באיירן מינכן 2015/2016 :: העונה האחרונה עם פפ

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Der Kaiser, ‏31/7/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    צודק לגבי חוסר הנכונות של השוואת פפ להיינקס! אנשים לפעמים משכתבים את ההסטוריה אבל צריך להבין: פפ הוחתם בינואר 2013 בגלל העונה בה הפסדנו את כל שלושת התארים (שגם בה היינקס הגיע רחוק יותר באירופה מפפ) כדי ליצור דומיננטיות באירופה. אפ אחד לא הביא מאמן ב15 מליון יורו בעונה כדי לזכות בבונדסליגה, עם כל הכבוד. זו בדיחה ואחיזת עיניים. בסוף אותה עונה היינקס זכה בהכל (וקבוצתו היתה טובה יותר ויציבה יותר מזו של פפ) ואז פפ נכנס לנעליים גדולות והציפיה היתה שייצור רצף זכיות ולא שנמתין 12 שנה בין גביע אירופה אחד למשנהו. שלא לדבר על הציפיה מראש: היינקס לא הגיע במעמד של פפ: מאמן שנחשב אולי לטוב בעולם וכל אירופה חיזרה אחריו. לכן ההישג של היינקס אדיר ולכן גם האכזבה מפפ. אני לא חושב שאם היינקס היה נשאר היינו משיגים פחות באירופה מאשר עם פפ, כשההגרלות היו ארסנל, יונייטד של מויס, שחטאר ופורטו. בנתיים רצף זכיות לא קרה אצל פפ. לא רק שלא קרה אלא שהוא הושפל עד עפר על ידי אנצלוטי ב2014 ואשתקד יכל להוציא יותר מול ברצלונה למרות הכל. לא יודע מה זה "העמיד קבוצה אדירה". קבוצה אדירה נמדדת באירופה ושם בנתיים עבר את פורטו ושטחאר. מול יובנטוס זה מבחן אדיר עבורו. פה כבר מכינים התירוצים עם "הודח עם השפיץ של הנעל" אבל הכל כלאם-פאדי. אם הוא לא עובר את יובנטוס הקדנציה שלו בדיחה. וגם אחרי שיעבור הוא עוד לא סיפק הסחורה. אולי באנגליה זכייה באליפות תיחשב הצלחה עבורו אבל בגרמניה שאף אחד לא יחשוב אחרת: באיירן בנתה קבוצה לזכייה בצמפיונס, לא בבונדסליגה. על ההגה מופקד המאמן אולי היקר בעולם כרגע. כל האחריות עליו. מכת הפציעות אכן נוראית אבל בשביל זה הוא שם. כשהכל טוב זו לא חכמה להצליח (הוא רגיל לזה כנראה מהקדנציה בברצלונה...). יכולת אימון זו גם יכולת אילתור ואילתור זה לא רק להמציא לשחקנים תפקידים (כמו ההזיה של להסיט את לאם) אלא להתמודד עם פציעות וחסרונות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏5/2/16
    Lebron אוהב/ת את זה.
  2. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,201
    לייקים שהתקבלו:
    2,559
    ובכל זאת, תארים מקומיים ו2 חצאי גמר קשה מאוד להגדיר ככשלון. נכון, שהודחתם פעמיים בחצי גמר בצורה די מביכה, אבל חצי גמר הוא בכל זאת לא משהו שאפשר לזלזל בו ולקבל אותו כטריוויאלי.
    העונה הזאת תכריע אתה הקדנציה של פפ בבאירן. הדחה מול יובנטוס ואפשר לסכם שלמרות הכל - באירן התדרדרה בתקופתו. הדחת יובה והגעה לרבע\חצי גמר והדחה שם תשאיר את הקדנציה שלו כבינונית (כמו שהיא עכשיו). זכייה - ובסופו של דבר הוא יצא ממינכן כמו מלך, בדיוק כמו שהוא יצא מברצלונה.

    אגב, עם כל הכבוד לדורסנות שלכם, אי אפשר לזלזל ביובנטוס בכלל. הקבוצה הזאת התחברה והפכה למפלצת, ומעבר לאסים כמו דיבאלה ופוגבה זו קבוצה שגדולה מסך חלקיה בפער רציני - והקרדיט לאלגרי.
     
