלן (אין על מה לשחק) - ברמן

    34:
    ברמן - פרנקפורט
    וולפסבורג (אין על מה לשחק) - שטוטגארט


    המפתח לדעתי הוא המשחק מחר. אם פרנקפורט מנצחת את מיינץ התחתית תגיע לנקודת רתיחה. אני באופן אישי מקווה שלא, להיפרד משטוטגארט או מברמן יהיה עצוב ביותר אפילו אם מגיע להן לרדת.

    למי שמתעניין בצוויטה בונדסליגה אז שם הרבה פחות מעניין. פרייבורג תעלה כבר בשבוע הבא אם תנצח או שנירנברג תפסיד, ללייפציג יש סיכוי של משהו כמו 80% להצטרף אליה ונירנברג תהיה במבחנים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/4/16
    אלעד, Die Werkself ו-Der Kaiser אוהבים את זה.
  4. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    אחלה משחק בין שאלקה ללברקוזן. מחצית ראשונה נוראית של לברקוזן וטובה מאוד של שאלקה, בשנייה לברקוזן השתפרה משמעותית וניצחה את המשחק בפחות מ-10 דקות. המון מצבים, משחק התקפי ומהנה והכי חשוב (נשמע נדוש קצת) - ניצחון של לברקוזן ופער של חמש נקודות מהמקום הרביעי!

    כאמור לברקוזן שיחקה רע מאוד במחצית הראשונה. למרות שההרכב היה הרכב שחלמתי עליו בערך מתחילת העונה, בפועל זה לא עבד. טופראק ובנדר שחזרו מפציעות לא שיחקו טוב (במיוחד טופראק), קאמפל בקושי הורגש כקשר התקפי וגם כשהיה מעורב לא הוביל לדברים חיוביים, החלק ההתקפי לא הורגש ולעומת זאת סאנה, צ׳ופו מוטינג ומאייר עשו צחוק מלברקוזן. ידבאיי נפצע והוחלף בהנרקיס ואפילו למרות עצירת פנדל, הרצף של לנו נעצר על 588 דקות ללא ספיגה (שיא מועדון, השיא הקודם גם היה שלו).

    במחצית בנדר (לא מהגרועים במחצית הראשונה, אבל היציאה שלו אפשרה לקאמפל לשחק מאחורה שם הוא מצטיין) יצא לטובת קיסלינג (לא הורגש במיוחד), אבל השינוי העיקרי היה בשלישיית ה-BBC - בראנט, בלראבי וצ׳יצ׳אריטו :) - שהתקיפו בצורה נהדרת. וונדל והנריקס גם שיחקו טוב מאוד, ואני מחבב את אראנגיס יותר ויותר עם כל משחק שעובר.
    בקיצור, מחצית נהדרת וכיף לראות את הקבוצה משחקת כמו שהיא שיחקה במחצית השנייה.

    עוד משהו קטן על בלראבי - השחקן הטוב ביותר של לברקוזן בזמן האחרון. מאוד קשה לעצור אותו כשהוא בכושר, אני מקווה שהוא יוכל להמשיך ככה כמה שיותר.

    מרחם קצת על שאלקה, מחצית ראשונה טובה לא הספיקה להם אבל הם היו חייבים לשמור על יתרון של שני שערים.

    עריכה: שכחתי לכתוב, תודה @Heroball על הסקירה של המצב בתחתית. עוד לא החלטתי מי אני מקווה שתרד/ירדו לצד האנובר. פרנקפורט מול ברמן במחזור האחרון יכול להיות מטורף, כל עוד פרנקפורט לא תרד מעשית עוד לפני.
    אגב, נירנברג אתמול הייתה בפיגור 2:0 במחצית ולרגע חשבתי שיש סיכוי לקרב על המקום השלישי. בסוף היא ניצחה 2:6.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏24/4/16
  5. AS R Member

