מנצ'סטר יונייטד 2015/16-הסיוט שנגמר עם גביע

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏10/7/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,601
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    קראתי בכמה מקומות שעסקת הבסיס עבור הילד הצרפתי היא 20 מיליון יורו.
    השאר בתשלומים ובבונוסים כאלה ואחרים שכדי להגיע אליהם הוא יצטרך להפוך לשחקן משמעותי לא רק ביונייטד אלא בכל אירופה.

    בנוגע לדה חאה, לא הבנתי מה הבעיה כאן. יונייטד דרשה מחיר x ריאל הציעה מחיר y כל הקיץ ונזכרה ברגע האחרון להציע מחיר x.
    לאחר מכן בגלל הלחץ של הזמן העיסקה נפלה.
    מזכיר תהתנהלות שלנו עם הררה בזמנו.

    בנוגע לואן חאל, רחוק מאוד מלהיות הצלחה אצלנו. לא הייתי גם אומר שהוא כישלון, אבל הוא יותר קרוב לכישלון מאשר להצלחה. לא החתמנו אותו בשביל מאבק על טופ 4 ולא הבאנו לו כמעט 250 מיליון כדי להיות קבוצה שנאבקת על המקום ה - 4, בטח בעונה הנוכחית שלכל האנגליות בליגה יש בעיות כאלה ואחרות בסגל ואליפות היא בהחלט אפשרית עם חיזוקים נכונים ועם חיבור נכון של הקבוצה. ואן חאל גם מעורב לדעתי יותר מידי בתקריות של אגו.
    יש לו עונה שלמה לשפר עמדות, אבל מבחינתי עונה נוספת של כדורגל של טופ 4 ומאבק על טופ 4 הוא פשוט לא מספיק לקבוצה עם השאיפות שלנו.
     
    alexshw אוהב/ת את זה.
  2. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,259
    לייקים שהתקבלו:
    4,696
    אתה אומר שריאל הציעה על דה חאה 25 מיליון יורו בתחילת הקיץ. זה רחוק מלהיות ודאי, דומה יותר להיות משהו מהחרטא שמוכרים בעיתונים הספרדים (אלא שהכריזו כמה פעמים בקיץ על "שבוע דה חאה", ועוד שבוע חלף לו...). אבל נגיד שכן. 25 מיליון יורו לא שונה בהרבה מ-29 מיליון יורו פלוס נאבאס? ברצינות?

    אני לא מאושר מהקיץ הזה, לא חשבתי שהוא יסתיים כך ואם הייתי אחראי הייתי עושה דברים אחרת, אבל הבכי והנהי והאומללות אינם בשבילי. זה כדורגל, זו אמורה להיות הנאה, לא תלונות מתמשכות. כדורגל הוא לא רולטה, ורכישה של שחקנים כמו ממפיס ומרסיאל היא לא רולטה, אלא בחירה בצעד מסוים. כזה שבשנותיו של אלכס פרגוסון, אגב, היתה מתקבלת בברכה ובטבעיות. כזה שיכול להצליח וכזה שיכול להיכשל. כמו שהבאה של כוכבים יכולה להצליח ויכולה להיכשל.

    צ'לסי הגדולה של מוריניו פלוס באלאק ושבצ'נקו, אליפות בטוחה, לא? דווקא אחרי שנתיים, לא. ומי לקחה לה את התואר? יונייטד שמכרה את ואן ניסטלרוי הסקורר וקנתה רק את קאריק. ומי איבדה אליפות כמה שנים קודם לכן אחרי שלוש זכיות רצופות? יונייטד שדווקא החתימה את ורון ואת ואן ניסטלרוי. פוטבול, בלאדי הל. מי שאתה קונה זה חלק מהמשוואה. מה שאתה עושה איתו זה חלק גדול לא פחות.

