מחזור 8: נימני מנצח את מכבי ת"א ששוב לא פוגעת

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Alvaro Recoba, ‏29/10/04.

  1. Alvaro Recoba משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/6/03
    הודעות:
    12,566
    לייקים שהתקבלו:
    0



    בסוף השבוע יערכו משחקי המחזור ה-8 בליגת העל. באר שבע עם המאמן החדש שלה אלי כהן תגיע לקריית אליעזר ותנסה להנחיל הפסד ליגה ראשון לרוני לוי העונה, שיבוא עם מספר פצועים. מכבי ת"א תגיע לטדי מול בית"ר ירושלים ושוב תפגוש את נימני. אוחנה שספג ביקורות אפילו מפניג'ל ינסה להביא עוד ניצחון ביתי. בני יהודה ומכבי פ"ת, בניגוד לרצונותיהן, יפגשו כבר ביום שישי בגלל ההסכם בין צ'רלטון לערוץ הספורט, כך שהמחזור הקרוב יתפרש, כמו "בימים הטובים" על 4 ימים.
    משחקי המחזור:

    מכבי פ"ת - בני יהודה (שישי, 15:45, פ"ת):
    מכבי פ"ת פתחה טוב את העונה אבל הניצחון האחרון שלה היה במחזור ה-3! זה לא מפריע לה להיות ממוקמת במקום ה-4 עם 10 נקודות ולהקדים את יריבתה ב- 3 נקודות. לוזון יודע שהוא הפייבוריט במשחק והוא יכול להתקדם בצמרת ולחזור למסלול הניצחונות. אסי משיח לא ישחק בגלל ההרחקה בתיקו 1-1 מול נצרת עילית לפני שבוע. שי דוד הצעיר או פרינס דאיה עשויים להחליפו. עומר גולן סובל משיעול רציני ואם יחליט שלא לפתוח, רוביל סרסור יפתח במקומו.
    הרכב משוער: אוהד כהן, איסמעיל עאמר, מוראד מגמאדוב, שי בנאי, קובי גנון, סולי צמח, גל אלברמן, שי דוד (פרינס דאייה), כפיר אודי, עומר גולן (רוביל סרסור), סטניסלב דוברובין.

    בני יהודה מרוצים מהתיקו בשבוע שעבר מול הפועל ת"א כשגם נבלם רצף של שלושה הפסדים (עם תבוסות 4-0 ו5-0 מאשדוד ומכבי חיפה) וגם יניב ווהבה חזר ליכולת טובה בשער והציל מספר שערים. הזהובים נמצאים נקודה מעל הקו האדום וניצחון בליגה הצפופה יכול להרחיק אותם משם, כשלב"ש שנושפת בעורף משחק קשה בחיפה. הבלם אדריאן גמאן יחזור להרכב הקבוצה.
    הרכב משוער: יניב והבה, אלי אברבנל, אדריאן דן גמאן, גבע ברקאי, רוני גפני, איבן מירוסלבץ', ירון אביחיל, מטה בטורינה, בן לוז, גבריאל לימה, אלון מזרחי.

    בית"ר ירושלים - מכבי ת"א (שבת, 20:45, טדי):
    בבית"ר ירושלים, כמו כל שבוע שאחרי הפסד (3-1 להפועל חיפה) התעסקו בעיקר לא בכדורגל. בתחילת השבוע, מיד אחרי המשחק דובר על האבנים שנזרקו על האוטובוס, לאחר מכן על האיומים על חייו של הבלם נדאלה (שיפגוש במשחק הקרוב את קבוצתו עד לפני חודשיים) ולקינוח, הפירסום של הביקורת הקשה של פניג'ל על אוחנה במקומון הירושלמי. דובר על כך שקורנפיין יחזור להרכב אבל מלבד זאת לא צפויות תהפוכות בהרכב של בית"ר. בית"ר חייבת לייצב את ההגנה שרק ב"ש חלשה ממנה. 15 שערים ספגה בית"ר העונה, יותר מ-2 למשחק בממוצע, ולא לחינם הקבוצה הלא יציבה הזו ממוקמת נקודה מעל הקו האדום.
    במכבי ת"א התאוששו מהתבוסה באמסטרדם עם ניצחון בהילוך נמוך על הפועל פ"ת ושמרו על פער 5 הנקודות ממכבי חיפה. החדשות הטובות הן שדגו פתח וכבש, והוא יפתח גם בטדי. קלינגר עדיין מתלבט בעמדת המגן השמאלי, ובשילוב אמבמבה בהתקפה. מכבי ת"א חייבת לשפר את ההתקפה שכבשה 8 שערים ב-7 מחזורים. בהחלט נתון לא מעודד לקבוצה עם שאיפות בצמרת הגבוהה, אך קלינגר דיבר עם השחקנים בהתקפה ונתן להם את הנריק לארסון כמודל למצוינות. קלינגר ירצה לראות את היישום כבר בטדי.