    הצטרף ב:
    ‏14/9/08
    הודעות:
    2,577
    לייקים שהתקבלו:
    499
    מין:
    זכר
    הסגל של באיירן הרבה יותר עמוק ואיכותי משל דורטמונד, וזה משהו שרק צפוי לגדול בקיץ.
    דורם ושמלצר לדעתי לא מספיק טובים. שניהם פרווה גם בהגנה וגם בהתקפה. זאת עמדה שאני חושב שכדאי בקיץ להשקיע בה, אבל לא נראה לי שיעשו זאת.
    העזיבה הצפויה של גינדוגאן מדאיגה אותי. כרגע מסתדרים בלעדיו לא רע, אבל לאורך עונה שלמה זה משהו אחר. חכמת המשחק והטכניקה שלו זה משהו שיהיה קשה מאוד למצוא לו מחליף.
     
    Die Werkself אוהב/ת את זה.
  6. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,311
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    יש לי בעיה עם ה"הרבה" הזה. קודם כל לגבי העומק - שים לב איזה הרכב ניצח בקלילות את המבורג בשבוע שעבר 3:0. וזו לא הפעם הראשונה שאנחנו עולים עם מחליפים ועדיין נראים טוב. אני לא חושב שזהות המחליפים שלהם לעומת אלה שלנו עושה איזשהו הבדל - הרי בסופו של דבר המחליפים משחקים נגד המבורג ודרמשטאט ולא נגד באיירן. ונגד קבוצות כאלה זה בהחלט מספיק. מה שחשוב זה שיש מחליף אמין על כל עמדה למקרה של פציעות (חוץ מהשוער זה בהחלט המצב בדורטמונד) ועוד 2-3 שחקנים שיכולים לקום מהספסל ולעשות שינוי (קסטרו/קגאווה, ראמוס שאחראי על לא מעט נקודות אחרי שעלה מהספסל, פוליסיץ' ואולי בעונה הבאה גם דמבלה והספרדי ההוא שכבר מזמן חתם).
    לגבי האיכות - אם ניקח 11 מול 11 איפה באיירן טובה משמעותית? אפילו מנואל נוייר מול בורקי זה יתרון קטן יותר ממה שחושבים. יכול להיות שאני מעריך קצת יותר ממך את הכישרון שיש בקבוצה שלנו. אני חושב שדורם הוא כיום המגן השמאלי הגרמני הכי טוב שיש (אם כי פחות טוב מאלאבה) ואני לא חושב שיש לבאיירן יתרון מהותי באף עמדה. היתרון היחיד שלהם כרגע הוא מנטלי. הם אלופים כבר 4 שנים ברצף, הם מנוסים ברמות הכי גבוהות ואנחנו עדיין צריכים לנער מעלינו את הצל שלהם. זה משהו שאפשר לעבוד עליו.
     
  7. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    אני לא מסכים. ״הקולקטיב״ של דורטמונד טוב מאוד והיא מצליחה לא מעט גם עם הרכבים חלשים יותר, אבל:
    1. דורטמונד לא סבלה מהרבה פציעות של שחקני הרכב העונה. כל אחד מבין אובמיאנג, שמלצר, פישצ׳ק, מקיטריאן והומלס פספס 3-4 משחקי ליגה העונה בגלל פציעות, גונדואן, רויס וסוקרטס 5-6 משחקים, וייגל, קסטרו, גינטר, בורקי וקגאווה לא היו פצועים בכלל (או רק למשחק-שניים) ושני הפצועים העיקריים של דורטמונד העונה הם דורם (פספס כמעט את כל הסיבוב הראשון) וסובוטיץ׳ שגם כשהוא כשיר הוא לא שחקן בכיר.
    הנתונים מפה: Borussia Dortmund - Absences | Transfermarkt
    לעומת זאת, לבאיירן היו המון פציעות. נכון שחלק מהשחקנים שלה ״מועדים״ יותר לפציעות וגם לה יש כמה שחקנים שנפצעו מעט אם בכלל (וידאל, להאם, קוסטה, מולר, לבנדובסקי, נוייר, קימיש, קומאן ואלאבה), אבל *מה היה קורה אילו* דורטמונד הייתה צריכה להסתדר לתקופה ארוכה בלי שלושת הבלמים הבכירים שלה? אתה יכול להשוות את ההתמודדות של באיירן עם פציעה של קוסטה להתמודדות של דורטמונד עם פציעה של מקיטריאן?

