צ'לסי 2015/16-סוף עידן מוריניו

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י golding, ‏10/7/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Turgi Guest

    זה האייפון שלי לא דובר פלמית...
     
  2. Sturridge Member

    הצטרף ב:
    ‏11/7/11
    הודעות:
    7,658
    לייקים שהתקבלו:
    7,092
    מין:
    זכר
    מצחיק לראות היום איפה דה בריינה ולוקאקו ואיפה (ח)מוריניו.

    אם זה לא היה ברור שצ'ארלי מוסונדה הולך להיות סיפור פוגבה 2,
    אתמול הוא חבר לסוכן חדש, שהוא במקרה גם הסוכן של... ראחים סטרלינג. מהלך נבון.
     
  3. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    10,483
    לייקים שהתקבלו:
    4,292
    לא אוהב את הירידות על מוריניו בעסקאות האלו. כן הוא נכשל אבל כולנו יודעים את זה רק בדיעבד. על מרקו מרין לא מדברים לא? למה כי הוא באמת היה כישלון גם מחוץ לצ'לסי?

    בזמן ששני השחקנים האלו שיחקו בצ'לסי היו שחקנים טובים מהם והשילוב של הרווח מהמכירה ורצון השחקן יצרו את ההעברה בסופו של דבר גם אם מוריניו לא האמין בשחקנים האלו. עד לפני שנה מישהו היה בוחר בלוקאקו ולא בדייגו קוסטה? לפני שדה ברויין עבר מצ'לסי הייתם משחררים את אוסקר שנראה כמו השחקן הבא בקישור ההתקפי של ברזיל?
     
  4. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,616
    לייקים שהתקבלו:
    18,492
    היו כאן כמה וכמה חברים בפורום שאמרו שהיו מעדיפים את לוקאקו על קוסטה.

    גם מאוסקר יש כאן כמה משתמשים שלא ממש מבינים מה הסיפור הגדול.
     
  5. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    10,483
    לייקים שהתקבלו:
    4,292
    הכל בדיעבד. אוסקר בהתחלה נראה כמו בינגו רציני ובשנתיים האחרונות לא התקדם ונראה קצת חיוור. לוקאקו שאני אישית מחזיק ממנו עדיין לא הוכיח את עצמו ברמות הגבוהות.

    מילת המפתח בשבילי היא בדיעבד, מוריניו גם שיחרר את מרין, מקקרן, קוקאטה , שורלה(גבולי), ואן חינקל ומוסס ואף אחד לא מצייץ. למה? כי הם הוכיחו שהשחרור שלהם היה מוצדק.

    זה כדורגל ולא מדע הכל נזיל, באותו תקופה לא היה הזוי למכור את דה ברויין ולוקאקו.
     
  6. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,616
    לייקים שהתקבלו:
    18,492
    לא בדיעבד בכלל, אני אומר שכבר בקיץ שעבר היו פה כאלה שאמרו דברים כאלה.

    באיזה עולם אפשר להשוות את מרין, מקקרן, קוקאטה לשניים הנ"ל אני לא יודע. שורלה (לדעתי) הוא שחקן מאוד מאוד מוגבל וחד-גוני. אף פעם לא הבנתי מה צ'לסי הסתכלו עליו מלכתחילה.
    ואן חינקל נפצע פציעה קשה מאוד איך שהגיע וזה משנה את התמונה לדעתי.
     
    alexshw ו-Sir Alex Ferguson אוהבים את זה.
  7. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,239
    לייקים שהתקבלו:
    25,765
    מין:
    זכר
    לא דה ברויינה ולא לוקאקו קיבלו צ'אנס הוגן בצ'לסי. גם אחרי השאלות. זו הטענה העיקרית.
     
    Sir Alex Ferguson אוהב/ת את זה.
  8. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    36,100
    לייקים שהתקבלו:
    6,339
    הטיעון היחיד לחוסר ההזייה במכירה של לוקאקו ודה בריינה הוא שהיה חוסר כימיה ביניהם לבין מוריניו, ספקות בקשר לאיכות ופוטנציאל לא היה.

    לא נראה לי שהיו יותר מדי שלא חשבו שמדובר בכשרונות על, אף אחד גם לא מופתע שהם מיד(וגם לפני העזיבה אבל במקומות אחרים) מימשו את זה.

    ההשוואה למארין מצחיקה.
     
