באיירן מינכן 2015/2016 :: העונה האחרונה עם פפ

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Der Kaiser, ‏31/7/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. BayernMunchen Member

    הצטרף ב:
    ‏15/11/15
    הודעות:
    284
    לייקים שהתקבלו:
    24
    מין:
    זכר
    אני לא מאשים את פפ בהפסד שלנו לברצלונה, אני מזכיר לך שוב ששיחקנו בלי קיצוניים והמשחק של פפ בנוי על קיצוניים אין מה לעשות בקשר לזה, אולי אפשר להאשים את חוסר הגמישות וחוסר ההתאמה שלו להרכב הקיים חוץ מזה אני לא מכיר קבוצה מהופ באירופה שמשחקת בלי קיצוניים אולי הדוגמא הבולטת ביותר היא יובנטוס אבל שוב אולי היא בין היחידים שבנוויה כבר ככה כמה שנים אז היא רצה עם זה כי זה שיטת המשחק והשחקנים התאימו את עצמם לשיטה. אז ככה לסיכום אני לא רואה את באיירן מצליחה בלי קיצוניים.
     
  2. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    זאת בדיוק הנקודה, הוא לא מאשים אותו בהפסד, הוא מאשים אותו בחוסר נכונות להתאים את עצמו ליריבה במשחקים האלה, בפרט כשהסגל במצב כל כך בעייתי.
     
  3. BayernMunchen Member

    הצטרף ב:
    ‏15/11/15
    הודעות:
    284
    לייקים שהתקבלו:
    24
    מין:
    זכר
    מתוך סקרנות הייתי רוצה לראות משחק של פפ בלי קיצוניים במערך 3-5-2 שדומה ליובנטוס
    נוייר
    בדסטובר - בואטנג - בנעטייה/קימיש
    אלאבה/ברנאט - תיאגו - אלונסו/קימיש - ראפיניה/וידאל - לאהם
    לבנדובסקי - מולר

    אולי מה שעובד ליובנטוס יעבוד גם אצלינו :)
     
  4. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    זה לא רק העדר הקיצונים. אלאבה היה חסר. מרטינז היה חסר. שווינשטייגר היה שווינשטייגר (בטח לא טופ עולמי כבר) לאם היה חלד פיזית ובכלל אחרי שבר ברגל והשבתה של ארבעה חושדים.
    אז בהחלט היו לו שחקנים טובים מאוד (מולר, לבנדובסקי בואטנג ונוייר. אולי ברנאט). השאר זה לא שחקנים מספיק טובים לנצח את ברצלונה של שנה שעברה. בטח לא עם שיטת משחק חדשה.
    אני רוצה לראות מאמן אחר שעולה לחצי גמר ליגת האלופות בלי ארבעת הכוכבים הכי גדולים שלו מול אחת משלוש הקבוצות החזקות בעולם ומנצח. אני רוצה לראות את ברצלונה בלי נימאר מסי וסוארז.
    מעניין מה הייתם אומרים אם היינקס היה משנה שיטה לגמר ועולה עם 3 בלמים שני קשרים אחוריים וחמישה שחקנים התקפיים. היייתם אומרים מי האידיוט שדווקא במשחק חשוב משנה שיטה שעבדה כל השנה.
    אז פפ בחר שלא לשנות שיטה אבל כן לעשות התאמות. התאמות שלא עבדו. התאמות שהביאו את ברצלונה לשלושה מצבים מעולים ב 13 הדקות הראשונות. ואז עדה שוב התאמות. התאמות שגרמו לברצלונה לא לעשות כלום. עד איבוד כדור אחד של ברנאט ומסירה מטופשת של רפינייה. עד הגול הראשון, כולם היללו ושיבחו את באיירן.
     
    BayernMunchen אוהב/ת את זה.
  5. BayernMunchen Member

    הצטרף ב:
    ‏15/11/15
    הודעות:
    284
    לייקים שהתקבלו:
    24
    מין:
    זכר
    השנה אנחנו יותר חזקים אז בוא נראה מה יהיה עם יובנטוס
     
  6. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    גם השנה אנחנו מגיעים עם בלם אחד טבעי ודווקא זה שלא בטוח שהיה מתוכנן לעלות בהרכב.
     
  7. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    נדב,

    אני לא מתלונן על זה שבאיירן הפסידו, אני מתלונן על זה שבמתכונת בה באיירן הייתה פפ לא באמת נתן לקבוצה שלו סיכוי לעבור.