  3. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    מילים כדרבנות. אם כי לגבי חצאי הגמר: צריך להסתכל לא רק על ההגעה לחצי אלא גם מה היתה הדרך ובשנתיים האחרונות אלוהי ההגרלות האירו לו פנים. עבר את מה שהיה חייב לעבור וגם את זה לא תמיד בצורה משכנעת. היינקס ובאיירן שלו הנם היחידים באירופה עד כה שניצחו ביובנטוס-סטדיום, בדומיננטיות אדירה. נראה את פפ ובאיירן שלו עכשיו.
     
  4. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    פשוט פאתטיים נראינו היום. לא ברור איך מגיעים למשחק סופר קשה באצטדיון בו גם ברצלונה לא ניצחה השנה בצ'מפיונס ומולר על הספסל. עוד הברקה של הגאון פפ... רק כשהוא נכנס משהו זז. נכון שהיו לו שתי החמצות גדולות אבל לפחות עשה משהו. לבנדובסקי איתו הרבה יותר מסוכן. לשים את קוסטה במרכז זו שערויה: הבן אדם הולך לאיבוד שם וכל המהירות שלו באגף הולכת לאיבוד. ההגעה של קומאן עשתה לו רע והוא לא משפיע בכלום מהאמצע, רק מהאגף. וידאל יכול מבחינתי לעבור ליציע: הבן אדם לא משחק כדורגל. בזבוז של 35 מליון יורו על שחקן שחוץ מלאבד כדורים לא עושה כלום. על באדשטובר אין מה לומר: השיקום שלו בבאיירן מחמם את הלב ויפה שבאיירן לא התנערה ממנו כשנפצע אבל צר לי, אין לו מקום בקבוצת מרכז טבלה. היום הוא גרם לי להתגעגע לדאנטה ואפילו לדמיקליס... שנה שלישית של פפ ושוב חוזרים מהפגרה מלאים בחלודה. במקום לפתוח פער של 10 על דורטמונד ולברוח לליגה יצאנו בשן ועין עם 0:0. מצבנו רע מאוד לקראת יובנטוס.
     
  5. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    10,485
    לייקים שהתקבלו:
    4,292
    דורטמונד לא באמת מאיימת על באיירן. 8 הפרש זה פער מאוד מבטיח. האם גם אם תפשלו עוד הרבה העונה ואני לא מאמין שזה יקרה הם פשוט לא ייקחו.

    ווידאל עד כדי כך חלש? יש לכם בעיה קשה במרכז ההגנה אני באמת לא יודע איך אתם מתכוונים לעצור קבוצות עם התקפה יותר רציניות מאשר הקבוצות בגרמניה(פ.ס.ז, ריאל, ברצלונה וכדומה). אני מתחשב כמובן בפצועים שלא ישחקו, בואטנג ובנעטייה. מרכז ההגנה שפתח אתמול לא אמור לפגוש את יובנטוס אני מקווה בשבילכם.
     
  6. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    הפילוסופיה של פפ בברצלונה היתלה שמכיוון שההגנה לא משהו אז נחזיק בכדור ונתקיף הרבה. ואתמול? לא הגנה, לא קישור ולא התקפה. קבוצה לא מהדרג הראשון ביבשת עם מאמן מצוין אבל גם הוא לא מהדרג הראשון הצליחו לשבש לגמרי המשחק של באיירן. שום מעבר מסודר מהגנה להתקפה, סתם כדורים ארוכים ורק בסוף נזכרו לשחק מההאגפים כשמולר נכנס. הקבוצה נראתה פשוט לא מאומנת. וזה לא משחק ראשון אחרי הפגרה אלא שלישי כשניצחנו את שני הראשונים כך שציפיתי להרבה יותר. שמישהו יבדוק פה את המאזן של פפ בשלוש השנים מול קבוצות בגרמניה שהיו בארבעת המקומות הראשונים. עדכנו אותי מה התוצאה. תגלו שלא רק מול הגדולות של אירופה פפ מתקשה אלא גם מול הגדולות של גרמניה.
     
