באייר לברקוזן 15/16:: בדרך למקום השלישי

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Die Werkself, ‏24/7/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Uli Hoeness Wer nicht hüpft ist ein blau-weißes Arschloch

    הצטרף ב:
    ‏1/6/11
    הודעות:
    1,783
    לייקים שהתקבלו:
    481
    לפי איך שנראו יחסי הכוחות, אתם יותר טובים ברמה אחת לפחות, הייתה לכם עלוינות מוחלטת מולם במגרש וזה יהיה פיספוס אדיר אם תאפשרו לליגת האלופות לחמוק ככה מבין הידיים, או כישלון ליתר דיוק.
     
    Die Werkself אוהב/ת את זה.
  2. hai60 Member

    הצטרף ב:
    ‏17/1/04
    הודעות:
    97
    לייקים שהתקבלו:
    24
    עצוב לי על ארנגויז :(
     
  3. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    לא יודע מה לחשוב על המעבר של סון לטוטנהאם. מצד אחד 30 מיליון יורו זה סכום יותר מראוי על שחקן שאני לא בטוח ששווה את הסכום הזה, מצד שני לברקוזן מאבד את אחד השחקנים הטובים והיציבים שלהם בשנים האחרונות.
    השאלה מי יגיע במקומו.
     
    Die Werkself אוהב/ת את זה.
  4. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    בינתיים היא נותנת תצוגה אדירה.
     
  5. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    באמת תענוג לראות את הצעירים, ברנדט, פפדופולוס, וונדל, צ'לונגולו כישרונות אדירים.
     
    golding אוהב/ת את זה.
  6. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    הופעה מצוינת והעפלה לליגת האלופות בסטייל.
    קיסלינג משמעותי מאוד לקבוצה, אבל זה כמעט ורק לlink up play (ואני אוהב את זה). בקושי היו לו בעיטות לשער, אם בכלל, למרות שבסך הכל היו ללברקוזן הרבה מאוד בעיטות.

    לגבי סון, לדעתי הוא לא שווה את הסכום הגבוה (שלא ברור מה הוא, יהיה בין 25 ל30 מיליון אירו) מבחינה מקצועית, אבל המחירים בשוק, במיוחד באנגליה, מטורפים ולשחקן כמו סון שגם מהווה נכס שיווקי משמעותי שלבדו שווה כמה מיליונים זה מחיר די הגיוני.
    ללברקוזן זאת אבידה מסוימת מבחינה מקצועית, אבל בראנט ומחמדי יכולים להחליף אותו בצורה טובה, במיוחד בראנט שעכשיו ישחק יותר. אני לא בטוח אם יבוא מחליף ישיר לסון, אולי חלוץ מחליף לקיסלינג (ואז בעצם מחמדי ממלא את מקומו של סון) או קשר התקפי (וצ׳אלנולו ישחק לפעמים בשמאל).
    בסך הכל, למרות שאני מחבב אותו, במחיר כזה אני מרוצה שסון עוזב. מאחל לו בהצלחה בטוטנהאם.
     
    golding אוהב/ת את זה.
  7. Uli Hoeness Wer nicht hüpft ist ein blau-weißes Arschloch

    הצטרף ב:
    ‏1/6/11
    הודעות:
    1,783
    לייקים שהתקבלו:
    481
    אני מאוד שמח שעברתם, אין סיבה לתת מתנות כשאתה באמת טוב יותר, פשוט ככה. דווקא קיסלינג מבחינתי הוא החולייה החלשה, קשה לשחק איתו דאבל פס מהיר, הוא מגיב לאט ועוצר את הזרימה של המשחק. פעם הוא היה מחפר על זה בכיבושים אבל היום זה גם כבר לא מנייה כל כך בטוחה. אני חושב שהוא יתן כמה משחקים טובים העונה אבל יהיו משחקים שיעלם ולליגת האלופות ברוב המקרים לדעתי היכולת שלו לא תספיק.
     
  8. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    בית נוראי בליגת האלופות, מקווה שנצליח להעפיל על חשבון רומא או לכל הפחות לתת הופעות טובות.
    בינתיים קווין קמפל חתם, ג׳ונתן סוריאנו אולי גם בדרך וקשר אמצעי יצטרף בהשאלה. סון עזב רשמית.
     
  9. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    דיבורים חזקים על מעבר אפשרי של צ'יצ'אריטו ללברקוזן (אולי בהעברה, אולי השאלה עם אופציה לקנייה).
     
  10. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    רשמי

    Bayer 04 Leverkusen Football Limited

    ממש ממש ממש לא תופס ממנו, אבל אם הייתי בטוח שאין לו מקום בריאל מדריד או במנצ'סטר יונייטד, בלברקוזן הוא עוד יכול להשתיק אותי.
     
