הליגה ההולנדית 22/23 - פיינורד זוכה באליפות, פ.ס.וו בגביע. אייאקס מאכזבת

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י de Middenweg, ‏8/8/15.

  1. Andrei Kanchelskis Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/09
    הודעות:
    4,346
    לייקים שהתקבלו:
    398
    למי ששכח גם נבחרת הולנד שלאחר מונדיאל 78 שהיווה את סיום תקופת הטוטאל פוטבול המפואר(ושלמרבה הצער נגמרה בלי גביע העולם)ועד ליורו 88 (בו זכתה ברוב פאר והדר) הייתה נבחרת בינונית שלא העפילה לשום מונדיאל או יורו ולקח לה לה זמן להתחבר מחדש ולייצר נבחרת מפוארת חדשה עם דור חדש ומפואר של כוכבים גדולים(חוליט,ואן ואסטן,רייקארד,קומאן וכל השאר), לדעתי אנו חוזים כיום בהיסטוריה שמשחזרת את עצמה מחדש אם כי אני מאוד מקווה שבניגוד לנבחרת של אז הולנד הנוכחית לא תעדר מהמונדיאל לתקופה ארוכה ולמעשה לא תעדר בכלל. אגב יש לי שאלה קטנה קצת לא קשורה שאניח ש-de Middenweg יידע לענות לי אליה- מדוע אותה נבחרת הולנדית מצוינת שזכתה ביורו 88 עם אותם כוכבים גדולים נכשלה כשלון כה חרוץ במונדיאל 90 באיטליה בו לא ניצחה שום משחק,הבקיעה רק 3 שערים והודחה כבר בשמינית הגמר? האם היה שם מאמן בעייתי או שזה היה פשוט סתם חוסר מזל שהוביל לחוסר הצלחה? אשמח לקבל תשובה....
     
  2. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,177
    לייקים שהתקבלו:
    5,343
    גול באופסייד ברור של פריירה, אבל הצדק מגיע והאיכרים מפסידים 2 נקודות בטילבורח. לא רע.

    אז מה עידו, יאנסן חותם באייאקס בינואר או בקיץ?
     
  3. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    עדיין לא ראיתי תאת התמונות אתמול מטילבורח, אבל ממה שהבנתי בשני השערים של פ.ס.וו יש ריח חריף של נבדל. למרות זאת הם איבדו שתי נק'. אייאקס מצידה ניצחה בקלות את קמבור. עד ההפסקה המשחק כבר היה גמור כשסגנית האלופה כבשה רביעייה. מה שכן חשוב לציין זה שקמבור כן נעצו כדור במשקוף שלנו.

    בכל מקרה בעיניי הסיפור היותר גדול הוא הבעיות ביציעים. באקט מחאה הגרעין הקשה נשארה בחצי הראשון במסדרונות הארינה. בימים האחרונים היו הרבה ידיעות שחבר'ה ימנעו ביציעים אחרים מהצופים לראות את המשחק בדקות הראשונות. ביחד עם הבלאגן בצרפת/בלגיה/גרמניה כנראה שאוהדים רבים לא הגיעו למשחק. בחצי השני החבר'ה שהפגינו חזרו ליציעים, אבל קהל רב שרק להם בוז. מבחינתי הגרעין הקשה לא רק מתנהגת בטמטום אלא פשוט עושה מהם צחוק. הם כועסים ממה שקורה במועדון? גם אני, אבל למה לא להיות במגרש כל המשחק? אפשר לעשות הפגנות יפות עם שלטים ושירים, אבל למנוע מאוהדים אחרים לראות את המשחק? מה קרה, זו התנהגות כוחנית של קבוצה שחושבת שהם מעל לכולם. לחלוטין לא מקובל עליי. אני גם ככה לא מקבל את הטענה שקרויף מעין קדוש מעונה. כבר מהיום הראשון האיש לא לקח אחריות רצינית והשתמש במריונטות כדי לגרום למהפכה בקבוצה. הוא ניצח את ההנהלה הקודמת, אבל לא חשב שחלק מאותה הקבוצה למעשה מרדה בחלק מרעיונותיו. אז במקום להיות מדי שבוע באמסטרדם האיש חזר לברצלונה וחשב שעם שלט רחוק אנשים ירקדו לחלילים שלו. עכשיו נאמניו ביציעים עושים מההנהלה הנוכחית מעין בוגדים במשיח יוהאן ומטיפים לאוהדים אחרים מי צודק בכל החרא הזה.

