מנצ'סטר יונייטד 2015/16-הסיוט שנגמר עם גביע

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏10/7/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. פול סקולס Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/06
    הודעות:
    5,690
    לייקים שהתקבלו:
    324
    אני לא מבין את ההיגיון בלשחרר את יאנוזאי והרננדז.
    לא שהם שחקנים כאלה גדולים,
    אבל הרננדז בכל זאת יודע להיות במקום הנכון בזמן הנכון (גם אם הבילד-אפ פליי שלו חלש), יאנוזאי אם ישפר את קבלת ההחלטות שלו הוא פרוספקט לא רע בכלל....

    נשארנו עם רוני שכבר אין לי מילים לתאר כמה הוא חלש העונה, עם פלאייני שמידי פעם מועיל ומידי פעם גורם לנו לשחק כדורגל של ימים הביניים, עם ממפיס המאוד לא מלוטש, עם מרטיאל שאף אחד לא ממש מכיר, עם ווילסון שהסיכוי שהוא יתן תרומה ממשית כבר העונה שואף לאפס, וכנ"ל לגבי פריירה. תכל'ס, רק רוני ווילסון הם בכלל חלוצים. השאר הרבה יותר אוהבים לשחק על הקו או כמספר 10.

    איפה ההיגיון כאן?
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  2. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,671
    לייקים שהתקבלו:
    18,534
    אלא אם כן מדובר פה בפוטנציאל נדיר (אני מדבר על סנסציה ברמות ניימאר או לכל הפחות הזאר) אני לא מבין איך מתייחסים להעברה הזאת יחסית בשלוות נפש.

    אה, 30 מיליון יורו הם רק על כל מיני סעיפים? דיי ברור לדעתי שלא כל הסעיפים הם "פסיכיים". אין ספק לדעתי שחלק מה30 מיליון האלה הם על הופעות, הישגים קבוצתיים וכאלה. בהתחשב בזה שעם סכומים כאלה סביר שישחק לא מעט, וסביר שיונייטד תמשיך להשתתף באופן קבוע באלופות ולהתחרות על תארים, אני מניח שחלק לא מבוטל מהבונוסים ישולמו.

    גם אם לא, הסכום הגבוה של הבונוסים אולי מסיט קצת את תשומת הלב מזה ששולמו פה 50 מיליון יורו על שחקן בן 19, חלוץ, עם 11 שערים ב50 הופעות (בערך) בליגה הצרפתית.

    סכומי העברה פסיכיים. הזאר בגיל הזה כבר הוביל את ליל לדאבל בצרפת.

    הבחור הזה סיפק מספרים דומים לשל אוריגי בעונה שעברה (כשהבלגי משחק בקבוצת פח אמיתית) וכולם צוחקים ששילמנו על אוריגי 10 מיליון...

    דה-חאה נשאר, לא מפתיע אותי. כל הקיץ חששתי שבסוף זה יקרה. שונא את ואן-חאל, הראש לא במועדון... אין לי ספק ששבת הבאה הוא נותן הצגה. אני חושש שגם העונה הוא יעשה את ההבדל.

    מצחיק אותי פה שראול מרוצה שהעיסקה לא יצאה לפועל. נבאס שוער טוב, דה-חאה עילוי, מהטופ של הטופ בעולם והוא גם מאוד צעיר. חייב לציין שמאוד ישעשע אותי אם קיץ הבא יובנטוס יחתימו אותו כבוסמן וריאל תישאר עם הז*ן ביד.

    אין ספק שהחוד שלכם עושה רושם דיי דליל. רוני, מרסיאל ווילסון. מפתיע אותי שלא החתמתם עוד בלם וחלוץ.
     
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    מי שחוגג את הישארות דה-חאה לא מבין שהצעד הילדותי הזה של מנצ'סטר יונייטד יפגע בי. היא השאירה שחקן שממש מת לברוח משם, היא הפסידה כסף וקיילור נאבאס לא שוער פחות טוב ממנו. התאבדות על כריסטיאנו רונאלדו הייתה מובנית, על דה-חאה ממש לא ואפשר היה לחסוך את כל הבלאגן.