    מכבי חיפה - הפועל ב"ש (ראשון, 20:35, קריית אליעזר):
    פעם שישית ברציפות מכבי חיפה תשחק ביום ראשון במשחק שישודר בערוץ 10. לאחר שתי תצוגות כדורגל של רוברטו קולאוטי (4 שערים ו-4 בישולים בשני המשחקים האחרונים) וגוסטבו בוקולי ב 5 - 0 על בני יהודה וב 4 - 1 על סכנין, מכבי חיפה, ההתקפה וההגנה הטובות בליגה, כנראה עדיין בלי רוסו וגם בלי קולאוטי הפצוע שיקבל מנוחה, תנסה להציג לקהל הביתי עוד קצת מהיכולת הטובה שלה בשבועות האחרונים והפעם מול הפועל ב"ש. גרייב וגונזאלבש (מי זוכר שהם ורוסו פצועים) חזרו להתאמן אימונים מלאים. גרייב כנראה איבד את מקומו באופן סופי למגרשווילי, ולגבי הברזילאי לא בטוח אם לוי יחליט לפתוח איתו או לשלב אותו בהמשך כדי להחזירו לכושר משחק לאחר שניפצע בניצחון בדרבי של גביע הטוטו. גם קטן ובוקולי ערכו אימונים קלים מאוד והם בספק. במצב כזה בירוק וזנדברג נקראים לדגל במקרה שיוחלט להעניק לקטן ובוקולי מנוחה, וברדה עשוי לקבל הזדמנות להרשים במקום קולאוטי.
    בהפועל ב"ש מרוצים השבוע מהמינוי של אלי כהן בתור מאמן הקבוצה. אלי כהן משתלב יפה ובכל הזדמנות מדבר על כמה שהוא גאה לאמן בב"ש, וגם השחקנים מרוצים מהמקצועיות שלו ומכך שהוא לא מפרסם את ההרכב למשחק ובכך מעלה את רמת ההשקעה של השחקנים באימונים. ב"ש לאחר ההפסד הביתי 2-0 לאשדוד, ממוקמת מתחת לקו האדום עם 6 נקודות בלבד. ההגנה שלה ספגה 16 שערים והיא ההגנה החלשה בליגה, וכהן יודע שעל החלק הזה הוא צריך לעבוד, מאחר וההתקפה שלו, עם 11 שערים, עוד איכשהו בסדר.
    אלי כהן יודע שזהו המשחק הקשה ביותר עבור כל קבוצה בליגה ובמיוחד עבורו כמשחק ראשון כמאמן, אבל אולי דווקא הדחיפה שמעניק מאמן חדש לקבוצה, וההרכב החסר של האלופה יכול להביא להפתעה.

    שיבוץ שופטים:
    נצרת עילית - הפועל פ"ת: שי שטרית
    מכבי פ"ת - בני-יהודה: משה בוחבוט
    בית"ר ירושלים - מכבי ת"א: מאיר לוי
    מ.ס. אשדוד - הפועל חיפה: אייל צור
    מכבי חיפה - הפועל ב"ש: איתן תבריזי
    הפועל ת"א - בני-סכנין: מנשה משיח

    פריויו לשאר המשחקים בקרוב, סוף שבוע טוב ופורה שיהיה!