    שום מאמן לא מושלם וכאן פפ ראוי לביקורת. הוא לא יודע איך להתמודד כאנדרדוג וייתכן שגם לעולם לא נגלה אם הוא מסוגל להיות כזה. אגב, זה אותו דבר נכון למוריניו במשחקי נוקאאוט רק בצורה הפוכה. כשהוא היה צריך לשלוט וליזום אקטיבית עם הכדור הוא עד היום לא זכה בליגת האלופות.
     
  8. BayernMunchen Member

    הצטרף ב:
    ‏15/11/15
    הודעות:
    284
    לייקים שהתקבלו:
    24
    מין:
    זכר
    שכחת את בנעטייה? למזלינו הוא אמור לחזור במשחקים הקרובים, אם כל הכבוד שיש לי לקימיש אני לא הייתי רוצה לראות אותו בעמדת בלם נגד יובנטוס, לא שאני לא מנסה להוריד מערכו אבל אני חושב שבנעטייה עם באדסטובר הם הבלמים הכי חזקים שלנו כרגע, רק מה שחסר לי אצל באדסטובר זה שמשום מה הוא לא אוהב לנגוח לכדורי גובה שבאים לרחבה, לא יודע אם אני שם לב לזה או שאני מדמיין
     
  9. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    אלעד. אני לא מומחה לגווארדיולה ולא ממש מכיר מספיק כדי לחוות דיעה לעומק על האימון שלו בברצלונה. אבל דווקא מגד ברצלונה בעונה שיברה אני לא יכול להסכים. דווקא שם הוא ידע שהוא בא כאנדרדוג. הוא לא ניסה לשלוט בכדור. הוא התחיל עם הגנה של 3 בלמים וזה לא עבד. אז הוא עבר לרביעיה אחורית ושיחקנו על סף הבונקר. זה יבד בצורה מעולה עד הדקות האחרונות. ובאמד השחקנים שעמדו לרשותו לא היו מספיק טובים. כשמולר ולבנדובסקי אמנם מעולים. אבל לא בהכרח מתאימים לשיטה ההיא.

    יש לנו גם את טסקי. אבל אני לא יודע מה הרמה שלו בימינו.
     
  10. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    אלה המערכים איתם הקבוצות עלו במשחק הראשון בקאמפ נואו.

    http://i1231.photobucket.com/albums/ee512/zonal_marking/BayernBarca1_zpsfj0vlinv.Xxx

    פפ אכן שיחק ב-15 הדק׳ הראשונות עם שלישיית בלמים, אבל הוא לחץ בקו גבוה מאוד עם שלישיית קישור שמורכבת משחקן איטי (אלונסו), שחקן ללא כושר משחק אידיאלי (לאם) ושחקן גמור (שווייני). הוא השאיר את הבלמים שלו חשופים לגמרי לשמור אישית את השלישייה ההתקפית הכי קטלנית בעולם. המטרה הייתה לשבש את משחק המסירות של ברצלונה שמתחיל מאחור וזאת בשביל להכריח אותם לשחק על כדורים ארוכים. הבעיה שלברצלונה תחת אנריקה אין שום בעיה לגמור אותך גם במסירה אחת או שתיים בלבד בהתקפה - וזה גם למה פפ חזר לרביעייה הגנתית.

    באיירן כבר היו יותר סולידים במחצית השניה, ואני גם זוכר שהם היו יותר דומיננטים בפתיחה והגיעו להזדמנויות לא רעות, אבל אז הגיעו טעויות אישיות של בואטנג וברנאט. נכון, יש לשחקנים אחריות בכך, אבל לטעמי פפ גם השאיר את הקבוצה שלו חשופה מדי הגנתית לאורך כל המשחק. בסוף המשחק הוא עוד ניסה לתקוף בכוח כדי לתת שער חוץ ובסוף ספג את השלישי. לפעמים צריך לשחק ״מכוער״ כדי לעבור שלב, אבל פפ הוכיח עד כה שהוא לא מעוניין בזה. לאורך עונה עם הכישרון הנכון הוא הוכיח שהשיטה שלו דורסנית, אבל במשחקים נקודתיים צריך לפעמים לעשות התאמות.

    בכל מקרה, מצפה לכם מבחן מאוד (מאוד) גדול מול יובנטוס. אלגרי עושה הרושם דווקא מאמן שמאוד גמיש טקטית ונראה מה פפ יכין בהתאם.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏11/2/16
    Lebron, golding ו-Die Werkself אוהבים את זה.
  11. Bon Argumentum Ad Hóminem

    הצטרף ב:
    ‏3/11/13
    הודעות:
    552
    לייקים שהתקבלו:
    575
    מול ריאל מדריד פפ אמר שהוא ניסה להיות גמיש יותר והוא עדיין ספג על זה, לכן הוא לא יעשה זאת יותר וילך עם האמת שלו.
    כזה הוא - אידיאולוג. הוא לא יכל היה להיות פוליטיקאי, זה מוריניו. הוא פילוסוף(-ספורט). הוא ילך עם האמת שלו בלי קשר לתוצאות. גם אם הוא לא היה חווה הצלחה כזו, הוא היה ממשיך בשיטות הללו, הוא לא מכיר דבר אחר.

