Super Bowl LVIII

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י Nigel Winterburn, ‏7/9/06.

  1. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,327
    לייקים שהתקבלו:
    2,033
    פעם ראשונה העונה שאני נופל מחוץ לחצי העליון. מסע הטאנקינג המרשים שלי לא יעצר! כל הדרך לבל. או לגרלי. או ל-AD. או לג'מאל. פאק הדראפט של שנה הבאה הולך להיות עמוק...
     
  2. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    אחרי שבשנים עברו נתתי הופעות וכיכבתי בטבלאות הנקודות הוחלט לשנות קו! רק המזל והתחת של פייטון!

    אגב, בדקתי לך. סדריק בנסון הנסיך היה זה שהשלים את הטרייד. זה היה בתקופה שהייתי מקפיד לבחור את שיידי כל דראפט רק כדי להיזכר שאני שונא אותו. העונה התברר שהבעיה הייתה בכלל פילי ולא השחקן...
     
  3. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    אם אתה מנסה לבנות קייס שאתה היית דני לפני שדני היה דני אז אני מסכים איתך. הטרייד הזה היה המחריד ביותר שנראה בליגת פנטאזי אי פעם והוא לא השתלם לך מבחינת ניקוד למרות הניסיון הנחמד לשכתב את ההיסטוריה. פשוט תודה שדני מודל 2015 הוא כל מה שאתה ניסית להיות אי פעם ונגמור עם זה.


    אני עדיין לא נרגע מהטבלה הזאת. 200+ נק' יותר וניצחון פחות משני מיידופים. איפה נשמע דבר כזה. למה העולם סובב רק סביבי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏24/11/15
  4. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    אם כך, תמיד הייתי דני... ואם זה המצב, אז אני גם מתכוון להמשיך!

    אני חושב שזה הישג הרבה יותר מכובד להיות 6-5 בתור דני. זה הרבה יותר ממה שאתה ודני הצלחתם :lol:

    ולסיכום: דני
     
    Sprewell אוהב/ת את זה.
  5. Sweetness Justin Fields

    הצטרף ב:
    ‏3/7/12
    הודעות:
    1,323
    לייקים שהתקבלו:
    431
    אפרופו מדדים הזויים בפליפליקר כגון: Luck games וכד', זה נחמד לגלות שעל רבים וטובים ממכם אני חתום על ה Worst Loss אם אני נכנס למועדון של לורה לדוגמא אז אפשר לראות שם את ה 45 הפרש שהוא קיבל ממני במחזור השלישי (רק דבונטה גרין ודאלטון יקירו הורידו עליו 120 קומביין חח..) על קירק 45 הפרש. גם על הראליקו אני חתום בקטנה. פרנסואה גם קיבל ממני 45 הפרש אבל איכשהו חיפה בילס הצליח להתעלות על זה. בקיצור נחמד, וכל זה עם קבוצה דרדל'ה שעד עכשיו אני לא מבין איך אני מחזיק איתה מעמד מקום ראשון כל כך הרבה זמן.
     
  6. Hakeem Nicks Member

    הצטרף ב:
    ‏29/8/09
    הודעות:
    1,399
    לייקים שהתקבלו:
    230
    בכלל הליגה השנה מוזרה מאוד. מאוזנת נקרא לזה ככה. לא זוכר שנה שהיו 9 קבוצות פחות או יותר עם הפרש של משחק אחד ביניהן

    Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
     
  7. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    לא מאוזנת, מגעילה ברמות היסטוריות. יש 3 קבוצות עם 6 ניצחונות שהיו אמורות להיות במקרה הטוב עם 4 אבל המזל שלהם שבר שיאים העונה. ביישן מאסטר 4-0 בלאק גיימס, קירק 2-0 (איכשהו הניצחון עם 91 נק׳ לא נספר לו), רוד בוי 3-1.

    פרנסואה ואני נפגענו מזה הכי קשה (שנינו 0-3 בלאק גיימס). ואם זה יישאר ככה (וזה יישאר ככה לאור העובדה שנותרו 2 מחזורים ולאור הניסים והנפלאות שמתרחשים מתחילת העונה) הולך להיות אחד הפלייאופ׳ס החלשים שאני זוכר. ביישן ינגב עם האהבלים האלה את הרצפה.
     
