המחזור ה-17 בפרמיירליג: ואלס עם מתילדה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏17/12/15.

  1. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,554
    לייקים שהתקבלו:
    6,266
    באליפות האחרונה של צ'לסי היה אחד- אמממ מוריניו, כזה שכן יודע לדרוש ולקבל בדרך כלל מהשחקנים שלו, כזה שכן נמצא בדרך כלל בהיררכיה מעליהם, כזה שכן יודע לגייס אותם ולדרוש מהם לקרוע את התחת גם בדברים שהחליפ'ה יאיא "יחייה" טורה לא ממש אוהב לעשות, כמו לרוץ אחרי מגן להגנה.

    נכון שגם לדרישות התובעניות של מוריניו יש תאריך תפוגה כנראה וכשזה לא מביא לתפוקה טובה בהתקפה אבל אל תנסה לבנות לנו פה מצג כאילו הפרסונל דומה, כאילו המצב בכלל דומה.
     
  2. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,963
    לייקים שהתקבלו:
    25,664
    מין:
    זכר
    יפה אז לא קשור לזה שהשחקן הגיע רק בגלל כסף גדול.
     
  3. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,252
    לייקים שהתקבלו:
    18,270
    אני מסכים שזאת גם בעיה של מאמנים (בעיקר). כי זאת כמעט כל הקבוצה ככה. בתקופה של מאנצ'יני זה היה מוציא אותי מדעתי אבל זה ממשיך גם אחריו.

    וכמו שאלכס ציין, אין קשר לשכירי חרב. צ'לסי זה בדיוק אותו סיפור ולרוב הם מאוד מחויבים, גם כשהמנג'ר הי בובה כמו די-מתיאו.
     
  4. Kompany Member

    הצטרף ב:
    ‏10/12/11
    הודעות:
    448
    לייקים שהתקבלו:
    49
    מין:
    זכר
    באמת קשה להאמין. כמה עונות ואני עדיין לא מבין אם יאיא משחק אותה שהוא מדדה על הדשא או סתם הוא שם זין על כל הקבוצה כי וואלה אם אתה עייף אז תהיה המחליף הכי טוב בעולם ותיכנס לשחק מדקה 65 ותהיה הגאמאל קרופורד של הכדורגל אולי עוד יעשו השחקן ה12 הכי טוב בליגה סטייל NBA... די אבל ככה להסריח את הדשא? יש לקבוצה הזאת עוד הרבה לעבור למרות כל הסכומים שנשפכו והשחקנים שרכשו כי לפעמים מספיקים נגרדו ונבאס בסכומים קטנים ביחס לשוק בשביל לעשות את ההבדל... הכל זה כימיה ודה ברויינה אני לא יודע מה ניסגר איתו אבל הוא כאילו מתעקש לא להיות חלק מקבוצה.

    בסוף עוד נגלה שכל זה בשביל לקחת טראבל סטייל באיירן של היינקס בשביל שפפ יהרוס את זה http://forum.sportenter.co.il/images/new_smilies/wink.Xxx

    אם ארסנל לא עושה את זה העונה היא לא תעשה את זה אף פעם...
     
  5. אבו Member

    הצטרף ב:
    ‏13/8/06
    הודעות:
    10,824
    לייקים שהתקבלו:
    13
    ואוו כמה לחץ השתחרר ,ירד ממני קצת הווינטשפן אז אפשר לכתוב קצת...ניצחון כל כך חשוב וקריטי. מסוט אוזיל-אין מילים ,פשוט אין הבנאדם גמר את כל הסופרלטיבים האפשריים. איפה אתה קיי איפה ?! יליצן!!! ליצנים כולכם מי שזילזלתם בשחקן ברמה של אוזיל והשוויתם אותו לגורדן הנדרסון! הבנאדם רחוק חמש בישולים מהשיא פרמייר ליג של הנרי ויש עוד חצי ליגה ואף יותר לפניו.

    אושר אושר אושר. הדרך עוד כל כך ארוכה, כמובן, אבל זה באמת היה קריטי
     
  6. AS R Member

    הצטרף ב:
    ‏14/9/08
    הודעות:
    2,577
    לייקים שהתקבלו:
    499
    מין:
    זכר
    גם פפ לא יוכל לקדם יותר מדי את הסיטי עם הסגל הזה.