    לרפיניה לא היה סיכוי מול מסי, בטח לא כשהבולדוג מהאמצע תוקף על האגף שלו. זה שאלונסו איטי לא אומר הרבה, רוב הקשרים האחוריים איטיים מטבעם. הם מחפים על זה עם מיקום וקריאה נכונה של המשחק. הבעיה היא שהוא תלוי בשאר השחקנים במגרש, כולל ההתקפה. ברגע שהם לא מספקים את הסחורה, הוא לא עומד בזה. ובאיירן לא נשברה בגלל הקישור של בארסה. הקישור של בארסה, בניגוד לימים תחת פפ, היה הפחות מרשים וחזק מבין שאר המקומות במגרש. המשחק של בארסה נשען על מהירות. מעבר מהגנה להתקפה, תוך כמעט-דילוג על הקישור, שהיה בתפקיד מסייע בלבד מבחינת הדינאמיקה על המגרש.

    פפ מומחה בלפרק קישור של קבוצות. הקבוצות שלו תמיד עליונות שם. הוא משתלט על מרכז השדה על אוטומט, הקבוצות שלו בנויות ככה. ברגע שהמשחק של בארסה "דילג" על המעבר בין הגנה לקישור והלאה, כל מה שקרה באמצע - ולמספר דקות לא מבוטל באיירן התעלתה על בארסה באמצע - לא היה רלוונטי יותר.
     
  12. BayernMunchen Member

    הצטרף ב:
    ‏15/11/15
    הודעות:
    284
    לייקים שהתקבלו:
    24
    מין:
    זכר
    שוב אני יחזור על זה... פפ לא אשם בהשפלה שקיבלנו בקאמפ נואו, הפציעות זה מה שהכריע את המשחק
     
  13. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    אם נכון הדבר שפפ אמר שלא יהיה גמיש יותר בגלל מה שקרה מול ריאל אזי הוא מזלזל באינטליגנציה של כולם ומחפש להצדיק את הקבעון שלו. מול ריאל הוא לא ניסה להיות גמיש אלא להתחכם. השאלה אינה אם שינית מערך אלא אם מה ששינית רלוונטי למשחק. מול ריאל הוא עלה לגומלין ב4-2-4 בו לא שיחקנו באותה עונה ואז חטף בראש. במשחק הראשון אגב בברנבאו שיחק כמו שרגיל וגם אז לא עשינו כלום. להתגמש פירושו להתאים מערך ליריבה, לא לשחק במערך שהוא הפקרות מול היריבה. אז שלא יקשקש לנו על "האמת שלו" (היה לו גם את הקטע שהוא סיפר שבלילה חולם עם איזה מערך לעלות - על זה אפילו לי אין כבר מה להגיד...). עם כל הכבוד לשינויי התפקידים של שחקנים אצלו (את ה"גאונות" של הצבת לאם בקישור יוגי לאב בנבחרת זנח אחרי משחק וחצי ואז לקחנו מונדיאל כשלאם בתפקידו הרגיל) הוא מאמן שיודע לשחק רק בשיטה אחת פחות או יותר. אני חושב שאם נשחק מול יובנטוס ככה נהיה בבעיה כי יש להם מהירות להפתיע אותנו.
    ולגבי העניין של חצי העונה הראשונה: בשלב הבתים לבנדובסקי לבד כבש יותר מכל יובנטוס יחד. מה זה אומר לגבי ההצלבה עכשיו? גורנישט מיט גורנישט. לכן כל חצאי העונה הראשונים של פפ לא מעניינים-עכשיו מתחיל החלק המעניין. נפלא שנתנו בראש לדינמו זאגרב בשלב הבתים, עכשיו זה משהו אחר.
     
    BayernMunchen אוהב/ת את זה.
  14. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,312
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    באדשטובר נפצע וייעדר תקופה ארוכה.

    דניאל סטארידג' של גרמניה.
     
  15. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,967
    לייקים שהתקבלו:
    25,666
    מין:
    זכר
    בדרגה מעל - אואן הרגריבס
     
מצב נושא:
הנושא נעול.