    אז עכשיו, בואו נעבור לכדורגל. נגמר החרא, נגמר חלון ההעברות הארוך יתר על המידה, נגמרה ההתעסקות האינסופית בכל מה שמסביב ולא בעיקר. מצדיק את ואן חאל שנטש את מסיבת העיתונאים ביום ראשון. בדיוק נגמר משחק, ובמקום שישאלו אותו שאלה אחת על כדורגל, דיברו רק על העברות. שטויות.
     
    RG11 ו-k_700 אוהבים את זה.
  3. פול סקולס Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/06
    הודעות:
    5,690
    לייקים שהתקבלו:
    324
    את כולנו מפתיע שלא הוחתמו עוד בלם וחלוץ.
    זה כאילו ואן חאל מתעלם לחלוטין מהאפשרות שהשחקנים שלו ייפצעו.

    הקישור הוא בעצם העמדה היחידה שבה יש לנו עומק מספק.
     
    Sir Alex Ferguson אוהב/ת את זה.
  4. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,961
    לייקים שהתקבלו:
    25,664
    מין:
    זכר
    גם בעמדות הבלמים יש עומק פשוט אין איכות מספיקה
     
  5. פול סקולס Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/06
    הודעות:
    5,690
    לייקים שהתקבלו:
    324
    כן, עומק מספק מבחינתי זה הן כמות והן איכות. תאר לך את סמולינג נפצע ואז פיל ג'ונס נדרש להתחיל את ההתקפות שלנו...
     
  6. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,252
    לייקים שהתקבלו:
    18,270
    ראיתי את נבאס במונדיאל ובריאל. עושה רושם שמי שלא ראה פה מישהו זה אתה דור את דה-חאה.

    שיחררתם את רוביניו? יפה מצדכם. הייתם משחררים הקיץ את רונאלדו? ברור שלא. גם ליונייטד לא היתה שום בעיה למכור את ואן פרסי...
     
  7. פול סקולס Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/06
    הודעות:
    5,690
    לייקים שהתקבלו:
    324
    זה גם מטופש לכתוב שריאל מדריד לא מחזיקה שחקנים בכח...

    מתי בפעם האחרונה אחד הכוכבים של ריאל מדריד רצה לעבור לקבוצה אחרת?
     
  8. Sir Alex Las' Killa

    הצטרף ב:
    ‏15/10/05
    הודעות:
    3,092
    לייקים שהתקבלו:
    487
    ראוליטו, כרגיל אתה מאשים את כל העולם.
    זרקתם 35 מיליון יורו על המחליף הקרואטי של יראמנדי בספסל, קשה להוסיף 5-10 מיליון יורו על שחקן שאתם רודפים אחריו שנה וחצי? פתאום אין כסף? בסוף התקפלתם וגם הוספתם שחקן אבל זה היה מאוחר מדי.
    זאת התנהלות ליצנית. סורי, יונייטד החזיקה באותה עמדה לאורך כל המשא ומתן (ציינתי אותה כאן לפני שלושה חודשים אגב).

    נבאס היה מעולה בלבאנטה, אבל מאז שהוא עבר אליכם הוא בקושי שיחק וגם כששיחק הספיק לעשות לא מעט שטויות. הוא עדיין בעל יכולות מעולות, אבל הוא איבד המון ביטחון ככה שזה בעייתי להשוות אותו לדה חאה שבשתי העונות האחרונות הוא אחד השוערים הטובים בעולם והשחקן הכי טוב שלנו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/9/15
  9. nwish Member

    הצטרף ב:
    ‏7/7/11
    הודעות:
    973
    לייקים שהתקבלו:
    302
    ^צודק לחלוטין.