    לגבי המהלכים בקיץ - בהתחשב בכך שהפעם ואן-חאל יכל לצייר בראש את ההרכב עוד מסיום העונה שעברה, לא היה שום יורו או מונדיאל שיפריע עם כל הכבוד לקופה-אמריקה וגם העונה יונייטד תשתתף בליגת האלופות בניגוד לעונה שעברה אז שיחקה רק 40 משחקים - אני לא בטוח עד כמה הקיץ הנוכחי יותר טוב. הסגל של יונייטד התקצר. השחקן החדש שהגיע? תיירי הנרי? שלא יגמור כמו דויד בליון. תג מחיר עצום ללא שום סיבה אמיתית. הכלום שסטרלינג עשה בליברפול(עונה וחצי) נראה כמו 5-6 שנים לעומת שחקן אלמוני מהליגה הצרפתית שעדיין לא רשם הופעה בנבחרת אם הבנתי נכון. רכש שנבע מפאניקה.
    ויודעים מה, נניח שמנצ'סטר יונייטד התחזקה. הזוי להשוות את המצב היום לתקופת דיויד מויס, זה צריך להיות המדד? השאיפה לא הייתה אמורה להיות לרוץ לאליפות ולא לגרד בקושי את הטופ 4? בשורה התחתונה יונייטד שפכה ים של כסף ונותרה עם סגל בינוני מאוד בסופו של דבר והכדורגל שלה דוחה. גם מכבי חיפה התחזקה בהשוואה לפתיחת העונה שעברה, היא הביאה בלם מספרד, קשר אחורי, חלוץ בדרך, את רוני לוי, אלירן עטר פותח עונה. נו, אז מה? זה לא מספיק.
     
  4. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,260
    לייקים שהתקבלו:
    25,769
    מין:
    זכר
    אבל מה אתה רוצה. יונייטד הסכימה למכור. פרס כנראה שינה את ההחלטה ברגע האחרון ורצה להפיל הכל על יונייטד.
    לא צריך לתרץ עכשיו
     
  5. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
    מה זה שלוות נפש? קראתי כאן וברד קאפה כל מילת ביקורת שאפשר להעלות על ההעברה הזאת. מה עוד אתה רוצה? הפגנות מול הבית של וודוורד? זה לא המועדון הנכון לחפש בו.

    לריאל מדריד ואוהדיה-אני יודע, לא קל לקום בוקר אחד ולגלות שיש קבוצות שהן לא שטיח לרגליכם, אבל אתם תתמודדו, תהיו חזקים. אני גם חושב שבמצב שנוצר היה עדיף לנו ללכת על העסקה ומי שיפסיד מהביטול זה אנחנו, אבל הטענות של ריאל מגוחכות. "יונייטד נכנסה למו"מ רק ביום האחרון"-לכו לעזאזל, מישהו חייב לכם משהו?
     
    alexshw אוהב/ת את זה.
  6. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,365
    לייקים שהתקבלו:
    4,717
    קיילור נבאס אולי שוער לא פחות טוב עבור ריאל, אבל בשביל יונייטד לאבד את דה חאה לטובתו העונה כן היתה ירידה. אנחנו יודעים מה קורה לשוערים רבים שמגיעים לאנגליה בכל הנוגע להתמודדות עם כדורי גובה ולדעתי נבאס בעצמו היה מתקשה עם זה. אולי יש לו פוטנציאל להתפתח בנושא, אולי לא, אני לא יודע, אבל זה בטח היה כרוך בזמן. לקבל עוד שנה של אחד השוערים הטובים בעולם באמת ולכך גם את הזמן הזה לחשוב על תחליף, זה בסדר גמור מבחינתי.

    הרעיון הזה שדה חאה מת לברוח מיונייטד הוא קצת מופרז, כאילו שאנחנו כלא ושהוא מעדיף לשחק בכל מקום חוץ מאצלנו. הוא רצה לעבור לריאל, וזה לגיטימי. אני לא יודע מה הוא חושב על ריאל ועל זה שהיא חיכתה עד אתמול לסגור עסקה, תכל'ס היא זו שדפקה אותו מכל הכיוונים, אבל ברגע שאופציית ריאל יורדת מהפרק לשנה הקרובה הוא יהיה בסדר גמור. יש פגרה בינלאומית, הוא יחזור ממנה כמו חדש ובתקווה יחזור לשער, אלא אם ואן חאל יחליט להתאבד.