    ארסנל לדעתי הפכה להיות פייבוריטית ברורה לתואר. שתי המתחרות ממנצ'סטר חלשות מדי העונה וחייבות רענון בסגל ובעמדת המאמן. לסטר צריכה להיות מרוצה מאוד אם תסיים במקום שמוביל לליגה האירופית, ואין בזה שום דבר רע, פשוט החלום לא יכול להיות עד כדיי כך מדהים.
    אגב, במגרש פתוח אמרו היום שלראניירי יש סעיף בחוזה שלפיו כל מקום מעל 18 בטבלה מזכה אותו בבונוס של 100,000 ליש"ט. כרגע הוא מקבל בונוס של 1.7 מיליון..
     
  7. RG11 Member

    הצטרף ב:
    ‏13/8/12
    הודעות:
    406
    לייקים שהתקבלו:
    117
    נתון מעודד עבור לסטר - ב30 השנה האחרונות, רק אסטון וילה של 98/9 הגיעה לבוקסינג דיי במקום הראשון וסיימה מחוץ לטופ 4 (סיימה שישית).

    Sent from my ONE A2001 using Tapatalk
     
  8. cheddar Member

    הצטרף ב:
    ‏22/10/14
    הודעות:
    6,571
    לייקים שהתקבלו:
    1,092
    השער של טורה היה אחד השערים הכי אדישים שראיתי בפריימיר ליג Ever
     
  9. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,554
    לייקים שהתקבלו:
    6,266
    מה?? רק לי זה ברור שפלגריני לא מוציא בערך רבע מהפוטנציאל של הסגל שלו??
    מספיק לראות כמה יש חוסר פרגון בהתקפות המתפרצות שלהם, כמה הם משחקים כמו סוליסטים, זורקים זין בלחץ ובירידה להגנה, מספיק לראות כמה גם בהגנה אין בכלל תיאום בין הרביעייה האחורית(שם הם יותר בונים על קסמים כמו למשל ההתאבדות של אוטמנדי על הכדור לפני שג'ירו שם את השני שלו) כדי להבין שמאמן רציני היה עושה הרבה מאוד עם הסגל הזה.

    במצב של הפריימרליג היום יש להם סגל שהיה צריך לשחוט את הליגה הזאת ואין לי ספק שעם מאמן רציני זה מה שהיה קורה.
     
  10. חוצפן חיובי Member

    הצטרף ב:
    ‏24/8/11
    הודעות:
    539
    לייקים שהתקבלו:
    19
    כמה נקודות:

    א. מרגיש לי כאילו לסטר זה הדבר הכי טוב שקרה לארסנל. העובדה שהם שם במקום הראשון, לוקחים הרבה מאור הזרקורים ונושאים את נטל ההובלה, מאוד עוזר לארסנל מנטלית. הנוחכות שלהם במקום הראשון מאפשרת לארסנל לפתוח פער מהיריבות בפועל, בלי להתמודד עם הנטל של הובלת הליגה והדיבור על כך שזו האליפות שלהם להפסיד. התחשוה שלי שאם לסטר לא היו שם, ארסנל היו נבהלים מעצמם ומצליחים לחרבן איכשהו את מה שעשו עד עכשיו.

    ב. ראיתי בעבר כמה קטעים של MNF, אבל אתמול לראשונה ראיתי את התכנית המלאה (גם לפני המשחק וגם אחריו). לא יודע איך התכנית אתמול הייתה בהשוואה לתכנית רגילה ואולי אני סתם יוצא מתלהב, אבל זה היה מ-א-ל-ף. ההשוואה של הנרי בין משחק ההתקפה ביונייטד של ואן חאל לברצלונה של פפ (בעיקר הניתוח שלו על ברצלונה) היה פשוט מדהים. בתור אחד שמחזיק מעצמו מבין בכדורגל (כנראה כמו כולם פה) אני אשכרה מרגיש שהחכמתי ואני מבין עכשיו יותר בכדורגל. התובנות של קראגר על סיטי, המערך שלה, הביקורת שלו על טורה, היו ברזולוציות כל כך גבוהות, כל כך מדויקות וכל כך מחכימות. מעולם לא ראיתי משהו שדומה לזה. ממליץ לכולם לראות התכנית: Monday Night Football Premier League Round 17 | Full Show Full Matches and Shows
     
    Sir Alex אוהב/ת את זה.