המחזור ה-19 בבונדסליגה:: עוד מחזור של הפתעות?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Die Werkself, ‏29/1/16.

  1. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    http://vignette2.wikia.nocookie.net/fifa/images/7/73/Bundesliga_Logo.Xxx/revision/latest?cb=20131215160434

    המחזור הקודם בבונדסליגה היה מלא בהפתעות, וכל המדורגות 3-9 איבדו נקודות, המחזור ה-19 בפתח והקבוצות הנאבקות על הכרטיסים לאירופה לא מתכוונות

    המחזור יפתח כשמיינץ תארח את גלאדבך, הקבוצה היחידה בשביעייה הראשונה שיכולה לתרץ את איבוד הנקודות במחזור הקודם - מפגש מול יריבה בכירה יותר (דורטמונד). מול מיינץ, שהפסידה לאינגולשטט במחזור שעבר, אין לגלאדבך תירוצים, ומאמן הסייחים אנדרה שוברט עשוי לתת לשחקני הרכש מרטין הינטרגר ויונאס הופמן הופעות בכורה בהרכב.

    כמדי שבוע, בשבת יתקיימו מרב המשחקים - חמישה אחר הצהריים ואחד בערב. שאלקה, הרטה ולברקוזן רוצות לחזור למסלול הניצחונות מול דרמשטט, ורדר ברמן והאנובר (בהתאמה), ואילו דורטמונד תנסה להישאר בו בבית מול אינגולשטט. פרנקפורט, שחגגה ניצחון דרמטי על וולפסבורג במחזור שעבר הודות לשלושער של אלכס מאייר, תבקר באוגסבורג שמדורגת מעליה בזכות הפרש שערים עדיף. המקסיקני המוכשר מרקו פביאן, שנהנה מהופעת בכורה מוצלחת מהספסל מול וולפסבורג, עשוי לפתוח במדי פרנקפורט במקומו של האריס ספרוביץ' שהסתכסך עם המאמן ארמין פה. המשחק האחרון לשבת יפגיש בין שטוטגרט והמבורג, שניצחון של כל אחד מהצדדים יוכל להוות הצהרת כוונות - המבורג רוצה להמשיך את העונה המוצלחת יחסית ולהיאבק על הכרטיסים לליגה האירופית, ואילו שטוטגרט שואפת להיחלץ מהתחתית.

    וולפסבורג, שנמצאת בכושר גרוע (לא ניצחה בחמשת משחקיה האחרונים בבונדסליגה), תארח את קלן, ובמשחק שיחתום את המחזור באיירן תארח את הופנהיים ותנסה "להיכנס לכושר" לקראת המשחקים המכריעים מול יובנטוס בליגת האלופות (שיתקיימו עוד פחות מחודש).

    בינתיים אתם מוזמנים להנות מחמשת השערים היפים של המחזור הקודם:
     
    Rosner, Franco ו-golding אוהבים את זה.
  2. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    למי שתוהה למה המדים של מיינץ מכוערים כל כך:


    - מחצית טובה מאוד של סאמפרייו.
     
  3. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    אחרי הפתיחה המדהימה עם שוברט ולמרות קבוצה לא רעה בכלל, גדלבך לא מוצאת את עצמה, בעיקר ההגנה שם לא ממש מתפקדת.
    מיינץ מאידך עם ניצחון חשוב שמראה הרבה אופי.

    וגלדבך מדהימה השנה, סרייה של הפסדים, סרייה של ניצחונות, סרייה של הפסדים.
    כאלו עליות וירידות חדות היה ממזמן מחסל את הבורסה :)
     
    Die Werkself אוהב/ת את זה.
  4. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,312
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    מסתבר שדורטמונד לא מסוגלת לשחק כדורגל בלי גונדוגאן. איתו ובלעדיו זה נראה כמו שתי קבוצות שונות לחלוטין.

    אני עצבני בטירוף. אני לא מסוגל להבין למה שיחררו גם את הופמן וגם את ינוזאי אם זה אומר ש"נזכה" לראות את אובמיאנג באגף כשרויס לא זמין. אני לא יודע מי מבין טוכל או צורק אחראי לזה אבל המחצית החושך מצרים הזו היא באחריותו המלאה של מי מהם שזה לא היה. ינואר זה חלון העברות שנועד לחזק את הקבוצה, לא להחליש אותה.

    אינגולשטט קופחה בענק, היה מקום לשרוק לפנדל + אדום להומלס. לא מבין למה הפנדל לא נשרק כי ברור שאם הומלס לא מכשיל את החלוץ שלהם אין כוח בעולם שהיה מונע ממנו לכבוש.

    בורקי ודורם נקודות האור היחידות אצלנו. הראשון ממשיך לשמור על יציבות והשני מרענן. ובחייאת, די כבר עם גינטר בקישור האחורי. שיחליט אם הוא הולך איתו או עם פישצ'ק ואת השני שישים על הספסל.

    מקווה לראות כמה שיותר מהר את אילקאי במקום גינטר (או פישצ'ק) ואת קסטרו במקום ראמוס.
     