    נעזוב לרגע את העובדה שמבחינתי ההגנה שלנו נראית הרבה פחות "שייקי"-ית כרגע, ושמעולם לא חשבתי שדה חאה הוא שוער שמשדר שקט להגנה שלו באופן כללי, ובכדורי גובה בצורה קיצונית (הגם שהוא שוער אדיר, כן? אני לרגע לא חולק על כך).
    ריאל עשתה כאן את המקבילה של להגיע להרודס ברחוב אוקספורד ולנסות להתמקח על שעון יקר, בלי להבין שהרודס זה מקום עם סטנדרטים, ושהדבר היחיד שתקבל אם תתמקח זה בוז וליווי אישי עד לרחוב.

    @ראוליטו היקר, יונייטד, בתחילת הסאגה הזו, העמידה תג מחיר על דה חאה ואמרה לריאל: "רוצים? אז תיקחו". לא הודיעה שאין עם מי לדבר, פשוט קבעה תג מחיר שצריך לעמוד בו.

    בהנחה והטענה שלך נכונה וריאל הציעה 25 מיליון יורו בתחילת הקיץ, זה רק מוציא את המועדון שלך עוד יותר מטומטם (בלי להיפגע, זה הם ולא אתה, אתה ממש אחלה דווקא) כי למרות שהיה לחבר'ה של פרז את כל הקיץ, הם העדיפו לשחק הארדבול ולמשוך את הזמן על הפרש שהוא בדיחה עבור ריאל מדריד רק כדי לקפל את יונייטד, ובסופו של דבר גם התיישרו עם הדרישה המקורית, גם לא קיבלו את השוער שרצו, וגם ניסו לזרוק את מי שאמור להיות השוער שלכם לפחות עד ינואר כצ'ופר צדדי עבור דה חאה, לא אידיאלי אם תשאל אותי..

    עכשיו תכלס? סביר שההפרש שהיינו מקבלים גם ככה היה הולך למשכורת של רוני (AKA לפח האשפה) או משהו כזה, אבל יונייטד הוא המועדון המפואר בבריטניה ואחד הגדולים בעולם, ציפית שהם יתקפלו בפני מועדון אחר או בפני שחקן שהגשם של מנצ'סטר מדכא את חברה שלו?
    יונייטד גדולה יותר מתקופה רעה כזו או אחרת, ממאמן כזה או אחר ובטח שמשוער כזה או אחר, ובגדול אני לא אתפלא אם בפקס שכביכול עבר 30 דק' אחרי הדדליין היה כתוב "דונ'ט פאק ווית' אס, ברו".
     
    נערך לאחרונה ב: ‏2/9/15
    RG11 ו-Eric Cantona אוהבים את זה.
  10. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,553
    לייקים שהתקבלו:
    6,266
    שוב, מה זה המומים?? יש פה כנראה כמה גישות.
    אני די מחזיק בגישה דומה לשל אמיר בעניין הזה.
    מצב החוד בהתקפה נוראי, פשוט נוראי. אי אפשר לבנות על רוני(אני ואמיר למשל חשבנו שאי אפשר לבנות עליו עוד הרבה לפני שהעונה החלה, בניגוד אגב להמון אוהדים שהאמינו שהאמונה המוחלטת ברוני, סרט קפטן+לשחק רק כחלוץ יוציא ממנו את המיטב כמו לפני 4 שנים).

    אמיר אמר דבר נכון, כשיש לך הרבה מאוד כסף, לפעמים כדאי שהכסף הזה ישב על שחקן ולא בבנק. אני לא יודע מי זה המטריאל הזה.
    נזכרתי שראיתי אותו רק מול ארסנל ושם הוא היה טוב ואני אפילו העלתי חשדות למה הוא היה מצוין באותו משחק והאם זה יתאים?? אין לי מושג אולי כן אולי לא, אני בטח לא אשפוט לפני שאני רואה אותו אצלינו בעיניים.
    הוא לא חלוץ מטרה ונראה שכרגע אין לנו חלוץ מטרה ופה זו העבודה של ואן חאל, אולי לשחק במערך גמיש יותר עם FALSE 9 שאנחנו יודעים שזה אף פעם לא נראה אידיאלי אבל קבוצות ונבחרות עושות את זה.
    אולי יותר מהירות וטכניקה בשליש האחרון ישפרו גם את רוני, אולי תחרות על התפקיד שלו גם כן ידחפו אותו לתת יותר ואולי הינוקא הצרפתי יעלה עליו ויקח לו את המקום בהרכב- אין לי בעיה עם זה בכלל.

