הגרלת שלב הבתים בליגת האלופות ובליגה האירופית

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י alexshw, ‏26/8/15.

  1. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,018
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    בית א: פאריז, ריאל מדריד, שחטאר דונייצק ומאלמו - העפלה קלה ומהירה של שתי הראשונות שציינתי, לא בטוח בכלל שריאל תסיים ראשונה וזה יכול להיות משמעותי בהמשך. שחטאר טובה משמעותית ממאלמו שהפעם תוציא פחות נקודות מהבית בשנה שעברה.
    בית ב: פ.ס.וו, יונייטד, צסק"א מוסקבה וולפסבורג - בית אפור משהו, כיאה למנצ'סטר יונייטד שתמיד מקבלת בתים מחליאים. מצד שני וולפסבורג, שצפויה לאבד את פריסיץ' לאינטר ואת דה ברויינה לסיטי זה פשוט סימן שאלה גדול מדי, ולדעתי היא שוב תחווה כישלון כמו בפעם הקודמת, שגם אז התגברה עליה צסק"א מוסקבה ואם אני לא טועה הודחה על ידי אינטר ברבע גמר ב-09/10. אני מאמין שיונייטד תסיים ראשונה, לא עם כדורגל תכליתי, וההרגשה שלי שפ.ס.וו תהיה שניה, וולפסבורג שוב תחווה אכזבה.
    בית ג: בנפיקה, אתלטיקו מדריד, גאלאטסריי ואסטנה. קודם כל ברכות לאסטנה הקזאחית, עלייה מטאורית של הקבוצה הזאת בתוך שנתיים, מראה לכדורגל העלוב בישראל איפה הוא ואיפה מתקדמות מדינות זעירות. כל נקודה עבורה בבית הזה תהיה סנסציה. בכל אופן אני מאמין שאתלטיקו תעלה מהמקום הראשון ודי בקלות, בנפיקה וגאלאטסריי ייאבקו, אבל אני אתן את הכרטיס לטורקים.
    בית ד: יובה, סיטי, סביליה ומנשנגלדבאך - בית המוות השנה. בית מאוד מעניין ומאוזן, ואני לא אתפלא על כל תוצאה שתיפול פה, באמת שקשה לי להעריך. סיטי אמנם פתחה מפלצתי אבל אין לה מזל באלופות. יובה פתחה חלש אבל לכו תדעו מה יקרה. סביליה וגלדבאך אמנם נראות פחות טובות על הנייר אבל זה בדיוק העניין, על הנייר. אני הולך על סיטי ועל סביליה במחזור האחרון.
    בית ה: ברצלונה, לברקוזן, רומא ובאטה בוריסוב - עוד בית מאוד מעניין. ברצלונה אמורה לסיים במקום הראשון די בקלות, מאוד אופתע אם לא, אבל הקרב המעניין יהיה בין רומא ללברקוזן. לברקוזן חוזרת מהר מאוד לעיר הנצח, והפעם רומא נראית מאיימת מאוד לעומת לאציו. אני הולך על בארסה ורומא פה.
    בית ו:
    באיירן מינכן, ארסנל, אולימפיאקוס ודינאמו זאגרב - הבית הסגור מה שנקרא. באיירן ראשונה, ארסנל שניה ודינאמו זאגרב תזכה להזדמנות לצאת סוף סוף אחרי לא מעט קמפיינים עם יותר מ-0 נקודות.
    בית ז: צ'לסי, פורטו, דינאמו קייב ומכבי ת"א - הבית הישראלי. קודם כל הגרלה פנטסטית עבור מכבי, ועבור אוהדי מכבי לטעמי. בכל הקשור להשגת נקודות לא יודע עד כמה מכבי יכולה להוציא פה, כל נקודה תהיה הישג, בגלל שצ'לסי יכולה לפשל פה ושם ואז הבית הזה יהיה מאוד צמוד. צ'לסי תעלה ותיקח איתה את פורטו. נהמר שמכבי תנצח את פורטו ודינאמו קייב בארץ? : )
    בית ח: זניט, ולנסיה, ליון וגנט - הבית המאוזן - גנט יכולה להיות הסוס השחור ולהפתיע את כולן, אבל כמובן שאף אחד לא יתפלא אם היא תמשיך את הקו המאכזב של הקבוצות הבלגיות באלופות בשנים האחרונות. זניט, ולנסיה וליון זה חתיכת מאבק, אני אלך עם ולנסיה וליון הפעם.
     
    DRORIKO אוהב/ת את זה.
  2. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,117
    לייקים שהתקבלו:
    4,671
    באזל צריכים לפנות לאופ"א כדי שיחקרו את המגרילים. זה אדיר.
     
  3. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,436
    לייקים שהתקבלו:
    2,664
    לנוכח העונש בצירוף שחקנים עד ינואר והשמיכה הקצרה בעקבות פציעות והרחקות - ברצלונה הייתה צריכה לקבל בית קל ככל האפשר.
     
  4. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,018
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    הבית כמו שציינתי נוח, זה לא סותר את זה שהיא יכולה להסתבך. משחק פתיחה ברומא, לא פשוט במיוחד כשלרומא זכרונות קשים מה-7 שהיא אכלה מבאיירן.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏28/8/15
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    ההגרלה הזו זימנה הרבה מפגשים פיקנטים ויסלח לי טל בן-חיים הבלם שישחק נגד צ'לסי:
    - מוריניו נגד פורטו
    - מוריניו נגד קסיאס
    - די-מאריה נגד ריאל מדריד
    - זלאטן נגד מאלמו
    - יורנטה נגד יובנטוס
    - לואיס אנריקה נגד רומא
    - דפאיי נגד מנצ'סטר יונייטד

    אני באמת חושב שמכבי יכולה להיאבק על המקום השלישי. צ'לסי זורקת זין בדרך-כלל במשחקי החוץ האלה והיא תבטיח את ההעפלה קודם ואת דינמו קייב אפשר לנצח בבלומפילד. תמו הימים גם שקבוצות ישראליות לא ידעו לשחק בתנאי קור קשים. הפועל ת"א הגיעה עם 3 שכבות למשחק החוץ בלוקומוטיב. תיקו היה מספיק לה אבל היא ניצחה 1:0 ותודה לאוסטרץ' וטועמה.

    לגבי בית המוות - סביליה פותחת במשחק בית נגד גלאדבך והיא תהיה חייבת לנצח. אחר-כך יש לה שני משחקי חוץ בלתי-אפשריים כמעט נגד יובנטוס וסיטי. רוצה לומר - גם לסדר המשחקים יש חשיבות, בטח כשיש בסה"כ שישה ולא מדובר בליגה של 38 מחזורים בה אפשר לשלוף את המנטרה 'כולם משחקים נגד כולם'.

    בית ג' כל-כך סתמי שזה לא יאומן, אתלטיקו תוכל לעשות 18 מ-18. גם בית ח' מאוד משעמם, כמה עניין כבר ליון תוכל לייצר עם ולנסיה.
     
  6. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,018
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    המשחקים בסמי עופר דור :)

    אגב מכבי כבר שיחקה מול דינאמו קייב בשלג של דצמבר במשחק האחרון של שלב הבתים בליגה האירופאית, נגמר 3:3.