יובנטוס 2015/16 :: משהו חדש מתחיל

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י ADP, ‏7/8/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Enzo Maresca Member

    הצטרף ב:
    ‏27/10/14
    הודעות:
    420
    לייקים שהתקבלו:
    368
    לא יודע כמה זה נכון שלא הצלחנו למצוא קבוצה ליורנטה. מרגיש לי הרבה יותר נכון שזאזה פשוט לא מצליח להרשים את אלגרי. הSAY של מקס בחלון ההעברות הנוכחי מורגש היטב, יש מצב טוב שזו עוד בקשה אישית שלו.
     
  2. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,374
    לייקים שהתקבלו:
    2,910
    מאוד לא אוהב את המהלך הזה אם יצא לפועל,זאזא טוב מיורנטה לטעמי ומביא גם תכונות אקסטרה,מקווה (למרות שזה לא נראה ככה) שיורנטה יהיה זה שילך בסוף..
     
  3. ADP משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏14/7/06
    הודעות:
    5,105
    לייקים שהתקבלו:
    183
    כל הדיווחים אומרים שיורנטה ישוחרר בחינם לסביליה. מה דעתכם? האם כבר כולנו הגענו להסכמה שמכירת שחקנים היא הצד החלש של בפה?
     
  4. N כמוני Member

    הצטרף ב:
    ‏23/10/05
    הודעות:
    1,064
    לייקים שהתקבלו:
    30
    אם אין לו מקום בסגל, איזה ברירה כבר יש?
     
  5. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,181
    לייקים שהתקבלו:
    2,554
    התנהגות הגיונית לחלוטין. אין ליורנטה מה לתרום כשיש לכם כ"כ הרבה חלוצים שעדיפים עליו.
    אם לא מצליחים לעשות עליו קופה - עדיף לשחרר. בשביל מה לשלם לו משכורת עוד שנה שלמה?
     
  6. Enzo Maresca Member

    הצטרף ב:
    ‏27/10/14
    הודעות:
    420
    לייקים שהתקבלו:
    368
    במקרה הזה הקבוצה החליטה לבוא לקראת השחקן אבל בגדול @ADP צודק. כבר שנים שמארוטה לא מצליח לשווק את המשקל העודף בסגל בהצלחה ונאלץ להסתפק בהשאלות חוזרות ונשנות או להתפשר על המחיר.

    יורנטה גבר שבגברים. הגיע אלינו אחרי השיא, נתן עונה ראשונה גדולה, בשנייה איבד את המקום בהרכב לשחקן טוב ממנו ובמקום להתבאס, לעשות פרצופים ולבכות כמו ילדה הפך למנטור והחונך של אותו השחקן שתפס לו את המקום. מקצוען אמיתי ואיש גדול, אין לי ספק שאם היה מגיע אלינו לפני הריב עם ביילסה היה הופך לאייקון של ממש.
     
    Don Joan Roman אוהב/ת את זה.
  7. ADP משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏14/7/06
    הודעות:
    5,105
    לייקים שהתקבלו:
    183
    שחקן עם קלאסה שלא קיימת בעולם הכדורגל היום. בהתחלה לא ידעתי את פרטי השחרור וחשבתי שזו פשוט חוסר יכולת של מארוטה למכור שחקנים (אני עדיין מאמין בכך), אבל זה לא המקרה הפעם. המועדון החליט לוותר על דמי העברה כדי שהשחקן יוכל לקבל את המשכורת הנוכחית שלו גם בסביליה, כתגמול על מערכת היחסים הטובה של השחקן עם המועדון. אין לי שמץ של ספק שאם יש שחקן בקבוצה ששווה מחווה כזו, זה אל ראונה יורנטה.
    פירלו, טבס, יורנטה, וידאל... זה קצת לא נתפס שכל השמות האלה נמצאים כרגע בעבר.
     