     
  2. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    מחצית ישראלית טיפוסית בפ"ת- משחק משעמם ללא מצבים מיוחדים.

    מי שמרשים אותי הוא פרינס דאיה הליברי של מכבי פ"ת, אחלה של זר, אחלה שחקן יודע מה לעשות בכדור, יש לו שליטה טובה, תיקולים טובים, מסירות טובות, שחקן חכם שמוסיף לפ"ת שגם ככה יש לה חלק התקפי מאוד מאוד כישרוני עם שחקנים גולן, אודי, דוברובין ואלברמן פ"ת בהחלט צריכה לנצח את בני יהודה ומקומה של הקבוצה הזאת הוא בצמרת הטבלה. רק חבל שהשחקנים האלה מתבזבזים בקבוצה ללא אוהדים, בואו לבאר שבע...
    בקשר לדוברובין, שגיא כהן צודק ואני לא מבין מה עבר למשה בוחבוט ברגע שהוא ויתר לו על נגיעת היד, זה היה מכוון בלי ספק בכלל ואני לא מבין איך לא נשלף פה צהוב שני ואדום לדוברובין. טעות גדולה של בוחבוט.

    בשער של פ"ת אני לא מבין את הגנת בני יהודה... איך לעזאזל מציבים את אלון מזרחי העצלן, האדיש והאיטי לשמור על עומר גולן?! גולן עשה עליו סיבוב כאילו בהילוך איטי וללא בעיות השאיר אותו מאחוריו. לא מבין את זה.
     
  3. ג'רי בית הלוי Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    5,106
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הפועל נצרת עילית - הפועל פ"ת (שבת, 14:55, נצרת עילית)
    משחק שני ברציפות שהפועל נצרת עילית כבר לא מפסידה (נחמת עניים, מכיוון שהמקום האחרון עדיין שייך למוטי איוניר וקבוצתו), ואין הרבה משחקים יותר מתאימים להמשיך את ה"רצף" הזה ואולי גם לנצח מאשר המשחק מול הפועל פ"ת האנמית. נצרת עילית רוצה לנצל את ההזדמנות לנטוש את המקום האחרון לראשונה העונה (במידה והיא תנצח והפועל ב"ש לא תנצח הקבוצות יחליפו מקומות), ולמטרה יתגייסו כל שחקני הסגל, שאינם סובלים מפציעות ו/או הרחקות.
    הפועל פ"ת חזרה מאוכזבת מבלומפילד, כששער של ברוך דגו בפתיחת המשחק הספיק למכבי ת"א כדי לנצח אותה, למרות שלא היה הבדל בין שתי הקבוצות. מלבד הניצחון באותו בלומפילד על הפועל ת"א בפתיחת העונה, פ"ת לא מצליחה לאגור מספיק נקודות (סה"כ 6), והמרחק מהפועל ב"ש קטן מאוד- ברמה התיאורטית יכולים המלאבסים לרדת אל מתחת לקו האדום. עם זאת, יש כמה סיבות לאופטימיות אצל האוהדים- מלבד זה שהיריבה היא בכל זאת הקבוצה החלשה בליגה, יחזרו מנור חסן וברנקוו באריצ'יץ' להרכב אחרי שסבלו מפציעות. יוסי שבחון ככל הנראה יחליף את אמר יוקאן החלש, ופרדי דוד עדיין מתלבט קשות בין אייל שן לגיא שמיר, שעדיין לא ראה הרכב העונה.