  7. Eric Cantona Member

    הצטרף ב:
    ‏27/5/11
    הודעות:
    2,728
    לייקים שהתקבלו:
    177
    מין:
    זכר
    הלכתי ובדקתי כמה פעמים ניצחה באיירן בלברקוזן בשנים האחרונות וגיליתי שרק פעם אחת ב 9 השנים האחרונות, כך שאתה קצת יוצא מפרופרציות בגלל משחק אחד לא פשוט בכלל. מעטות הקבוצת שנראות מאומנות כמעט כל שבוע כמו הקבוצה שלכם. עליכם אולי האחרונים שאפשר לומר שאתם לא קבוצה מאומנת. הגיע הזמן שתסתכל איך שאר קבוצות אירופה נראות מידי שבוע למשך כל העונה (לא לתקופות) ותחזור אלינו.
     
  8. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    אחזור אליך בשמחה ואומר לך שבשלוש השנים הללו באיירן איבדה נקודות לדורטמונד, לוולפסבורג, לשאלקה, ללברקוזן ולמנשלגלדבך. להגיד שבאיירן ניצחה בלברקוזן פעם בתשע שנים זה יפה, ביקשתי לבדוק מול עוד קבוצות צמרת בשלוש השנים האחרונות.בתקופה הזו באיירן ספגה רביעיה בוולפסבורג, שלישיה בבית מדורטמונד ועוד רביעיה מדורטמונד בסופרקאפ, שלישיה בחוץ למנשלגלדבך והפסד 0:2 בבית לגלאדבך, הפסד 0:2 בלברקוזן ושני מפגשים שלא הצלחנו לנצח את שאלקה. זה נחמד לשים שמיניות להמבורג ושביעיות לרומא בשלב הבתים בצמפיונס. השאלה מה קורה במאני טיים מול הגדולות ושם פפ מתקשה מאוד בגרמניה ומושפל באירופה. אני מצטער אבל מאמן ששם את רוב יהבו על הקישור ומגיע למשחק צמרת מול לברקוזן ואין שום מעבר מסודר מההגנה להתקפה למעט הרמות סתמיות קדימה לא ממש מראה שקבוצתו הגיעה מוכנה ומאומנת למשחק. לברקוזן נראתה הרבה יותר מאומנת ומסודרת וגם היא אחרי פגרה. שוב נראה שהיינו בשיא מוקדם מדי, כמו כל שנה תחת פפ. נראה מה יהיה מול יובנטוס. שם הוא צריך להביא יכולות אימון ואילתור כדי לעבור. מסי כבר מזמן לא בסביבתו כדי להושיע אותו כשהכל נתקע. מסי וברצלונה אגב משגשגים יפה בלי פפ ועוד עם מאמן די חסר נסיון כאנריקה, מה שמוכיח מי עשה באמת את ברצלונה הגדולה למה שהיא.
     
  9. Eric Cantona Member

    הצטרף ב:
    ‏27/5/11
    הודעות:
    2,728
    לייקים שהתקבלו:
    177
    מין:
    זכר
    גם צ'לסי בארסה ויובנטוס לקחו אליפויות עם הפסדים בליגה. חושב שיש קבוצה שלא מפסידה כמה פעמים בעונה? לא מבין מה הקייס כאן. אתה רוצה שהקבוצה שלך תהיה בלתי מנוצחת כל השנה? הן כולן לקחו אליפות כמו גם באיירן, מה הבעיה לא הבנתי.


    אתם משחקים מצויין השנה. האם אחרי כמה משחקים בודדים בשנה שאתם לא מנצחים יש לפרק את המאמן גם אם אתם אלופים בסוף בפער? אני אישית לא חושב.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏7/2/16
  10. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    המעניין הוא שמהרגע שרובן יצא ואת מקומו תפס קומאן הגענו ל - 4 מצבים מצויינים וזה בפחות מחצי שעה בעוד שכשרובן היה על המגרש (והיה החוליה הכי חלשה - ביי פאר, דרך אגב גם במשחק הקודם) לא הגענו לשום מצב. (חוץ מנגיחה שהוא פחד לנגוח מול שער כמעט ריק). ועל זה אין ביקורת.
    מה מסכן היה לא בסדר אצל באדשטובר?