  9. JohnTerry26 Member

    הצטרף ב:
    ‏10/3/11
    הודעות:
    4,881
    לייקים שהתקבלו:
    763
    לגבי לוקאקו-קוסטה, קוסטה סיפק את הסחורה בעונה שעברה ובלעדיו לא היינו לוקחים אליפות (אותו דבר לגבי ססק), מה קרה איתו העונה ומה יהיה בהמשך? לא יודע, ואפשר להגיד את זה על כל שחקן מפתח שלנו, בלי יוצא מן הכלל. העונה הזו היא אסון, מבחינת כל המועדון, אסון בסדר גודל שאין לי מושג מה יצא ממנו. לכן, אני לא שופט שחקנים בודדים כי יותר מדי מהם משחקים נורא וזה פשוט לא סביר שזה במקרה. לגבי לוקאקו, לא יצא לי לראות אותו יותר מדי פעמים העונה במשחק שלם, נכון לעונה שעברה ראיתי הרבה ליקויים במשחק שלו, אם כי גם לקוסטה יש לא מעט משלו. השוני בינהם (שוב, נכון לעונה שעברה) הוא הבשלות, הווינריות ובעיקר האופי הפייטרי של קוסטה. לוקאקו בסופו של דבר עזב כי לא רצה להתחרות על המקום שלו בזמן שמוריניו לא חשב שהוא מספיק טוב במכלול שלו כדי להיות חלוץ ראשון באותה תקופה. אני חושב שמוריניו צדק, אבל חבל שלוקאקו רצה לעזוב, וגם בשבילו כי זו עונה שלישית שלו בקבוצה בינונית ומי יודע מתי תגיע קבוצה שתרצה לשלם סכומים ענקיים עליו. אף קבוצה לא הלכה עליו בקיץ האחרון למרות המעבר שלו לראיולה והניסיון לשווק אותו כ׳כמו פוגבה רק חלוץ׳.

    אוסקר הוא רשמית בלוף בצ׳לסי, לפחות באנגליה הכישרון הזה כבר לא יפרוץ (אם אני הסוכן שלו אני אומר לו לעבור לאיטליה). דה בריינה יותר טוב ממנו, אבל גם פה בא עניין האופי. שחקן שלא מוכן להתחרות ולהילחם לא ישחק אצל מוריניו (כיום זה כבר לא נשמע כמו איום רציני) אבל גם לא אצל כל מאמן דרשן אחר. באותה תקופה שדה בריינה עזב, סימאונה היה לוקח את דה בריינה ברצינות במקום מוריניו? פפ? קשה לי להאמין. אני לא תפסתי מדה בריינה כמו אחרים, והוא לגמרי עושה דברים יפים בסיטי עד כה, אבל לדעתי יש לזה תקרה ברורה. הוא שחקן חכם, סופר מדויק וחד - בעיטות, מסירות מכל מרחק, הגבהות. אבל אם אנשים מדברים על ׳אחד השחקנים הטובים בעולם׳, ׳הטוב באנגליה׳, דברים ששמעתי, אני לא חושב שזה מספיק. אין לו מהירות ודריבל ובשביל קשר התקפי זו מוגבלות עצומה במשחק עומד. הוא לא מי שיחליף את סילבה וכבר עכשיו כשסילבה פצוע הוא לא מצליח בזה כי סילבה שחקן הרבה יותר טוב.

    למרות שכל זה בכלל לא רלוונטי לצ׳לסי, דה בריינה ובטח לוקאקו לא היו מונעים את הקריסה הזאת ולא היו משפרים את צ׳לסי הנוכחית לאיזושהי רמה נסבלת. מעט אנשים דיברו עליהם אחרי האליפות, עכשיו אפשר לדבר על ים שחקנים וים רכישות ואי רכישות וים טעויות... אני שואל מה הטעם? זה הרבה יותר גדול מכל זה. זה פשוט חסר משמעות כשהקבוצה הגיעה לסיטואציה שהיא כל כך אבודה. כאוהד אני לא מתחרט על שום מהלך ורכש שהביא אליפות בעונה שעברה (למשל ססק וקוסטה), בטח ובטח כשכרגע אין לי ציפיות לאליפות עד הודעה חדשה (שזה כמו שאמרתי כבר פעם- מאמן אחר וכמות יפה של שחקני מפתח חדשים).
     
    Sir Alex Ferguson ו-owen11111 אוהבים את זה.
  10. ChelseaPensioner משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/4/04
    הודעות:
    8,322
    לייקים שהתקבלו:
    5,812
    אין בי אלא רחמים כלפי "אוהד" צ'לסי שמרשה לעצמו להתבטא כך כלפי הדמות המשמעותית ביותר בתולדות המועדון (טוב, מלבד הבחור עם הכסף...).
     