    2. איפה באיירן טובה משמעותית?

    לפני כן, אני אעשה מעין ״דרים טים״ וההרכב הכי חזק שלדעתי אפשר להרכיב משחקני שתי הקבוצות.
    נוייר
    אלאבה, הומלס, בואטנג, להאם
    וידאל, גונדואן
    קוסטה, מולר, מקיטריאן
    לבנדובסקי

    יש פה שלושה נציגים של דורטמונד. אולי יש כאלו שיעדיפו את אובמיאנג על לבנדובסקי, אבל סביר להניח שיש גם מעטים שיעדיפו את טיאגו על גונדואן (ואולי את רויס על קוסטה, אבל זה בעיקר בגלל המוניטין והסטטיסטיקה הלא ממש משקפת של רויס).

    ועכשיו לשאלה. כמובן שהכל לפי דעתי וסביר להניח שלא תסכים איתי בחלק מהדברים:
    שוער - נוייר לא משהו העונה וכנראה לא הרבה יותר טוב מבורקי, אבל זאת לא באמת שאלה מי מהם יותר טוב.
    מרכז ההגנה - אני באופן אישי חושב שבואטנג הוא הבלם הטוב בעולם, אולי עם פייט מגודין או קייליני שאני לא צופה בהם הרבה. הומלס ביום טוב לא נופל ממנו כמעט, אבל יש לו לא מעט ימים לא טובים. מרטינס מול סוקרטס? צמוד מבחינתי. מבחינת אופציות מהספסל, בנעטיה (שבינוני בבאיירן) וקימיש עדיפים על בנדר (שדווקא הרשים אותי כבלם) וסובוטיץ׳ ובאיירן אפילו יכולה לשים שם את אלאבה. לסיכום, באיירן לוקחת גם פה.
    מגנים - כנראה המקום בו לבאיירן יש את היתרון הכי מוחץ. אלאבה ולהאם מול שמלצר/דורם ופישצ׳ק? אמנם לדורטמונד יש פה גיבויים לא רעים שלא נופלים משמעותית מהשניים שפותחים, אבל גם לבאיירן (ברנאט בשמאל, בימין ראפיניה או קימיש). אלאבה ולהאם זה צמד מגנים שיש מעט קבוצות בעולם שיכולות להתחרות איתו, ודורטמונד היא לא אחת מהן.
    קישור אחורי/אמצעי/התקפי - באיירן עם וידאל, אלונסו, טיאגו והרבה אופציות אחרות (להאם, אלאבה, קימיש, רודה, מרטינס), דורטמונד עם וייגל, גונדואן, קסטרו כאופציות עיקריות (את קגאווה אני שומר להמשך) והגיבויים הם שהאין, לייטנר ובנדר. וידאל הוא אולי הbox to box הטוב בעולם ואין לדורטמונד מישהו שאפשר להשוות אליו, את וייגל אפשר להשוות לאלונסו (לטעמי הספרדי לוקח בקצת, אבל מי היה מעז להשוות בין שניהם לפני שנה?), גונדואן עדיף על טיאגו וגם הגיבויים של באיירן טובים יותר. מבחינת הקשר ההתקפי, מולר וגצה עדיפים בבירור על קגאווה וקסטרו.
    קיצוניים - מקיטריאן אדיר והוא כנראה הקיצוני הטוב בליגה, אבל אחריו נמצא קוסטה. רויס בסך הכל אחלה, אבל גם ריברי. רובן וקומאן כמובן לא באותה הליגה עם פולישיץ׳ ופסלאק.
    חלוץ - פה זה תלוי בשיטת המשחק. חפרתי מספיק על העמדות האחרות אז לא אחפור גם פה. ראמוס הוכיח את עצמו כאופציה טובה מהספסל, לבאיירן אין גיבוי ישיר לעמדה הזו אבל במידת הצורך גצה או מולר יכולים לשחק בחוד.

