ליברפול 2015/16: ימי קלופ

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Mellow29, ‏10/7/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. StevenGerrard Member

    הצטרף ב:
    ‏17/6/13
    הודעות:
    1,860
    לייקים שהתקבלו:
    459
    אין מה להוסיף. ההתנהלות בבניית הקבוצה רק מוסיפה לחוסר האמון ברודג'רס שהולך וגדל מדי יום.
     
    oranfu ו-Scouser Tommy אוהבים את זה.
  2. StevenGerrard Member

    הצטרף ב:
    ‏17/6/13
    הודעות:
    1,860
    לייקים שהתקבלו:
    459
    רוצה לתקן את עצמי. שכחתי ש-20% ממה שקיבלנו על סטרלינג הלך לק.פ.ר, כלומר £8.8m. שכחתי גם שעדיין לא נקבע המחיר של אינגס ע"י טריבונל ואם אכן נאלץ לשלם כמו שהשמועות מציעות (£6-8m) אזי שה-net spend יעמוד איפשהו בין £17.3-19.3m.
    מצד אחד, זאת ההוצאה הרגילה תחת FSG לחלון העברות. מצד שני, עם הגדלת ההכנסה מהפרמיירליג (ורואים בבירור כיצד זה השפיע על כל הקבוצות, כולל העולות החדשות) אפשר בהחלט לצפות ליותר. מצד שלישי, אין לי מושג כמה הרחבת אנפילד משחקת תפקיד.
    מסקנה? אין, אבל אני קצת פחות עצבני ממקודם.
     
    owen11111 אוהב/ת את זה.
  3. owen11111 Member

    הצטרף ב:
    ‏23/10/14
    הודעות:
    1,558
    לייקים שהתקבלו:
    2,491
    מין:
    זכר
    אני לא רוצה להגיע למסקנות חותכות אחרי בסה"כ 4 מחזורים.
    בסופו של דבר חידשנו את מחצית מההרכב שלנו, ואי אפשר להתעלם מזה שדברים צריכים זמן.

    אבל בניגוד ליונייטד שמשחקת גרוע ונראית רע, וארסנל שלא מצליחה גם היא למצוא את השער - התחושה היא שבסופו של דבר הם ימצאו את ההילוך הנכון. זה קרה להן בעונה הקודמת כשסגל השחקנים שלהן היה פחות מוכשר (יונייטד) או בריא (ארסנל).
    אצלנו התחושה היא שאחרי שהחלפנו חלוץ, 2 שחקני הגנה ו- 3 שחקנים לקישור - הכל נראה בדיוק אותו דבר.
    ההגנה שייקית לחלוטין, הקישור לא קיים במשחקים מול הגדולות ולא מצליח לייצר מצב אחד ראוי נגד הקטנות, ובנטקה, שבאמת אני יכול להגיד עליו רק דברים טובים בארבעת המשחקים הראשונים - פשוט לא מקבל את הכדור. איך בדיוק הוא אמור להבקיע? מהגבהות אלכסוניות 35 מטר מהשער?

    הבעיה הכי גדולה שלי, זה שהתחושה היא שברגע שמתחיל המשחק, לאף אחד אין מושג מה אנחנו רוצים לעשות.
    עוד פעם הצבות שמנסות להמציא את הגלגל: צ'אן כקשר תוקף, גומז כמגן שמאלי, עוד פעם קישור אחורי שמורכב מלוקאס ומילנר.
    וגם טקטית: מה אנחנו בדיוק מנסים? בעונת 13/14 התבססנו על המהירות האדירה שלנו בחלק הקדמי אבל בעיקר על הכישרון של החלוצים שלנו. אפילו בעונת 12/13 הייתה לנו דרך ברורה ואפילו במחצית השנייה של העונה הצלחנו להבקיע יופי של שערים בזכות ההחלטה לנסות ולשחק משחקי צירופים על הדשא.

