רצח הילדה תאיר ראדה - משפט זדורוב

הנושא בפורום 'פורום אוף טופיק' פורסם ע"י אחד_מנתניה, ‏10/8/13.

  1. happyhappy Member

    הצטרף ב:
    ‏5/4/16
    הודעות:
    17
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מין:
    זכר
    מסלפת? אולי.
    תאמר לי בבקשה, מתוך הלינק שלך, מה נאמר ב-(...).
    פה הפסקתי לקרוא י
    היה פה ב(...) איום מפורש על זדורוב ע"י המדובב. בוא אני יעזור לך
    זה הלך משהו כמו, "אל תשקר לי, אני לא אוהב שמשקרים לי" אם אתה משקר, כנראה אראה אותך בכלא אחר כך ואז אדע ששיקרת. ולא אני לא ממציא את זה, פשוט אין לי כח לחפש את זה בשבילך עכשיו.

    זדורוב: טיפת אמון קיימת, אבל ישנו גבול שגם אתה וגם אני לא עוברים אף פעם, לא מספרים את הכל.
    מדובב: נכון, לא מספרים הכל. אין בעיה, אין בעיה. אתה חושב שאני טיפש?
    זדורוב: אתה לא טיפש, אתה חכם מאוד.
    ...
    זדורוב: לא הבנת. זה עיצבן אותי (בלחש).
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/4/16
  2. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,618
    לייקים שהתקבלו:
    398
    למדתי 4 שנים בנופי גולן תאיר שנה מעליי ולא הכרתי אותה,מכיר חלק מהחברות שלה. ולפחות פה באזור מכל החבר'ה שמכירים בגדול את אותן "חברות" של תאיר אין אפילו אחד שמתייחס בכלל ברצינות לאשמות כלפיהן. לי אישית לא נשמע הגיוני שמישהי תחליט לרצוח והיא תספר על זה ולו לבנאדם אחד נוסף, ונגיד והיא כן תספר יודעים מה תספר אפילו ל10 אנשים זה עדיין לא מסביר איך השאר לא ראו כלום. כנראה שאף אחד באמת לא ראה. אין הרבה הבדל בין הסיכוי שאף אחד מכל הבית ספר ראה כשמדובר ברוצח 1 לבין שמדובר בכמה רוצחים. זה לא שאם חבורה עושה את זה אז היא פתאום תרשה לעצמה לעשות את זה באמצע בית ספר כי אם מישהו יראה אולי הוא במיילא "שותף לסוד" נו באמת.

    אגב סיימתי היום צל של אמת ולא השתכנעתי כל כך מא.ק. יותר סביר לפי דעתי שזה זדורוב.
     
  3. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,187
    לייקים שהתקבלו:
    4,780
    מין:
    זכר
    אני עדיין בדיעה שלא משנה מי רצח, אין סרט שבמשך 4 שעות כמעט היא היתה בשירותים, עברו שם משהו כמו 300 תלמידים, ואף אחד לא ראה ולא שמע.
     
  4. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,127
    לייקים שהתקבלו:
    2,404
    :ph34r:
    כנראה שפיספסתי פרט מאוד משמעותי במשך שנים או שאתה טועה ובגדול.
    300 תלמידים עברו בשירותים ? אני לפי מה שהבנתי שלמעט כמה בנות אף אחד לא היה בשירותים שם בגלל שאלה שירותים של השכבות הגדולות שהיו בטיול שנתי, ככה שהטענה שלך לא נכונה.

    מה שמוזר פה זה איך הבנות לא הריחו משהו לא בסדר בשירותים בגלל הריח של הדם ? למה בנות ובמיוחד תאיר עלו לשירותים למעלה ? סימן כאילו שזה תוכנן למרות שהיו כאלה שאמרו לי שזה לגיטימי כי יכול להיות ששם השירותים נקיים יותר והדבר הכי מחשיד, דווקא בזמן הרצח בנות רושמות את השם שלהם, התאריך והשעה (!) במקום אחר בבית הספר, נורא טיפשי וזה נקרא לירות לעצמך ברגל אבל לצערנו המשטרה לא עשתה/עושה עם זה כלום.