    בסך הכל, לבאיירן יש סגל עדיף ועמוק בהרבה. עם כל הכבוד לפולישיץ׳ וראמוס שיכולים להיכנס מהספסל, אי אפשר להשוות את זה לבאיירן שהספסל שלה הוא אולי הטוב באירופה.

    מה בנוגע לעונה הבאה? באיירן תיפרד מכמה שחקנים אבל סביר להניח שלא משחקני מפתח, בניגוד לדורטמונד (גונדואן כמעט בוודאות יעזוב, כנראה הומלס ויש סיכוי שגם חלק מהשלישייה ההתקפית). דורטמונד תחזק את הספסל שלה ואולי עמדה או שתיים בהרכב, אבל גם סביר להניח שבאיירן תחזק עמדות בעייתיות ותביא כמה צעירים. אני מאמין שהיתרון של באיירן ישמר, אבל אולי יקטן והסיכוי של דורטמונד לאליפות תלוי בכמה דברים, ביניהם:
    1. מי יעזוב את דורטמונד מבין שחקני המפתח ומי המחליפים שיגיעו.
    2. אני מסכים בנוגע לבעיה המנטלית של דורטמונד. אם היא ״תיפתר״, יש לדורטמונד סיכוי לאליפות.
    3. ההשתלבות של אנצ׳לוטי בבאיירן.

    וואו, חפרתי.
     
    golding ו-AS R אוהבים את זה.
  8. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,311
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    @Die Werkself
    עם הניצחון על שטוטגארט דורטמונד קבעה אחרי 31 משחקים את שיא כל הזמנים שלה בנקודות לעונה. ויש עוד שלושה משחקים. מה שאני בא להגיד בזה - אם אתה יודע לנצל את הסגל שלך בצורה אופטימלית לאורך העונה, אתה מסוגל לצבור נקודות בקצב של אלופה בין אם יש לך את קסטרו על הספסל ובין אם יש לך את גצה. הרי אני לא צריך את ריברי וגצה וברנאט כדי לנצח את דרמשטאט. העונה אני יכול להגיד בביטחון שהאליפות הוכרעה אך ורק על העובדה שבאיירן הוציאה 3 נקודות יותר מאיתנו במפגשים הישירים במקום להיפך. שם נצטרך להשתפר.

    כמובן שכשיש לך קבוצה שצוברת נקודות בקצב מטורף כמו באיירן אתה לא יכול להגדיר אליפות כמטרה אלא רק מאבק על האליפות. העונה הצלחנו למשוך את המאבק עד למחזור ה29 (ההרכב שטוכל העלה מול שאלקה היה בעצם הנפת דגל לבן). בעונה הבאה אני מצפה למשוך אותו עד המחזור האחרון. שוב אין לי בעיה עם מי שחושב שבאיירן טובה יותר, אני אפילו מסכים עם זה, יש לי בעיה עם הנחרצות והגישה הזאת כאילו זה בלתי אפשרי לקחת להם תואר. חוץ מזה כדורגל הוא דבר מאוד דינמי. הכנסת את מיקיטריאן וגונדואן לדרים טים שלך. לפני שנה לא היית מכניס אותם אפילו לספסל. עונה הבאה יכול להיות שלאהם ואלונסו יתחילו בנסיגה (נגד הגיל אי אפשר להלחם אם לא קוראים לך בופון) ומצד שני גינטר ווייגל יעשו עוד קפיצה ופתאום חצי הרכב שלך יהיה צהוב. אלה דברים בכלל לא תלושים מהמציאות.
     