    אגב, אני מזמן אמרתי שאני סומך הרבה יותר על הכשרונות האירופאיים מצרפת, ספרד מאשר על המוצר האנגלי.
    אני לא עוקב קבוע אחרי הכדורגל שם, אבל אם אכן מדובר באחד השמות הבולטים אנדר 20(ויש להם אינסוף כשרון בשנים האלה כפי שאפשר לראות בכל אליפות אירופה/עולם עד לגיל הזה וכפי שאפשר לראות אותם משתלבים כבר בגילאים צעירים בכדורגל מקצועני שם ומצליחים) אז שווה לתת לזה צ'אנס.

    כן זה סכום מטורף ויכול להיות שהרכש הזה יגדיר את המשך הקריירה של ואן חאל פה, אף אחד לא מנסה לטשטש את הסיטואציה. אבל בשביל זה הביאו לפה מאמן אמיץ שהראה פעם את הביצה הימנית שלו לשחקנים כשרצה להעביר מסר, לא?
    אני מחזיק מאוד מתביעת העין של ואן חאל, בוא ניתן לזה צ'אנס.

    בקשר להצעת ה25 מיליון יורו של ריאל מדריד בתחילת הקיץ- שקר במקרה הטוב, הטעיה במקרה הרע.
    המחירים שריאל שפכה דרך הפרופאגנדה הממומנת שלה בתחילת הקיץ היו 10 מיליון אירו עלובים(שגם הם לא הגיעו בשמועות אלא בדרך המקובלת- שבוע שלם שהAS יחפור שזה המחיר ודה חיאה סיכם תנאים ואשתו כבר מצאה בית, הכל לטובת המטרה), בהמשך אחרי שראו שיונייטד לא זזים מילימטר הם עלו קצת ל20 מיליון אירו ובסוף ל22 מיליון הנחשקים.
    פאקינג זרקו 30 מיליון אירו על איזה ילד בן 20 מאינטר בלי למצמץ ועל השוער שהם מאוננים עליו כבר שני קיצים לא היו מסוגלים לזרוק את ה8 מיליון הנותרים האלה.

    ואן חאל וודרווד אמרו מתחילת הקיץ שיש לו מחיר ושהם לא יזוזו ממנו. מה בדיוק הבעיה פה? לא הקריצו מחיר הזוי של 60 מיליון אירו לשוער בשנה אחרונה.
    רצו בין 30-35 על השוער הכי טוב בעולם בשנה האחרונה שגם במקרה ספרדי.
    רוצים ? תשלמו, לא רוצים? תחכו.

    דווקא מהקיץ הזה יונייטד יצרה לעצמה שם של אחת שממש לא מחזיקה כוכבים בכוח. די מאריה רצה לעזוב, עשה את זה מגעיל, המון מועדונים אחרים בעולם היו עושים לו דווקא, היו מתעקשים על כל פני.
    יונייטד מכרה אותו עושד לפני שהעונה יצאה לדרך ב44 מיליון פאונד, כלומר ספגה הפסד של 15 מיליון פאונד על כוכב שקנתה קיץ אחד לפני. ספגה כדי לסיים את הסאגה הזאת מהר ולטובת כל הצדדים המעורבים.
    דה חיאה זה סיפור אחר, המועדון תמחר את השחקן הכי טוב שלו בפער עצום בשלוש השנים האחרונות במחיר גבוה אבל לא מטורף לשחקן ברמה הזאת, בגיל הזה, עם הדרכון הספרדי המבוקש. ריאל מדריד נזכרה להכנס באמת למומ ביום האחרון ואז היה מה שהיה עם הפאקסים להתאחדות.
    מה המסקנה מכל זה? כנראה שאם אתה מועדון עשיר וממש רוצה שחקן והוא רוצה להגיע אליך תנסה לסגור את זה מוקדם יותר ולא בדקה ה90.
     
