הגרלת 1/8 גמר ליגת האלופות:: רוצים קצת מתח, בניגוד ליורו

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Raulito, ‏13/12/15.

  1. Clock End Stand משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/12/07
    הודעות:
    12,230
    לייקים שהתקבלו:
    5,337
    בנפיקה זניט זה חתיכת מפגש גדול. חבל לי מאוד שדינמו קייב תארח ללא קהל, עלתה מבית סופר קשה, קבוצה סופר מוכשרת, ותוסיפו לזה את העובדה שסיטי פשוט מאבדת נק' ביותר מדי קלות העונה, זאת ועוד שסיטי כבר הוכיחה לנו שכסף לא קונה ניסיון באירופה. מה גם שלשחק בקייב בפברואר לא יקל עליהם. יש כן ניחוח של הפתעה אבל שוב חבל שלא תהיה ביתיות.

    חבל לי שיובה וארסנל הוגרלו מול המפלצות, הייתי יותר מנהנה לראות אותן במפעל הזה בשלבים יותר רחוקים, בטח בתור אוהד ארסנל.
     
  2. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,279
    מין:
    זכר
    כתבת את זה בציניות? כי אני ממש לא הייתי ציני. זה באמת המפגש היחיד שאין פיבוריטית
     
  3. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,436
    לייקים שהתקבלו:
    2,664
    ספורט1 - סיקור כל הליגות בארץ ובעולם באתר חדשות הספורט המוביל
    הטור של עמית לוינטל נוגע לשינוי פורמט האלופות באמצעות העתקת המודל של הקופה ליברטאדורס.
    ובפשטות: הקבוצה שסיימה את שלב הבתים עם המאזן הטוב ביותר מבין 16 העולות לשמינית תפגוש את הקבוצה שסיימה עם המאזן הדל ביותר.
    הקבוצה עם המאזן השני תפגוש את זו עם המאזן ה15 וכן הלאה. ברבע הגמר: המדורגת בכירה (או האחרונה) תפגוש את המדורגת 8/9, בחצי הגמר את המדורגת 4 וכ'ו.
     
  4. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,312
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    ואיך זה יביא לצדק בדיוק? לפי הפורמט הזה אם אני לא טועה זניט שעלתה מבית שהיה די עלוב ברמתו הייתה מגרילה את רומא שהקיאה דם בבית מאוד קשה.

    עריכה: אחרי בדיקה זו הייתה... ריאל שאמורה להגריל את רומא במתכונת כזו. אבל זה באמת לא משנה, כל מה שזניט הייתה צריכה לעשות זה לנצח במחזור הסיום משחק לא חשוב עבורה מול גנט.
     
  5. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    כבוד לאופ"א שמצליחה לגלגל מיליונים של מיליונים ממפעל כל כך צפוי ומשעמם...
     
    ChelseaPensioner ו-Roma אוהבים את זה.
  6. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    לכל מי שנמאס מהענף/מפעל/מוצר ושיש לו טיפת שכל בקודקוד שיתחיל לראות פוטבול. שיתחיל לראות NFL. שיתחיל לראות רדזון.
     
  7. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    10,469
    לייקים שהתקבלו:
    4,290
    זה קל להגיד בתאוריה בסופו של יום אתה תמצא את עצמך בשלישי ורביעי רואה ליגת האלופות. איך נאמר:"קוראים לזה אהבה.."
     
  8. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,177
    לייקים שהתקבלו:
    5,343
    הלוואי שהיה לי הזמן להתחיל להתעסק בספורט הזה. ככל שאני רואה את ליגת האלופות אני מבין כמו השיטה של האמריקאים הרבה יותר טובה. אבל איפה, אני בקושי יודע מה זה טאצ'דאון, שלא לומר להתחיל להתחבר לקבוצה...

    שלא לומר השעות...
     