    בעיניי שני הצדדים אשמים ולי נמאס מכולם. מקרויף, יונק, אבל גם מאוברמרס, דה בור וברחקאמפ. הם ביחד התחילו את המהפכה, אבל בגלל חוסר מנהיגות של קרויף הכל התמוטט עכשיו. מבחינתי זו האמת ולא שום דבר אחר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏22/11/15
    Ajax Amsterdam ו-Ajacied אוהבים את זה.
  4. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    שער ראשון לייני במדי ויטסה. פיינורד עם ניצחון קל על טוונטה. יהיה מעניין לעקוב אחרי ההתפתחות של זייך כי לדעתי אין סיכוי שהוא ישאר אחרי ינואר באנסחדה.
     
  5. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,177
    לייקים שהתקבלו:
    5,343
    בוא נרדוף אחריו.

    Sent from my LG-H815 using Tapatalk
     
  6. c_web Member

    הצטרף ב:
    ‏4/4/04
    הודעות:
    2,402
    לייקים שהתקבלו:
    190
    מין:
    זכר
    המחזור ה - 13 מסתיים עם תיקו 2-2 בין ADO לויטסה. אכן ייני כבש את השער הראשון במשחק, ברכות.

    ניצחון שני ברציפות ל AZ אתמול על הירנביין בבית. וינסנט יאנסן פשוט נהדר, משחק עם הגב לשער טוב, מהיר יחסית, מטריד הגנות. בנוסף לצמד אמש הוא גם בישל מדהים למוניר אל המדאווי .
     
  7. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    עידו, אני יודע שאתה לא תאהב לשמוע את זה, אבל אם יאנסן ימשיך להשתפר הוא יעזוב אתכם בסוף העונה. אני מעריך ששלושת הקבוצות הגדולות בהולנד ירצו אותו אז.
     
  8. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    Vak 410 en F-Side uitgefloten door andere supporters - AT5

    זה קרה בארינה בהפסקת המשחק מול קמבור. לא רק בהנהלה יש מלחמה כך גם ביציעים. אחרי 4 שנים של מהפכת קרויף מה קיבלנו?
    1) שתי מחנות בקבוצה.
    2) שתי מחנות אוהדים.
    3) אירופה מתרחקת מאיתנו
    4) רב הרכש רע ולא מתאים לקבוצה.

    היום בבוקר דיווחו שאייאקס, פ.ס.וו ומספר קבוצות נוספות באירופה מתעניינות בשחקנה של רוזנבורג, יורגן סקלוויק (24). השחקן יכול לשחק כבלם ומגן שמאל.
     
  9. Andrei Kanchelskis Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/09
    הודעות:
    4,346
    לייקים שהתקבלו:
    398
    de Middenweg עדיין לא ענית לי על השאלה-מדוע נבחרת הולנד עם אותם שחקנים שהביאו לה את את יורו 88 נכשלה כשלון צורב במונדיאל 90?