  8. ADP משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏14/7/06
    הודעות:
    5,105
    לייקים שהתקבלו:
    183
    כמה מילים על למינה שסוכנו טוען שאנחנו במגעים רציניים לרכישתו? איזה מקום הוא אמור למלא בחוליית הקישור?

    Sent from my SM-G900F using Tapatalk
     
  9. Enzo Maresca Member

    הצטרף ב:
    ‏27/10/14
    הודעות:
    420
    לייקים שהתקבלו:
    368
    לא מכיר את השחקן אבל הסוכן שלו בעצמו נשמע מבולבל ולא סגור לגבי טיב ה"התעניינות" בלקוח שלו. לפני יומיים הוא אמר שנאפולי מתקרבת להסכם עם השחקן וכבר פנתה למארסיי, אתמול הוא בכלל צוטט כאומר שהמגע היחיד שנוצר היה עם יובה ושלמינה רוצה רק אלינו. בשלב הזה לא הייתי לוקח את הסיפור יותר מדי ברצינות.

    החדשות המעניינות ביממה האחרונה הן בסוגיית הטרקווארטיסטה AKA "הסאגה המתישה והמוגזמת סביב יוליאן דראקסלר" - החל מדי-מארציו ועד לאודיסה, כולם באיטליה משוכנעים שהשחקן דחה הצעה לחדש חוזה בשאלקה ושבמקביל סירב לנהל משא ומתן עם וולפסבורג שרוצה אותו כמחליף לג'ינג'י שלה ויכולה להציע הרבה יותר כסף. "דראקסלר רוצה רק ליובה", הם אומרים, "הפערים בין המועדונים הולכים וקטנים", הם אומרים ועושה רושם שמארוטה עדיין לא התייאש וינסה לתת פוש אחרון בימים האחרונים שנשארו לסגירת חלון ההעברות.
     
  10. Enzo Maresca Member

    הצטרף ב:
    ‏27/10/14
    הודעות:
    420
    לייקים שהתקבלו:
    368
    קינגסלי קומאן, הילד הבוסרי עם הצמה, הולך להתחשל עונה בFC סאסואולו מינכן. עדיין לא ברור אם מדובר באופציה או חובת רכישה על סך 25 מ' בקיץ הבא ולא בא לי להיות נביא זעם ולהזכיר את מקרה הנרי, אבל נראה לי שאנחנו הולכים להצטער על המהלך הזה. מה שבכלל לא ברור לי זה איך שחקן שלא מקבל מספיק הזדמנויות אצלנו הולך לבצע את הקפיצה קדימה דווקא בבאיירן.

    יאללה מארוטה, סגור לנו כבר את דראקסלר (מנכ"ל שאלקה הציב דדליין עד מחר בלילה! חייבים להזדרז!) ותלקט עוד איזה קשר לרוטציה ואפשר יהיה להתחיל להתעסק בדברים החשובים באמת. נמאס מהמרקאטו הזה.
     
  11. ADP משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏14/7/06
    הודעות:
    5,105
    לייקים שהתקבלו:
    183
    מרגיש כמו מרקאטו של סתימת חורים ופאניקה מוחלטת. מביאים שחקן כנף ימני, מוכרים את השחקן כנף השמאלי היחיד בסגל שהוא במקרה גם הכישרון הכי גדול בקבוצה ואחד הגדולים בכדורגל העולמי בשביל קשר התקפי, מביאים חלוץ איטלקי בתחילת הקיץ ובסוף הקיץ מחפשים לו קבוצה חדשה. מסכמים עם מגן שמאלי אחד רק בשביל להביא יומיים אחר כך מגן שמאלי אחר בהרבה יותר כסף - שבכלל מסתבר שאין לנו.