  5. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    3,411
    לייקים שהתקבלו:
    2,207
    אילקיי לא בסגל, הוא ורויס חטפו וירוס
     
    VAR אוהב/ת את זה.
  6. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,312
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    מוזר שלא נתקלתי בשום דיווח על זה.
     
  7. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,312
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    וואו. לא חושב שאי פעם קבוצה שאני אוהד נהנתה ככה מתצוגת שיפוט מחרידה. לראשונה העונה לא שמחתי בשער, ואחרי שראיתי שהוא בכלל היה בנבדל זה כבר הפך לתחושה מגעילה ביותר.
     
  8. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    משחק סולידי של לברקוזן. קיסלינג עם משחק מצוין, שוב המחצית השנייה טובה יותר מהראשונה. צ׳אלנולו השתפר מהמשחק הקודם, הפעם גם עם קרנות טובות מאוד, בלראבי גם השתפר אבל עדיין ככה ככה. ההגנה ולנו במשחק טוב, קראמר התחיל רע וסיים טוב, קאמפל טוב כרגיל (אבל פחות פעלתן מבדרך כלל).

    הילברט חזר מפציעה היישר להרכב והיה לא רע, אבל במשחק הבא מול באיירן מחכה לו או לידבאיי אתגר רציני יותר מאשר מול האנובר החלשה.

    בקצרה על האנובר: אני מהמר על ירידת ליגה שלה. עם השיפור של שטוטגרט והיכולת המפתיעה של ברמן לאחרונה, זה נראה שהם עומדים בפני מאבק לא קל. סנט מקסימים שחקן מוכשר ומהיר שמוסיף הרבה אנרגיה, במקום שאף הייתי פותח איתו במקום שאלאי. לא אהבתי את הציוות של ההונגרי עם אלמיידה, אבל אולי זו ״הנוסחה״ להישאר בבונדסליגה...
     
  9. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    לברקוזן תעשה בחוכמה אם תמכור את צ'לנולו כמה שיותר מהר ובכסף הזה להביא חיזוק רציני (לאו דווקא בחלון ההעברות הזה, אלא כעיקרון). יש לו יותר מידי עליות וירידות. המון משחקים שהתרומה שלו אפסית לחלוטין. יש לו כישרון אבל זה לא מספיק. מוסר העבודה שלו נמוך, השחצנות שלו גבוה. אני חושב דברים דיי דומים על בלארבי, רק שהוא פחות פרימדונה מהראשון.

    ראיתי את התקציר המורחב של גלדבאך ומיינץ. לא מסכים עם מה שכתבו כאן. גלדבאך שיחקו נהדר והגיעו למצבים יוצאים מן הכלל שרק קריוס ביום מטורף מנע אותם. לגלדבאך הגיע לנצח בלי שום ספק (אם היה דבר כזה מגיע). מצד שני יש לי המון רספקט והערכה לעבודה של שמידט בקבוצה.

    מסכנים אינגולשטט. פנדל ואדום להומלס היה צריך להישרק לטובתם במחצית הראשונה. הומלס הבקיע שער עצמי שנפסל בטענת עבירה שלא בטוח מוצדקת (ואם מה שהומלס עשה במחצית הראשונה לא היה פנדל אז בטח ובטח שזו לא הייתה עבירה) וכל זה ב - 0:0. ואז בא שער מנבדל של אובמיינג ותחילת המהלך השני היה עם נגיעת יד של מיקטראין. לא ראיתי כל כך הרבה טעויות שיפוט כל כך מהותיות נגד קבוצה אחת במשחק אח. אבל אין מה לעשות. דבר מעניין הוא שאת השער העצמי של הומלס בהתחלה השופט אישר ואחרי דיונים עם הקוון הוא ביטל ואז בשער הראשון של דורטמונד הוקרן על המסכים השער והשוער של אינגולשטט קלט שמראים שם שאובמיינג בנבדל, וכל אינגולשטט התחננו בפני השופטים להסתכל בהילוך החוזר ולפסול את השער. השופט סירב כמובן ובצדק.
    עוד דבר בשולי המשחק. הומלס אתמול שוב עם לפחות שתי טעויות קשות מאוד. הציג יכולת חלשה מאוד. מה שאמור להדאיג את כל אוהדי הנבחרת, במיוחד לאור הפציעה של בואטנג. לא שאני חושב שהנבחרת הזו עם המאמן הזה מסוגלת למשהו.
     
  10. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    3,411
    לייקים שהתקבלו:
    2,207
    חוץ מלזכות במונדיאל, כמובן. */aaa031
     
    golding אוהב/ת את זה.
  11. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    זו כבר מזמן לא אותה הנבחרת. אין לאם. למעשה אין בכלל מגן ימני. אין שוויני למעשה אין אף קשר אחורי. אין בואטנג. אין שורלה. גצה בסימן שאלה. אין את קלוזה.
     