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    פורמט הגרלת ליגת האלופות ממש לא צריך להיות כמו היורו במתכונת הקודמת. לוונטל אחלה כותב אבל אפשר להתווכח איתו. חלק מסוד הקסם של המפעל הוא אי-הוודאות וגם ההגרלה שוב ברבע הגמר ובחצי הגמר. אני חושב שהמשחקים בסדר גמור, הבעיה היא רק שמדובר בשחזור. מישהו באמת חושב שזה מכור וטמנו שם את הכדורים? קשה לי להאמין. בסופו של דבר רוב ההגרלות מתאזנות. יובה נהנתה שנה שעברה יחסית עד לחצי הגמר והפעם היא משלמת על כך שהיא במקום השני לצורך העניין ועל הבעיטה בדלי. צ'לסי נראית כרגע כל-כך גרוע כך שאם לא יהיה שיפור ניכר עוד חודשיים נראה שכל יריבה יכולה להעיף אותה.
    מי שלא טוב לו שלא יראה ליגת האלופות, באמת שאני לא מבין מה אתם רוצים. העונה למשל שלב הבתים היה נפלא לדעתי, המון-המון-המון מתח עד לרגע האחרון, לא הסתמיות של העונות הקודמות. יש דברים הרבה יותר עקומים בכדורגל.
     
  10. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,327
    לייקים שהתקבלו:
    2,033
    הבעיה היא לא בשיטה שלדעתי בסדר גמור. הבעיה היא זהות הקבוצות. יש מספר מצומצם של קבוצות שנמצאות באופן קבוע בשלבים האלה של המפעל ואין דרך למנוע מפגשים ביניהן. הבעיה האמיתית היא היעדר TURNOVER בזהות הקבוצות. אופנתי לצעוק "אופ"א!" או "פלאטיני!", אבל אין להם דרך ממשית למנוע את הבעיה הזאת. הדרך היחידה ליצור תחרות היא חקיקה ברמת האיחוד, משהו שהוא די מעבר לידיים של אופ"א.
     
    אלעד ו-Die Werkself אוהבים את זה.
  11. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    אין כאן קשר לתאוריה. אני אומר את זה על סמך ניסיון אישי של החודשים האחרונים.

    התחלתי לראות פוטבול מסוף העונה שעברה קודם כל בגלל בני הבליעל כמו פרנסואה, ספריוול ואחרים שכותבים בדיון שם, כאלה שאם יכתבו גם על ההיסטוריה של הפסיכולוגיה הקוגנטיבית אני אקרא את זה, אז קודם כל שווה להציץ בדיון עצמו. אחרי זה התחלתי לראות את המשחקים ומשם זה התפתח - אני לא חושב שאפשר באמת להתנגד לזה אחרי שמתחילים; אתה קורא את החוקים הבסיסיים, אתה קורא יותר חדשות/כתבות סביב המשחק בפרט והליגה בכלל, קורא יותר בדיון ובעיקר רואה יותר ויותר משחקים. אני רחוק מאוד (מאוד) מלהגיד שאני מבין פוטבול, אבל ה״פחד״/חוסר סבלנות/אחר שאני לא אצליח בסופו של דבר להבין את המשחק הוא מגוחך. כמו כל דבר חדש, פשוט צריך לקפוץ למים ולראות איך זה מרגיש.

    ״חוסר בזמן״ או ״שעות בעייתיות״ הן לדעתי סתם עוד תירוצים, בטח בהתחשב בכמות הספורט שאתה רואה על סמך ההודעות שלך (לא דווקא הכמות - אלא הגיוון בנושאים בהם אתה בקיא). לי אישית נהיה סדר עדיפיות מאוד ברור בעולם הספורט: 1. ארסנל. 2. NFL. אישית, אני מרגיש מצוין עם זה.

    אם יש לך ראש ואהבה לספורט (ויש לך את שניהם, שוב, על סמך תוכן ההודעות שלך), אז NFL זה ביי פאר המוצר הכי טוב שאתה יכול לבחור.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/12/15
    golding אוהב/ת את זה.
  12. ChelseaPensioner משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/4/04
    הודעות:
    8,254
    לייקים שהתקבלו:
    5,750
    יש כל כך הרבה כדורגל בעולם, לא באמת צריך להרחיק לענפי ספורט אחרים כדי ליהנות. העולם לא מתחיל ונגמר במפעל המשמים הזה.
     
