מחזור 13 בליגת העל:: סוף סמסטר א' - ת"א וב"ש צמודות בצמרת

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Raulito, ‏4/12/15.

  1. Drama Guest

    משחק ענק היום. ניצחנו בבלומפילד רק 4 פעמים ב35 שנה האחרונות, והיום עשינו את זה כמו גדולים.
    שלא יהיה ספק, אין לנו אף 'כוכב' כיחיד או שחקן שהוא מעל הקבוצה, אבל ביחד, כאשר כל אחד יודע מה מוטל עליו לעשות ורן מנצח על כל החגיגה אין ספק שאנחנו קבוצה של מאמן והמיקום בליגה רק מראה כמה המאמן הזה חזק, שהוא עוקף קבוצות עם תקציבים פי 2 לפחות.

    הפנדל ? היה 100%. ישבתי במקום עם הזווית הכי טובה במגרש לפאול, ואין ספק שהיה. פשוט בלי שום ספק. עידן שמש "חסם" את גוטליב כשהכדור היה באויר (מעיין הגנה כמו שאתה לוקח ריבאונד בזריקת עונשין) וגוטליב בשיא טיפשותו שם עליו את הידיים. פנדל נטו.
    הזרים ?
    מונונגה הזר הכי חלש על המגרש לטעמי. הוא קצת פיזי ובערך זה הכל, אפילו העונה רן לא משתמש במשחק ראש המשובח שלו. אבל חוץ מזה מונונגה זר בינוני מינוס, שגם מתופקד בעמדה שלא מתאימה לכישורים שלו (אבל כן מתאימה לכושר הירוד שלו).
    דוס סנטוס ? היה טוב היום, אבל זה לא כל הסיפור. בוא נתחיל מזה שהוא הגיע לפה ולא הבין דברים בסיסים בעמידה טקטית, הוראות של מאמן וכו'. הוא יכול לשחק לפחות ב4 תפקידים על המגרש, הכל תלוי מה רן היה מלמד אותו. פה צריך להגיד מילה טובה לרן, שאיכשהו הצליח להוציא ממנו שחקן. אם היה מאמן אחר ? זה היה כישלון טוטאלי. קבוצה עם לחץ ? היו רועדות לו הביצים. כמה כיף לפשל מידי שבוע במהלך יותר מ6 מחזורים, הכל עובר מתחת לראדר, להנהלה אין טענות כי הוא זר זול, רן הבין שדוס סאנטוס פה לכל העונה ובעזרת מוראד הם הצליחו להסביר לו איך לתפקד.

    סוגרים סיבוב ראשון מוצלח גם בבוגרים וגם בנוער. אני רוצה השנה אירופה !
     
  2. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    אתה מדבר על עיוור ולא מתייחס לשום דבר שקורה על המגרש באמת. הובאן לא תורם, האמצע שלנו נפלא וזה למרות הובאן, כמעט ואין לו תרומה, ובאמת שלא קל לי לכתוב את המשפטים האלו כי אני מאוהב ברומני ולדעתי עדיין הוא הזר הטוב ביותר שהיה אצלנו אי פעם. הוא צריך לשבת משחק, 2 על הספסל. זה לא ייפגע בשום דבר. גורדנה שחקן טוב שנתן מספרים נפלאים שנה שעברה וליד ראדי ואוגו יצליח להביא את כל הדברים הטובים שבו, אין שום ספק שהובאן שחקן הרבה יותר טוב, הרבה יותר איכותי, הרבה יותר שלם- אבל הובאן נסחט, זה כל כך בולט במשחק שלו, זועק לשמיים. הובאן חייב לשבת קצת בחוץ. הובאן עייף בסוף יעלה לנו ביוקר, בטח ובטח לפני מכבי תל אביב, באמת שאין סיבה לא לתת לגורדנה לפתוח משחק אחד, אין לי ספק שזה יעשה להובאן רק טוב ונקבל אותו הרבה יותר אפקטיבי מול מכבי תל אביב.
     
    rivaldo אוהב/ת את זה.
  3. Turgi Guest

    בתום הסיבוב הראשון בעונה שעברה הובקעו 52 שערים יותר מהשנה.
    זה קשור לרמה הנמוכה אבל גם לגישה של חלק מהקבוצות של העיקר לא להפסיד.
     
  4. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    לא רואה בעיה בגישה של אותן קבוצות. הן רוצות לשרוד ולהשיג תוצאות, כל האמצעים כשרים כל עוד זה חוקי וקשור לשיטות משחק הגנתיות.