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    קיילור לא קיבל הזדמנות אמיתית בריאל מדריד, מתי בידיוק הוא 'עשה הרבה טעויות', במשחק הגביע נגד אתלטיקו?
    הקיץ של יונייטד כושל לדעתי הרבה מעבר לסאגת דויד דה-חאה. אין חלוץ, אין בלם כפי שאמרתי, יונייטד זקוקה להרבה 'מקריות' ושדברים יתחברו ממש מעבר למצופה כדי להצליח. ולא הייתי מתגאה כל-כך ברכש הצרפתי החדש, זה סכום מטורף. כמו שאמרתי, הרכישות של סטרלינג ודה-ברוינה נראות הרבה יותר ריאליות(והן מופרזות) מאשר מה שקרה ביונייטד. נניח ויש שדרוג מהעונה שעברה, בכמה? כמו שחשבתם? אני בטוח שלא. אם כל עונה נשווה לעונת החורבות של דיוויד מויס אז זו השוואה מגוחכת, זו ממש לא אינדיקציה. נשפך כסף גדול ביונייטד והיא לא דומה לשום דבר, מצטער. שוב, זה לא הקיץ הראשון של ואן-חאל אז עוד היו נסיבות מקלות.

    וברור שגם ההתנהלות של ריאל מדריד קלוקלת בעיסקה הזו, מסכים איתכם במאה אחוז. בכלל עבר על כוחותינו קיץ גרוע מאוד.
     
  12. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,553
    לייקים שהתקבלו:
    6,266
    אתה מתעלם מזה שואן חאל היה צריך לשפץ סגל כמעט שלם.
    תסתכל על תמונת האיקסים.
    לא מדובר רק בלהביא שחקנים נכונים אלא גם לדאוג לשחרר את השחקנים הנכונים בטיימינג הנכון.
    שחררנו אם אני לא טועה מעל ל20 שחקנים בשני הקיצים האלה והבאנו 13.
    אי אפשר כנראה לבנות קבוצה שלמה ושתהיה מושלמת בקיץ אחד וכנראה שגם לא בשניים(ותסתכל על צ'לסי ומוריניו, מסתבר שגם לא בשלושה).

    נכון, יש בעיה שאין חלוץ טוב ואין בלם טוב יותר ממה שיש לנו. זה לא סוד שחיפשו שחקנים לשתי העמדות הללו שזה כבר מראה שגם במערכת לא בדיוק התלהבו מההיצע הקיים בסגל.
    זהע כנראה יגיע בשלבים.זו שנת המבחן של רוני, זו גם שנת המבחן לטעמי של ג'ונס ואולי אפילו גם של רוחו.
    אני לא אתפלא אם בקיץ הבא כבר לא יאשרו ברירות ויגיע לפה גם חלוץ וגם בלם.

    להגיד שזה אידיאלי? ברור שלא.
    אבל לא אני ואתה מתנהלים בשוק העברות, לא אני ואתה בוחנים אופציות. אנחנו יכולים לזרוק שמות ולפנטז, לא הרבה מעבר.
    בסך הכל בקיץ הזה חיזקנו לא מעט עמדות בסגל, הגדלנו את העומק בעמדות אחרות וגם זה לא משהו שצריך להלקח כמובן מאליו.
    כמה שהמילה הזאת כנראה יצאה מכל החורים אבל זה תהליך.
     
