Super Bowl LVIII

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י Nigel Winterburn, ‏7/9/06.

  1. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,328
    לייקים שהתקבלו:
    2,034
    אני מתכחש לידיעה המחרידה ומנסה להתנחם בכך שהפאקרס הם בערך הקבוצה שהכי פחות נדפקת מכך שה-WR הבכיר קורע רצועות בברך. עדיין מכה גדולה.

    ג'ורדי :(
     
  2. benos Member

    הצטרף ב:
    ‏17/7/08
    הודעות:
    2,222
    לייקים שהתקבלו:
    173
    וואחד מבחן לאדאמס הולך להיות, לא?
     
  3. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,328
    לייקים שהתקבלו:
    2,034
    אדאמס בעיקר יצטרך להראות יציבות כי הוא הופיע לכמה מהמשחקים הכי גדולים ונתן הצגות. הוא שחקן שונה מנלסון בכל מקרה.

    אבל לא רק הוא. שחקנים כמו ג'ניס, מונטגומרי, אברדריס, וייט - מי שזה לא יהיה - הם באמת אלו שיצטרכו לתפקד בתור ה-"NEXT MAN UP". הקבוצה משחקת המון במערכים של 3 רסיברים ואני רוצה לראות את זה ממשיך. אני לא רוצה לראות את הפציעה של נלסון הופכת לתירוץ לשינוי דרסטי בחלוקה בכל מה שנוגע למסירות/נשיאות. מפתה להעמיס על לייסי במצב כזה, אבל אסור שזה יקרה. להפעיל יותר את רודג'רס בעמדת ה-TE, רוטציה בין הרסיברים הצעירים בהתאם לסיטואציה ופשוט להמשיך לזרום עם משחק המסירה עד כמה שאפשר.

    המכה בעיניי היא בעיקר באיום העמוק. כל-כך הרבה פעמים ראינו את המסירות של רודג'רס על 40-50 יארד לאחד הקווים ואת נלסון בספרינט חולני בורח לשומר שלו וקוטף את הכדור. גם אם אחד הצעירים יוכל איכשהו לשחזר את המהירות של נלסון, זאת מסירה שמפחיד מאוד לזרוק לשחקנים שהם יחסית חסרי ניסיון ועדיין אין חיבור טוב בינם ובין הק"ב. זה לא משהו שאני רואה את רודג'רס חוזר עליו יותר מדי בהיעדר נלסון. יריבות יקלטו את זה מהר ויערכו בהתאם.
     
  4. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    אתם תהיו בסדר גמור. גם אם לא יהיה איום עומק (ולדעתי יהיה. עם כמה שזה מבאס והכל, הטיימינג של הפציעה הוא ״מושלם״ כי יש מספיק זמן להתכונן ולעבוד על תיאום ואני לא מדבר על מחזור 1-2 אלא על ינואר), לניו אינגלנד אין כזה כבר 7 שנים ואף מתאם הגנה ש״נערך בהתאם״ לא מצליח לעצור את ההתקפה שלהם.

    הבכי והנהי התקשורתי וברשתות החברתיות/פורומים של השעות האחרונות הוא 97% מטעמי פנטאזי ו-3% השלכות על העולם האמיתי. רודג׳רס הוא לא איזה סטאפורד או ראיין שימות בלי הרסיבר מס׳ 1 שלו. בניגוד לדחלילים האלו, הוא יוצר כאלה. השאלה היא רק מי זה יהיה (ג׳ניס/אברהקדברה), לא האם זה יקרה.

    הסטילרז יצאו ממרחץ הדמים שהיה בהיינץ פילד הערב הרבה יותר גרוע. פאונסי הוא האופנסיב ליינמן מספר 1 שלהם בפער וטוויט הוא אחת מנקודות האור הבודדות בדיפנסיב ליין הצר והמתחדש שלהם. אלה שחקנים פותחים בתפקידים שהולך להיות הרבה יותר קשה להחליף.
     
  5. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    לגמרי.. טוויט כנראה רק סובב את הקרסול, לפאונסי יש שבר והוא בדרך לניתוח.

    לך תמצא עכשיו סנטר שינהל את ההצגה. לפני שנתיים זה נגמר עם 8-8. אני מקווה שהוא יצליח לחזור עוד העונה
     
  6. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,328
    לייקים שהתקבלו:
    2,034
    איפה אתם עומדים בדיון הזה בנוגע למשחקי ההכנה? 4 מחזורים שלמים זה לגיטימי? יותר מדי? יותר מדי אבל אין ברירה כי כסף כסף כסף?

    התחושה שלי היא שמדובר בעיקר ב-knee jerk reaction שתמיד יגיע לאחר פציעות (שאכן תמיד מגיעות). אם יש איזשהי חובה על הקבוצות להעמיד הרכבים חזקים אז זה בעייתי, אבל אין דבר כזה לפי מה שאני יודע (חוק בלתי כתוב אולי? כדי לספק את הצופים ורשתות השידור?) והקבוצות צריכות באמת לנצל את המשחקים נטו כדי לבחון כמו שצריך מי יקבל את המקומות 30-53 של הרוסטר מבלי לסכן את הפותחים שלא צריכים לשחק בכלל. גם לא רק רבע/מחצית פתיחה כמו שנהוג.
     
  7. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    אין דבר כזה (99% מהמשחקים בכלל משודרים בערוצים מקומיים ככה שזה לא שיש פה לחץ מאימפריות כמו CBS ופוקס ששילמו מיליארדים כמו על משחקי עונה רגילה ופלייאוף.) אם אנשים כל כך דואגים ומבואסים מפציעות, המצב הקיים בטח עדיף על פני ביטול של שניים מתוכם והארכת העונה הרגילה ל-18 משחקים כמו שהבעלים מנסים לדחוף בשנים האחרונות (ועניין של זמן עד שיקרה).