    אריק קאנטונה, אני אגיד לך מה הקייס? הקייס הוא שפפ הוא המאמן שלנו. אז הוא לא יכול להיות טוב. בדיוק כמו שהיינקס קיבל ביקורות באותו הסגנון ואפילו יותר קשות ("חסכו עלינו בכסף עם מאמן שבא מהפנסיה רק כי הוא זול והוא חבר של הונס") כל עוד הוא היה המאמן שלנו ורק כשהוא הפסיק להיות המאמן פתאום הוא נהפך לאלוהים. גם לגבי התקופות הקודמות לאותו יום במאי 2013, בהן הוא קיבל ביקורת קשה. ככה זה כפיר, מה ששלנו (שחקנים ומאמנים) זה סתם, כשהם הולכים מתגעגעים אליהם. כמובן חוץ מרובן.
    גם כיום אחת הקבוצות הכי חזקות ודומיננטיות באירופה. מה הביקורת? שבשני משחקים רק ניצחנו פעמיים 2:0 ופעם אחת תיקו 0:0. היינו צריכים לנצח 8:0 כל אחד מהמשחקים.
    גם מצחיק להגיד שיצאנו בשן ועין כאשר נוייר לא נאלץ למתוח את האיברים שלו ולו גם פעם אחת. "במגרש שבו גם ברצלונה לא ניצחה" (כדברי כפיר עצמו).
     
    נערך לאחרונה ב: ‏7/2/16
    Uli Hoeness ו-Eric Cantona אוהבים את זה.
  11. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    קצת חדשות טובות. סרדאר טאסקי חזר להתאמן עם הקבוצה אחרי הזעזוע מוח שספג באימון הקבוצה הראשון שלו והוא יהיה זמין לגביע ביום רביעי, כמו גם וידאל שנפגע בברך (ושתפקידו בשבת היה לשבור את ההתקפות של לברקוזן ולא לבנות את שלנו (בשביל זה היה את רובן) מה שלדעתי די הצליח, כי נוייר, כאמור לא נאלץ לבצע שום עצירה חוץ מנגיחונת קטנה בקרן).
     
  12. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    לא דברתי על הפסדים בליגה אלא על כך ששוב אחרי הפגרה אנו נראים רע, ומה לעשות שאת התואר האירופי משיגים במאי ולא בנובמבר? תראו איך נראינו אתמול. בוש וחרפה. בקושי מהלכים ראויים לשמם. שום מעבר מהגנה להתקפה. אפילו נוייר התייאש ונראה לי בעט יותר בעיטות שוער ארוכות אתמול מאשר בכל הסבוב הראשון...בדר"כ הוא מוסר לשחקן הגנה ואז מתחילים מסודר. אתמול בוקה ומבולקה.
    לגבי באאשטובר: בחיאת נדב, הבן אדם בדיחה. לא רק שהוא גמלוני הוא עשה אתמול טעות של טירון כאשר כדור שהיה באוויר במקום לנגוח נתן לו לקפוץ על הדשא ואיבד שליטה עליו. זו טעות בסיסית ביותר שאסור לבלם לעשות. ממתי נותנים לכדור לפגוע בדשא???? על טעות כזו של ברנו איבדנו את שמינית גמר הצ'מפיונס ב2011 לאינטר. בנוסף היתה לו החזרת כדור לנוייר שרק בנס לא נגמרה בחטיפה.
    מחצית עונה שנייה בפעם השלישית תחת פפ ושוב נראים כבדים וכבויים. גם עצם העניין שהמערך שונה והגענו למצבים מראה באיזה מערך מעפן פפ פתח את המשחק-עשה ללברקוזן את החיים קלים. עוד שבועיים יובנטוס-נראה אילו תירוצים יהיו לכם אז אם נעוף.
     
  13. Uli Hoeness Wer nicht hüpft ist ein blau-weißes Arschloch

    הצטרף ב:
    ‏1/6/11
    הודעות:
    1,783
    לייקים שהתקבלו:
    481
    צריך לזקוף את זה לזכותם של לברקוזן שנוייר היה חייב לבעוט בגלל הלחץ שהם עשו עלינו מקדימה ומנעו את המסירות המסודרות שלנו מאחור. זה היה משחק קשה אבל משחק קשה יותר להם מאשר לנו כי הם הגיעו במגרש הבייתי שלהם להרבה פחות מצבים ממה שהם רגילים נגדנו ומול יריבות אחרות. מה שאומר בעצם שההרכב ההגנתי שלנו סגר אותם אפילו שהיה קשה לנו להתקיף מהצד השני. מוקדם לקבוע בכזו נחרצות שהחזרה מהפגרה לא טובה, אנחנו בלי ספיגות וזה בזמן ששלושת הבלמים המובילים שלנו פצועים. לא ניתן לדון עם קביעות כאלו מוקדמות וחסרות בסיס כמו שאתה קובע, זה חובבני.
     