  11. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    חזרתי מחו"ל, דעתי לגבי צ'יצ'אריטו וקאמפל:

    - על המכירה של סון כבר כתבתי (מתברר שהוא השחקן האסייאתי היקר בהיסטוריה). קאמפל שהגיע במקומו גדל בלברקוזן, עבר מסלול קריירה שדי מזכיר את זה של מרקו רויס לפני דורטמונד ושיאו היה בזלצבורג תחת רוגר שמיט. בעונה שעברה ללברקוזן לא היה כסף לקנות אותו בינואר ולמרות שתכננה להחתים אותו בקיץ 2015, הוא בינואר חתם בדורטמונד ולא הרשים.
    בסופו של דבר הוא אכן חתם בלברקוזן ובמחיר מעט נמוך יותר אבל עם סימני שאלה גדולים יותר לאור הכשלון בדורטמונד.
    אני די אופטימי לגביו, המכירה של סון שפחות התאים לשיטה של שמיט והרכישה של קאמפל מסמלות את הקרדיט שבלברקוזן נותנים לשמיט. מקווה שזה יצליח, אם הוא יצליח לשחזר את היכולת שלו מזלצבורג זה יהיה נהדר.

    - לפני שאכתוב על צ'יצאריטו, משהו להתחלה: ב31 באוגוסט היו לחשבון הטוויטר של לברקוזן 140 אלף עוקבים, עכשיו יש 172 אלף, בפייסבוק יש לעמוד הרשמי של לברקוזן עוד קרוב ל-100 אלף לייקים. לא רע.
    הוא מזכיר את סון בכמה מובנים - הוא הכוכב הבולט ממדינה עם פוטנציאל שיווקי ענק, נחשב לאדם נחמד וצנוע וגם נרכש בסכום דומה. כמובן שמבחינה מקצועית מדובר בשני שחקנים שונים לגמרי, אבל פרט לכך הבדלים בולטים בין השניים הוא הגיל בו הם הגיעו ללברקוזן, 21 של סון לעומת 27 של צ'יצ'אריטו (למרות שגם למקסיקני יהיה resale value סביר במקרה של כשלון) והמוניטין הבינ"ל, סון שהגיע כשחקן צעיר שהרשים בקבוצה בינונית וצ'יצאריטו אחרי ששיחק במועדוני ענק וכשחקן שמוכר ברחבי העולם.
    מבחינה מקצועית, ההשוואה המתאימה היא לקיסלינג. קיסלינג כבר לא ילד (31) ולמרות שהוא עדיין מאוד חשוב לlink-up play של לברקוזן, הסיומת שלו וכיבוש השערים הידרדרו לאחרונה ולברקוזן צריכה סקורר. בנוסף צ'יצ'אריטו יותר מהיר מקיסלינג, אבל בסך הכל הוא לא הגיע כשחקן עם אותו סגנון משחק שיתחרה עם קיסלינג על המקום בהרכב, אלא כעוד אופציה להתקפה - אני חושב שהם ישחקו יחד לא מעט.
     
    golding, Rosner ו-Der Kaiser אוהבים את זה.
  12. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    רוברטו הילברט עבר ניתוח בברך ויעדר תקופה ארוכה.
     
  13. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    Samir Radovac u Bayer Leverkusenu? - Faktor.ba
    קשר בוסני בן 19 שמשחק בפ.ק. סארייבו קרוב לעבור ללברקוזן. המחיר המשוער הוא באזור המיליון אירו, אני מניח שיושאל לקבוצה בליגה השנייה.

    חבל על הילברט, מאחל לו החלמה מהירה.
    ובכל זאת, דונאטי נראה לא רע מאז שחזר להרכב וידבאיי יחזור לשחק אחרי פגרת הנבחרות, אז זאת לא פציעה שתפגע קשות בלברקוזן.
     
  14. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    לברקוזן לא נמצאת בכושר מבריק לאחרונה. דווקא ההגנה, שהייתה טובה מאוד במחזורים האחרונים, קרסה אתמול וההתקפה הלא מוצלחת מהליגה התפוצצה. יש הרבה נקודות חיובית מהמשחק, אבל למשל ההגנה במצבים הנייחים מאוד מדאיגה.

