Super Bowl LVIII

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י Nigel Winterburn, ‏7/9/06.

  1. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    מסכים עם מילאניסטה אבל המדרון החלקלק שאני לא מצליח למצוא לו פיתרון הוא מה עושים כשהשעון מתחת ל-2 דקות. היום יש את ה-Official review אבל הוא מגיע רק במקרים שבאמת על הגבול והם נדירים יחסית. מה יקרה במקרים של קבוצה בפיגור של 6/7 נק' נניח, ב-2 minutre drill עם סופר נו האדל שהשופטים יחשדו שביצעה הולדינג/PI אבל לא יהיו בטוחים ב-100%? יעצרו, יילכו לבדוק, ייראו אם כן או לא ואז יחזרו. ואז עוד מהלך מסירה, עוד פעם כן הולדינג/PI, לא הולדינג/PI וחוזר חלילה? זאת הבעיה היחידה שאני מוצא ואפשר לפתור את זה בכך שמתחת ל-2 דקות ממשיכים עם המצב הרגיל ושמים על זה זין אבל אז האחידות והעקביות נפגמת כי קבוצה שהמאמן שלה עשה צ'אלנג' על שריקת הולדינג/PI ברבע השלישי נניח והרוויח כתוצאה מזה ביטול של מהלך ואז נהנה מהולדינג/PI שהקבוצה שלו ביצעה רק כי זה קרה מתחת ל-2 דקות זה בעייתי בלשון המעטה.
     
  2. Stretford Ender Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/06
    הודעות:
    3,290
    לייקים שהתקבלו:
    24
    אם זאת הבעיה אפשר להגיד שיש למאמנים אפשרות לצ'אלנג' גם בתוך השתי דקות במקרים בהם המהלך לא עלה ל-official review, לא?

    בכל מקרה, זה יהפוך את הצ'אלנג' לטיימאאוט רגיל פשוט. למה שאני אקרא טיימאאוט אם אני בהגנה ועכשיו הקבוצה השנייה רצה עליי לשרוף שעון? אני אקרא צ'אלנג' על הולדינג, ההגנה שלי תקבל breather בזמן שהשופטים מריצים את המהלך אחורה קדימה מכל מיני זוויות כדי להחליט. במקרה הגרוע קיבלתי טיימאאוט ארוך יותר, במקרה הטוב הרווחתי עשרה יארד, שמרתי על הטיימאאוט והצלחתי להחזיר את ההתקפה שלי למגרש.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏7/10/15
  3. sandro Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/12
    הודעות:
    674
    לייקים שהתקבלו:
    281
    זה לא שהיום השופטים עוצרים כל חצי דקה לבדוק כל קריאה גבולית, גם כאלה שהם כן Reviewable כמו Spot,Completion וכדומה. אין סיבה שזה ישתנה גם אם כל החלטה תהיה ניתנת לשינוי על ידי צ'אלנג'.
     
  4. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    אחרי 2 minute warning הם כן בודקים כל החלטה גבולית שהיא REVIEWABLE. ברגע שייכנסו למשוואה גם מהלכי holding ו-PI אתה לא תצא מזה.

    זאת בדיוק הסיבה שלא צריך לאפשר להם לעשות את זה מתחת ל-2 דקות. אי אפשר לנצל את החוקים בצורה כל כך צינית.

    ובקשר לתהייה שלך מאתמול לגבי Running into the kicker/punter - אתה טועה בהגדרת המהלך. הפוזשן לא מתחלף אחרי הבעיטה אלא רק אחרי שהכדור נוחת/הריטרנר תופס את הכדור והשופטים שורקים לסיום המהלך. רק אז זה מוגדר כשינוי פוזשן ומהלך חדש. אם מקבילים את זה למסירה ב-4th down - ברגע שתיקלת את ה-QB מאוחר והכדור עדיין באוויר אתה עדיין לא יודע אם הפוזשן משתנה או לא. אתה צריך לראות מי תופס, אם תופס, או אם הכדור incomplete. כשמתקלים את הפאנטר או הקיקר טכנית עדיין מדובר על מהלך שבו הכדור בשליטת הקבוצה שלו.
     
  5. Stretford Ender Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/06
    הודעות:
    3,290
    לייקים שהתקבלו:
    24
    לא חייבים להגיע לשתי דקות בשביל לנצל את זה בצורה הזאת. הרבה פעמים מתחילים לחשוב על השעון כבר 2-3 דקות לפני הוורנינג, במיוחד אם אתה בפיגור של יותר מפוזשן.
     
  6. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    לא משהו שאי אפשר לפתור על ידי קביעה שלאחר כל צ׳אלנג׳ שגוי השעון ממשיך לרוץ. זה גם יכול לפתור את בעיית ה-two minute warning, אם כי פה הבעיה שלי היא יותר עצירת שטף המשחק והתקפות בעיצומו של no huddle. אסור לפגוע באחד האלמנטים הכי מלהיבים במשחק.
     
