מחזור 17 בספרד:: נפרדים מ-2015

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏29/12/15.

  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    כמה עניינים על סדר היום:

    - ליאו מסי מגיע לציון דרך ענק - 500 משחקים במדי ברצלונה. הקורבן שבדרך - ספורטינג גיחון, שאגב גם אירחה את ריאל מדריד ב-2009 במשחק שבו ראול הפך לכובש המצטיין בתולדות ריאל מדריד. לבארסה משחק חסר כמובן.

    - חשבו שרפא בניטס כלל לא יעמוד על הקווים מחר, אבל טעו. ריאל מדריד מארחת מחר את סוסיאדד אחרי העשירייה ההזויה נגד ראיו וייקאנו ותקווה להמשיך לנצח במשחק האחרון של שנת 2015 האיומה.

    - ומה עם הקבוצה שספגה עשירייה, גם בגלל תצוגת שיפוט רעה? - ראיו וייקאנו תנסה לתקן, לשפר את המצב-רוח ולהחזיר את הכבוד במשחק בית סופר-קשה נגד קבוצה נוספת ממדריד - קוראים לה אתלטיקו, שפיספסה צ'אנס ענק להשתלט על הפיסגה אחרי שנכנעה למאלגה.

    - שימו עין על המשחק הבא: אתלטיק בילבאו - סלטה ויגו. פוטנציאל לכדורגל התקפי נהדר והרבה שערים.

    - מלחמת עולם בתחתית: לאס-פלמאס שמדורגת במקום ה-19 מארחת את גראנדה מהמקום ה-17, שמובילה עליה בנקודה.

    - המשחק המרכזי: ולנסיה נגד ויאריאל. גארי נוויל מחפש ניצחון בכורה בליגה כמאמן העטלפים, אבל מולו עומדת משוכה לא פשוטה כמו ויאריאל שרשמה שני נצחונות לפני הפגרה, אחד מהם על ריאל מדריד, והיא מדורגת במקום החמישי במרחק קטן מאוד מהמקום הראשון.
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    ריאל מדריד - ריאל סוסיאדד

    אתם מכירים את הפוסטים האלה בפייסבוק. בחורה מעלה תמונה בביקיני מלפני שנה וכותבת 'איפה היייתי אז ואיפה אני היום". את אותו הסיפור אפשר לכתוב על ריאל מדריד. מהאולימפוס ב-2014 ועד 2015 - הכי רחוקה שיש. את התקציר לא נפרוט כאן בפניכם שוב. זו הייתה שנה חשוכה. מעט מאוד כדורגל, הרבה מאוד פציעות, מחדלים ואווירה רעה מסביב. מחר זה יהיה המשחק האחרון בשנת 2015. רבים קיוו שגם יהיה זה משחקו האחרון של רפא בניטס על הקווים, ויתרה מזאת - שאולי הוא כלל לא יעמוד על הקווים אפילו מחר. בטח אחרי הפרסום ב-'קדנה-סר', תחנת הרדיו שלרוב פוגעת בול. דיברו על מוריניו, על זידאן שזכה לגב של השחקנים ואפילו על פאביו קאפלו. ה-10-2 ההזוי על ראיו וייקאנו לא טישטש את הבעיות העמוקות של הקבוצה שכל-כך מהר איבדה יתרון ונקלעה לפיגור במצב של 11 נגד 11. הברנבאו, בתכולתו הנמוכה ביותר בליגה השנה - לא קונה את הבלוף. אבל מעמדו של רפא איתן. השמועה אומרת שהנשיא פרס אפילו ביקר במתחם האימונים בבוקר כדי 'לחזק את ידו' של בניטס.

    "מתנהל קמפיין מכוער ועליהום עליי ועל הנשיא פלורנטינו פרס ונגד ריאל מדריד", אמר המאמן במסיבת העיתונאים. "יש הרבה אינטרסנטים שכותבים עלינו דברים רעים ומנותקים מהמציאות". המאמן הוסיף שהמשחק נגד סוסיאדד הוא עוד משחק וגם את הקלישאות הרגילות, והפעם - "את המתמטיקה עושים בסוף". בניטס טוען שהקבוצה נמצאת במצב הרבה יותר טוב ממה שחושבים ושיש לו את הניסיון כדי לייצב את הקבוצה . ומנגד, אין בלופים. לכולם ברור שהמשחק מחר נגד קבוצה גרועה שבמשבר - אינו מדד והמבחן האמיתי יגיע במאסטייה ביום ראשון. מאזן הבית של ריאל מדריד טוב בסה"כ חוץ מהחרפה ההיא בחודש נובמבר, וזה הזמן להשיג עוד ניצחון. האבסורד הוא שלמרות הרקורד הבינוני - אחוזי ההצלחה של בניטס בקבוצה הם הגבוהים בקריירה שלו.