    ולגבי הקבוצה הנוכחית שלנו, יש לי רק מלה אחת: נראה. אין ספק שיש בקבוצה הרבה כישרון ופוטנציאל, אין ספק שכל העסק לא מספיק מחובר ובעיקר לא מספיק מפותח. אם ממפיס ומרסיאל יתפתחו היטב וגם מהר, דברים יכולים להיראות טוב. אם לא? אז לא. בדיוק כמו שאם היינו מביאים סופרסטארים והם לא היו משתלבים ומסתגלים כמו שצריך - מי אמר ורון, מי אמר די מריה, מי אמר פלקאו, הא? - אז התוצאות עדיין היו עגומות. זה הכדורגל, אין דברים בטוחים, אין דברים שקרובים להיות בטוחים.

    הלכנו על מהלכים מסוימים. על בלינד כבלם, על מיעוט בחלוצים, על שני חבר'ה צעירים בחלק הקדמי. הסכום על מרסיאל מטורף, ואין ספק שעיתוי ההעברה היה משמעותי בעניין, אבל היי - עדיף כסף על שחקן מכסף בבנק. אולי כל מה שעשינו הקיץ יצליח, אולי יתפוצץ לנו בפרצוף. ללא ספק יהיה מעניין בדרך לגילוי השורה התחתונה.

    והשוואות למכבי חיפה, בפורום הישראלי בבקשה. כמו שאלכס פרגוסון אמר פעם כשהשוו אותו למרגרט תאצ'ר "לעולם אל תשווה אותי לאישה הזאת", לעולם לא תשווה אותנו לליגת הפח הזאת.
     
    RG11 ו-Sir Alex Ferguson אוהבים את זה.
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני לא יודע, אמיר, אני חושב שאתה מנסה להישאר 'קול' בכוח, משקר לעצמך עם המנטרה של 'יהיה בסדר'. זו לא בושה להעביר ביקורת על המועדון. יש יותר מידי סימני שאלה סביב יונייטד, משהו שהייתי מקבל אם זו הייתה העונה הראשונה של ואן-חאל בה הוא עוד היה צריך 'להתסגל', חסר זמן עד לפתיחת העונה וגם להתמודד עם החורבות שהשאיר לו דיוויד מויס. יותר מדי דברים צריכים להתחבר כדי שיונייטד תצליח העונה. אנשים ויתרו כאן על אליפות מראש? לגבי דה-חאה, יונייטד אולי עשתה שרירים אבל היא גם עשתה פעולה ילדותית שלא מתאימה למועדון גדול, היא מחזיקה אותו בכוח, לא בדיוק ממנפת את התדמית שלה('להשאיר את שחקני המפתח' זו סוג של תדמית בטח תגידו לי, אבל זה לא המצב המדויק כאן). יונייטד הייתה יכולה להסכים להצעה של ריאל כבר מתחילת הקיץ כשדובר על 25 מיליון יורו או משהו כזה. דה-חאה כן קיבל זמן, במשחקים הראשונים הוא היה נוראי ואף עלה לקבוצה באליפות, אז גם קיילור היה דרוש לזמן מסוים, זה נכון. אתה מתעלם מהנקודה שלי, גם אם נוציא את עסקת דה-חאה מהמשוואה ונתעסק בשאר הקיץ של יונייטד. די-מאריה שהוא קראק לכל דבר נמכר ובמקומו בסכום לא רחוק מכך הגיע ילד, לא כולם כריסטיאנו(יונייטד שילמה לריאל 8 מיליון יורו מהסכום שקיבלה מפריס עבור די-מאריה).

    כדורגל הוא לא תכנית ביטוח, יש מס' שחקני רכש שיכולת לדעת מראש שהם בינגו ואין מצב שהם יכשלו - פיגו, זידאן, כריסטיאנו - ריאל, סוארז - ברצלונה, איברהימוביץ שמתאקלם בכל מקום. אני מסכים איתך שלצד זה יש פלופים. ומצד שני, עדיין אפשר לצמצם תיאורטית את הסיכון להיפגע. יש הבדל אם אתה שם סכום עתק על דה-בורין לבין אם אתה משקיע אותו בילד מצרפת. יש הבדל בין אם באיירן מצרפת את דוגלאס קוסטה וארתורו וידאל בסכומים מסוים. פלקאו הגיע ליונייטד בסיטואציה אחרת בכלל מאשר ורון או די-מאריה.
     