    הדבר שהכי מטריף אותי, על סמך מה הכניסה את רומן לכלא אם אין ולא ראייה אחת ? עובדה אחת שהוא האשם ?
     
  5. happyhappy Member

    הצטרף ב:
    ‏5/4/16
    הודעות:
    17
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מין:
    זכר
    אני הייתי רוצה לפזר פה קצת עובדות ממה שאני יודע, כי נראה לי שאף אחד פה לא מבין על מה הוא/היא מדבר/ת.
    אולי אצליח להכניס פה קצת עניין ופרספקטיבה יותר ריאלית.
    קודם כל, א.ח, סתם לידע כללי עבריין בעל 3 תיקים שונים הנוגעים לסמים. האם סחר או אחר, לא ידוע לי. האם הוא פסיכופת? כן בהחלט נראה לי.
    דבר שני, אק
    2.
     
  6. happyhappy Member

    הצטרף ב:
    ‏5/4/16
    הודעות:
    17
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מין:
    זכר
    טוב, כמה דברים.
    קודם כל, על א.ח בעל 3 תיקים במשטרה שקשורים בסמים. אם הייתי מנחש, פשוט לפי כמות, מדובר במקצוע שלו.
    דבר שני, א.ק פסיכופטת
     
  7. happyhappy Member

    הצטרף ב:
    ‏5/4/16
    הודעות:
    17
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מין:
    זכר
    מלא באגים, לא יודע מה קורה.. כל פעם כותב נמחק אין כופי פייסט קשה.
    רק אשים פה עדות של תלמידה וזהו, נראה מה אומרים.























    £®¦¥ž²ž šž´£ž³ Ÿ²›£§šŸž³¨§ž¦ž²±£³žª¨¨±¦¡Ÿšž¦³ž›¥³ž" £¦ž²®£«ž²›¡ž´ŸšŸ,´Ÿš²¦ž²Ÿ¨šž´£ž ,š¦²£š´³²¡šŸž³¨›Ÿš§£¨«›Ÿ±«¬³©¦Ÿœ£®Ÿª ,'«'££¨¦´£›" .§ž³¡Ÿ¢›š¦ ²£š´´š¡°²³£¨³ž²¬ªŸ²¬ªžž›¥³ž¨ž¦³ ,´Ÿ²›¡ž´šŸ²£ž ž³ž¨£®¦Ÿ´¬¨Ÿ³š£ž³ž¨£®¦Ÿ ,š£ž³ ,ž²±¨ž,£²¡š§Ÿ££³£¨¡§Ÿ£›£¦ž²®£«š£žŸ ,ž¨³´š²Ÿ«¨¦ž°Ÿ²š¦ ,£ªš³ž¦¬¨Ÿ ,£ž›¥³¨²¨Ÿ¦¥ '"« , ,£››´Ÿ¦Ÿœž´Ÿ›¥³ž¨"ž²›¡£¦³£¥ ,ž¬Ÿž›³ ž²¬ª ž´Ÿš ž²«¨›ž²¢³¨,²¨šª:
    אופ גם זה לא עובד. פרשתי.
     
  8. GRANDE LAZIO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/3/09
    הודעות:
    2,356
    לייקים שהתקבלו:
    96
    א.ח עבר בהצלחה 3 בדיקות פוליגרף לגבי דברים שסיפר בתכנית.
    הוא אמר תיאורים שמתאימים בול לתיאורים שאמרה נופר בעת שהייתה בשירותים (שיער מטולטל, מכנס דגמחי וכו').
    א.ק ניסתה להרוג את החבר שלה לשעבר עם זכוכית, נשכה שוטר והודתה בחקירות על אהבתה לדם ולאיברים.היא שמאלית, אגב.

    לא לקחו ממנה שום DNA, שום דבר שכנראה יקשור אותה לזירת הרצח. רק שאלות מטופשות, ואז כמובן שניסו לגרום לא.ח לסגת בו מהודאתו אחרת יהרסו לו את החיים. למרות זאת, הוא לא ויתר והיה מוכן לשבת שבועיים בכלא כדי להוכיח שהוא אומר אמת.