    בקבוצה מחפשים בנרות את הנק' החיוביות והן מגיעות מצד סגל השחקנים. "בקרוב מאוד יהיה לנו סגל מלא", אומר בניטס בגאווה. נו, טוב, עד שהשחקנים ימשיכו ליפול כמו זבובים. וברצינות - רפאל ואראן החלים לחלוטין מהפציעה ואמור להחליף את סרחיו ראמוס הפצוע, בעוד דני קרבחאל יישמר למשחק במאסטייה. סימן שאלה קל נמצא סביבו של טוני קרוס שלא התאמן בצורה סדירה ויש שיהמרו מחר על קאסמירו. אבל מה תגידו על המאבק התמידי בין איסקו וחאמס רודריגס? רק אחד מהם יזכה לשחק מחר. ככה זה שה-B-B-C טאבו בהרכב. מחר בנזמה יערוך את משחק הליגה ה-200 שלו במדי ריאל מדריד. אם יכבוש צמד כמו שעשה בעונה שעברה - יגיע למספר עגול ויפה של מאה שערי ליגה. העונה קארים נראה טוב ויש לו 15 שערים ב-15 משחקים. בואו נראה כיצד בייל ימשיך את המומנטום מהרביעייה נגד ראיו, אם בכלל. גם כריסטיאנו, כרגיל, מעניין. סוכנו אמר השבוע בביטחון שהוא יסיים את הקריירה בריאל מדריד.

    אחרון חביב שנדבר עליו הוא הקפטן ראמוס. את סיפורה של ריאל מדריד אפשר לספר דרכו. הקפטן שכבש דאז את השער היקר מכל וכבש גם בגמר אליפות העולם לקבוצות - לא ירצה לזכור את 2015. מעבר ליכולת הגרועה כמו בדרבי בגביע נגד אתלטיקוX2, בקלאסיקו או נגד ויאריאל ויובה - ראמוס שיחק רק 59.26% מהמשחקים. הוא כל הזמן היה פצוע. הפעם לא מדובר בכתף הארורה אלא פציעה אחרת. ב-2014 למשל הוא שיחק 84% מהדקות וב-2006 הגיע עד 89%. אנחנו מקווים שהקפטן ראמוס נהנה בפגרה ומגיע עם כוחות מחודשים כמו כל הקבוצה. הוא יחזור במשחק נגד ולנסיה.

    http://estaticos02.marca.com/assets/multimedia/imagenes/2015/12/29/14513899264996.Xxx

    ריאל מדריד
    - הרכב משוער: קיילור; דנילו, פפה, ואראן, מרסלו; קרוס(קאסמירו), מודריץ', חאמס רודריגס; גארת' בייל, כריסטיאנו רונאלדו ובנזמה

    מה המצב סוסיאדד?


    מה דעתכם, נעשה קופי-פייסט מהעונה שעברה? הקבוצה מחבל הבאסקים, ביום טוב שווה מאבק על הליגה האירופית - שוקעת בבינוניות. דיוויד מויס הכושל כבר לא כאן(פוטר אחרי ההפסד המביך 2:0 נגד לאס-פלמאס) וקשה להגיד שהבוס החדש, ההוא עם השם המחייב - אאוסביו - מביא לשינוי ניכר. סוסיאדד נותרה עם כמעט אותו סגל מהעונה שעברה להוציא את החלוץ ג'ונתנס שהגיע בקול תרועה מאלצ'ה, ברומה המוכשר שהושאל מגאיזייטספור וכמובן אסייר יירמאנדי שלא כל-כך הצליח להשתלב בריאל מדריד וסיפר השבוע שסבתא שלו דווקא ייעצה לו להישאר בקבוצה. נו טוב, סבתא לא בהכרח מבינה בכדורגל. וברצינות: קרלוס ולה מאכזב בגדול(15 הופעות: 2 שערים בלבד) ולולא עונת שיא של החלוץ אגירצ'ה - סוסיאדד הייתה כבר מתחת לקו האדום.