    אלעד ו-לירן אוהבים את זה.
  11. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,201
    לייקים שהתקבלו:
    2,559
    @JohnTerry26
    זה שבלי קוסטה או ססק לא הייתם לוקחים אליפות זה נחמד, השאלה היא מי היה בא במקומם ומה היו ההשלכות של זה. אם במקום ססק היה לכם את מודריץ' כנראה שהייתם לוקחים אליפות, אבל אם במקום ססק היה לכם את מיקל כנראה שלא. אם במקום קוסטה היה לכם את לבנדובסקי הייתם לוקחים אליפות, אבל אם במוקומו היה לכם את בנדטנר כנראה שלא. מה היה קורה אם היה לכם את לוקאקו? בכלל לא ברור שלא הייתם לוקחים אליפות. כמו שהוא נראה אני הייתי שם את הכסף שלי על זה שגם איתו הייתם לוקחים אליפות (ועל הדרך מרוויחים סגנון קצת פחות מגעיל כמו זה שקוסטה יוצר).
    אגב, בשביל להתחרות על אליפות אתם לא צריכים גם מאמן חדש וגם 'כמות יפה של שחקני מפתח חדשים'. שים את סימאונה או קלופ עכשיו בצ'לסי ואתם מועמדים רציניים לאליפות עוד העונה. המצב שלכם רע אבל אין על הנייר כמעט ואין פער ביניכם לבין המנצ'סטריות (וגם אם הוא קגיים בכלל לא ברור לאיזה כיוון) ולכן זה נראה כמו בכיינות מוגזמת.
     
  12. JohnTerry26 Member

    הצטרף ב:
    ‏10/3/11
    הודעות:
    4,881
    לייקים שהתקבלו:
    763
    נשמע כאילו אתה בא אלי בטענות.. אמרתי שאם מודריץ' ולבנדובסקי היו מגיעים במקומם לא היינו לוקחים אליפות? כמובן שלא, אבל שתי האפשרויות האלו לא היו רלוונטיות כמובן, באותה עת היה הגיוני לרכוש את קוסטה והיה עוד יותר הגיוני לנצל את ההזדמנות עם ססק, כי לא היה קשר מרכזי פליימייקר אחר בשוק. ומה היה קורה אם איכשהו היינו מביאים את מודריץ' ולבנדובסקי, עזוב, את מקללה, זידאן ורונאלדו הברזילאי, במקרה כזה ההשלכות היו בהכרח שונות? לא היינו מתרסקים? לגבי לוקאקו, הוא הלך להשאלה בקיץ לפני הגעתו של קוסטה, היה ברור שכבר לא יחזור. אני לא אתווכח איתך אם אתה חושב שגם איתו היינו לוקחים אליפות, בסדר, אבל אני חושב שהוא היה פחות מתאים מקוסטה.

    לגבי ההמשך, מה בכיינות? בסה"כ אומר מה שאני חושב ואני חושב שהקבוצה גמורה מהשורש (לפרט אני לא יכול כי אני לא נמצא בחדר הלבשה ולא בישיבות הנהלה). גם לדעתי הדבר הכי חשוב זה להחליף את מי שמוביל את הקבוצה, את המאמן. אתה מאוד בטוח שלא צריך שחקנים, אני בספק אם דברים לא חילחלו חזק מדי. ובכל מקרה איזה אדיוט לא יביא שחקנים אחרי עונה כזאת?
     
  13. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,201
    לייקים שהתקבלו:
    2,559
    לא בא בטענות. אני פשוט אומר שהטיעון 'אם X לא היה בקבוצה לא היינו...' הוא טיעון חסר פואנטה אם לא מציגים את האלטרנטיבה של 'מי היה משחק במקומו'.

    אני לא 'מאוד בטוח שלא צריך שחקנים'. להיפך. אבל יש הבדל גדול בין 'כמות יפה של שחקני מפתח חדשים'. יש לכם המון לאן להתקדם ואין שום סיבה לא לעשות את זה ברכש, אבל בשלב הראשון צריך לראות מה קורה לשחקנים הנוכחיים כשהם מחליפים מאמן. אם ססק יחזור להיות ססק של תחילת עונה שעברה תחת מאמן אחר, ואם פדרו יחזור להיות קילר והזארד יחזור להיות השחקן הכי טוב בליגה - וכל אלה דברים שהגיוני מאוד שיקרו תחת מאמן אחר - אז הצורך ברכש יצטמצם.
     