    השנה מה אנחנו מנסים לעשות? איך אנחנו מנסים לשחק?
    להרים כדורים לבנטקה ולנסות להבקיע? אחלה, שים ליד בנטקה עוד חלוץ כמו שקבוצות בדר"כ עושות כשהן משחקות עם טארגט-מן גבוה ובוא ננסה לתקוף בלי סוף מהאגפים (וגם אז, בדר"כ ראוי שישחק מגן שמאלי בעמדת המגן השמאלי ולא בלם).
    אנחנו רוצים לנסות ולשחק על היצרתיות של הקישור הבריזלאי שלנו? מעולה, אז תעלה עם הרכב שכולל כמה שיותר שחקנים שמביאים הצטרפות מהקישור, תנסה לגרום לכך שקוטיניו ופירמינו הם אלה שכל התקפה הכדור צריך להגיע אליהם לרגל ובוא נזרום עם זה.

    אבל בפועל אני אפילו לא יודע מה אנחנו רואים. אני מאד מקווה שגם מקבלי ההחלטות רואים את זה ומבינים את זה. לרודג'רס מגיע לפחות עוד חודש לנסות ולהראות לנו שיפור בקבוצה, בטח אחרי כל הקרדיט שהוא קיבל הקיץ. אבל אין ספק ששעון החול שלו הולך ואוזל.
     
  4. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,560
    לייקים שהתקבלו:
    18,458
    ערן, אם אתה רוצה להיכנס לשיקולים של כסף, אתה זוכר שאנחנו קיבלנו הקיץ משהו כמו 7 מיליון פאונד מסביליה על אספאס (העברה שסוכמה בקיץ הקודם) כן?

    וגם קיבלנו מיליון פאונד מוילה על ההשאלה של אילורי, אם ניתפס לקטנות.
     
  5. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,333
    לייקים שהתקבלו:
    7,472
    אז הוא עוד לא נמכר רשמית אבל כן קיבלנו את החותמת הרשמית שאין לו עתיד במועדון עם סעיף הרכישה שיש לוילה עליו.

    צר לי אבל המועדון הזה הוא פשוט קרקס, אין לי מילה אחרת לתאר את זה. אין תוכנית, אין תיאום, שחקנים צעירים בגילאי 18-20 נרכשים במליונים כל אחד, מקבלים 0 הזדמנויות בקבוצה, מושאלים שוב ושוב ואז נמכרים בהפסד, זאת התנהלות רצינית? אז אילורי עלה לנו בזמנו "רק" 7 מ' ליש"ט, ואלברטו גם כן "רק" סכום דומה, אבל מרקוביץ' בקיץ הקודם עלה 20 וגם אצלו הסיפור גמור תחת רודג'רס (אולי יש לו מקום לאופטימיות כי כמו שזה נראה כרגע אין שום סיכוי שרודג'רס מסיים בטופ 4 וממשיך במועדון) אחרי עונה אחת מסכנה שבה שיחק פעמיים בעמדה שלו.

    אילורי לא ערך הופעה אחת במדים שלנו, אפילו לפרי סיזן רודג'רס לא לקח אותו פעם אחת מאז שחתם, זה פשוט מגוחך. הוא אחרי טורניר לא רע בכלל עם פורטוגל הצעירה, היה אחד השחקנים הבולטים שם, מה כבר יש לנו להפסיד בהימור עליו במקום טורה לצורך העניין? כלום, אבל לרודג'רס יש דעה מוכנה מהבית. מישהו מהמר נגד עתיד דומה לאוריגי תחת רודג'רס? כי איכשהוא אני רואה את הבלגי משותף בערך ב4 משחקים עד ינואר. יש בי חלק שנהיה יותר ויותר קולני וכבר קשה מאוד להתעלם ממנו שאומר שרודג'רס מאמין מאוד בצעירים ולא מפחד לתת להם צ'אנס... כל עוד הם בריטים. אחרת אין להם סיכוי.