    מ.ס. אשדוד - הפועל חיפה (שבת, 18:50, אשדוד)
    אשדוד היא הלהיט של הליגה, ובשבוע שעבר המשיכו הדרומיים במסע ההצלחות, כשניצחו את הפועל ב"ש 2-0 (וגרמו למעשה להתפטרותו של אלי גוטמן). למרות המרחק ממכבי חיפה (5 נקודות), הנהלת הקבוצה רואה בעונה עד כה הצלחה גדולה, עקב העובדה שמספר הקבוצות שחולמות על להתמודד עם חיפה הוא אפילו לא זוגי, והמטרה האמיתית היא השתלבות בגביע אופ"א בתום העונה. החלוצים יניב עזרן ועידן שריקי צפויים לפתוח בהרכב, כנראה על חשבונם של פליקס אבוקה ומשה אוחיון ששיחקו חלש במחזור הקודם. עמנואל פאפו ואנש עזיז חוזרים מעונש הרחקה שאותו הם קיבלו בבלאגן עם סכנין, אולם בעוד שפאפו ינחת בהרכב, יאלץ עזיז לרכוש את מקומו ב-11 הפותחים בחזרה וישב על הספסל.
    הפועל חיפה התחזקה היום, סוף סוף, בראובן עובד שעזב את מכבי ת"א. אחת הסיבות המרכזיות לכך שעובד בחר דווקא בצעצוע החדש של יואב כץ הוא המאמן ניר לוין, איתו עובד נמצא ביחסים טובים מאוד עוד מלפני 3 שנים, אז העלה לוין את עובד לראשונה לקבוצת הבוגרים של מכבי ועובד החזיר לו בתמורה בכמה שערים חשובים ויכולת שהביאה את הקבוצה עד לזכייה בגביע. עובד, שמגיע לקבוצה כשהיא במומנטום טוב (מקום חמישי עם 8 נקודות), לא יוכל לשחק מחר עקב רישומו המאוחר, אולם הגעתו לבטח תיתן עוד דחיפה מוראלית לקבוצה. השינוי היחידי שיבצע לוין בהרכב הקבוצה הוא שינוי כפוי- חי בן לולו, שעבר בבקרה השבוע, יחליף את רמי עזיז שהורחק במהלך משחק הניצחון הגדול על בית"ר (1-3).

    הפועל ת"א - בני סכנין (שני, 20:30, הרצליה)
    אז סוף סוף הגיע מה שהיה באוויר במשך הרבה זמן, ויוסי אבוקסיס ניצח את גילי לנדאו שהלך הביתה, לא לפני שהשתמש בעוד ביטוי פיוטי וטען ש"על שחקן בכיר בקבוצה יש אות קין". ריח ניצחון הקשר היה כבר באוויר מאז שמוטי אורנשטיין, המנכ"ל המיועד להחלפה בעוד מספר שבועות, הצהיר בשבוע שעבר ש"אבוקסיס יחזור להרכב", וגילי לנדאו עשה דווקא ולא שיתף אותו אפילו דקה אחת, למרות ששלח אותו להתחמם. התיקו המאופס עם בני יהודה, בנוסף להמרת פיו של אורנשטיין, גרמו לראשי הפועל להחליט שנמאס, וכאמור לנדאו פוטר. במשחק הזה מחליף אותו עוזרו, שמוליק חנין (שהיה גם עוזרו של ניר לוין בשתי עונות הגביע של מכבי), אולם קשה להאמין שחנין ישאר בתפקיד המאמן הראשי לאורך זמן, ויחליף אותו ככל הנראה מאמן מפוטר אחר, יצחק שום. המו"מ עם שומי מוגדר כחיובי, אולם דרישותיו הכספיות הגבוהות (שגרמו לפרידה מדרור קשטן בתום העונה שעברה) עלולות למנוע את הגעתו לקבוצה ולסלול את דרכו של אורי מלמיליאן לוולפסון.
    אנרג'י מירמבדורו, שוער בני סכנין, ביקש לעזוב את הארץ ולחזור לזימבאבואה עקב געגועים למשפחתו. בדרך כלל כל קבוצה הייתה שמחה להיפטר משוער כזה, שהיווה אכזבה קשה במיוחד לאחר הויתור על קמוקו קמארה המצוין, אבל כעת סכנין בבעיה מכיוון שאין לה מחליף. נעשו מגעים עם שי הס, אולם הפועל ר"ג לא ששה לוותר על השוער שלה, וכך נוצר מצב שלאייל לחמן אין שוער. סכנין, למרות פתיחה טובה של הליגה, נמצאת רק במקום השביעי עם 8 נקודות, כמו הפועל ת"א והפועל חיפה, אבל הפרש שערים נחות (בשער 1) מציב אותה בחלק התחתון של הטבלה. בקבוצה מודעים למצב הבעייתי שלהם בטבלה, מכיוון שהפסד מול הפועל יסבך אותם, והמצב עם אנרג'י בכלל לא מעודד. עם זאת, הקבוצה כבר הראתה העונה שהיא יודעת לשחק כדורגל, וגם התבוסה למכבי חיפה לא עוררה זעזועים.
     