    הבעיה היא שהפכנו לליגה של 2 וחצי קבוצות התקפיות ויוזמות, כל השאר הן קבוצות חלשות.
     
  5. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,770
    לייקים שהתקבלו:
    6,461
    גם הגנה בינונית מול הקפה חלשה תצליח לא לספוג. וזה מה שקורה במשחקים שלנו- אני מניח שכך זה גם במשחקים של שאר הקבוצות המתקשות לכבוש.
    שבוע הבא למשל אנחנו נגד מכבי פ״ת. צריך להיות משהו שהוא בגדר נס כדי שנכבוש מול קבוצה שהיא באמת חזקה הגנתית. אם היא תוביל משער מוקדם אני חושב שלראשונה בחיי אלך הביתה במהלך המחצית הראשונה כדי לשמור על הבריאות הנפשית שלי... מדובר בקבוצה שבנוסף לכל הצרות גם הפכה משיכת זמן למקצוע.
    מכבי נתניה העונה פוגעת לי בבריאות- גם כשאני מנסה בכל מעודי להישאר אדיש(כמו רוב הקהל אגב). מכבי נתניה + מכבי פ״ת על מגרש אחד במצב של יתרון לפ״ת זה מתכון לאסון מבחינתי שיכול לשלוח אותי באותו ערב לפרדסיה או לתא מעצר עקב תקיפה של רב״ש או אחד מהנשכבים הכרוניים שלהם.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    נערך לאחרונה ב: ‏6/12/15
    Fabio Junior אוהב/ת את זה.
  6. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,958
    לייקים שהתקבלו:
    4,630
    זה לא רק הפיזיות.
    הוא אגרסיבי, הוא רוצה את הכדור, הוא זורק שחקנים בקלות, הוא מזיז כובד משחק. לא ברור למה אתה טוען שהוא חלש, אולי הוא לא זהבי, אבל הוא לא חלש.

    אני לא מכיר את אליסון מלפני העונה, אבל רואים התקדמות ורואים שהוא חומר גלם לא רע בכלל.
     
  7. Drama Guest

    אני מוכן להתערב איתך שהקבוצה היחידה שהוא יכול להיראות ככה זה רק מכבי פ"ת ואולי אולי הפועל רעננה.
    אני גם לא מכיר אותו, מי עוקב אחרי ליגה אלמונית בברזיל, ראיתי מה נחת פה ואתה מבין לבד שאתה נותן לשחקן לעמוד כבלם בלי יותר מידי הוראות על מנת לבחון אותו שאין לבחור מושג איפה הוא עומ.

    שים אותו בנתניה/כפ"ס/בני יהודה/סכנין, נפילה
     
  8. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,601
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    לא מדבר על עיוור, כי גם היום הובאן עוזר המון בהנעת הכדור ובעיקר עושה הרבה מאוד עבודה הגנתית. בתקופה האחרונה ראדי הולך הרבה מאוד למעלה או ימינה והובאן נאלץ לעזור אפילו יותר הגנתית לאוגו והרבה מאוד מהרצף ההגנתי שלנו לאחרונה זה בזכות העזרה ההגנתית של הובאן.
    במחצית בסכנין דיברנו בדיוק על זה, שמבחינה הגנתית והנעת הכדור הובאן עדין טוב, טוב מאוד אפילו, אבל מבחינה הגנתית הוא נחלש מאוד וזה מרגיש שאין לו את האנרגיות, בטח כשראדי בימין/למעלה גם לחץ כדור, גם להתחיל את ההתקפות וגם לסיים אותם.
     
  9. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    משה אנחנו לא אומרים דברים יותר מדי שונים. הובאן שחקן כל כך אינטליגנטי, שגם בתקופות לא טובות הוא יודע לעשות את הדברים הבסיסיים כמו מקצוען ולעזור לקבוצה, ההנעת כדור שלו היא תמיד תהיה חכמה. היו דברים שהפכו אותו לג'וקר, הדברים הקטנים שהוא עושה בהתקפה, שיחרורי הכדור החכמים, האיומים על השער, הלחץ הנוסף- כל הדברים האלה נפגמו עד נעלמו לחלוטין, וזה עניין של תקופה. אני ציינתי דברים התקפיים בולטים שהוא נחלש בהם, אתה דיברת על ההגנה, אז מה העניין? שבוע על הספסל יחזירו אנרגיות, גורדנה יכול לתרום התקפית וראדי יילך מעט אחורה- עדיין בסדר גמור ומספיק בהחלט כדי לשלוט ללא עוררין מול קרית שמונה בבית. הובאן צריך לשחזר אנרגיות, לצבור כוחות ולחזור להיות מה שהוא היה מול ת'ון, במשחקי גביע הטוטו ובעונה שעברה.
     
