מחזור 5 בליגת העל:: מכבי ת"א מנצחת בסמי עופר, עכו מפתיעה את ב"ש

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Raulito, ‏23/9/15.

  1. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,175
    לייקים שהתקבלו:
    2,409
    הסגל של הפועל תל אביב מצוין, איכותי וממש ״לא״ מאוזן.
    גוטליב ו-וינטרה היו נהדרים, אבו עביד גם מצוין חבל רק בשבילו שהוא מסורס בימין אבל בעמדה הזאת הפועל ת״א מסודרת, שלושת הרומנים בקישור נהדרים, אלטמן היה מצוין, דרך אגב, מה עם נאסר ועומרי שקל ? יכולים להוסיף עומק לקישור ההתקפי הנהדר, בחוד יש בעיה אבל צריך לתת צ׳אנס לחלוצים, אנחנו עוד לא בחודש אוקטובר שנקטול אותם, ביטון וספורי נראו נורא היום, יחזקאל בכלל שוב לא היה בסגל ומחמיד מהנוער היה בסגל.
     
    Hapoel_Tel_Aviv אוהב/ת את זה.
  2. Hapoel_Tel_Aviv Member

    הצטרף ב:
    ‏14/4/10
    הודעות:
    2,477
    לייקים שהתקבלו:
    550
    המחצית הראשונה לדעתי פחות רעה ממה שחושבים, ראו שיש כישרון לשחקנים אבל שהם לא מחוברים. מחצית שנייה קצת יותר טובה. תודה רבה לאיינוגבה.


    לירן ליאני - לא דיברו פה על זה אבל זה שופט בזיוני, מעל ל10 דקות שכל שריקה לא משנה מה קרה נגדנו, פנדל של סארי פאלח שנוגע כרגיל ביד, גם הקפיצה של איינוגבה על אלטמן צריכה לזכות אותו במינימום צהוב, שופט ביזיון ואף אחד לא ידבר על זה.


    ההגנה - אדירה, במיוחד וינטרה את גוטליב.
    את פניטלי בטח קטלו אבל מספיק להסתכל עליו כדי לראות איזה שחקן גדול הוא, שקט, מנהל ומבין את המשחק כמו שצריך, פה ושם יש לו טאצ' כשהוא מנסה לשלוח כדורים ארוכים.
    בומבה עושה המון תנועה, והוא שחקן מאוד כשרוני, היה לו איזה פעולה במחצית הראשונה שהוא עבר איזה 20-30 מטר, הבעיה איתו זה קצת המוח (עובר יותר מידי), הבעיטה שלו לא הכי מדויקת בעולם (ולמרות זאת גם מ30 מטר הוא בועט לא רחוק מהשער) והוא עדין מידי (נופל מכל מגע קטן).
    אנטאל שחקן טוב שמוסיף התלהבות ויכול להוציא מצב מכלום אבל הוא די עצלן ואדיש למרות שיש מגמת שיפור עם זה.

    אבל איש המשחק שלי זה עומרי אלטמן שמהרגע שהוא נכנס נראה רמה מעל ומקווה שהפציעה לא רצינית.

    סך הכל עם מאמן ויותר חשוב מזה מאמן כושר רציני (למרות מחצית ראשונה לא טובה, הקבוצה נפלה דקה 75) זה יכול להראות טוב יותר, אני לא רוהצ את קלינגר שהצליח להוריד שחקנים מוכשרים על הנייר באשדוד ליגה, מעדיף את באדיר אם אין מאמן נורמלי.
    יש פה שלד טוב לעונות הבאות שלא צריך להחליף שוב את כל הסגל אלא רק לשדרג.

    8/15 זה בדיוק הפתיחה ב09/10. מעניין.
     