  8. Sweetness Justin Fields

    הצטרף ב:
    ‏3/7/12
    הודעות:
    1,323
    לייקים שהתקבלו:
    431
    מה לאק גיימס קשור לניגרז הצעירים שלי? מחזור ראשון מול דני רשמו לי לאקי. נו באמת, מזהההה לאאאקקיייי! היה לי באותו מחזור, אחד המנחוסים איי פעם. הלאה - מול חיפה אני מסכים איתך זה באמת היה לאקי. רודג'רס עם 77 יארד 0 ט"ד ופמבל זה בקלות יכול לתפוס את הטופ פייב של העונה ב "מי יאמין לי מי" ועוד אחד מול הראליקו שרשמתי 110 נק' (ממוצע של קבוצת פנטזי נורמלית) בשבוע שכולכם עליתם על סטרואידים.
     
  9. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    איתך זה באמת פחות צורם מהשניים האחרים, פשוט ציינתי עובדה. 3-1 בלאק גיימס ושני מפגשים עם דני זה גן עדן שלא מעיד בהכרח על חוזק הקבוצה. היו לך כמה peaks מטורפים בגלל דאבונטה והשילוב של דלטון ו-AJG (מעניין מול מי) אבל אתה יודע שמבחינת פאוור ראנקינג אתה אמור להיות בסביבות מקום 3-4 ולא 1.

    קירק ספציפית וביישן הם הבעיות האמיתיות שלי (בכלל בחיים). הייתי חונק אותם בידיים אם הייתי יכול.
     
  10. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
  11. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    זה לא צריך להיות בשבילי אדון גולדינג, אני עד לפני שנה הייתי כנראה אחד המאמינים והתומכים הגדולים של קאטי בעולם החיצון ולאחרונה זה מתחיל לחזור אליי. זה צריך להיות מופנה כלפי בני בליעל מסויימים בדיון הזה שיודעים מי הם בלי להזכיר שמות (רק נגיד שלאחד אין מושג בפנטאזי והשני נער שעשועים של דום קייפרס אבל לא מעבר לכך) שמנצלים כל הזדמנות להשתלח ולגדף ולרדת וללעוג לו בזמן שפח אשפה כמו מאטי טיטאניק זוכה פה לשבחים בסגנון ״טופ 6-10 QB" ו/או ״יותר טוב מקאם ניוטון״. בהם אתה צריך להתמקד, לא בי.
     
  12. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    זה בשבילך כי אני יודע שאתה מחבב אותו! השנה הוא הופך אותי לfanboy, אני מוכרח לומר...
     
  13. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,327
    לייקים שהתקבלו:
    2,033
    סליחה, אבל אני לא מוכן לקבל עלבונות כאלה. מישהו שקם כל בוקר כדי לנגב את שיני הסוס הענקיות של אלוויי עם נייר סופג לא יכול לקרוא לאחרים "נער שעשועים". וכל השיטה הזאת שבה אתה מרביץ בדיעבד זה חמוד אבל לא תואם את מבחן המציאות. קאטלר נראה חרא כבר שנתיים וכבר שנתיים אנשים מתעקשים פה שהוא חרא כי מה לעשות ככה הוא משחק. עכשיו הוא נותן חודשיים טובים ופתאום אתה מחלק פה עקיצות כאילו מה? אנשים טעו לגביו בכל התקופה הזאת שבה הוא לא ידע לשחרר כדור למרות שאין לו קו התקפה ואכל סאקים כאילו הוא מזוכיסט שנהנה מזה? כל התקופה הזאת שבה הוא היה זורק כדורים עמוקים בכיוון הכללי של מארשל/ג'פרי ומקווה לטוב (תקוות שלרוב לא נענו)? וניוטון... הבחור היה מפספס מסירות פשוטות (אבל אין לו רסיברים! כאילו שרסיבר גרוע הוא מגנט שדוחה את הכדור שבמקרה מחזיק באותו מטען חשמלי) במקרה הטוב ובמקרה הרע מוסר מסירות לידיים של יריבים עם רמת קבלת החלטות גרועה ודבילית שמזכירה ברנשים כמו ג'וני פוטבול. היו לו רגעים טובים ואת היתרונות שלו אי אפשר לקחת ממנו (פיזית הק"ב הכי חזק בליגה), אבל הוא לא היה טוב כמו שהוא העונה. אבל עכשיו בטח תבוא לפה עם איזה ציטוט מחיבור שכתבת בשיעור הבעה בכיתה ו' בניסיון להוכיח שקאטלר וניוטון תמיד שיחקו ותיפקדו כמו שהם מתפקדים עכשיו. מאת'יו נותן עונת קריירה ואתה מביא לי ציטוטים מלפני חמש שנים שבהם אמרת שהוא כישרון על כאילו שזה מעיד על כך שהוא משחק ברמה שבה הוא משחק כרגע מהיום הראשון שבו דרך בליגה. אתה כזה נוכל דמגוג.