    אבל רודג'רס רק חלק מהבעיה, הכעס הזה הוא אפילו לא על מקרה אילורי ספציפית, זה רק סימפטום במחלה של המועדון הזה והגיע הזמן להרים ידיים ולהבין שהצורה שבה אנחנו עושים את הדברים פשוט לא עובדת.
    אם אין אמון ביכולת של רודג'רס בשוק ההעברות, אז היו צריכים לפטר אותו ולהביא מישהו שכן מאמינים שיודע לזהות שחקנים בשוק. מה לעשות, זה חלק מהעבודה של מנג'ר באנגליה, אם זה לא מוצא חן בעיני FSG אז שימנו באופן רשמי איזה מנהל ספורטיבי ויביאו מאמן מהיבשת שרגיל לעבוד בשיטה הזו, אני לא רוצה לראות את זה קורה אבל מעדיף לראות את המועדון עובד בצורה ברורה ועם חלוקת סמכויות חד משמעית במקום לנסות לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה, פאקינג 5 שנים תחת FSG ועדיין לאף אחד אין מושג איך הדברים האלה עובדים במועדון ומהי חלוקת הסמכויות.

    ליותר מדי שחקנים בסגל הזה שנרכשו בהמון כסף נראה שאין שום עתיד במועדון כל עוד רודג'רס הוא המאמן, אצל חלקם נראה שהסיפור עם רודג'רס היה גמור עוד לפני שהתחיל, אני כבר רואה איך צ'אן הולך להיות זה שמשלם את המחיר על התוצאה מול ווסטהאם ולא לוברן למשל, כי זה לא שחקן של רודג'רס וזה כן, מועדון כדורגל לא יכול להתנהל בצורה כזאת. פשוט מרתיח.
     
    Scouser Tommy, Sir Alex Ferguson ו-oranfu אוהבים את זה.
  6. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,560
    לייקים שהתקבלו:
    18,458
    כמובן שאילורי זה רק סימפטום, הבעיה היא מבנית וכללית, לא ספציפית.
     
  7. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,027
    לייקים שהתקבלו:
    6,729
  8. StevenGerrard Member

    הצטרף ב:
    ‏17/6/13
    הודעות:
    1,860
    לייקים שהתקבלו:
    459
  9. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    22,192
    לייקים שהתקבלו:
    16,039
    חבל לי ששיחררנו את אילורי ומרקוביץ'. אני מנסה להוציא 11 חלופיים לגביע אופ"א נגיד ובקושי מסדר הרכב. לא מבין את ההיגיון.
    לאלאנה ואייב לא פוגעים, לוברן לא משכנע, אני חוזר פה על מה שנכתב אבל פשוט לא ברור איך לשניים האלה אין מקום בסגל הרחב.
    אני מסתכל על הסגל עכשיו שהוא סופי, חסר לי גיבוי למגן שמאלי, בלם וקשר אחורי. בהתקפה אני די מרוצה למרות שגם שם אפשר למצוא דלילות בקישור ההתקפי אלא אם אוריגי יכול לשחק על הכנף.
    זה לא יהיה פופולרי לומר אחרי ההשפלה מול ווסטהאם אבל הסיכוי למקום 4 עדיין קיים, אני לא חושב שהשיפור במשחק של מנ יו הוא טריוויאלי והפורם שלהם בהכרח זמני. אצל ארסנל וצ'לסי אני כן משוכנע שהשיפור יגיע.
    כדי לשפר את הסיכויים האלה אנחנו צריכים להתחיל עם הופעה טובה באולד טראפורד, דומה לזאת שעשינו באמירייטס.
     
    Scouser Tommy אוהב/ת את זה.
  10. StevenGerrard Member

    הצטרף ב:
    ‏17/6/13
    הודעות:
    1,860
    לייקים שהתקבלו:
    459
    באתר הרשמי של סביליה, כשהשאלנו אותו, היה רשום שאופציית הרכישה עבור אספאס עומדת על £5m (המקביל של זה ביורו בזמנו).
    וכן, ספרתי את המיליון שקיבלנו על ההשאלה של אילורי, וגם על זו של וויזדום. אתה מוזמן להסתכל בעמוד העברות בפרמיירליג לפירוט מלא.