    ולגבי כל ארבעת הסעיפים שציינת (ובכולם אתה צודק)-רק אוליגרך או לפחות איש עסקים עשיר(רצוי שיהיה יהודי)יכול לחולל באייאקס מהפכה ניהולית ומקצועית שתחזיר אותה לקדמת הבמה באירופה, בלעדי אחד כזה חבל לאייאקס על הזמן עם כל הצער שבדבר....
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  10. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    הכשלון במונדיאל 90' נבע בעיקר שהכוכבים בנבחרת רצו את קרויף כמאמן. ההתאחדות חשבה אחרת ומינתה בסופו של דבר את ליאו ביינהאקר למשרה. בכתבה הזאת מספרים מה קרה אז:
    Cookiewall: Cookies op de Volkskrant | de Volkskrant
    (תצטרכו תרגום בעברית)
     
  11. Andrei Kanchelskis Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/09
    הודעות:
    4,346
    לייקים שהתקבלו:
    398
    de Middenweg קיים עדיין סיכוי שבבוא היום איזשהו אוליגרך או לפחות איש עסקים עשיר יקנה את אייאקס ויסייע לה לחזור לקדמת הבמה באירופה? אני מעריך שהסיכוי שזה יקרה קלוש אבל אני איכשהו נאחז במקרה של פריז סן ז'רמן שלפני שנרכשה בידי הקטארים הייתה קבוצה בינונית בלי יותר מדי הישגים משמעותיים באירופה ואפילו לא בצרפת וגם הליגה שבה היא משחקת היא ליגה בינונית, אומנם הרבה יותר טובה מההולנדית אבל בטח שלא מגיעה לרמתן של הליגות באנגליה,ספרד,איטליה וגרמניה בכל הקשור לכסף וכוכבים גדולים.
     
  12. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    אין לי מושג אם אי פעם איזה אוליגרך ישקיע בקבוצה הולנדית, אבל כרגע אני לא רואה את זה קורה. הפער באירופה רק יגדל וההצלחה העכשווית של פ.ס.וו בליגת האלופות נובעת רק מההגרלה שלה. אם היו שמים אותם בדרג השלישי כמו שעשו איתנו גם הם היו עפים. למזלם הכל עכשיו בידיהם כי ניצחון על צסק"א יקנה להם את הכרטיס לשלב הבא בליגת העשירות. יש סיכוי שגם תיקו יספיק. אם פ.ס.וו יעמדו במשימתם הם יזכו לפחות ב-7 מיליון אירו נוספים. בקיצור, אייאקס צריכה לקחת העונה אליפות...

    מילה לגבי טוונטה. הקבוצה הסתבכה קשות אחרי שהתברר שקבוצת המשקיעים Doyen כנראה התערבה בניהול של הקבוצה. הדבר הזה אסור. טוונטה שילמה עכשיו לקבוצת המשקיעים כדי להפר את החוזה, אבל ההתאחדות הולכת לבדוק אם טוונטה לא עברה על החוק. אם כן, יש חשש רציני שהיא יורדת ליגה.
     
  13. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    אייאקס מנצחת בחוץ 2-1 את סלטיק. לצערי הניצחון הזה כנראה לא יתן לנו דבר כי פנרבחצ'ה ניצחה את מולדה, גם כן בחוץ. רק ניצחון ביתי שלנו במחזור האחרון וניצחון סלטיק בטורקיה תעלה אותנו לשלב הבא. מי שראה היום את ואן דר הורן 'מככב' באמת חושב שעדיף שנעוף מאירופה לפני הפגרה....

    גם AZ בחוץ עם הפסד מיותר ביתי נגד פרטיזן בלגרד. כרונינגן הפסידה במשחק חסר חשיבות בשבילה, 2-1 במארסיי.
     
