המחזור ה-29 בבונדסליגה:: שני דרבים וחצי

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Die Werkself, ‏9/4/16.

  1. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    המחזור ה-29 בבונדסליגה כבר התחיל (מתנצל על האיחור בפתיחת הדיון) במשחק בין הרטה השלישית והאנובר האחרונה שהסתיים בתיקו 2:2.

    בשבת יתקיימו כמה משחקים, כששניים מהם יהיו מאבקים ישירים בין קבוצות שנאבקות נגד הירידה - פרנקפורט מול הופנהיים וברמן מול אוגסבורג. אינגולשטט תארח את גלאדבך, המבורג את דרמשטט ואילו ה״חצי דרבי״ אליו התכוונתי בכותרת הוא המפגש בין באיירן לשטוטגרט - שאמנם מוגדר על ידי רבים כדרבי בשל היריבות ההיסטורית בין הקבוצות, אך לשתיהן יש משחקי דרבי ״רציניים״ יותר (למרות שבאיירן ושטוטגרט כמעט ולא פוגשות כיום את מינכן 1860 וקרלסרוהה, בהתאמה), זאת בנוסף למרחק הגדול יחסית בין מינכן לשטוטגרט ולהיעדר התחרות במפגשים האחרונים בין הקבוצות (מגמה שצפויה להימשך גם מחר). המשחק שיסגור את היום יפגיש בין וולפסבורג שיכורת הניצחון על ריאל מדריד אך שנמצאת במצב בעייתי בליגה, לבין מיינץ שיכולה להרחיק את הזאבים עוד יותר מהמקומות המובילים לאירופה ולשפר את סיכוייה להישאר במקומות אלו עד לסיום העונה.

    בראשון יתקיימו שני משחקי הדרבי העיקריים, ראשית הדרבי הגדול בגרמניה, הרווייר-דרבי בין שאלקה לדורטמונד, ולאחר מכן אחד מבין ״הדרבי של הריין״ (כינוי שתופס לא פחות מכך גם לגלאדבך-קלן, וכמו הרווייר-דרבי גם לעתים למשחקים זניחים יותר בין קבוצות מהאזור) בין קלן ללברקוזן.
    במפגש הראשון דורטמונד היא הפייבוריטית, כששאלקה מגמגמת מאוד לאחרונה לעומת היכולת המרשימה (לרוב) של הצהובים-שחורים, כשגם בדרבי השני יש פייבוריטית - לברקוזן - אך לקלן יש סיכוי לא רע גם כן, הודות ליתרון הביתיות ולהגנה החזקה (הפעם האחרונה שבה הובקעו יותר משני שערים במשחק של קלן הייתה לפני יותר מחודש).
    מה שבטוח, יהיה מעניין :)

    לוח משחקי המחזור:
    הרטה - האנובר (הסתיים בתוצאה 2:2)
    המבורג - דרמשטט (שבת, 16:30)
    שטוטגרט - באיירן (שבת, 16:30)
    ברמן - אוגסבורג (שבת, 16:30)
    פרנקפורט - הופנהיים (שבת, 16:30)
    אינגולשטט - גלאדבך (שבת, 16:30)
    וולפסבורג - מיינץ (שבת, 19:30)
    שאלקה - דורטמונד (ראשון, 16:30)
    קלן - לברקוזן (ראשון, 18:30)
     
    Franco אוהב/ת את זה.
  2. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,310
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    טוב כזה דבר עוד לא ראיתי - שער עצמי כפול. נידרמאייר מרחיק כדור רוחב של ריברי לקרן אבל השוער נמצא שם במקום הלא נכון ובזמן הלא נכון ומסיט את הכדור פנימה. לדעתי יותר עצמי של השוער אבל השער נרשם לנידרמאייר...
     
  3. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941

    הרכב הזוי. אובמיאנג, רויס, גונדואן, קסטרו, מקיטריאן, פישצ'ק ו-ויידנפלר עם הספסל.
     
  4. Uli Hoeness Wer nicht hüpft ist ein blau-weißes Arschloch

    הצטרף ב:
    ‏1/6/11
    הודעות:
    1,783
    לייקים שהתקבלו:
    481
    הרכב טוב, הם עמוסים מיום חמישי וצריכים שוב לשחק ביום חמישי. ויתרו על האליפות שלא יוכלו גם ככה לקחת עבור גביע אירופי שאולי כן.
     
  5. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    ניצחון מצוין של לברקוזן, המקום השלישי נראה ריאלי מאוד ואני מאמין שנסיים בו. במחזור הבא משחק קל על הנייר מול פרנקפורט בבית, אח״כ שלושה קשים מול גלאדבך, שאלקה והרטה ולסיום אינגולשטט.

    מחצית ראשונה טובה מאוד של לברקוזן עם שני שערים יפים, מחצית שנייה חלשה יותר אבל לנו היה טוב מאוד ושמר על רשת נקייה (כבר יותר מ-400 דקות בכל המסגרות ללא ספיגה). האדום של וונדל בסוף היה מיותר (אחרי עבירה גסה ומאוד מיותרת של ביטנקורט), אבל זה היה צהוב שני ובכל מקרה הוא הושעה מהמשחק הבא אחרי שקיבל צהוב מוקדם ועשירי העונה. במשחק הבא יהיה מעניין לראות מי יהיו בהגנה של לברקוזן (בוניש פצוע).

    ממש בקצרה לגבי שאלקה-דורטמונד: מחצית ראשונה משעממת, עם הכניסה של מקיטריאן במקום הומלס המשחק השתנה והתחיל להיות התקפי ומהנה.
     
  6. BayernMunchen Member

    הצטרף ב:
    ‏15/11/15
    הודעות:
    284
    לייקים שהתקבלו:
    24
    מין:
    זכר
    נראה לי שרובינו מעדיפים את לברקוזן בליגת אלופות על הרטה ברלין, ללברקוזן יש הרבה יותר מה למכור בליגת אלופות, למוקדמות וולסבורג או שאלקה ויש לנו אחלה נציגים באירופה.
    שיהיה בהצלחה!
     
  7. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    לוולפסבורג יש סיכוי קטן לסיים ברביעייה הראשונה, אבל אני חושב שהם יסיימו במקום השישי-שביעי ויגיעו לאירופה. שאלקה פחות טובה מגלאדבך העונה אבל יש להם פוטנציאל כלכלי יותר גבוה משל גלאדבך ועם ההצטרפות של היידל כמנהל המקצועי בעונה הבאה אני מאמין שנראה שיפור בשאלקה.

    בעיקרון אני מחבב קבוצות שמפתיעות כמו הרטה ומיינץ העונה וכמעט מדי עונה יש כזו בגרמניה, אבל הן קצת בעייתיות לדירוג האירופי של הבונדסליגה (ולעתים נדירות מסיימות מעל לברקוזן :().