  8. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,260
    לייקים שהתקבלו:
    25,769
    מין:
    זכר
    לא מחזיקה בכוח. יש לה דרישה ברורה. טייק איט או ליב איט. אני חושב שריאל ברגע האמת עשתה ליב איט.
    זכותה וגם זכותה של יונייטד לעמוד על שלה. אל תטיף. לא תראה פה מישהו יורד על ריאל שברוב חוצפתה סירבה להפרד מבייל
     
    RG11, Liverpool-Forever, golding ומשתמש נוסף אוהבים את זה.
  9. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,671
    לייקים שהתקבלו:
    18,534
    מצטער סקולס, לא נכנס לרד קפה, לי היה נראה כאילו לא המומים מההעברה הזאת (אולי זה פשוט K700 שגרם לי לתחושה הזאת).

    דה-חאה הרבה יותר טוב מנבאס. הוא היה לא פחות מאדיר בשנתיים האחרונות. לראות מישהו טוען אחרת מרגיש לי כאילו זה פאן בוי של ריאל או פרשן של ערוץ הספורט.

    יונייטד פעולה ילדותית? משאירה בכח שחקן שרוצה לעבור? כמה "ריאל מדריד" מצדך לומר זאת. אני מתעב אותם בכל תא בגוף שלי, אבל כל הכבוד לכל מועדון שלא יתכופף עבורכם ועבור ברצלונה.

    דה-בריינה הימור בטוח? אולי שחקן מצוין, אבל נתן כולה עונה אחת באמת טובה עד כמה שידוע לי וגם הסכום ששולם עליו מוגזם.

    חאמס במקום די-מריה? אתה מנסה לצייר את זה כמשהו חיובי עבור ריאל? ההייפ סביב חאמס היה מטורף. אתם הייתם פראיירים של מונאקו עוד לפני שזה היה באופנה.
     
  10. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,365
    לייקים שהתקבלו:
    4,717
    אני לא אומר לעצמי שיהיה בסדר, אני אומר לעצמי שאולי יהיה בסדר ואולי לא יהיה בסדר ואת זה הייתי אומר גם בסיומו של קיץ חלומי שבו רכשנו את מיטב הכדורגלנים בעולם. ראיתי מספיק בכדורגל כדי לדעת שמי שאתה קונה וכמה שהשם שלו גדול אינו בהכרח מתבטא במה שתקבל בתוצאה הסופית. אולי בעולמה של ריאל מדריד זה כה, בעולם שבו אני נמצא זה מעולם לא הסתכם בכך.

    יונייטד לא עשתה שום פעולה ילדותית. יש לה חוזה עם השחקן והיא החליטה שמתאים לה שהוא ימצה אותו עד תום ויעזוב בסיומו ללא תמורה. זו זכותה, זה לא ילדותי. יכולנו לקבל את ההצעה של ריאל בתחילת הקיץ, בהנחה שבאמת היתה כזו, אבל היא לא היתה טובה מספיק לטעמנו. מה לעשות. יש לך בעיה? תחפש אותה במועדון המטורלל שלך, שהיה יכול להגיש את ההצעה שהגיש אתמול לפני חודש ולפני חודשיים. שהיה יכול לבקש לשבת עם יונייטד לפני חודשיים עד שיעלה עשן לבן ולסגור עסקה.

    כאשר הבאנו את דה חאה, ידענו שיש לנו שוער צעיר שהוא פוטנציאל עצום. נבאס אינו מבוגר, אבל רחוק מלהיות בגיל של דה חאה, ואני לא מאמין שהתקרה שלו דומה. אם אנחנו צריכים להתחיל בשנה הבאה פרויקט חדש, מעדיף שיהיה עם מישהו אחר. ובינתיים, לקבל עוד שנה עם שוער מעולה. מה רע? נחמד לחשוב לטווח ארוך, אבל לפעמים כל התכנונים הטובים ביותר לא מתממשים.