    ותקשיב לי יא חתיכת משתין בקיר, אני המצאתי את העלבונות התנ"כיים. אז את הבני בליעל תשמור לחברים שלך.

    מאט ראיין אלוהים. מה שהוא עובר זה בגדר ניסוי על אלו שמאמינים בו סטייל איוב. אני מאמין לא משנה מה. 72 בתולות בגן עדן. אני מחכה בסבלנות.
     
    Milanista אוהב/ת את זה.
  14. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    בוקר טוב גם לך מר אמנון יצחק! שמח שיכולת לפנות לנו קצת זמן בלו"ז העמוס שטיפות מוח, הוצאת דיבוקים ושאר ענייני באבות חשובים שאני לא מספיק נשגב כדי להעלות על בדל שפתיי.

    קודם כל אמנון, אתה טועה ומטעה. לא שזה קורה איתך בפעם הראשונה. קאטלר ב-2013 נתן את אחת העונות הטובות בקריירה שלו. היה בקצב של 31 TD ו-19 INT לעונה אלמלא נפצע ושמר על שיקאגו תחרותיים עד הרגע האחרון למרות שהייתה להם הגנת בוטום 3 בליגה (וזה לא "עוד פעם אתה מתחיל". יש סטטיסטיקות אדוני. מקום 30 ב-PPG ומקום 31 ב-RUSH YDS PER GAME). אפילו העז להוביל על כת הפינגווינים שאתה אוהד במשחק האחרון של העונה על הפלייאוף, בבית הכנסת הרפורמי שלכם באנטארטיקה עד שההגנה שלו נתנה להם לעבור עליה כמו מכבש ב-90 שניות האחרונות של המשחק. אתה מבין אמנון, משחק פוטבול לא משוחק בוואקום. יש משתנים. אלה שלא מבלבלים אותך כשאתה מעביר פאס למשיח השקר שאתה מנסה להריץ כבר למעלה משנה ללא הצלחה. האהבל שעושה את כל המנהגים המגונים שייחסת לג'ייקוב היהודי ללא מילת ביקורת אחת מצדך. האם הוא לא היה אחד ממקבלי ההחלטות המטומטמים ביותר בליגה למרות חוליית רסיברים שאלוהים בעצמו ניסה ליצור ולא הצליח מרוב שהייתה טובה מדי? האם הוא לא התפרק בכל פעם שהרגע התחיל להיות טיפה מלחיץ? האם הוא לא הסריח את הדשא לאורכו ולרוחבו ברגע שכבר לא היה לו OL טופ 5 והרסיבר מס' 1 שלו שבר את הקרסול?


    שאלות כה רבות, תשובות כה מעטות. אולי תענה עליהן באחד משיעורי היוטיוב השבועיים שאתה מעביר בלוויין לכל העולם.

    (בעונת 2014 הקבוצה קרסה לחלוטין, ההגנה הצליחה להתעלות על עצמה ולהידרדר מהשפל של 2013, מתאמים הגנתיים עלו על השיטה של טרסטמן, הוא איבד את חדר ההלבשה, ברנדון מארשל איבד קשר עם הדילר והפסיק לקחת כדורים, CLUSTERFUCK מוחלט שהוא בין האחרונים שאפשר להאשים אותו בו)

    בקשר לקאם ניוטון, כרגיל, השמצות והכפשות של פעיל להב"ה מצוי שלא יכול לראות ילד צבעוני עם שמחת חיים שוחט את כל הרדנקים המסריחים האלה שמגדלים שפם בנובמבר כחלק מטריביוט לקרבות המנדינגו שמשפחת רודג'רס אירגנה לפני 300 שנה. אז כן אמנון, רסיברים איכותיים זה חשוב ל-QB's צעירים. תראה למשל איך מר טיטאניק מתפקד כשאין לו כאלו. תחזור לעונת 2013 ותבדוק איך הוא נראה אחרי מחזור 6. איזה מספרים הוא העמיד. כמה משחקים הוא ניצח. איזה החלטות גאוניות הוא לקח במהלך המשחק למרות שהרסיברים שעמדו לרשותו לא היו מגנטים שדוחים כדורים שמחזיקים במטען חשמלי.