    מבחינה מספרית בלבד אנחנו מכוסים בכל העמדות אבל אכן, לעמדות שציינת חסר איכות באופן משווע.
    על הנייר, אני עדיין רואה אותנו חוזרים לשחק 4-4-2 יהלום, בטח כשסטארידג' יחזור מהפציעה אבל אולי גם לפני כן (אם אוריגי או אינגס ירשימו את רודג'רס מספיק באימונים ו/או תוצאות ילכו נגדנו כך שתהיה "קריאה" לשינוי).

    http://s21.postimg.org/p8ltjxv9z/LFC.Xxx

    שוב, אלה לא השחקנים האידיאליים ולא בעמדות האידיאליות שלהם אבל לדעתי מבחינת רודג'רס יש לו 2 שחקנים על כל עמדה.

    אנחנו נגלה לא מעט בנוגע לעונה אחרי פגרת הנבחרות, עד כמה שעונה כביכול לא קמה או נופלת על משחק אחד.
     
  11. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,333
    לייקים שהתקבלו:
    7,472
    לא יודע מה נגלה שם. נניח ונוציא שם איזה תיקו מכובד, מה זה ילמד אותנו כבר? אני חשבתי אחרי המשחק נגד ארסנל שדברים השתנו, שהקבוצה למדה איך לעמוד טקטית על המגרש ואיך להגן כקבוצה, ואז הגיע המשחק נגד ווסטהאם ולהגיד שהכל חזר לסורו זו מחמאה, זו הייתה הופעה לא פחות גרועה מה6-1 בסטוק.

    אחרי יונייטד אם אני לא טועה יש לנו את נוריץ' בבית, אלה המבחנים האמיתיים של הקבוצה ולא משחקים כמו באמירייטס וOT שיש 4-5 מהם בעונה. הלוואי שלמדנו איך לשחק במשחקים הגדולים, אבל אם נמשיך ליצור בין 0 ל1 מצבי הבקעה במשחקים מול הקבוצות הקטנות יותר אנחנו לא נגיע לשום מקום.

    יש קצת לחשושים על אפשרות שFSG ימכרו את המועדון בעתיד הלא רחוק, אולי שווה לשים עין.
     
    oranfu ו-Scouser Tommy אוהבים את זה.
  12. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,560
    לייקים שהתקבלו:
    18,458
    ערן, אתה מכליל את פלאנאגן כגיבוי כשהבחור לא שיחק כדורגל כבר שנה וחצי ואפילו לא ממש חזר לאימונים. הוא רלוונטי בערך כמו סטרלינג.

    אין ממש גיבוי, אפילו כשמשתמשים בשחקנים לא בעמדות הטבעיות שלהם. על האיכות מיותר לדבר בכלל. עם כל כמה שהמועדון טפח לעצמו על השכם על הקיץ המצוין ואיך שהחתימו את כל המטרות ומהר, אני דווקא מסיים את החלון הזה בהרגשה רעה מאוד. קליין רכש מצוין, פירמינו מפתיע ביותר (שהלכנו עליו ושהגיע), בנטקה מאוד מפתיע לטובה וגומז נראה כמו פוטנציאל ענק.
    אבל לוקאס עדיין איתנו, אין קשר אחורי, אין גיבוי למגנים, ומבחינת בלמים לא השתפרנו. בנוסף, שחקנים שהיו יכולים לתת גיבוי (אירופה, גביע ליגה) כמו מרקוביץ' ואילורי מושאלים בעיסקאות תמוהות (לא באמת תמוהות, רודג'רס לא רצה אותם). גם כלכלית, זה עוד קיץ עם הוצאה כמעט מינימלית. בלתי נתפס שעם הגידול המטורף מהכנסות בזכויות שידור וחוזי אימוץ, אנחנו מוציאים נטו אפילו פחות ממה שהיינו מוציאים לפני עשור.

    אם אוריגי ירשים את רודג'רס? אוריגי, החלוץ הרביעי ברוטציה שלא קיבל עדיין דקה והוא רכש של הקומיטי? לא הייתי בונה על זה. אני דיי המום שהוא לא הושאל אם לומר את האמת.

    אגב, הקשר הברזילאי בן ה18 אלאן חתם רשמית והושאל לקבוצה מפינלנד שברח לי שמה. לא יכלו להשאיל אותו לליגה קצת יותר נורמלית?