  14. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,764
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    נושא לוקאקו מורכב יותר ממה שהרוב מוכנים להבין. הילד לא רצה תחרות, הילד רצה הרכב כאן ועכשיו, הילד לא רצה רוטציות שיושיבו אותו בחוץ משחקים שלמים. לא מעניין אותי אם אפשר להבין אותו או לא, מוריניו מבחינתי עשה נכון שוויתר עליו ולא משנה מה ייצא מהבלגי, אופי כזה עדיף שיהיה מחוץ למועדון, בטח ובטח כאשר בדקות ששיחק לא הראה שום דבר מיוחד, עדיין לכבוש באברטון זה רחוק שנות אור מאשר להצליח בצ'לסי, חובת ההוכחה היא רק עליו והוא עדיין רחוק מלהיות שחקן משמעותי בקנה מידה עולמי.
    בעניין דה בריינה היה אפשר לצפות ממוריניו לנהוג אחרת, אומנם גם פה- דה בריינה כן קיבל פה ושם הזדמנויות- בכולם היה נראה כמו חרא אחד גדול ומהלך, נראה כמו שחקן אפור שלא מתאים לרמות האלה- כנראה שהיו דברים מסביב, כנראה שלא קיבל את הביטחון שהיה צריך, הוא לא קיבל את הליטופים שהיה צריך- אני כן הייתי מצפה ממוריניו לזהות את הפוטנציאל ולנסות לתת לו יותר ביטחון אישי כדי להוציא ממנו יותר במדים שלנו, זה לא קרה, למוריניו לא הייתה הסבלנות ופה זה נגמר. פיקששנו עם כל מיני שחקנים בשנים האחרונות, שחקנים שאולי איתם היום היינו במקום ה-5 ולא בחצי התחתון, לא יותר מזה. אנחנו צריכים שחקנים עם אופי, אנחנו צריכים מנהיגים שידעו לקחת אחריות ולסחוב את קבוצה, הבלגים רחוקים מלהיות כאלה, הם שחקנים שהולך להם כאשר מסביבם הכל הולך. הבעיה שלנו הרבה יותר עמוקה מאיבוד הכישרון שלהם. הזאר מראה שהוא רחוק מאוד מ-2 החוצנים שנמצאים בספרד, אין לו את מה שצריך כדי באמת לסחוב, אין לו מה שצריך כדי לעשות משהו משום דבר על בסיס קבוע. וויליאן הוא 7 רמות מעל כל מי שלובש כחול העונה מבחינת אופי וכמובן יכולת, אנחנו צריכים כאלה שיודעים לעבוד ויודעים לקחת אחריות.
    אוסקר מבחינתי גמור, שחקן של כלום ושום דבר.

    ומוריניו, יש לו עדיין קרדיט לטעות, לא רוצה לראות בעתיד הנראה לעין שום מאמן אחר על הקווים.
     
  15. JohnTerry26 Member

    הצטרף ב:
    ‏10/3/11
    הודעות:
    4,881
    לייקים שהתקבלו:
    763
    אני מסכים עם הרעיון, אבל זה נראה לי מאוחר מדי. השלב הראשון כבר לא יקרה כי מוריניו לא יפוטר ולא יתפטר העונה. בעיני הוא היה צריך לעזוב לפני לא מעט שבועות כמו שאמרתי פה בזמנו, אבל עכשיו קלופ תפוס ואין מאמן אחר ששווה להביא באמצע עונה, המרחק מהטופ 4 רק גדל מאז, השחקנים לדעתי רק הפכו לחסרי ביטחון יותר ויותר, לפחות כשהם משחקים ביחד, לכן זה כבר פחות רלוונטי להגיד שצריך לראות מה יקרה עם מאמן אחר. צריך להבין שהשחקנים נמצאים במצב שהוא כל כך חרא, אנשים אולי לא מבינים שזה לא סתם כישלון של עונה ככה-ככה, הם באים ומפסידים משחק אחר משחק עוד לפני שהוא התחיל. אני באופן אישי לא רואה קבוצה על המגרש, אני רואה משהו שנשבר, אני רואה את זה על הפרצוף של השחקנים. אם מוריניו או ההנהלה היו חותכים את זה לפני חודש וחצי או חודשיים למשל, אז אולי כן היה אפשר לשנות וכמו שאמרת ששחקנים יחזרו לעצמם.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.