  14. רוני שטנאי Member

    הצטרף ב:
    ‏9/8/05
    הודעות:
    163
    לייקים שהתקבלו:
    16
    שי , אתה ממש מגמד את ההישג העצום של פ.ס.וו , ממש לא מדובר רק בהגרלה - שים אותנו בבית שלהם ואתה מקבל את אותן התוצאות שמכבי תל אביב משיגה העונה,רק תראה איך אנחנו נראים בליגה המשנית של אירופה ובמוקדמות האלופות ותבין איך אייאקס היא פשוט ההגרלה שכל קבוצה חולמת לקבל באירופה. קבוצה שלא מסוגלת לעמוד ולהשיג תוצאה בשום מגרש מל קבוצות עדיפות , קבוצה שמקובעת על שיטת משחק אחת שלא יכולה לעבוד מול רוב הקבוצות שמאומנות. וולפסבורג היא ההגרלה הכי קשה מדרג ארבע , יונייטד הגרלה לא פשוטה בכלל וגם צסק"א קבוצה שאייאקס לא מסוגלת לנצח. כמה שנים כבר לא עברנו שמינית גמר בשום מפעל אירופאי ??? זו היתה שאלה טובה, עכשיו כבר צריך להתחיל לחלום על להגיע בכלל לשמינית גבר באירופה. אני יכול לספור כל כך הרבה קבוצות חזקות מאיתנו , כשאני רואה איך קבוצות כמו פורטו וקייב משחקות כאן בחיפה זה שמיים וארץ לעומת מה שאייאקס מסוגלת. הבעיה היא לא בהגרלה, לא בכסף הגדול (כמה שנים ברציפות "השתתפנו" בליגת האלופות ועשינו כסף ומכרנו שחקנים במיליונים), ולא באלף ואחד תירוצים. קבוצות עם הרבה פחות כסף, אוהדים ויוקרה מעפילות לשלבים גבוהים בהרבה מאיתנו גם באלופות וגם בליגה האירופאית. הקבוצה הזו חולה, מקובעת על רעיון מטופש שהגיע לשיאים חדשים העונה עם הסגל הכי צעיר שאפשר, ועד שלא יבינו שיש דרכים אחרות לשחק כדורגל ולהגיע להישגים, ימשיכו לחגוג בניצחון שלא נותן כלום על קבוצה אפילו יותר מסכנה מאיתנו(סלטיק) כאילו עלינו לחצי גמר האלופות או משהו.
     
    AFCA, הרצליה עד המוות ו-Ajacied אוהבים את זה.
  15. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    רוני, מה שלומך? */aaa021
    מצטער, אבל בבית של פ.ס.וו אין שום יריבה שמתקרבת לקבוצת איכות מהדרג הראשון. אין ריאל, אין ברצלונה, אין פ.ס.ז'. מבחינתי טוב מאד שהקבוצה מאיינדהובן מצליחה, אבל לא צריך להגזים. רוני, גם אנחנו הוצאנו בזמנו 4 נק' ממנצ'סטר סיטי. לדעתי הקבוצה של ואן חאל בשום צורה נמנית עם קבוצות העליתא. הקבוצות ההולנדיות לרב יודעות להוציא נק' מקבוצות האי הבריטי. ממתי פ.ס.וו ידועה כקבוצה שיודעת להוציא נק' מקבוצות עדיפות באירופה? אילולא מכירת משחק בזאגרב (או לפחות ריח של זה) אייאקס היתה עולה ביחד אז עם ריאל מדריד...אל תשכח שהבקענו אז שני שערים חוקיים דבר שאולי בסוף גם היה נותן לנו לעלות. בכל מקרה זה לא חשוב כרגע.

    בנתיים בליגה אייאקס שיחקה פעם טוב ומנצחת בחוץ 2-0 את זוולה. ללא החטאות מסמרות שיער הניצחון היה הופך לתבוסה. פישר פשוט החטיא משלוש מצבים נהדרים. גם יונס וצ'רני היו צריכים לעשות יותר מההזדמנויות שלהם. בסה"כ ראיתי היום אייאקס טובה ונותנת לזוולה המעצבנת שום הזדמנות אמיתית לקחת נק'. קבוצת הנאחס שלנו קיבלה שיעור בכדורגל (לא ביעיליות). עד הפגרה מחכים לנו עוד 3 משחקים. היירנביין בבית, דן האח ואוטרכט בחוץ.