  13. פול סקולס Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/06
    הודעות:
    5,690
    לייקים שהתקבלו:
    324
    כאן אני כבר מסכים כמעט עם כל מה שאתה אומר.
    אם הייתי אוהד של סיטי חס וחלילה דווקא הייתי מרוצה מאוד מהרכישות של סטרלינג ו KDB. הכסף לא משחק שם תפקיד והם התחזקו בשניים מהצעירים הטובים ביבשת.
     
  14. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,601
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    אני בכל פעם שומע שואן חאל היה צריך לעשות רענון בסגל. וזה נכון. אבל כמה פעמים פרגוסון עשה רענון בסגל? כמה קבוצות פרגוסון בנה לאורך השנים? ובכמה כסף הוא השתמש כדי לעשות את זה? ומה היו התוצאות שלו?
    סגל שחקנים, גם אם מדובר בסגל טוב, הוא משהו שמזדקן ומצריך שינוי כל הזמן. פעם בכמה שנים הוא גם מצריך שינוי גדול יותר. ובדיוק בגלל זה החתמנו את ואן חאל. ולא, אני לא מצפה מואן חאל שיהיה פרגוסון, כניראה המנג'ר הטוב ביותר בכל הזמנים בכדורגל העולמי. אבל לא החתמנו איזה מאמן צעיר בן 30 או איזה מנג'ר חסר ניסיון. החתמנו מנג'ר בן 60 + (סך הכל 10 שנים פחות מפרגוסון) שברזומה שלו יש מועדונים כמו ברצלונה ובאיירן מינכן כדי שיבנה קבוצה איכותית.

    אני מזכיר לכולם שאנחנו גם לא בדיון של אברטון. לא מדובר על מאמן שכאשר שיחרר/מכר את וידיץ' או אברה הוא היה מוגבל בתקציב והיה יכול להביא רק שחקנים בחינם/באותו כסף שקיבל.
    מדובר על מאמן שקיבל 250 מיליון וצפונה כדי לעשות רענון לסגל.
    ומכל הכסף, ומכל שחקני הרכש שהגיעו, מי באמת משאיר חותם? מי באמת בנוי מהחומר של יונייטד? מי באמת יכול להוביל אותנו לתארים? חוץ מהררה (שהיה רכש של המועדון, כשפרגוסון סימן אותו, והיה ניסיונות עוד לפני ואן חאל לרכוש אותו) אין אף אחד כזה. יש כמה צעירים שאולי יהיו כאלה בעתיד (שואו, ממפיס, מטריאל) אבל סגל של קבוצה שרוצה לזכות בתארים חייב לכלול גם שחקנים בשלים, שחקנים שכבר עכשיו יכולים לסחוב קבוצה כמו יונייטד לאליפות, וזה משהו שאין לנו.

    עד היום הבסיס האמיתי לקבוצה הם השחקנים שפרגוסון הביא, דה חאה, סמולינג, קאריק, רוני, מאטה.

    אני מוכן לקבל את האגו המנופח של ואן חאל, שהסתכסך כבר עם ואלדז, דה חאה, די מאריה, הצוות הרפואי, ושכל כמה זמן מצליח להיכנס לקרב התורן. זה חלק מהחבילה שלו. אבל אני מצפה לקבל גם את הצד השני של החבילה. מאמן שידע להביא גם שחקנים בשלים שיעשו את ההבדל, מאמן שידע להפיק מהקבוצה שלנו כדורגל שכיף לראות, מאמן שידע לחבר את הקבוצה למאבק אמיתי על אליפות. וזה לא קורה.