    אני לא פוסל את החברות שלה (הקייס של אבי מטבריה הזה חשוד מאוד, נשמע כמו תיאום עדויות חכם) ולא ילדים. אבל דבר אחד אני בטוח: זדורוב לא הרוצח. לא סתם לא נמצאו שום הוכחות שהוא היה בזירה. אבל המשטרע.. טוב לה לתפור תיק על אזרח זר תמים. עצוב.
     
    Civil ו-yakov_y אוהבים את זה.
  9. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,127
    לייקים שהתקבלו:
    2,404
    כל מילה בסלע, אני רק יציין שלא ברור למה וויתרו על השקר של אבי מטבריה, על סמך מה רומן בפנים אם אין DNA שלו בזירה, יותר מכך נמצאו שיערות ארוכות ומידת נעל שהיא לא שלו.
    ודבר אחרון, בקשר לא.ח, פשוט מתאים איך הסיפור שלו כל כך מתואם ומושלם בלי שקרים, אין לי מושג מה לחשוב אבל אני חייב להבין דבר אחד, איך הבנאדם הודה שהיא התקשרה אליו כחצי שעה אחרי הרצח ?! אני מקווה שיבינו אותי אבל איך אחרי 6 שנים שהוא הלך למשטרה הוא זכר שהיא התקשרה אליו אחרי הרצח ? הסיפור של הבחורות שהתאבדו ? הסיפור שלו מושלם פשוט.
     
  10. happyhappy Member

    הצטרף ב:
    ‏5/4/16
    הודעות:
    17
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מין:
    זכר
    מי אמר שהסיפור אם אבי היה שטויות? יכול להיות פשוט שמישהו אחר איים עליה והיא בחרה משום מה להסתיר מחברות שלה. כל מה שיודעים,
    זה שבהיסטוריית השיחות מאותו תאריך שבו דובר על "אבי" אין אבי אבל יש שיחות. אז ממי קיבלה שיחה באותו היום בשיעור הספורט? אני לא יודע, אבל זה בראיות.
     
  11. lipaz Member

    הצטרף ב:
    ‏19/4/16
    הודעות:
    1
    לייקים שהתקבלו:
    1
    הסיפור עם אבי היה שקר לא שטויות, אותו אבי מעולם לא נמצא. לעומת זאת כן נמצאו שיחות והודעות שיצאו מהטלפון של אחת החברות שטענה שהיא חברה טובה של תאיר אך באותו הזמן שלחה לה הודעות בהן התחזתה לאבי מטבריה במשטרה לא עשו מזה עניין גדול ולא חקרו. יש צורך להסתכל על זירת הרצח בכללותה ולא רק על תא השירותים. נאמר שלתאיר נתגלו 7 מוקדי דימום בראש, לא ניתנה תשובה ברורה לגבי מקור היווצרם. כמו כן לא ניתן שם הסבר הגיוני לגבי עקבות הנעלים הקטנות שנמצאו בתוך תא השירותים והמסמנים את נתיב המילוט של הרוצח מן התא. עוד נקבע על ידי ההגנה שבעת הרצח נכחו 2 רוצחים לפחות. גירסה זו תואמת את הממצאים בשטח...החבלות על הראש השימוש , הניקוי המהיר של תא השירותים וחדר השירותים.
    לעניין החתך שנעשה לאחר המוות ולדעתי האישית בלבד לעניין: החתך על ידה של תאיר שנעשה לאחר הרצח יכול גם הוא להעיד על יותר מרוצח או מסייע אחד לרצח שכן אם נכח אדם שני או שלישי באותו חדר שירותים או שמר מחוץ לחדר השירותים ולא לקח חלק פעיל ברצח הרי ש"האחר/ים" שכן נכח/ו לא יכולים היו לסמוך עליו שלא ילשין עליהם ולכן הכניסו אותו בסוף המעשה לתוך התא והכריחו אותו גם כן לפצוע את תאיר כדי להוכיח שהוא חלק מהם.