  4. city Member

    הצטרף ב:
    ‏15/7/04
    הודעות:
    5,343
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נגמר המשחק בפ"ת. מכבי פ"ת מביסה את בני יהודה שנראה שהולכת לעונה קשה. לניצן שירזי יש הרבה מה לתקן בקבוצה שלו. פ"ת ביום לא גדול עם משחק די בינוני מצליחה להביס את בני יהודה ולהבקיע לה שלישיה, בעוד בני יהודה בקושי מאיימת על השער. ציפיתי ליותר מקבוצה שיש לה את לימה ומזרחי.

    אתה צודק וזה לא יאמן איך בכדור קרן אף אחד לא שומר על עומר גולן, החלוץ המרכזי והשחקן הכי מאיים בפ"ת.
    רק בארץ זה קורה.
     
  5. Apu Member

    הצטרף ב:
    ‏26/8/04
    הודעות:
    3,085
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ואו... עכשיו אני מזה מתבייש בהפועל שמוציאה תיקו 0-0 מבני יהודה...
     
  6. Dyer משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/8/02
    הודעות:
    6,392
    לייקים שהתקבלו:
    0
    גל זה לא נכון שלא יהיו שינויים בהרכב של בית"ר.

    בית"ר תעלה מחר למשחק בלי בלמים. נדאלה פצוע בלי קשר ליכולת החלשה שהוא מפגין. אינדיו פצוע וחודידה פצוע, ואם אני לא טועה יש עוד בלם שאני לא זוכר למה, אבל הוא לא יכול לשחק. אלי ששון תופקד כל השבוע כבלם והוא יאייש את העמדה הזו, לצד עופר טלקר שישחק גם הוא כבלם, מה שאומר שמיקי עטייה יכנס להרכב בתור מגן ימני. מקדימה אופיר עזו ככל הנראה יפתח, במה שמסתמן ההזדמנות האחרונה שלו להוכיח את עצמו לפני שהוא מוטס למכבי פ"ת. זה יהיה במקום אלי ששון, שכאמור ישחק כבלם.
     
  7. Alvaro Recoba משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/6/03
    הודעות:
    12,566
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אוקיי אז אני קצת לא מעודכן...
    עם כזו הגנה מאולתרת יכול להיות שאפילו מכבי ת"א תכבוש יותר משער אחד, אבל מצד שני, ההגנה של בית"ר גרועה ממילא כך שיכול להיות שדווקא החסרון של נדאלה ואינדיו ישפיעו לטובה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏29/10/04
  8. ASROMA Member

    הצטרף ב:
    ‏28/4/04
    הודעות:
    1,454
    לייקים שהתקבלו:
    144
    מה אתם אומרים עם הרכב הפצועים של חיפה והמאמן החדש יש לבאר שבע סיכוי להוציא משהו בקרית אליעזר?
    לי נראה שכדאי שהם יתחילו מחדש בשבוע הבא , אין להם סיכוי מול חיפה הדורסנית 4-1 נשמע הגיוני פה.

    נ.ב יש הרכב כבר? בפריוורי זה נראה שחצי הרכב לא ישחק..
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏29/10/04
  9. בית"רי מלידה Member

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    9,190
    לייקים שהתקבלו:
    1
    השאלה היא לא אם מכבי ת"א תנצח, אלא באיזה הפרש....

    אוחנה הטיפש היה צריך להביא שני בלמים, אבל במקום זה הוא שיחרר את קאפונה , הביא את אסולין ,אבל על חשבון ארבייטמן ( הוא ידע ושתק! ) , והשאיר את סרח העודף עידן מליחי, ואת מיקי עטייה ( מי זה בכלל, לעזאזל? )

    לאוחנה אין שיטה , רק תירוצים.....