    האמת שהיא ממש לא רחוקה משם. נכון להיום סוסיאדד מדורגת במקום ה-14 עם 16 נק' בלבד, רק שתיים יותר מגראנדה שנמצאת באיזור המסוכן. הכישלון של הקבוצה הוא פשוט עצום. אף-אחד לא מתפלא שסוסיאדד משחקת רע במשחקי החוץ, אבל גם האנואטה שהיה המבצר אשתקד - שם סוסיאדד ניצחה את ריאל מדריד, אתלטיקו מדריד וברצלונה - הפך למקום יפה להכנסת אורחים. במחזור האחרון סוסיאדד הפסידה 2:0 לויאריאל בבית מבלי לתת מאבק אמיתי. הרקורד שלה במשחקי הבית זהה לרקורד במשחקי החוץ - מאזן 2-2-4. מאז התבוסה לברצלונה, סוסיאדד הספיקה אמנם לנצח 2:1 את אייבר אבל גם עפה מהגביע על-ידי לאס-פלמאס. היא לא הצליחה למחוק את ההפסד 2:1 במשחק החוץ וסיימה ב-1:1 מאכזב במשחק בו האקס הנשכח סרחיו קנאלס מבקיע לזכותה. מיקום השיא של סוסיאדד העונה היה 11, וזה אומר הכל.

    באותו משחק אגירצ'ה הנפלא לא נכלל בסגל, ובלעדיו - שום דבר לא עובד. החלוץ כבש העונה 12 שערים ב-14 משחקים בלבד, ממש מספרים של מפלצות כדורגל כמו כריסטיאנו, ניימאר וסוארס. הוא בהחלט יכול לשבור את שיאו מעונת 2012/13 אז כבש 15 שערים בכל המסגרות. ברור שהוא כלי ההתקפה העיקרי מחר של סוסיאדד שאמורה לשחק כדורגל פתוח. "אנחנו מגיעים חזקים יותר ובטוחים בעצמינו", אמר המאמן אוסביו לקראת המשחק ודיבר על כך שגם לריאל סוסיאדד יש כישרון גדול בחלק הקדמי אבל כמובן שהמטרה העיקרית היא להרחיק את ריאל מדריד מהשער. "משחק טוב מחר יכול להיות הזדמנות נהדרת לפתח מומנטום", הוסיף. סוסיאדד תחסר את הקשר זורוטוזה וכך גם את מיקל גונזאלס. אלוסטונדו ימשיך כמגן ימני ונראה שהמאמן יבחר במערך יותר מעובה עם קישור האקסים - קנאלס בעמדה אחורית יותר ויחד איתו יירמאנדי וגם גראנרו.

    'הפיראט' היה זה שהתראיין השבוע. הוא 'זכה' לכתבת שער הבוקר ודיבר על הקבוצה - "מוריניו יחזור למדריד וזה יעשה טוב לכולם", אמר האקס שזוכר לטובה את התקופה בריאל מדריד וכמובן שניסה גם לצאת פוליטיקלי-קורקט ולכבד את רפא בניטס. "בשבילי הברנבאו הוא האצטדיון הטוב ביותר בעולם, היה תענוג לשחק כאן. בתור ילד הייית מגיע לצפות בקבוצה". הוא אומר שהקהל בברנבאו תמיד מתייחס אליו יפה(במשחק נגד ראיו הברנבאו שר - 'גראנרו הוא אחד מאיתנו') וזה מרגש אותו. ואותנו ריגש הציטוט על פיקה הליצן - "הוא עבר את הגבול". גראנרו מבהיר שהרגשות ייעלמו כשיתחיל המשחק. הוא אפילו מהמר על ריאל מדריד כזו שתזכה באליפות אבל תפסיד מחר. הוא מצהיר חד וחלק - "ריאל מדריד בתקופה פחות טובה ואנחנו יכולים לנצל את זה". העונה גראנרו פתח בהרכב רק 6 פעמים בלבד, אבל מדובר בשחקן מנוסה שיודע להחזיק בכדור.