  12. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,312
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    לגבי השער העצמי - אני חושב שכן הייתה עבירה אבל שלאף אחד לא יהיה ספק - לא העבירה היא זו שגרמה לו להחזיר כדור בצורה כזו מפגרת. המסירה שלו אחורה היא תוצאה של לחץ עליו, ההכשלה הגיע אחרי שהכדור כבר היה באוויר. למזלו הרב העבירה הצילה אותו מהפאדיחה הכי גדולה של השנה.

    אחרי השער השני אגב ראו אותו כמעט בוכה מאושר. הוא יודע שאלה 3 נקודות שלא הגיעו לנו ואם היה צדק בכדורגל הוא היה אחראי על ההפסד. הוא בלם פשוט מביך. וההזוי הוא שהוא תמיד היה בלם מביך שאיכשהו קיבל כזו הילה של בלם בכיר.

    אגב שימו לב לכריסטיאן פוליסיץ' בן ה17 שהיה החילוף שבעצם ניצח את המשחק. דורטמונד נראתה אחרת לגמרי אחרי הכניסה שלו.
    אם יוגי שם לב לגינטר השנה אז מגן ימני זו דווקא לא בעיה (ואם הוא בכלל רוצה להיות יותר צדיק מהאפיפיור אז גם וייגל צריך להתחיל לצבור ניסיון בינלאומי ולפתור כבר את הבעיה המעיקה בקישור האחורי), אבל מהיכרות איתו סביר להניח שבואטנג יהיה מגן ימני, הוודס שמאלי ומרטסאקר והומלס ישתפו פעולה באמצע.
     
  13. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    3,411
    לייקים שהתקבלו:
    2,207
    מרטאסקר פרש אחרי המונדיאל יחד עם לאם, כך שהוא לא אופציה. בואטנג אמור לחזור מהפציעה לקראת סוף אפריל, כך שאם לא יהיה עיכובים לא צפויים או נוספים בגלל מחסור בכושר הוא אמור להיות זמין לטורניר. במידה ולא, מוסטאפי הוא אופציה, רודיגר ובאדשטובר בהנחה שלא ייפצע גם אופציות, אם כי רחוקות מלהיות אופציות אופטימליות.

    אני דווקא הייתי ממשיך עם הקטור כמגן שמאלי, ובודק את ההתקדמות של דורם. אגב מה עם שמלצר? הייתה לו פתיחת עונה מעולה, אבל באיזשהו שלב טוכל הפסיק לשתף אותו, מישהו יכול להעיר אור בנושא? לעמדת המגן שווה לעקוב גם אחרי רודיגר ורודי.

    בקישור האחורי דווקא יש את חדירה שחזר מפציעה ונמצא בכושר מצוין כרגע במדי יובנטוס, גם גונדגאן יכול למלא את התפקיד הזה מצוין, אם כי זה יכול לבוא על חשבון תרומה התקפית של השחקן הכי הגרמני הכי איכותי כיום (יחד עם מולר כמובן). אבל יש לי תחושה שלאב יעשה את הטעות שריאל עושה ויתן את התפקיד לקרוס, שפשוט אין לו ולעמדה הזאת שום קשר. טעות גדולה אף יותר תהיה להפקיד את העמדה לצ'אן, שאין לי מושג מה הקשר שלו לכדורגל.

    עוד שחקן ששווה התייחסות הוא רודה שהוא אנדרייטד לגמרי וזכור לי שפפ הציבו בעמדת המגן הימני הוא היה מצוין. הבעיה היא שהוא לא מקבל מספיק דקות משחק בבאיירן.

    זה ההרכב הכי טוב לדעתי שלאב יוכל להעמיד במצב העניינים הנוכחי:
    נוייר
    הקטור הומלס בואטנג/מוסטפי גינטר
    גונדגאן חדירה קרוס
    רויס מולר אוזיל
     
    נערך לאחרונה ב: ‏31/1/16
  14. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    אפילו טוכל לא סומך על גינטר כמגן ימני. נגד באיירן הוא שינה חצי הגנה רק כדי שגינטר לא ישחק כמגן. גינטר עושה עבודה נחמדה בחלק ההתקפי אבל בחלק ההגנתי לגמרי לא. אי אפשר לבנות עליו כמגן. בואטנג בספק אם יהיה כשיר ליורו הקרוב.
     
  15. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,312
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    לטוכל יש תירוץ טוב וקוראים לו לוקאס פישצ׳ק. ליוגי אין את התירוץ הזה. חוץ מזה שאין לך אופציה טובה יותר.

    ההרכב שלי נכון להיום:
    נוייר; גינטר, הומלס (בנבחרת הוא עוד נראה טוב אז ניתן לו את הקרדיט. האופציות באדשטובר רודיגר ומוסטפי גם ככה לא מוצאות חן בעיני בכלל), בואטנג, דורם/הקטור; חדירה, אילקאיי, קרוס; רויס, גצה ומולר (אם ישנה דרך לגרום לשלושה האלה לשחק ביחד. כנראה מולר בימין וגצה 9 מזויף).