  7. Hakeem Nicks Member

    הצטרף ב:
    ‏29/8/09
    הודעות:
    1,399
    לייקים שהתקבלו:
    230
    וזה מעלה לי שאלה - מהו בעצם ההיגיון של ה-two minute warning? סתם להוסיף עוד דרמה למשחק במקרה שהוא צמוד? ואם כן מה במקרה שיש למשל הפרש של 30?
     
  8. shlomydavid מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    14,891
    לייקים שהתקבלו:
    484
    נערך לאחרונה ב: ‏8/10/15
  9. Roai Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/14
    הודעות:
    16
    לייקים שהתקבלו:
    1
    מין:
    זכר
    הסתכלתי הרגע על הלוח משחקים
    http://i.imgur.com/f7thiQL.Xxx

    מה זה אומר הbye הזה?
     
  10. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    מרכיב דרמה+שיקולים כלכליים. מקבץ פרסומות אחרון לפני רגעי ההכרעה של המשחק. בטח נתקלת בזה בגמרים של תוכניות אהובות עליך סטייל כוכב נולד והאח הגדול.

    ברוב המקרים המשחק לא גמור ואפילו פיגור של 2 פוזשנס הוא לא בשמיים בהנחה ששמרת על פסקי הזמן שלך או שבקבוצה היריבה משחק ברנדון בוסטיק אבל אני מבין למה אתה שואל בתור אוהד ג׳איינטס שנאלץ לחזות בהמון תבוסות בשנים האחרונות.
     
  11. shlomydavid מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    14,891
    לייקים שהתקבלו:
    484
    שבוע חופשי, בו הקבוצה לא משחקת.
     
  12. Roai Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/14
    הודעות:
    16
    לייקים שהתקבלו:
    1
    מין:
    זכר
    אז הן ישלימו בשבוע אחר? מה החוקים של זה?
     
  13. shlomydavid מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    14,891
    לייקים שהתקבלו:
    484
    לא, כל קבוצה משחקת 16 משחקים בעונה הרגילה ובשבוע אחד לא.
    זה הפורמט ללוח המשחקים (מתוך ויקפדיה):

    NFL regular season matchups are determined according to a scheduling formula. Within a division, all four teams play fourteen out of their sixteen games against common opponents - two games (home and away) are played against the other three teams in the division, while one game is held against all the members of a division from the NFC and a division from the AFC division as determined by a rotating cycle (three years for the conference the team is in, and four years in the conference they are not in). The other two games are intraconference games, determined by the standings of the previous year - for example, if a team finishes first in its division, it will play two other first-place teams in its conference, while a team that finishes last would play two other last-place teams in the conference.[46] In total, each team plays sixteen games and has one bye week, where they do not play any games.[47]
     
    Roai אוהב/ת את זה.
  14. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    היה משחק כיפי לצפייה דווקא. חשבתי שנחזור למסורת משחקי הפח של חמישי.

    שנאתי את האסלבק בשיאו בגלל ההייפ והסיקור התקשורתי, אבל עכשיו כשהוא בן 40 אני פחות עויין. שיחק מצויין והיה נחמד לראות אותו מתראיין בסוף ומדבר כמו רוקי אחרי משחק הבכורה.

    אני חושב שאם אפשר לקחת קדימה להמשך העונה נקודות משמעותיות מהמשחק הזה לגבי הקולטס הן דווקא לא יהיו קשורות לאנדריי ג'ונסון (שקוף שהושבתי אותו על הספסל כששמעתי שהאסלבק משחק) אלא לקו ההתקפה שנתן להאסלבק ולגור ים זמן בפוקט דבר שמאוד היה חסר לאנדרו לאק בפתיחת העונה. מצד שני, ההגנה של אינדי לא מסוגלת לשמור על קונוס של מע"צ. וזה עוד מול יוסטון!

    אני מאוד אוהב את הסיפור של הוייר והוא כמעט יצא סינדרלה. אבל המסירה האחרונה הזו שוב מחזירה את הגלגל אחורה. לא רוצה להיות במקום אובראיין שצריך להחליט עכשיו את מי להעלות במשחק הבא מאחורי הסנטר.

    אהה, מה שכן, נדמה לי שנמצאה סוף סוף חוליית סקנדריי עלובה כמו של הסטילרס. נו, העונה שלהם תיכף נגמרת גם ככה. אולי וואט יעבור לשחק שם :sm_5propeller:
     