    קומאן לא הראה פה יכולת גדולה אך ממתי אנחנו מוכרים את הנכסים הכי גדולים שלנו? מישהו העלה על דעתו למכור את פוגבה אחרי העונה הראשונה שלו? (רמז - מאמן אחר על הקווים)
     
  12. Alta Tensione Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    2,220
    לייקים שהתקבלו:
    918
    אולי, שומו שמים, הצוות המקצועי שלכם חושב שקומאן לא באמת טוב כמו שעושים ממנו ושווה לעשות עליו רווח ענק על גלי ההייפ שלו שבאמצעותו יהיה ניתן להחתים שחקן חיוני שייתן תפוקה מיידית? לא כולם פוגבה, אתה יודע...
     
  13. ADP משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏14/7/06
    הודעות:
    5,105
    לייקים שהתקבלו:
    183
    לא נשמע סביר. דחינו הצעות עליו לאורך כל הקיץ בטענה שהוא לא למכירה. אלגרי דיבר לא פעם על כמה הוא מחזיק ממנו וחושב שהוא יעלה לגדולות. הוא אפילו העלה אותו בגמר ליגת האלופות! מה השתנה בין לילה?
     
  14. Alta Tensione Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    2,220
    לייקים שהתקבלו:
    918
    הסיטואציה. אני לא בקיא במצב הכלכלי שלכם אבל יכול להיות שהכנסה ממכירה של נכס זה מה שמפריד ביניכם לבין דרקסלר.
     
  15. Enzo Maresca Member

    הצטרף ב:
    ‏27/10/14
    הודעות:
    420
    לייקים שהתקבלו:
    368
    אין מה להשוות בין קומאן לפוגבה. פוגבה הראה שהוא כוכב כבר מהרגע הראשון שדרך על הדשא במדים שלנו, קומאן הוא כישרון גדול אך פרויקט שמצריך עוד לא מעט עבודה לפני שיתחיל להביא תוצאות. מקרה שונה לגמרי.

    ההצעות שדחינו מארסנל ובאיירן במהלך הקיץ היו בין 15-20 מ'. לפי העסקה שנסגרה הלילה באיירן משלמת לנו 8 מ' רק על ההשאלה עם אופציה לעוד 20 בעוד שנה. 28 מ' יורו לשחקן, מוכשר ככל שיהיה, שהגיע לפני שנה בחינם ושיחק פחות מ1000 דקות במדינו זו עסקה גדולה שקצת מתנגשת עם תיאוריית ה"מארוטה לא יודע למכור". קצת חבל שזה קומאן אבל בשלב הזה עדיף שיהיו לנו בסגל שחקנים כמה שיותר מוכחים ולא פרוספקטים לא מלוטשים.

    אני גם לא מסכים עם הטענה שהמרקאטו שלנו מתנהל בפאניקה. לפי דעתי דווקא מאוד ברור מה מארוטה ופראטיצ'י ניסו לעשות הקיץ, הם פעלו במהירות ובחדות והסגל היה קרוב להיסגר בשלב מאוד מוקדם של החלון. זו הבקשה של וידאל לעזוב שהרסה את התכניות והחזירה אותנו חזרה לשוק. הכסף שקיבלנו עליו אפשר לנו לשדרג את סיקיירה בסנדרו והכסף שייכנס מקומאן + התרת החוזה של יורנטה + ההדחה של לאציו מהצ'מפיונס הוא ההבדל בין לשאת ולתת עם שאלקה על דראקסלר לבין אשכרה להחתים אותו.

    ועוד משהו אחרון - אני לא אוהב את זה שכל פעם ששחקן עוזב אוהדים שלנו מתחילים עם הפאנצ'ליינז על זה ש"אצל המאמן הקודם זה לא היה קורה" כאילו לקונטה מגיעות מחמאות על היותו דושבאג עקשן ולא מתפשר שלא מבין את הצרכים של המועדון. ההבדל בין האימפולסיביות המאוסה שלו לאינטליגנציה, כושר ההסתגלות והרוגע של אלגרי הוא צעד משמעותי בהליכה שלנו קדימה כמועדון.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏29/8/15
    uri ו-אלעד אוהבים את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.