    די מריה הלך ולא הגיע קראק (איזו מלה מסריחה, יש לכם משהו שלא נשמע כמו סמים?). אז זהו, נגמר? מפסיקים לשחק כדורגל? אולי ממפיס יתפתח כמו שצריך ומהר. כנ"ל מרסיאל. אולי לא. אולי נראה בעונה הזו עוד עונת למידה וקרש קפיצה. אולי היינו משקיעים 60 מיליון ליש"ט בכדורגלן נוסף וגם הוא היה נופל על הפנים (אולי בספרד יש כמעט רק דברים בטוחים, באנגליה אין. המציאות מראה שקשה יותר להסתגל לכדורגל הזה, גם אם הוא כבר לא מככב באירופה). לא הכל נעשה כמו שאתה רגיל אליו בריאל, וטוב שכך. לא כל פעם שהולך כוכב, חייבים להביא אחד חדש. לא צריך כל קיץ צעצוע חדש. ולא בכל פעם שיש שתיים וחצי תוצאות מאכזבות, שולפים את המטפחות הלבנות.
     
    RG11 אוהב/ת את זה.
  11. פול סקולס Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/06
    הודעות:
    5,690
    לייקים שהתקבלו:
    324
    דור מה זה הקשקוש הזה של "יונייטד הייתה יכולה להסכים להצעה הראשונה של ריאל ע"ס 25 מיליון יורו"? אתה תקבע בשבילנו בכמה אנחנו מעריכים שחקן שלנו? זה אחד הדברים האומללים שקראתי כאן, בחיי.

    אתה עדיין חושב שמה שקרה הוא ששלחנו לכם מסמך בגרסא ישנה של וורד שאי אפשר לפתוח? כל העיתונאים האמינים (עד כמה שיש כזה דבר כיום) מצביעים על פאשלה שלכם, בין אם מישהו יצא טמבל אצלכם ובין אם שיניתם את דעתכם ברגע האחרון.

    בכל אופן,

    ההצהרה שלנו על כל הסאגה... :

    David De Gea Transfer

    Manchester United notes Real Madrid’s statement on the attempt to sign David De Gea and sell Navas to Manchester United. The Club feels compelled to provide some clarification with the following facts.

    · Manchester United did not seek contact from Real Madrid for the sale of David. David is a key member of our squad and the Club’s preference was not to sell.

    · No offer was received for David until yesterday.

    · At lunchtime yesterday, Real Madrid made its first offer to buy David. A deal was agreed between the clubs, which included Navas being transferred to Old Trafford. The deals were dependent on each other.

    · In the last several hours of the process, with Navas at the Real Madrid training ground, Real Madrid were controlling the documentation processes of David, Navas and Real Madrid. Manchester United was in control only of the documentation of Manchester United.

    · Manchester United sent transfer documents for both players to Real Madrid at 2042 BST. David’s documentation was returned by Real Madrid to Manchester United without the signatory page at 2232 BST.

    · At 2240 BST, minutes before the deadline, major changes to the documentation came through to Manchester United which immediately put the deals at risk.

    · Only at 2255 BST were the documents that are needed to cancel David’s contract received by Manchester United from Real Madrid.

    · At this point Navas’ documentation was still not returned by Real Madrid.

    · At 2258 BST, the transfer agreement was sent back by Manchester United, uploaded onto TMS and accepted – all before the deadline.

    · It is our understanding that the deals couldn’t happen because:

    o Real Madrid didn’t upload David’s documents onto TMS in time (Manchester United did)
    o Real Madrid didn’t upload David’s documents to the Spanish league in time, per reports it seems some 28 minutes after the deadline

    · The fact that Manchester United filed the papers on time was acknowledged by the Football Association, who offered to support that claim in any discussions with FIFA. The Club offered this assistance, as well as its own timestamped documents to Real Madrid but they have chosen not to go down this route.

    Manchester United acts appropriately and efficiently in its transfer dealings. The Club is delighted that its fan-favourite double Player of the Year, David de Gea, remains a Manchester United player.
     