    מיקום הגופה: זדורוב בשחזור טען בכלל שתאיר נזרקה בין האסלה לקיר בעוד בפועל ישבה על האסלה. שיערות מגועלות בדם התגלו גם בתוך האסלה עליה ישבה תאיר דבר שמראה על כך שהשיערות ותא השירותים נוקו טרם הונחה הגופה. עבור אדם מבוגר כמו זדורוב הנחת גופת הילדה על האסלה אינו מהווה מאמץ רב אולם עצם ההרמה של הגופה המדממת באוויר מותיר אחריו כתמי דם רבים שחלקם אמור גם להגיע לביגדי הרוצח ולנעליו, אולם על בגדיו של זדורוב לא נתגלה דם. הגופה לא הונפה באוויר וכתמי הדם על דופנות תא השירותים מעידים על כך שהתוקף ניגב את הדם שהיה על ידיו /כפפות בגובה המתאים לזה של ילד ולא של מבוגר. כמו כן אפשר לראות שמיקום הגופה על האסלה נעשה בגרירה מהריצפה או מגובה נמוך אל משטח גבוה יותר(האסלה) בקושי רב ולא בהנפת הגופה באוויר ואז הושבתה על מכסה האסלה שכן רגלי הנרצחת נמצאים במצב מסויים המעיד על גרירה ולא הרמה.
    הפרקליטות טוענת שזדורוב ביצע את הרצח והמניע לכך משתנה, פעם אחת נטען כי הנרצחת כינתה אותו בכל מיני כינויים וקללות כאשר סירב לתת לה סיגריה ובפעם השנייה נטען שהיא הזכירה לו חבורת בנות שאנסו אותו כשהיה צעיר. המניע בשני המקרים הוא זעם ונקמה, מדובר ברצח לא מתוכנן, לא שקול מראש, אקט של שיגעון רגעי בו הזעם וייצר הנקמה משבש את ההגיון הבעייה היחידה בכך היא שהזירה לא תואמת את המניע. לנרצחת שוסף הגרון פעמיים , הנרצחת נחתכה גם לאחר המוות. והתגלו עוד מספר חתכים על גופה. לא נמצאה אף דקירת סכין אחת. שימו לב לרצח הילי סובול. מדובר בבחורה שנדקרה כ190 פעמיים ויש דיווחים האומרים 300 פעם. פעם נטען שזדורוב גרר את הילדה במדרגות אך אף אחד לא שמע צעקות. בשיחזור מראים בכלל את זדורוב עוקב אחרי השוטרת והיא אינה בורחת או מנסה לברוח או לדבר אליו שיפסיק ללכת אחריה. אם מדובר בכך שזדורוב נזכר באונס שעבר ילדותו או שהילדה קיללה אותו הרי הרי שהרצח היה הרבה יותר אמוציונלי ואישי. המון דקירות או חבלות, דם בכל מקום גם על בגדי הרוצח ובהתחשב בכך שמדובר במבנה של בית ספר בשעות פעילות אז גם עזיבה מהירה של המקום ללא ניקוי הזירה. אפשר להמשיך כך עוד ועוד...
     
    GRANDE LAZIO אוהב/ת את זה.
  12. happyhappy Member

    הצטרף ב:
    ‏5/4/16
    הודעות:
    17
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מין:
    זכר
    "הסיפור עם אבי היה שקר לא שטויות, אותו אבי מעולם לא נמצא. לעומת זאת כן נמצאו שיחות והודעות שיצאו מהטלפון של אחת החברות שטענה שהיא חברה טובה של תאיר אך באותו הזמן שלחה לה הודעות בהן התחזתה לאבי מטבריה במשטרה לא עשו מזה עניין גדול ולא חקרו"
    איפה שמעת את זה? נראה לי שעבדו עליך או שאתה ממציא סיפורים. גבה את מה שאתה אומר, אחרת, לא שווה כלום.
     
  13. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,618
    לייקים שהתקבלו:
    398
    נדמה לי שאני גם שמעתי את זה איפשהו, בכל מקרה הפרט שהכי לא מסתדר לי הוא שכשתאיר ישבה בצד בכיתה ושאלו אותה למה היא ענתה "אני מפחדת למות". זה נשמע לי יותר מדי בשביל צירוף מקרים.
     
  14. happyhappy Member

    הצטרף ב:
    ‏5/4/16
    הודעות:
    17
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מין:
    זכר
    ע
     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/5/16
  15. happyhappy Member

    הצטרף ב:
    ‏5/4/16
    הודעות:
    17
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מין:
    זכר
    למישהו יש את דף מס 2?
    [​IMG]

    ע
     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/5/16