    [​IMG]

    ריאל סוסיאדד
    - הרכב משוער: רולי; אלוסטונדו, איניגמו מארטינס, דייגו רייס, יורי; יירמאנדי, גראנרו, קנאלס; ברומה(פארדו), ולה ואגירצ'ה

    היסטוריה ומפגשי עבר::


    לרוב כשריאל סוסיאדד מגיעה למקדש - זה באנקר 1 בטופס שלכם. הבאסקים חולמים על ניצחון בברנבאו אך הם עשו זאת 3 פעמים ב-68 משחקים. ריאל מדריד מחפשת מחר את ניצחון הליגה ה-50 שלה נגד סוסיאדד בבית(72%) ועוד 16 משחקים הסתיימו בתיקו(24%), יחס שערים 178-59 לטובת ריאל מדריד. ההפצצות בעונות האחרונות, ולא כמו 'משחק הפצצה' בברנבאו ב-2004(המשחק הופסק דקות ספורות לפני סיומו אחרי שהמשטרה קיבלה התראה על מטען חבלה במגרש, ו-7 הדקות שנותרו שוחקו במועד מאוחר יותר עם מאמן אחר על הקווים - ואנדרליי לושמבורגו) - בהחלט שיפרו את המאזן.

    בעונה שעברה זה נגמר ב-4:1 קליל במחזור ה-21, נקמה על ההפסד בסאן-בסטיאן במחזור השני אחרי שריאל כבר הובילה ביתרון כפול אבל נכנעה 4:2. המשחק בברנבאו גם היה מרתק. אלוסטונדו העלה את האורחת ליתרון כבר אחרי פחות מדקה! כמובן אחרי התרדמת הקבועה בכדור קרן, אבל חאמס הגיב במהירות הבזק עם שער שיוויון מהיר כבר בדקה השלישית ודווקא בנגיחה. ראמוס הרגיע עם המהפך עוד במחצית הראשונה(37') אחרי שעט על ריבאונד בתוך הרחבה והפציץ לרשת, ובמחצית השנייה בנזמה נכנס לקצב והרשית צמד. הראשון הגיע אחרי עבודה גדולה של בייל בדקה ה-51 אבל את השער שחתם את המשחק בנזמה בנה לבד עם מסובבת אדירה לחיבורים! הנה התקציר המלא לפניכם: שנה לפניכן סוסיאדד ספרה עד 5 במקדש במשחק בו סמי קדירה נפצע וגמר את העונה, וב-2012/13 היינו עדים ל-4:3 מטורף במשחק בו אנטוניו אדאן הורחק כבר בדקה השישית והמזל שיחק לטובת איקר שפתח על הספסל ונכנס מייד. כריסטיאנו עם סרט הקפטן על הזרוע אז כבש צמד מול שלושער של צ'אבי פרייטו.

    רצף הנצחונות הרצופים שלנו על סוסיאדד במקדש עומד על שישה, רצף שהתחיל עם 2:0 בעונת 2006/07 משערים של בקהאם וחוסה אנטוניו רייס. הניצחון האחרון של סוסיאדד בברנבאו היה לפני 11 שנה, סיום העונה העגום של קרלוס קיירוש. ריאל מדריד שוב הפסידה, הובסה יותר נכון 4:1 בברנבאו(פיגו כבש בפנדל) וסיימה עונה חשוכה במקום הרביעי העלוב. עונה קודם לכן, כשריאל רצה עם סוסיאדד של צ'אבי אלונסו, ניהאט וקובאצ'ביץ' ראש-בראש במאבק האליפות - משחק הצמרת בברנבאו הסתיים בתיקו 0:0 כשראול נוגח לקורה. הניצחון הכי גבוה על סוסיאדד במקדש היה 9:1 הזוי בעונת 67/68(שלושער של ואלסקז, צמדים לאמאנסיו ופירי וגם מיגל בואנו ומיגל פרז. רק במפגש ה-46 בין הקבוצות סוסיאדד רשמה ניצחון בכורה. עוד ניצחון גבוה היה 5:1 בעונת האליפות של מוריניו, עם צמד של כריסטיאנו שכבש ארבעה צמדים רצופים נגד סוסיאדד במקדש אך הרצף נקטע אשתקד. בעונת 1996/97 ריאל פירקה 6:1 את סוסיאדד עם שלושער של דאבור שוקר. היו ימים.
     