    אני רואה אוהדים שלנו שמעריצים את האדמה שואן חאל דורך עליה. כאחד שמאוד החזיק ממנו בהתחלה אני כרגע בעיקר מאוכזב. מוייס זה לא הרף שלנו. מוייס זה אולי המאמן הכי כושל בתולדות המועדון. אני לא מודד את ואן חאל בהשוואה למוייס. וגם לא מצפה שיהיה פרגוסון. אבל כן מצפה שיעמיד קבוצה שתציג כדורגל טוב ולפחות תתמודד על האליפות. כן מצפה שישתמש בכסף כדי להעמיד סגל איכותי מספיק כדי להתמודד על האליפות. כדי לבנות סגל של מאבק על כרטיס לליגת האלופות, כדי להציג כדורגל של מאבק על כרטיס לליגת האלופות, כדי לסיים בסוף העונה במקום 4-5, אני לא צריך מאמן בגילו של ואן חאל ובטח לא צריך לשפוך 250 מיליון וצפונה מזה. ואן חאל הובא כדי להשיג יותר מזה, וכרגע הוא לא שם, ולאור ההתנהלות בשוק והיכולת מתחילת השנה לא בטוח שהוא גם יגיע לשם (למרות שכמובן יש לו זמן עד סוף השנה לשפר עמדות ולהוכיח שהדברים הם אחרים ממה שנראה כרגע).
     
    Raulito אוהב/ת את זה.
  15. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,553
    לייקים שהתקבלו:
    6,266
    פרגוסון לא הביא את מאטה.
    ואולי המסקנה היא שהבסיס שנראה כרגע הוא בעיקר משחקנים שמשחקים פה מעל שנתיים קשור לכך שכנראה הנסיון בקבוצה מדבר בעד עצמו, זה בטח לא מעיד את טיבם של שחקני רכש שנמצאים פה שנה או פחות מכך.

    לצורך המחשה, לא רואה בעיה עם ממפיס והכשרון שלו, לא רואה שום בעיה עם הכשרון של שניידרליין כדי להגיע לרמה של קאריק בתור קשר אחורי.

    ורגע מה עם דארמיאן? גם הוא לא השאיר עליך חותם? ולוק שואו?
    וסמולינג שנייה זה נושא מעניין בפני עצמו.
    מישהו זוכר בכלל איך סמולינג נראה לפני שנתיים וגם בתקופה של פרגוסון? האם אין פה דווקא עבודה יפה של מאמן שידע לקדם אותו(גם מנהיגותית וגם מקצועית)?
    זה מצחיק להגיד שאי אפשר להשוות את ואן חאל לסטנדרט של הקודם בתפקיד ובטח לא לפרגוסון אבל בבת אחת להתעלם גם מכל מה שעשה פה.

    לרכש צריך לתת זמן, כבר היום רוב הרכש שעשה ואן חאל נראה לכל הפחות סולידי.
    גם קאריק היה סולידי בשנתיים הראשונות שלו, לשחקנים שנמצאים פה יותר זמן מן הסתם שיהיה יותר קל.

    ואן חאל לא יהיה פרגוסון, לא קרוב לזה, את זה כולנו ידענו.
    ואן חאל כן נדרש להיות המאמן שיעשה את העבודה הכי קשה לבאים אחריו בתפקיד.
    זה שיצטרך לחתוך כמעט בבת אחת סגל של 27-28 שחקנים ולהשאיר בו רק את הטובים ביותר וכאלה שעוד יוכלו לשרת אותנו.
    פרגוסון בעצמו עשה מהפיכות גדולות ובהצלחה גדולה לרוב.
    אבל אני כמעט ולא זוכר את פרגוסון מקבל סגל במצב כזה שמצריך ממשך חיתוך של 20+ שחקני סגל בכירים בשנתיים.
    זה יוצא תחלופה יקרה מכל מה שהיה בתקפותו שפרגוסון עשה מהפיכות כי היום הערך הנומינאלי של הכסף שונה.
    היום להביא שחקן ב25 מיליון פאונד הפך לסכום סטנדרטי ביותר עבור שחקן שעובר בליגה הזאת, בתקופות שפרגוסון נדרש למהפכות גדולות בסגל העברות לא גירדו ממש את הסכום הזה.
    אני לא רואה איך מישהו אחר היה עושה מהפיכה כזאת בסכום הרבה יותר נמוך.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏2/9/15
מצב נושא:
הנושא נעול.