    אם בעלי הקבוצה נותנים לו גיבוי - אז הם ממש גאוני הדור....

    הכי טוב לבית"ר שהשופט לא יסכים לקיים את המשחק בגלל בעיה בדשא ( הוא עבר שיזרוע ) , ככה בית"ר תפסיד רק 2 : 0 טכני......
     
  10. cityblues beter dead than red

    הצטרף ב:
    ‏21/9/04
    הודעות:
    3,507
    לייקים שהתקבלו:
    6
    מין:
    זכר
    בתור אוהד ב"ש צר לי להסכים איתך.
    במצב הנתון שלנו אני לא חושב שנדגדג אותכם
    אבל...אם אלי כהן יסתגר עם10 מגינים כמו שהוא אוהב לשחק בחוץ-הוא מסוגל להוציא0-0.
    אני בכל אופן חותם על תוצאה כזאת-למרות שהיא קצת הזויה.
     
  11. Dyer משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/8/02
    הודעות:
    6,392
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא דואג. מדובר במכבי ת"א, שבטח תעלה עם איזה 9 בלמים....
     
  12. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    קולואטי בכושר פנטסטי. אם רוסו והוא לא ישחקו אז יש לנו סיכוי לא להפסיד.

    תקשיבו אנחנו קבוצה טובה, אנחנו לא הצלחנו עד עכשיו בגלל השיטה של גוטמן. עם מאמן טוב (בתקווה שאלי כהן הוא כזה) אנחנו קבוצת צמרת, אנחנו מסוגלים לחזור מקרית אליעזר עם נקודה, ואפילו 3.
    אבל הכל בתקווה שרוסו לא ישחק....

    לא צריך לשחק בונקר, אסור לשחק בונקר. אם נשחק בונקר אנחנו נחטוף בראש, לא צריך לפחד מאף אחד שם, אנחנו צריכים לעלות עם מלוא הביטחון העצמי, עם אברג'יל וניטה בחוד, עם פמי ואלין מאחוריהם ולעלות בשביל לנצח.

    אם נפסיד נפסיד כמו גברים ולא כמו נמושות.
     
  13. cityblues beter dead than red

    הצטרף ב:
    ‏21/9/04
    הודעות:
    3,507
    לייקים שהתקבלו:
    6
    מין:
    זכר
    לירן שלום

    אלי כהן ידוע כבונקריסט שהוא נוסע למקומות מפחידים עם קבוצות בכושר טוב.

    אם שמת לב מכל השחקנים שהזכרת-(3 זרים וחלוץ רכש מקומי)אף אחד לא תוצרת בית.
    עם שחקני מפתח כאלה אתה מצפה שנשחק עם נשמה?

    הלוואי ואתה צודק-אני מבטיח לאכול את הכובע שאין לי.
     
  14. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    ברור שאין את הנשמה מהעונה הראשונה שלנו בליגת העל עם ברדה, אופיר חיים, בונפלד ואפילו אבו לאבן. אבל זה מה יש כרגע ועם זה אנחנו צריכים להסתדר... אין מה לעשות, חייבים להאמין.
     
  15. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,601
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    שבוע שעבר זה היה שבוע אסי, שבו היו לי צמרמורות רק מלחשוב לראות את אסי רחמים במדים אחרים(העידוד אגב שהוא קיבל מאיתנו היה מדהים).
    השבוע זה שבוע אליניב, האיש שאיתו התחילה מכירת החיסול.
    יהיה קשה לראות את אליניב בירוק(עד עכשיו לא התרגלתי).

    בכל מקרה, המשחק הכי קשה שאלי כהן יכל לקבל.
    מאז 97 ואותו שער של סגרון לא ניצחנו בקריית אליעזר, וזה גם לא יקרה השבוע.
    אני נוסע בידיעה ברורה שאנחנו הולכים להפסיד, אולי אפילו להיות מובסים, אם ציפיה קטנה(אך קיימת) לסנציה(תיקו).



    http://planet.nana.co.il/buffy123/barda.Xxx
    "אפשר להחליף חולצה, אבל הלב לא מחליף קבוצה"