  10. $zinedine zidane$ Member

    הצטרף ב:
    ‏12/12/05
    הודעות:
    305
    לייקים שהתקבלו:
    44
    מאכזב שדווקא אחרי משחק מצוין שבוע שעבר, מכבי מאבדת השבוע נקודות נגד כפ"ס החלשה.

    לא ברור לי למה יוקאנוביץ' מייבש את מיכה. ורמוט וטב"ח לא יציבים, ריקן לא טוב באגף ואין לנו, ובעצם בכל הליגה, שחקן עם יכולת מסירה ברמה של מיכה.

    ראייקוביץ' ממשיך לסתום פיות והציל אותנו בסוף מהפסד עם הצלה גדולה באחד על אחד. כבר משחק ליגה שלישי ברציפות שהוא שומר על שער נקי ובכללי רואים ממנו שיפור משמעותי בחודש האחרון.
     
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    6 שערים בחמישה משחקים במחזור, 5 קבוצות לא כובשות כולל האלופה הגאה, עוד מישהו רוצה לשכנע את עצמו שהליגה לא פח זבל?

    - מכבי עלתה עם הרכב מביך נגד כפר-סבא והייתה גרועה מאוד. דור פרץ בכל מחזור רושם את החמצת העונה, די מרשים. נו טוב, לפחות הוא מגיע למצבים. המערך הזה די משעשע, שלושה בלמים נגד כפר-סבא. ברור שהמטרה היא שדסה וריקן יתקפו בלי הפסקה, אבל אפשר לשחק נגד כפר-סבא גם עם שני בלמים, לא? בינתיים למרות יכולת גרועה - המשחק נגד בני-יהודה היה טוב מאוד אבל חוץ ממנו מכבי הציגה אולי עוד שני משחקים טובים - מכבי בשיוויון נק' עם באר-שבע, היא תארח את משחק העונה בבלומפילד בעוד שבועיים ואני חושב שנראה ממנה פעילות רצינית בינואר מה שאולי יטה שוב את יחסי הכוחות. וכאפיים לכפר-סבא.
    - איזה שחקן חסר במכבי? מהראן ראדי. אפשר לדבר על חוסר מזל עם הפציעות של שלומי אזולאי, או הרצון להריץ את דור פרץ. אבל ראדי טוב ממיטרוביץ' פי כמה. איך הוא מצטרף תמיד מהקו השני - תענוג. 5 שערים ו-3 בישולים בליגה וכל זה בסיבוב אחד. לא תיארתי לעצמי שהתרומה שלו תהיה כל-כך גדולה. הוא מעלים בעצם את היכולת החלשה של הובאן. ברק בכר אגב רשם את הסיבוב הראשון הטוב ביותר בתולדות הפועל באר-שבע.
    - שימו לב להפועל רעננה שבמקום החמישי. קראתי בעיתון קצת סטט' עליה, היא פתחה את העונה די גרוע אשתקד ועשתה סיבוב שני טוב שלא הספיק לה לפלייאוף העליון, מעניין מה יהיה הפעם.
     
  12. Abu George כותרת משתמש מותאמת אישית

    הצטרף ב:
    ‏13/4/12
    הודעות:
    3,328
    לייקים שהתקבלו:
    2,157
    עוד משחק שאנחנו שולטים בו ולליצן ועוזרו המדליף הלאומי אין מושג וחצי מושג מה לעשות.
     
  13. Drama Guest

    שוקרני לא לרמות הגבוהות. בלילתי צריך לצאת בהשאלה לקבוצה בליגת העל, אולי נתניה. כמה חבל שכשרונות כמו שמיר ודנינו מחכים לצאת לאירופה/מכבי ת"א/הפועל ב"ש, הם חייבים להתאמן ברמות הגבוהות מהגיל הזה על מנת להתקדם משמעותית.
     
    סמואל אטו אוהב/ת את זה.
  14. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    מה יהיה עם ההחמצות של קריית שמונה??????!
    אפשר לבוא בטענות לחסרמה, אבל האשם העיקרי זה איזי. לבנות קבוצה בלי אף שחקן שיודע לשים את הכדור ברשת זה כשלון, וזה לא משנה כמה הגנה הברונו הזה עושה.
     
  15. Drama Guest

    גוטיירז בלם חלש, פרננדז לא מזכיר את הבלם משנים שעברו וכרגע הוא אובר פייד גדול. מאמין ששניהם יחתכו בסוף העונה.