כדורסל אירופי 2021/22

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י idans10, ‏22/10/14.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,698
    לייקים שהתקבלו:
    14,313
    מין:
    זכר

    להזכירך עוד כששיחררו אותו כתבתי שמדובר במהלך רע. איך אפשר לשחרר כזה שחקן על עם קבלות שהביא אותך לרבע גמר יורוקאפ. שלקח אליפות כמעט על הגב שלו.
     
    yakov_y ו-Roma אוהבים את זה.
  2. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    10,485
    לייקים שהתקבלו:
    4,292
    מאמן חלש. אני מבין למה הוא מקבל חסד עד סוף העונה אבל מה יקרה אם הוא יעקוץ\יביא עוד אליפות? מה נעשה אז?

    אני עדיין תופס את הראש ולא מבין, כל כך לא מגיע לנו להיות עם מאזן כזה.
     
  3. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    10,485
    לייקים שהתקבלו:
    4,292
    זה השחקן שאני הכי אהבתי בירושלים וברור שהוא השחקן הטוב ביותר שלנו והזוי שמכבי לא הלכו עליו, שחקן גדול עם סיפור אישי יותר גדול. ממש מלך אמיתי.

    אבל לפי מה שהבנתי ברשת המצב הגיע לקיצון ושני הצדדים היו מפסידים אז לטובת הקבוצה היה עדיף לשחרר אותו אבל ברור שאם זה היה מסתדר היה לנו קבוצה טובה יותר וכנראה גם ניצחון יותר במאזן.
     
  4. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,698
    לייקים שהתקבלו:
    14,313
    מין:
    זכר
    בוא נדבר דוגרי-זה היה או ברייסי או דונטה. במצב כזה אני הולך על ברייסי. דונטה אולי יותר ורסטילי, אבל בדברים שברייסי טוב בהם הוא ברמה של יורוליג. דונטה הוא כוכב בליגה, באירופה הוא לא פקטור.
     
  5. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,698
    לייקים שהתקבלו:
    14,313
    מין:
    זכר
    פיני גרשון,שמבחינתו הוא בר סמכא לענייני כדורסל, אמר שאם הוא היה צריך לבחור בין ברייסי רייט לריקי היקמן הוא היה הולך על ברייסי.
     
  6. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    10,485
    לייקים שהתקבלו:
    4,292
    קשה קשה.. ברייסי שחקן יורוליג בקלות לדעתי וכנראה טוב מדונטה באירופה אבל לליגה שלנו אני מעדיף את דונטה שהוא שחקן מיוחד לליגה שלנו עם מגוון התכונות שלו. השאלה מה עדיף?

    המושלם שהם יצליחו לשחקן ביחד, מה שלא יצא, המכוער זה להישאר עם דונטה וברייסי הביתה והמתוחכם להחזיר את ברייסי והביא את מונרו, השחקן הזה פשוט דונטה בלי האגו.

    ----

    בנושא אחר, דיברו הרבה רעות על ההגעה של פישר אבל החתמה מצוינת. חבל שלא וויתרנו על מספר 4 נוסף והבאנו סנטר מחליף. עשינו את זה אבל שלחנו אותו להשאלה..
     
    DRORIKO אוהב/ת את זה.
  7. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,187
    לייקים שהתקבלו:
    2,410
    מגיע להפועל ירושלים להפסיד, סגל נוראי ולא מאוזן ואמרתי את זה אלף פעם.
    אמרתי את דעתי פה בפורום לא מזמן את ברייסי, שטויות להגיד שהוא ודונטה לא יכולים להסתדר, הם לקחו אליפות ביחד, אם כבר מקי ודונטה היה הבעיה על האגו, איזה טעות הייתה לוותר על מקי, טעות גדולה ויש הרבה כאלה שקרו בקיץ.
    גנגניט בינוני מאוד, חוץ מיד מבחוץ אין לו כלום, רונלד שחקן טוב אבל לא צריך להיות השחקן של הקבוצה, אין מחליף לדונטה, טימור לא אותו שחקן בליגה ובאירופה, דאנקן וגפני בינוניים ופישר לא יציב אבל בנתיים טוב מאוד אבל איך הוא הסנטר היחידי.
     
  8. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    10,485
    לייקים שהתקבלו:
    4,292
    אתה צודק לגבי הסגל אבל יש לי כמה הערות.

    - צריכים להבין ברייסי ודונטה לא הסתדרו וזה היה ברור ושלא ינסו להפיל את זה על מקי, היחיד שכן הצליח להשתיק את דונטה לפי התקשורת. בנוסף לסכסוך שסופר עם דונטה היה גם בעיות אישיות ועם ירושלים והסיפור היה צריך להיגמר. חד וחלק.

    - לגבי מקי, שחקן בינוני ותו לא, אולי ואני אומר רק אולי הוא עדיף על רונלד אבל גם אותו היה צריך להחליף.

    - ג'אנינג קלעי נפלא דומה מאוד לג'סי קארול , הוא לא באמת שחקן שיכול ליצור לעצמו ולהוביל קבוצה וחבל שלא עובדים יותר על ייצור מצבים בשבילו אבל אני מאמין שהוא עוד יחזיר בהמשך העונה. רק הגיע תנו לו זמן, הוא משתפר משבוע לשבוע.

    - בעיית הפנים של הקבוצה, יותר מדי שחקנים 4 בלי בשר וגם הסנטר שלנו לא בדיוק שחקן שיכול לחפור וזאת התוצאה. כולם אוהבים לרווח ואין באמת משחק פנים.