    Alta Tensione ו-idans10 אוהבים את זה.
  13. JohnTerry26 Member

    הצטרף ב:
    ‏10/3/11
    הודעות:
    4,881
    לייקים שהתקבלו:
    763
    אני גם התחלתי לראות NFL לפני שנתיים-שלוש, אבל אין קשר בין אחד לשני כי אם אתה אוהב כדורגל אירופי אתה תראה ליגת אלופות. אין פה בחירה.
    ליגת אלופות זה רק מפעל נוסף לצד הליגות צריך לזכור. המפעל חוזר על עצמו, גם אמרתי את זה בעונה שעברה בזמן המפגשים שלנו מול פסז', זה פשוט הרגיש לי לא חשוב ומאוס.. אין לי בעיה עם זה שאותן קבוצות מגיעות לשלבים המאוחרים כי ברור שיש 7-8 קבוצות שיותר עשירות ואיכותיות מהשאר ובתוכן עוד 3-4, כי זה הכדורגל המודרני וזה לא ישתנה. הבעיה הקטנה היא חוסר המזל בהגרלות של השמינית והרבע בשנים האחרונות שחוזרות על עצמן (צ'לסי-פסז', ארסנל-ברצלונה, ברצלונה-פסז' ועוד), והעניין היותר גדול הוא שהמפעל הזה מתקיים כל עונה. זה לא יקרה, אבל אם הוא היה מתקיים כל שתי עונות זה היה מרגיש יותר חשוב ויותר גדול, אבל זה לא אפשרי מין הסתם.

    לגבי הפוטבול שוב, חוסר בזמן זה כן תירוץ, תלוי בבן אדם כמובן. בתור מישהו שרואה כדורגל אירופי, משתדל לראות גם יורוליג וNBA, ואז גם NFL, זה בשבילי קשה מאוד לראות הכל. על NBA ויתרתי עד שהפוטבול מסתיים, וגם שם יש לי רשימה של משחקים על המחשב שאני צריך לראות ואין לי זמן.
    כדאי מאוד לנסות לראות וללמוד פוטבול עם זה אני מסכים בהחלט, למרות שתכלס אני לא באמת מבין ואין לי קבוצה מועדפת אני נהנה לראות, יש בזה הכל. לגבי "המוצר הכי טוב" אני לא בטוח, הפלייאוף בליגה מוכרע על משחק אחד בלבד, ויש משהו לדעתי פלסטיקי בליגות האמריקאיות (היום משחקים בסיאטל מחר באוקלהומה, ומה עושים האוהדים? וגם הטריידים הרבים מקשים להתחבר באמת בעיני).
     
  14. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,312
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    יש דבר אחד שמציק לי בNFL ובגללו אני לא רואה את עצמי נכנס לזה בשום שלב וזו העובדה שהאליפות מוכרעת שם במשחק אחד. זו הרי ליגה ולא מפעל גביע כמו ליגת האלופות. אתה יכול להצליח ולשחק נהדר עונה שלמה ובסוף לצאת עם הזין ביד. נראה לי אכזרי מידי.
     
  15. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    זה כבר דיון סובייקטיבי שהאמת פחות קשור למפעל של ליגת האלופות. באופן אישי אני מרגיש שובע מסויים מהענף עצמו מכל-מיני סיבות ואני ללא ספק רואה באופן משמעותי הרבה פחות כדורגל השנה להבדיל משנים קודמות. אני כנראה אעדיף לראות NFL על כל משחק שבו ארסנל לא נמצאת.

    כמובן שאם אתה רוצה לראות כמעט כל ספורט אפשרי אז זמן הופך להיות גורם בעייתי מאוד. מבחינתי זה יותר קשור לעניין של סדר עדיפיויות. אני יכול להגיד לך שמאז שהתחלתי לראות פוטבול אני רואה באופן כללי בעיקר מתוך החלטה הרבה פחות ספורט מבעבר ואני בסדר גמור עם זה.

    שכל אחד יעשה מה שטוב לו. אני יכול רק להמליץ כמו שהמליצו לי.

    אגב, שלא יישתמע שאני חושב שהמוצר של ה-NFL מושלם. אבל הוא בהחלט הכי קרוב להיות כזה.

    אני מביא לפה את @Sprewell, אם הוא רוצה להוסיף משהו חשוב לדעתו.