  15. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    בואו נדבר קצת על ביל פאקינג א'ובראיין. האיש שהובא כפאקינג QB GURU (למי שלא יודע, QB GURU זו הגדרה מיוחדת לכל בן אדם שישב אי פעם בחדר סגור עם טום בריידי/אארון רודג'רס/פייטון מאנינג. הריח את הנאדים שלהם, ידע כמה סוכר הם אוהבים בקפה שלהם ובאיזו מידת טמפרטורה הם אוהבים את החדר) ומאז כל מה שעשה היה רק להוכיח כמה הוא FRAUD חסר מושג שכמו כל הכושלים שיצאו לפניו מפוקסבורו, רק מנסה לחקות את מורו ורבו ולהוכיח לכל העולם איך הוא הרבה יותר חכם מהם. בריאן הוייר וראיין מאלט אלה 2 QB's שהוא בחר בפינצטה (למי שלא יודע, ראיין מאלט ובראיין הוייר אלה 2 QB'S שפאקינג ביל פאקינג בליצ'ק בחר בדראפט והם פאקינג מוכשרים ופאקינג יודעים לשחק פוטבול ולפאקינג סיבה שהוא נפטר מהם כל עוד נפשו בו תמורת חפיסת קונדומים משומשת אין שום פאקינג קשר) , סיפר לכל העולם ומסתבר שגם לעצמו כמה מדובר בשני תותחים שאף אחד לא מאמין בהם ורק זקוקים לצ'אנס, רק כדי לספסל את זה שהוא בחר אחרי מחצית אחת של פוטבול, לתת לשני לשחק 3 משחקים רצוף ואז לספסל אותו בטעות אחרי שהוא נפגע במהלך ויכל לחזור לשחק כבר אחרי מהלך אחד. וויתר ב-2014 על האופציה לבחור בטדי ברידג'ווטר, דרק קאר או בלייק בורטלס בשביל יצור כמו טום סאבאג' (למי שלא יודע טום סאבאג' הוא פרוספקט ש-98% מהסקאוטרים חשבו שמדובר באפס שאין לו מקום בליגה ו-2% חשבו שמדובר בטום בריידי הבא. מסתבר שמר פאקינג גורו השתייך ל-2%) רק כדי לשים אותו ב-IR אחרי שנפצע בפרי סיזן למרות שיכל לחזור מהפציעה כבר אחרי חודש במהלך שלמעשה תקע ועיכב בשנה את כל ההתפתחות שלו שהייתה אמורה להיות איטית וחשודה מלכתחילה. העונה כבר לא היה זמן לתת לו שום הזדמנות כי היו לנו 2 תותחים שהיינו צריכים לברר מי יותר תותח ולהעניק לו את משרת הפותח.

    סך הכל התנהלות סטנדרטית של QB GURU שיודע לזהות כישרון ולפתח אותו.

    הגנתית הם נראים כמו בדיחה עלובה ויש תחושה שהשחקנים quit on him והתחילו לזרוק זין. לראות את JJ וואט יוצא למשימות אבודות ב-3 man rush כשלאופנסיב ליין כל כך קל לשלוח עליו דאבל וטריפל טימ'ס בזמן שאין אף אחד בצד השני לנצל את זה ולהתאבד. יש לקארנל (עוד פח אשפה שיצא מניו אינגלנד ונכשל ופוטר מכל מקום שהעסיק אותו ב-10 שנים האחרונות אבל המאפיה חזקה מהכל) שני עילויים של פעם בדור, מול בקאפ QB בן 40 שסבל כל השבוע מוירוס ועד אתמול לא היה מסוגל אפילו לדבר ובמקום לשלוח עליו בליצים ולייצר יתרון מספרי שיגרום לפחות לאחד מקלאוני/וואט להיות ב-1 על 1 בדיוק את ההפך. בראיין קושינג שהיה אוברייטד פאתטי כל הקריירה נראה כמו איזה הומלס שאיבד את הדרך לספסל, נאנס כאילו אין מחר במשחק הריצה ולוקח זוויות מחרידות. דאבונטה פרימן עשה ממנו הכלבה הפרטית שלו ביום ראשון והלילה פרנקי גור המשיך במלאכה. ווילפורק כבר סוס מת שבא לחלטר עם אוברולים ומגפי בוקרים אחרי קריירת ה-HOF שלו בפאטס (יש סיבה שהם וויתרו עליו למקרה שמישהו תהה). קבוצות רצות עליהם UP THE GUT בלי שום בעיות מתחילת העונה.

    בין לבין הקבוצה מאוד לא ממושמעת ומבצעת המון פנאלטיז מפגרים ברגעים קריטיים בשני צדי הכדור, מתקלת גרוע, חוסמת מחריד, נראית חסרת אנרגיות. ביום ראשון כתבתי שהם הקבוצה השנייה הכי לא מאומנת בליגה אחרי מיאמי. well, אחרי שמיאמי עשו לזה סוף ביום שני והביאו אנשים שהם competent נראה שעכשיו יוסטון תפסה את מקומה כקבוצה הכי לא מאומנת בליגה. רמת הכישרון שיש שם משני צדי הכדור לא שווה 1-4 בדיוויז'ן הכי חלש בליגה כשהקולטס נראים כל כך חלש ונאלצים להסתדר פעמיים, כולל במפגש הישיר מולם בלי ה-QB הפותח שלהם. אבל כל עוד יש לך QB GURU שיודע לזהות ולעבוד עם QB's תמיד תוכל לקוות שעם בחירת טופ 3 בדראפט הכל ישתנה. מזל שליוסטון יש QB GURU.
     

משתמשים שצופים בדיון זה (רשומים: 1, אורחים: 48)

  1. Armstrong