  3. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,584
    לייקים שהתקבלו:
    14,302
    מין:
    זכר
    לא ראיתי את המשחק,אבל מוינטרה התרשמתי עוד מהמשחק הראשון שלו וכתבתי עליו פה כבר. לשם שינוי הפועל פגעה עם הבלמים וזה כבר קפיצת מדרגה
     
  4. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,584
    לייקים שהתקבלו:
    14,302
    מין:
    זכר
    לא מפתיע אותי הניצחון של בית"ר על כפר סבא. ראיתי את כפר סבא נגדינו,זאת פשוט קבוצה מזעזעת עם הגנה לא קיימת,עם התקפה שמוגבלת זאת מחמאה בשבילה,שגם את השער היחיד שלה עשתה במבצע אישי(עם דריבל איך לא על דקל קינן). המזל שלהם שהם נתקלו בקבוצה שהפיבוט שלה זה שכטר,אם זה היה מכבי או ב"ש זה היה נגמר בשישיה. כפר סבא זאת המועמדת העיקרית לירידה כרגע.
     
  5. Ice Cream חסה

    הצטרף ב:
    ‏17/6/11
    הודעות:
    8,375
    לייקים שהתקבלו:
    201
    ולפיבוט שלנו קוראים דובב גבאי והוא בינוני מתחילת העונה. על הספסל יושב עוד אחד כוכב על: איציק כהן.
    עם השאר מסכים והגנת כפ"ס מביכה באיטיותה.

    גם כשאנחנו נראים טוב בזכות שחקני הרכש שנכנסים לעניינים (רואדה, אלעד גבאי, צעירי ורוקאביצה) ונראה שטביב הביא עוד בינגו שישכיח מכל מה שהוא מעולל, אתה רואה שעל הספסל אין מגן (ירוחם או מגבו) אבל כן יושב דני פרדה, שדקה 50 לידור כהן כבר עולה - וזה מזכיר כמה חרא יש במועדון הזה וכמה הקללות לטביב מוצדקות.
     
  6. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,603
    לייקים שהתקבלו:
    3,275


    אבל הפועל ניצחה אז הוא קיבל ציון 'טוב' בידיעות אחרונות.
     
    Hapoel_Tel_Aviv אוהב/ת את זה.
  7. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,208
    לייקים שהתקבלו:
    4,677
    וואו.
    על פחות מזה אני מתחרפן, זה הזוי.
     
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    - אני יודע שהביאו כאן את המספרים מעונת הדאבל סתם לשם השוואה מעניינת אבל נזרום - בדאבל פתחנו עונה נגד בית"ר חזקה יותר, שיחקנו נגד מכבי חיפה בבלומפילד והפסדנו בגלל עומס משחקים של אירופה וגם הווסרמיל הוא אף-פעם לא טיול. ופתיחת העונה בדאבל הייתה לא טובה מבחינת התוצאות, הכדורגל היה מצוין.

    - לגבי הפועל - התחושה שלי מהרגע הראשון הייתה שיש סגל טוב שצריך ניצחון אחד, כמה דקות שהכל יתחבר, מאמן נורמלי כמובן, שימו לב איך השחקנים מדברים על באדיר, הוא נכס למועדון בין אם ימשיך ובין אם לא. מה שכן, עשו הרבה דברים טובים ושכחו קצת את ההתקפה, נסגר הברז. אנטל למרות כל מה שאוהדי בית"ר אומרים 'לא סקורר', 'כבש בפנדלים' - הוא שחקן שמחפש הרבה את השער והוא מאוד מהיר. אני דווקא סקפטי יותר לגבי בומבה וגם פיינטילי, עדיין לא מכירים אותם. אלטמן יצליח בשפיץ פעם ב...כשההגנות עייפות ולא חכמות, זה לא יילך לאורך זמן. אבל אולי כל דבר טוב מדודו ביטון, באמת. שגיב יחזקאל נופה מהסגל אגב בגלל בעיית משמעת, הוא קילל והתפרץ באימון לפי מה שהיה כתוב בספורט 5 ואם זו הסיבה אז בראבו, הילד צריך ללמוד להתנהג גם אם הוא מצפה ליותר קרדיט, הפעם יש עין מקצועית רצינית ולא חלטוריסט.

    - קראתי שכפר-סבא שיחקה עם שישה שחקנים שהיו בליגה א', זה לא רציני. חוץ מהאקמול של הליגה - מכבי חיפה - הקבוצה מהשרון עשתה טעויות קריטיות בכל משחק, היא רכה מאוד וחוץ משני חלוצים די מעניינים אין לה יותר מדי בינתיים. אבל..בשבוע הבא היא נגד הפועל אז..שש