    לי אין בעיה עם המתכונת הנוכחית כי אני מבין ומשלים עם טבע הענף. קלווין בנג'מין קרע לפני שבוע באימון את אותה רצועה באותה ברך שראיין קליידי קרע לפני שלושה חודשים בפאקינג מיני קאמפ. אולי שיבטלו גם אותם וישאירו רק משחקים? אין מה לעשות נגד זה. ארגון שמעוניין לעטוף את שחקני המפתח שלו בפצפצים עד המחזור הראשון יותר ממוזמן לעשות את זה אבל לרוב קבוצות הליגה אין את הלוקסוס הזה.

    המסורת שהתפתחה (אין לי מושג מתי ואיך) היא שבמחזור הראשון של הפרי סיזן אתה מעלה את הפותחים לסדרה אחת או שתיים לכל היותר, במשחק השני לרבע שלם, במשחק השלישי למחצית שלמה וברביעי מושיב את כולם. זה כמובן משתנה מקבוצה לקבוצה בהתאם לצרכים שהיא רואה לנכון אבל זה כעיקרון ה-Blueprint. לדעתי זה סביר והרבה יותר עדיף מאשר שנקבל בעונה כל כך קצרה 1-2 משחקים מרושלים בתחילת העונה רק כי לאיזה FAT JOE ממיניאפוליס נשמע הרבה פחות מבאס ששחקן קורע את הרצועה במחזור הראשון של "העונה הרגילה" מאשר במחזור השלישי של "הפרי סיזן".
     
  8. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    זה דיון מצחיק אחרי שני משחקי הכנה. מילא אחרי פציעות ממשחק ההכנה הרביעי, אז עוד אפשר היה לדבר על לגיטימיות לטיעון של עומס יתר
     
  9. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625



    BOSS LIFE BABY
     
  10. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,328
    לייקים שהתקבלו:
    2,034
    יפה לכם.

    אני מבין שהוא בדיוק על מה שפייטון ויתר מבחינת משכורת, נכון?
     
  11. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    אני מניח שאפשר להציג את זה ככה אבל היו לדנבר 8.4M$ מתחת לתקרה לעבוד איתם אז זה לא באמת מה ששינה. עדיין טוב לשמור על הגמישות הזאת. משכורת הבסיס היא רק 2.5 לשנה שיכולה להגיע ל-4 במידה והוא ישחק מספיק (שזה כעיקרון אחוז סנאפ'ס גבוה מזה ששיחק בעונה שעברה = 9 מתוך 16 משחקים לפחות). הטיימינג קצת בעייתי כי להצטרף באמצע הטריינינג קאמפ ושלושה שבועות לפני פתיחת העונה זה לא אידיאלי אבל ה-ZBS כאמור תפורה עליו ומשלבת המון קונספט'ס משיטת החסימה בפילדלפיה אז המעבר אמור להיות חלק יחסית. יחד עם ואסקז הוא משלים לדנבר את אחד מצמדי הגארדים הטובים והמנוסים בליגה וזה הכרחי מאוד כי מה שהולך בתאקלים הוא ההפך הגמור. סאמברליו רוקי שבינתיים לא נראה טוב בשני משחקי ההכנה והאריס בשלב הזה של הקריירה בינוני ולא יותר (אם קורה הנס והוא מצליח להישאר בריא).

    הצעד הזה אגב בא משום מקום. לא היה שום דיווח בשבועות והחודשים האחרונים שדנבר מתעניינת בו בניגוד למיאמי וקנזס שהיו חמות עליו בטירוף ואני מניח שאחת מהן היא זו שהציעה לו את ה-5.5M$ שהוא לא לקח. גם סיאטל גיששו בימים האחרונים ואפילו הביאו אותו בשבת לביקור אבל הסיטואציה הכספית שם קצת יותר בעייתית וזה עוד כשצ'אנסלור בעיצומו של הולד אאוט. גם ה-OL שלהם נראה מחריד בינתיים.
     
  12. Stretford Ender Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/06
    הודעות:
    3,290
    לייקים שהתקבלו:
    24
    מי שמתעניין בענף בארצנו הקטנה - ניצחון גדול לנבחרת ישראל במשחק הרשמי הראשון שלה - 28-20 על ספרד במשחק שנערך במדריד.
    זה לדעתי המשחק הראשון שקבוצה ישראלית משחקת 11 על 11, ככה שההישג אפילו עוד יותר מרשים! כוכב המשחק היה דני איסטמן, הMVP של הליגה שמסר, החזיר קיקאוף והחזיר אינטרספשן לט"ד (וגם שם את ה2 פוינט קונוורז'ן אח"כ).
     
  13. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    נשמע יותר כמו אחד על 11...
     
    Stretford Ender אוהב/ת את זה.
  14. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    אגב כאלה שאין להם בעיה להיכנס לבד בקיר - לראות את ה"עימות" אמש בין הארבו לשמוק שאמור להיות המאמן של הרדסקינס ולרחם על גרודן שבטח לא יישן עכשיו כמה ימים עם סיוטים...

    כמה חבל שגם הארבו וגם סמית' הלכו לצד הכל כך לא נכון של החטיבה. הייתי יכול לאהוב אותם הרבה יותר <_<
     
  15. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625


    Bill Belichick is on line 1.​