    אל תדאג. אין לי חיבור מכיתה ו' שבו ניבאתי את מה שרואים מניוטון העונה. לא חשבתי שיש לו יכולת להוביל קבוצה למאזן 10-0 עם רסיבר וחצי ו-OL בוטום 5 בליגה. טעות שלי שנתתי ללחץ חברתי שאתה וההוא שעושה טריידים על פייטון מאנינג הפעלתם עליי בשנתיים האחרונות. מה שכן אמרתי זה שהוא לא יותר גרוע מהאיש והקרחון. אפילו יותר טוב. גם אם בקצת, שזה לא כזו חוכמה גדולה. כמו אתר הפסולת חירייה ורמת חובב. זה שאתה לקחת את זה למחוזות כאילו מישהו דיבר עליו במונחים של בריידי אלה כבר סילופים שכנראה נשארו לך ספייר מההרצאות שאתה מעביר ביד אליהו.
     
  15. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,327
    לייקים שהתקבלו:
    2,033
    על מה אתה מדבר?! אפילו עילג כמוני שלא מבין פוטבול בשיט קולט עד כמה אתה מספר פה סיפורים ואגדות. מדבר על משתנים? באמת? בוא נדבר על אותה עונת 2013 האגדית שאפילו אני זוכר אותה כמו שצריך. טרסטמן מגיע, מאמן שדוגל בהתקפת מסירה, מנחיל שיטות ועניינים שכל ק"ב בעל יכולת מסירה סבירה אמור לפרוח בה. מצחיק שאתה מדבר על מאטי אייס במונחים של "חוליו סוחב אותו" ו-"מה הבעיה לתפקד כשיש לך חוליו/וייט/גונזאלס", אבל איכשהו משמיט את זה שקאטלר קיבל באותה עונה תנאים כמעט מושלמים (אפילו קו ההתקפה פתח לא רע לדעתי עד שהתחילו כמה פציעות אם אני זוכר נכון) עם מארשל, ג'פרי, בנט ופורטה. הסביבה הייתה כל-כך מושלמת לפריחה של QB שאפילו ג'וש פאקינג מקאון נראה כמו אחלה QB כשקאטלר נפצע. מעניין מה זה אומר. אולי שקאטלר הוא ללא ספק QB מוכשר, אבל כזה שלא יתפקד כמו שצריך אם לא מעניקים לו תנאים קרוב למושלמים. שוב פעם, אני אומר את זה רק על סמך מה שראיתי אצלו בברס בשנים האחרונות כי אין לי מושג מה הלך בדנבר. ובאותו משחק אחרון הוא העז להוביל! אוי ויי! מצחיק שפתאום אתה שוכח שדום קייפרס בן זונה וכל ההסתה שאתה מריץ פה בשבועות האחרונים נמחקת לך מהתודעה. הכל צירוף מקרים. דרך אגב, המשחק היה בסולדג'ר פילד, לא? זה המשחק עם התיקול של קווווווווווון. בית כנסת רפורמי באנטארקטיקה. בסדר.

    ניסיון יפה להחלץ מעונת 2014. באמת. העזתי לדבר על בעיות בקו ההתקפה של גרין ביי וישר קפצת "תירוצים!! תירוצים!!@!@". איזה צבוע. לא יודע איך להגיד לך את זה, אבל התירוצים האלה לא מעניינים. קאטלר נראה כמו שחקן שאין לו מקום בטופ 20. אבל כולנו טעינו. ברור. זה הכל היה בדימיון שלנו. אתה בא לי שנה אחר-כך, אחרי שהוא מתחיל לשחק בסדר ומנסה לשכתב את ההיסטוריה.

    ותפסיק להסית את הדיון למאטי אייס ישתבח שמו לעד. ניוטון נראה בשנה שעברה כמו שהוא נראה עכשיו? כן או לא? התשובה היא לא. אז טעו אלו שטענו בתחילת העונה שהוא לא להיט היסטרי? לא. זהו.

    ואם כבר המשחק ההוא בסולדג'ר פילד - אני מתגעגע לכריס קונטי. היה כיף איתו. גולדינג והרוד בוי בטח יתכחשו אבל מה הם יודעים. הבחור אגדה.