    */aa1 לנו, למרות טעויות מדי פעם, הוא עדיין אחד השחקנים הכי חשובים בלברקוזן ואין עוררין על כך שהוא חייב להמשיך בהרכב.
    בעמדת המגן הימני, אין יותר מדי אופציות. לפי ה-TM טה יכול לשחק שם, אבל מבדיקה מתברר שהוא שיחק שם לאחרונה בנוער (לפני שלוש שנים). בוניש לא ממש אופציה, הילברט פצוע, אז נשארנו עם דונאטי וידבאיי.
    לזכות דונאטי ייאמר שהוא מאוד יציב, במיוחד בהשוואה להילברט, אבל הוא אף פעם לא מבריק. הוא שחקן נחמד שאני מחבב, אבל דווקא ידבאיי יכול לתת את ה'ערך המוסף' ולתת יותר תרומה התקפית. לקרואטי יש בעיה של התמקמות וחוסר ניסיון, אבל הייתי נותן לו לשחק קצת ואז מחליט אם להמשיך איתו או לחזור לדונאטי.
    המגן השמאלי הפותח חייב להיות וונדל, אבל כמות הצהובים שלו מובילה לכך שבוניש משחק מדי פעם.

    הבלמים מצוינים עד כה. טה מתברר כרכש ענק ומשתף פעולה נהדר עם פאפא. עכשיו כשטופראק וידבאיי חזרו מפציעות, טופראק צריך להחליף אחד מהם לפעמים וליצור רוטציה בין שלושתם. לגבי ידבאיי, תלוי איך הוא ישחק בימין. אם זה לא יצליח, הוא גם אחלה בלם.

    בקישור האחורי, השניים הפותחים לדעתי צריכים להיות, במידה והם כשירים, בנדר וקאמפל. בנדר אדיר כשהוא משחק, אבל סובל מהרבה פציעות וכאופציה חלופית יש את קראמר - שלא רע עד עכשיו, אבל פחות טוב מבנדר. טופראק לא צריך לשחק שם אלא כבלם.
    קאמפל, כמו טה, עלה בהרבה על הציפיות שלי ממנו וכשהוא משחק כקשר מרכזי (בעמדה שקסטרו שיחק בעונה שעברה) הוא מבריק. הוא הפך במהרה לאחד השחקנים האהובים עליי בקבוצה, והרבה יותר טוב התקפית מקראמר ולכן עדיף על פניו בעמדה הזו. גם פה האופציה החלופית היא קראמר, אבל גם צ'אלנולו אפשרות טובה.

    אני לא אוהב את ה4-4-2, אולי עם מחמדי וצ'יצאריטו בהתקפה זה יעבוד אבל השילוב של המקסיקני עם קיסלינג לא מצליח. בחוד הייתי ממשיך עם צ'יצ'אריטו, ובמשחקים מסוימים, בהתאם ליריבה ובמיוחד כשבלראבי וצ'אלנולו יחזרו לכושר, משחק עם קיסלינג.
    צ'אלנולו צריך לשחק כ-10, לדעתי הוא יותר אפקטיבי שם מאשר באגף. אם הוא לא כשיר, אז קאמפל. בשמאל מחמדי או בראנט ובימין בלראבי - אבל הוא לא טוב לאחרונה, אני מעדיף שלא יפתח מול שטוטגרט וינוח קצת.

    */aa1 בגזרת ה'מנודים' - לא ברמה של מכבי חיפה, אבל שחקנים ששמיט די מתעלם מהם לתקופה מסוימת (דונאטי היה כזה בסיבוב השני בעונה שעברה):
    - אנדרה רמאליו: הגיע כרכש של שמיט, אבל ממעט לשחק. בחמשת המשחקים האחרונים לא שיחק בכלל, ואפילו טופראק וידבאיי הועדפו על פניו בקישור האחורי.
    - ולאדלן יורצ'נקו: לא ציפיתי שישחק הרבה, אבל כמעט ולא היה על הספסל העונה. אתמול שיחק 11 דקות והראה ניצוצות, אפשר לתת לו לשחק קצת יותר.
    - סון-וו ריו: עכשיו פצוע, אבל גם ככה כמעט ולא היה בסגל. לפי משחקי ההכנה, הוא חלש מאוד פיזית ואולי זאת הסיבה שנשאר ולא הושאל.

    */aa1 הנוער ניצח את רומא 1:2 משער בדקה ה-93 של פטריק ז'אלטו. הקפטן מארלון פריי ששייך לסגל הבוגר כבש את הראשון בבעיטה מרחוק, בנג'מין הנריכס שכבר ערך את הופעת הבכורה בבוגרים ונחשב לשחקן הטוב ביותר בנוער בישל את שני השערים.
     
    אלעד, golding ו-Uli Hoeness אוהבים את זה.
  15. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    ידבאיי נפצע שוב ויחמיץ את שארית הסיבוב הראשון :(
     
מצב נושא:
הנושא נעול.