  14. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    3,490
    לייקים שהתקבלו:
    2,243
    אפנברג אני מסכים עם רוב מה שאתה אומר, אבל לא לגבי באדשטובר. נכון, בעקבות הפציעה הארוכה הוא כבר לא ברמה מספיק טובה בשביל קבוצה שאפתנית כמו באיירן, הוא אכן לא מספיר מהיר וגמלוני אבל המשחק שלו לרוב אחראי וחכם, בניגוד לבלמים בכירים רבים.

    אז טעה פעם אחת עם ההיסוס שאפשר לכדור לפגוע בדשא, ביג פאקינג דיל, היו שלושה שחקנים של באיירן לפניו שחיפו ושחקן אחד של לברקוזן, אמנם טעות אך רחוק מלהיות טעות קריטית. את הפעמים שהוא לא היסס וכן נגח או הרחיק אתה לא מזכיר.
    גם החזרת הכדור בקושי לנוייר לא הייתה כזה אסון גדול, הוא בסוף הצליח למרות הלחץ עליו להחזיר. גם הבלמים הגדולים ביותר בעולם עושים טעויות כאלה לפעמים.
    תסתכל על טעויות שביצעו שחקנים שגדולים מבאדשטובר מול פורטו כמו אלונסו בשער הראשון ובואטנג בשער השלישי, מביכות וקריטיות הרבה יותר.


    בסופו של דבר, במשחקים בהם באדשטובר שיחק, הקבוצה לא ספגה הרבה. הוא אמנם לא מבריק, לא מהיר מספיק ולא מספיק טוב לרמות הגבוהות ביותר, אבל רחוק מלהיות קטסטרופלי. להביע געגוע לזוועתון שנקרא דמיקליס? בחייך, ראית את הליצן הזה נגד לסטר?
     
  15. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    מה שחובבני זה שפעם אחרי פעם מסיקים מסקנות מהבונדסליגה על אירופה. וואו, לא ספגנו בבונדסליגה (מול המבורג במשחק הראשון מהחזרה מהפגרה כן ספגנו). מה זה אומר לגבי אירופה? גורנישט מיט גורנישט. הבונדסליגה בדיחה לעומת ההצלבות בצמפיונס. למי מהקבוצות שפגשנו מאז החזרה מהפגרה יש מישהו לוהט כמו דיבאלה? או קשר מעולה כמו פוגבה? או חלוץ מריח שערים כמו מנדוקיץ? או שוער כמו בופון? אתם חיים בסרט דמיוני ומתלהבים משיאי בונדסליגה שלא מעניינים אף אחד. עם השחקנים שלנו כל מאמן צריך לקחת את הליגה בגרמניה. השאלה זו אירופה. אם לברקוזן הרגה לנו את המשחק עם לחץ מאחור (שזו שיטה ידועה לחסל את "הגאונות" של פפ עוד מימי ברצלונה) למה שיובנטוס לא תעשה זאת? מה החלופות של פפ למצב כזה? אתמול החלופה היתה אובדן עשתונות ואיבוד סדר טוטאלי במשחק. הוא לא אימן אותנו על בעיטות למעלה ואז אולי החלוץ ישתלט על הכדור אז מה ישתנה עכשיו? הוא יודע ללכת לאחור, לתת ליריבה לשלוט ואז לעקוץ במתפרצות? ממש אבל ממש לא. שיבשת לו את הנעת הכדור המסודרת בראשיתה עם לחץ גבוה על ההגנה וגמרת אותו. אנצלוטי לעומתו יודע להתגמש. לכן בחצי הגמר ב2014 הוא לא התבייש בברנבאו לשחק נסוג ולעקוץ. החזקת הכדור היתה 30:70 לבאיירן. ראינו מה היתה התוצאה בסוף. לכן יש סיבה לדאגה.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.