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    שני אירועים גדולים על סדר היום:

    https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/v/l/t1.0-9/1744_919093048168772_5681831361302056350_n.Xxx?oh=09b413e4cd9a469677881f57d6495308&oe=56FC409C

    - בחודש הבא הוא כנראה יוסיף לארון התארים המפואר שלו גם את כדור הזהב החמישי שלו. בינתיים ליאו מסי ירשום ציון דרך ענק כבר הערב כאשר(נגד בטיס) ישחק את משחקו ה-500 במדי ברצלונה. הרקורד? בלתי-נתפס: 424 שערים ועוד 160 בישולים. מלך השערים של הליגה הספרדית מאז ומעולם, כבר מהשנה שעברה. העונה מסי סבל מפציעה מטרידה ועדיין לא הגיע למספרים המפלצתיים הרגילים שלו - 12 שערים ב-17 משחקים בכל המסגרות. ברמת הליגה, עונת השיא של מסי היא 50 שערים בעונת 2011/12, שיא שלא נשבר. אשתקד כבש מסי 43 שערים ב-38 משחקים כולל שער האליפות בויסנטה קאלדרון. כן, מסי לא החמיץ אף משחק ליגה.

    https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xtp1/v/t1.0-9/1916582_919107081500702_8140830209480802334_n.Xxx?oh=b826083d4fbef81bd5043609a5e6f658&oe=571C43FC

    - קארים בנזמה ירשום היום את משחק הליגה ה-200 שלו במדי ריאל מדריד. עד עכשיו במאזנו: 98 שערים. את שער הבכורה כבש נגד חרז במחזור השלישי בעונת 2009/10. אשתקד הוא כבש צמד נגד סוסיאדד, כולל גולאסו ענק לחיבור. בנזמה הוא הכובש ה-14 בטיבו של ריאל מדריד במסגרת הליגה. עוד 4 שערים הוא משתווה להיירו. ואם ימשיך בכושרו המצוין העונה(11 שערים ב-11 משחקים) הוא ישתווה לפאהינו(108 שערים) ויגיע לטופ 10. עונת השיא שלו בליגה: 21 כיבושים בעונת האליפות עם מוריניו. 73 שערים כבש קארים בברנבאו ו-25 שערים בלבד במשחקי החוץ. היריבה המועדפת עליו היא גראנדה נגדה הרשית 8 פעמים. גם הרקורד של בנזמה בכל המסגרות הוא בידיוק שער בשני משחקים - 148 שערים ב-296 משחקים.
    האם לדעתכם העונה הוא עשה את קפיצת המדרגה הנדרשת?
     
  4. zivmay Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/06
    הודעות:
    7,647
    לייקים שהתקבלו:
    2,488
    השופטים בברנבאו נהיים יצירתיים משנה לשנה.
     
  5. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    10,482
    לייקים שהתקבלו:
    4,291
    הזוי הזוי ועוד פעם הזוי.
     
  6. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    היו קריאות בוז לבניטס?
     
  7. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    10,482
    לייקים שהתקבלו:
    4,291
    ממה שראיתי היו וגם לשחקנים. במצב של 1-1 בניטז הוציא את חמאס והכניס את קובאצ'יץ ונשמעו שריקות בוז צורמות.

    ----

    אני לא מבין דבר אחד, השיא הוא שבניטז יגמור את העונה במצב בו הכל מסתדר אז למה לא להיפרד עכשיו?
     
  8. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    משחק שכולו גארביץ׳ טיים מוחלט, אבל ניימאר כ״כ טוב שזה מפחיד.

    עוד רגע של גאונות.

     
    נערך לאחרונה ב: ‏31/12/15
    Die Werkself, yonmu ו-Civil אוהבים את זה.
  9. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    הפעולות של ברצלונה ברחבת היריבה עונות להגדרה של שלמות. פשוט לא ייאמן למה הקבוצה הזאת מסוגלת.
     
    Die Werkself אוהב/ת את זה.
  10. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,444
    לייקים שהתקבלו:
    2,666
    לא רוצה לנאחס כי אמרתי את אותו הדבר גם בעונת 09/10, אבל אם יש קבוצה שמסוגלת לקחת את הצ'מפיונס פעמיים רצוף זו רק ברצלונה.

    תודה על עונה מופלאה, להתראות 2015!