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    לשים 75 מיליון יורו על דה-ברוין זה עדיף מלשים 60 מיליון יורו על ילד מהליגה הצרפתית, או שגם על כך אין הסכמה?
    יונייטד כן הסכימה בסופו של דבר לסכום שריאל מדריד הציעה והוא לא שונה בהרבה מזה שריאל מדריד הציעה בתחילת הקיץ, משמע ריאל מדריד הבינה שהוא לא תוכל להחזיק אותו בכוח.
    'דה-חאה הרבה יותר טוב מנאבאס' - ממש משפט מבוסס ומנומק, שאפו, כאפיים לעצמך. אני בטוח שלא ראיתי יותר משני משחקים של קיילור בלבאנטה.

    אגב, ריאל מדריד לא מחזיקה שחקנים בכוח. כשרוביניו ילל ורצה ללכת לסיטי - הוא נמכר. גארת' בייל לא רצה לעזוב, לשם השוואה.

    אמיר, לפי התגובה שלך שום דבר לא בטוח אז בואו נשחק ברולטה וזהו. מנצ'סטר יונייטד תהפוך לבני-יהודה ותשחק רק עם צעירים, איזה כיף. זה עבד עם פרגוסון בעבר, זה כנראה לא יעבוד היום. אין טעם לרכוש שחקנים נוצצים לעולם כי תמיד יש סיכוי שזה לא יתחבר. זה ממש לא מדויק וזו ראייה צרה מאוד לדעתי. הקיץ ריאל מדריד לא רכשה אף 'כוכב' להגדרתכם. לא רוצה להיכנס להגדרות מונפצות של תתי קטגרויות אבל האופציות היחידות הן תומאס מולר או ילד מצרפת? פדרו לא טוב? לגבי דה-חאה - ריאל הציעה בתחילת הקיץ בסביבות ה-30 מיליון יורו, וודאי. ואני מבין שמבחינתך זה בסדר שנשארו ללא חלוץ ובלם? מה אני אגיד לך, העיקר שאתה מבסוט. אלה לא הצרות שלי.
     
  13. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,201
    לייקים שהתקבלו:
    2,559
    מענין מאיפה לואן חאל יש את האומץ להמר ב60 מליון יורו על חלוץ צעיר כל כך.
    אולי זה בגלל שהוא כל כך בטוח שהוא יפרוץ (ואם יש כאן את ההנרי הבא - זה בהחלט שווה את זה),
    ואולי זה בגלל שהוא יודע שבמקרה של כשלון הוא יספיק לברוח בזמן.

    בכל אופן, אם מרסיאל באמת סומן אישית על ידי ואן חאל עצמו, ההחתמה שלו זה חתיכת הבעת אמון בואן חאל. לא זורקים 60 מליון יורו על שחקן שמאמן בחר אם יש סיכוי סביר שהמאמן לא יגמור את העונה בקבוצה (נניח, אם הוא מסיים מחוץ לטופ 4).
     
  14. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,260
    לייקים שהתקבלו:
    25,769
    מין:
    זכר
    יש בקבוצה כסף אבל לדעתי אין בקבוצה אנשי כדורגל רציניים מספיק בשביל לשאול שאלות.
     
  15. nwish Member

    הצטרף ב:
    ‏7/7/11
    הודעות:
    973
    לייקים שהתקבלו:
    302
    תראה, לרובנו לא באמת אכפת מהכסף ששולם, אלא מהאלטרנטיבות שיכולנו להביא בכסף הזה.. ואם אתה יוצא מנקודת הנחה שלא היו אלטרנטיבות - אז גם החלק הזה בסדר.

    הבעיה של רוב אוהדי יונייטד עם היום-יומיים האחרונים היא ברמה הארגונית - אנחנו לא רוצים את הקרנבל הזה ביום האחרון, זה נראה רע וזה משדר דברים שמועדון כמו יונייטד לא אמור לשדר, גם אם זה די-מריה.
    למען האמת, אם היינו רודפים אחרי מרטיאל קיץ שלם, ומצליחים להחתים אותו ברגע האחרון, ייתכן מאוד שרוב האוהדים היו מתייחסים לכך כהצלחה, כמו שהתייחסו ,למשל, למרדף אחרי דימיטאר ברבאטוב, שהוחתם ממש עם סגירת החלון.

    הבעיה כאן היא יותר תדמיתית, הכסף פחות מעניין את יונייטד כרגע, ולכן גם פחות מעניין אותנו.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.