    חבל חבל ושוב חבל.. סנטר רציני במקום גפני\דאנקן ועוד גארד עם חדירה והיו מדברים אחרת על הקבוצה.
     
  9. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    המזל היחידי של ירושלים זה שמכבי כ״כ הסריחה תחת גודס בנוסף לניהול המופתי של המועדון, שהרבה מהכשלונות שלהם עוברים יחסית בשקט.
     
    de Middenweg ו-idans10 אוהבים את זה.
  10. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,365
    לייקים שהתקבלו:
    4,717
    אני רואה שמדברים על הרצון להחליף את פרנקו ומבין שלא תמיד זה שמאמן מביא תואר אומר שהוא כזה מציאה, אבל אני תוהה: אז מי במקומו?

    זה לא שכל מיני אדלשטיינים, גודסים, דרוקרים, שמירים וקטשים לא היו כבר בירושלים. וכאשר בלאט היסטוריה בכדורסל הישראלי וימי השיא של גרשון נראים מאחוריו, לא ממש נראה שיש מאמנים מי יודע מה בארץ. אז מה האלטרנטיבה?
     
  11. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,698
    לייקים שהתקבלו:
    14,313
    מין:
    זכר
    אז ככה: גודס ושמיר הביאו אותך לרבע גמר,ארז לחצי גמר ודרוקר זכה בו. אפילו קטש,עם כמה שהוא לא מתאים לקבוצות גדולות, הצליח להביא אותך ל-32. פרנקו פעמיים ברצף עף בשלב המוקדם. איך אפשר לשתוק על דבר כזה?
     
  12. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,365
    לייקים שהתקבלו:
    4,717
    אולי אי אפשר לשתוק, אבל פרנקו גם הביא משהו שאף אחד אחר לא הביא להפועל ירושלים וזה אליפות. אי אפשר לבטל את זה לגמרי.

    לצד זאת, נשאלת השאלה מהי הבעיה הגדולה: בניית הקבוצה או ניהול המשחק. ברור מי אחראי לחלק השני, אבל מי לראשון?
     
  13. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    אמיר, אני יכול להבין על מה התלונות כלפי פרנקו. זה נכון שברזומה יהיה רשום שהוא היה המאמן ב אליפות הראשונה של הקבוצה וזה בעצם מה שחשוב, אבל בשורה התחתונה גם זה לא מדוייק. נכון שאין "אם" בספורט, אבל במקרה של פרנקו הוא פשוט נהנה ממזל מתמשך בחלק האחרון של השנה בשביל לזכות באליפות, מזל שחיפה על היותו מאמן בינוני. ולמה מזל? כי פרנקו גם לא הצליח להעלות את הקבוצה שלב ביורוקאפ (4 מתוך 6 עולות במפעל שהוא לא הטופ של אירופה) וגם כשל בגמר הגביע בבית שלו מול מכבי ת"א בינונית. את החלק האחרון של העונה כולנו זוכרים, מכבי פצועה וחבולה עפה בסדרה מול אילת (לא אשמתו של פרנקו), קבוצה שתפסיד לירושלים של שנה שעברה ב-9 מתוך 10 משחקים. עכשיו, פרנקו הוא לא המאמן היחיד שנהנה ממזל. מכבי בנו שושלת בעשור הקודם מאותה שלשת מזל של שארפ, רק שבניגוד לפרנקו, פיני הוא באמת מאמן ומנהל משחק מצויין. כי פה מכבי היו קרובים למעוד במשחק אחד למרות עונה מעולה ובסוף אלילת המזל היתה איתם, בעוד שבירושלים חוו עונה לא טובה בעיקר בגלל ניהול המשחק של פרנקו (שוב, ביחס לבניית הקבוצה והציפיות), אבל נהנו מאלילת המזל בדיוק בחודש האחרון של השנה. את הבלוף אנחנו בינתיים רואים העונה כאשר ירושלים לא הגיעו לגמר גביע ווינר (זה עוד ניחא), מאוד קרובים שוב לעוף ביורוקאפ (וזו ממש משימה קשה לעוף בשלב ראשון) ולדעתי רק דאבל או אליפות נוספת יכול להציל את התחת של פרנקו.
     
    de Middenweg, Milanista ו-Roma אוהבים את זה.
  14. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,698
    לייקים שהתקבלו:
    14,313
    מין:
    זכר
    המזל של גיא הראל זה שירושלים מעניינת את הציבור הרבה פחות ממכבי, כי אם היא היתה בסדר היום הציבורי הוא היה חוטף אפילו יותר מניקולה(בניגוד לניקולה שהוא ״חצי מנג׳ר״ הראל מעורב בכל צעד וצעד שקורה במועדון)
     
    yakov_y ו-Milanista אוהבים את זה.
  15. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,365
    לייקים שהתקבלו:
    4,717
    שלא יהיה ספק, הנקודה שלי היא הרבה פחות למה פרנקו צריך להישאר (אם כי לדעתי יהיה בריא יותר לירושלים לחכות עד סוף העונה ולתכנן מהלכים במקום לשלוף מהשרוול עכשיו), אלא אם לא פרנקו, אז מי כן. לא יודע אם אדלשטיין - שהוא כנראה האופציה המועדפת כיום בין המאמנים הישראלים - מעוניין בתפקיד ואולי בכלל מתכוון לחכות ולראות מה יהיה עם מכבי בקיץ. האופציות האחרות לא נורא מלהיבות. כפי שזכור לי, גם דרוקר לא זכה להמון קרדיט למרות שהגיע הכי רחוק שיכול היה באירופה.

    לכן עולה השאלה מי יכול לקדם את ירושלים ולא מי יכול לספק את הייצר להחליף מאמן.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.