    לפי מאדוק, סטארידג' יחזור לאימונים רק לקראת סוף השבוע הבא וצפוי לחזור לשחק רק באוקטובר.

    המועדון מצפה מבנטקה להיות כשיר לשבת הבאה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/9/15
    Scouser Tommy אוהב/ת את זה.
  13. StevenGerrard Member

    הצטרף ב:
    ‏17/6/13
    הודעות:
    1,860
    לייקים שהתקבלו:
    459
    תראה לי קבוצה שסיימה מעלינו בעונה שעברה ויכולה להגיד לעצמה שאין לה עמדות שהיא הייתה רוצה לחזק.
    כנראה מנ' סיטי אבל אחרי שהוציאה מעל ל-£120m הקיץ אפשר לצפות ממנה להיות מרוצה.
    צ'לסי עשתה רכישות פאניקה מוזרות להגנה ביום האחרון ואם ססק לא פוגע אז זה פוגע מאוד בקבוצה.
    ארסנל שוב בלי קשר אחורי, שוב בלי חלוץ מעבר לז'ירו, שוב בלי חיזוק לקו ההגנה.
    מנ' יונייטד עם שוער שנמצא על הגדר, בלי בלמים ראויים, מגן שמאלי עדיין בסימן שאלה, חלוץ חדש עם תג מחיר גדול על כתפיים צעירות שאולי יתברר ככבד מדיי.
    טוטנהאם פיספסה את ברהינו ועם קישור דל מאוד.

    אני זוכר שמישהו ציין לפני כמה זמן שבניגוד לעונת הכמעט אין לנו את סוארז שיחזור מהשעייה ויטרוף את הדשא והקלפים.
    אני רוצה להזכיר שפירמינו עדיין לא התאקלם ולא הייתה לו השפעה חיובית אמיתית על התוצאות שלנו עד כה.
    זה מסוכן לתלות על זה יותר מדיי תקוות ואולי גם לא הוגן אבל לדעתי ברגע שהכל יתחבר עבורו הוא יכול להיות שחקן משמעותי מאוד לאופן בו נשחק.

    ועם כל זה, אני עדיין לא ממש מאמין (מאוד רוצה ומקווה אבל לא מאמין) שנסיים בטופ 4. זה לא רק בגלל בניית הקבוצה אלא גם בגלל המנג'ר עצמו. מקווה להתבדות.
     
  14. SomEch Member

    הצטרף ב:
    ‏8/3/08
    הודעות:
    5
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שאלה שמציקה לי די הרבה.
    בקשר ללוברן, ללא ספק אחד הבלמים החלשים שלנו בעשור האחרון.
    אבל בלם שהיה נפלא בסוטון וליון.
    האם אתם חושבים שיש פה איזשהוא משהו מקצועי שגורם לו להראות כלכך רע? אולי הציוות דווקא עם סקרטל שמשרה כלכך הרבה פאניקה בהגנה עם המון הרחקות כדור גרעות ויצאות גרועות לא פחות שבעצם משאירות את לוברן חשוף יותר, או שאולי זה בעצם רודג׳רס? שדורש ממנו לעשות דברים שהוא פחות טוב בהם וגם ככה מרגישים את את החולשה בהגנה שלנו גם ללא לוברן בגלל המערכים הביזארים של רודג׳רס.
    האם סאקו ולוברו יהוו צוות טוב יותר, בלם אחד כמו סאקו שמתנפל על היריב בזמן שלוברן הוא הסוויפר שלא עולה למעלה.
    או תחת מאמן אחר אותי? (אהם קלופ לקום אהם)
    מאוד מסקרן אותי הירידה הסופר חדה ביכולת שלו.
    כי אני זוכר אותו בלם נפלא בייחוד בליון שמה שמנע ממנו להגיע לאחת הגדולות זה בעצם בעית הפציעות שהייתה לו שם
     
  15. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,988
    לייקים שהתקבלו:
    6,329
    לא ממש הבנתי את המשפט הזה.
    כל זה ביחס אליכם?
     
מצב נושא:
הנושא נעול.