    gilad16 אוהב/ת את זה.
  9. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    ניסיתי לעשות משהו שיראה יותר נוח, לא הלך:

    לחלק הראשון: נכון, אבל ברגע שיש לשחקן מפתח פציעה שמשביתה אותו לתקופה ארוכה (או לכמה שחקנים ביחד) המצב משתנה. למשל, איך באיירן תסתדר במידה וקוסטה ורובן יהיו פצועים בו זמנית - קומאן, ריברי, גצה ומולר יוכלו למלא את מקומם באגפים. לעומת זאת, אם מקיטריאן ורויס יהיו פצועים באותו הזמן האופציות של דורטמונד יהיו קסטרו, ראמוס, פולישיץ' ופסלאק.

    עם הפסקה השנייה אני מסכים, לגבי הדינמיות של הכדורגל:
    באיירן מודעת לזה וכבר בקיץ הקרוב סביר להניח שיגיעו כמה שחקנים שמיועדים להחליף בעתיד את המבוגרים. אני משער שיגיעו למינכן כמה מבין מגן ימני, קשר אחורי, קיצוני (למאר?) ובלם (הומלס?), כמובן גם בהתאם למי שיעזוב (בנעטיה, רודה, גצה). וזאת בנוסף לשחקנים שימשיכו להשתפר (קימיש, קומאן, ברנאט, טיאגו ואולי גצה).
     
  10. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,311
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    כבר היו מקרים ששיחקנו ללא חצי הרכב פותח ולקחנו את הנקודות. אנחנו לא צריכים להתנצל שנשארנו יחסית בריאים. הפציעות לא הזיקו לבאיירן בשום שלב. הם כנראה ישברו גם הם את שיא הנקודות של אלופה בבונדסליגה, עם כל הפציעות. אני לא בונה על זה שבאיירן תהיה פחות טובה (אם כי קשה להאמין שהם יצליחו לשמור שוב על אחוזי הצלחה כאלה), אני בונה על זה שדורטמונד תשתפר, ויש לה לאן. לעונה הזאת הגענו אחרי עונת בלהות ורגשי הנחיתות במידה מסוימת מובנים. אבל אחרי עונה כזאת אני מצפה שנתנער מהם ונסתכל להם בעונה הבאה בגובה העיניים. זה לא בהכרח חייב להיגמר באליפות, אני לא אוהד הצלחות. אבל אני כן מצפה שלא נעלה למשחק ביתי מולם עם 3 בלמים ומדקה 30 נחנה את האוטובוס ברחבה.
     
    Die Werkself אוהב/ת את זה.
  11. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    אם לדורטמונד סגל שלא נופל מזה של באיירן איך זה שדורטומד הודחה כבר ברבע גמר הליגה האירופית? אז אם לא איכות הסגל של השחקנים הבעיה איפה הבעיה?
     
  12. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    לעומת זאת עם חלק גדול ממה שכתוב כאן אני יכול להסכים.
     
  13. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    איך משחק נקודתי הוא מדד למשהו, שלא נדבר דווקא על המשחק הכי מטורף של השנים האחרונות.

    בלי שום קשר, גם אני חושב שהסגל של באיירן טוב משמעותית.
     
  14. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    זה לא משחק אחד. זה צמד. קשה לי מאוד מאוד לראות את באיירן לא עוברת רבע גמר בליגה האירופית עם הסגל שלה. בעיני זה שדורטמונד לא עברה זו אכזבה אבל לא הפתעה. לכן, אם הסגל כל כך איכותי צריך לחפש את הבעיה במקום אחר (ונזכור שבשני המשחקים דורטמונד לא ניצחה. ובסה״כ שיחקה עם קבוצה מהמקום השביעי שמיני באנגליה). איפה הבעיה?
     
  15. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,311
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    הפסדנו בגלל יהירות של מאמן שחשב שאפשר לקחת תואר עם ויידנפלר בין הקורות.