מחזור 1 בסרייה א' :: Every day for something new

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י EO11, ‏20/8/15.

  1. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    http://sfile.f-static.com/image/users/112694/ftp/my_files/SerieA_ItalianLeague570x150.Xxx

    אז ככה מהר, בלי לשים לב, היא פתאום חזרה. איך הזמן עובר מהר אה? ממש ב...אה, אני לא מסוגל להמשיך עם החרטה הזאת. כמה התגעגעתי! אפילו אחריי שהקבוצה שלי מקבלת בראש מנמושות הליגה עונה אחר עונה, ושיובנטוס מוציאה עניין מהליגה כבר מהמחזור העשירי, ושימי הזוהר רחוקים מאוד מאיתנו כרגע, עדיין אני צמא. צמא למיאצה, צמא ליובנטוס סטאדיום. צמא לקרלוס באקה, צמא לאדין דז'קו (ברוכים הבאים). אז בסופ"ש הקרוב, לאחר הרבה זמן של המתנה, משחקי אימון למיניהם וכמובן עונת המלפפונים הכל כך כיפית, היא חוזרת, בתקווה לשינוי אדרת סוף סוף.

    מי שתזכה לפתוח את העונה היא אולי המסקרנת ביותר וללא ספק המרשימה ביותר בשוק ההעברות, רומא. הקבוצה של גרסיה, שפותח עונה שלישית בקבוצה, שוב סיימה במקום השני, זאת למרות חצי עונה אחרון די מאכזב מבחינת יכולת, שכלל התרחקות מוקדמת מיובנטוס. רומא הביאה בקיץ האחרון רכש מרשים, בעיקרו מוחמד סלאח שעשה שמות בהגנות הליגה בעונה שעברה ואדין דז'קו, החלוץ הבוסני הנהדר, ובקבוצה מקווים לפתוח ברגל ימין עונה שעומת להיפתח עם המון ציפיות. מול רומא תעמוד ורונה, שהתחזקה בג'אמפאולו פאציני הותיק, ותקווה להעביר עוד עונה בסרייה א, בתקווה להפתיע ואולי להיאבק על מקום אירופה.

    במשחק המרכזי של שבת תשחק רומאית אחרת, לאציו, שתארח את בולוניה. הנשרים באים מעודדים למחזור הראשון לאחר ניצחון 0-1 סופר חשוב על לברקוזן משער מצוין של קייטה הצעיר, ותקווה גם היא לשחזר את העונה המפתיעה והמצוינת שלה. בולוניה מנגד תקווה לשכוח את העונה האחרונה במהרה, ולא להיקלע למאבקי התחתית. נקודות מפתיעות באולימפיקו יהוו התחלה מצוינת לעונה של הרוסובלו.

    ביום ראשון יערכו שאר משחקי המחזור, והמשחק הפותח מביניהם יהיה של האלופה, מחזיקת הגביע וסגנית אלופת אירופה, יובנטוס. לא מעט עבר על יובנטוס הקיץ הזה, אך המטרה נשארה אותה מטרה - הצלחה בכל מפעל. המון ציפיות מונחות על כתפיו של מקס אלגרי לאחר העונה האחרונה, והאיטלקי יודע שכל דבר חוץ מאליפות יהווה כישלון בשביל הזברות. יריבתה חסרת המזל של יובנטוס היא זברה אחרת, אודינזה, שהייתה מקווה להימנע ממפגש כזה כבר על ההתחלה, אבל יצא מה שיצא.

    בערב יערכו שאר המשחקי בשעה אחידה (21:45). סאסואולו, לאחר עונה מפתיעה, תארח את נאפולי, שהתחמשה במאוריציו סארי כמאמנה ותקווה לחזור לליגת האלופות, זאת לאחר הכישלון בעונה שעברה וההפסד המאכזב ללאציו במחזור האחרון. סמפדוריה, שעברה קיץ מטלטל עם עזיבתו של מיכאילוביץ' והדחה מוקדמת ומבישה באירופה, תארח את קארפי, העולה החדשה והסימפטית, שמגיעה במטרה אחת בלבד - להישאר בליגה. אינטר המתחדשת והמסקרנת תארח לקרב נראזוריות את אטלנטה, שללא ספק היוותה את אחת מאכזבות העונה בעונה שעברה ותקווה להימנע מתסריט דומה בעונה הקרובה.

    על המשחק המרכזי של המחזור שווה להרחיב קצת יותר. בצד המארח נמצאת פיורנטינה, עם פאולו סוזה על הקווים. הויולה הציגו קדם עונה נהדר, עם ניצחונות על ברצלונה וצ'לסי, ואם נלך לפי זה, אז נראה שעונה גדולה מחכה בדרך לקבוצה של דלה ואלה. בצד השני, מילאן, שבדומה ליריבה מהצד השני של העיר, גם היא עברה סוג של מתיחת פנים ומגיעה עם לא מעט ציפיות, זאת לאחר קדם עונה מרשים גם מהצד שלה. סינישה מיכאילוביץ', שכל כך מזוהה עם אינטר, ירצה למתג את עצמו באופן סופי כמאמן ברמה, ויקווה שההצלחה עם סמפ בעונה האחרונה לא הייתה חד פעמית. בינתיים הדברים נראים טוב בשביל שתי הקבוצות, ומצפה לנו קרב מרתק בארטמיו פרנקי.

    יום שבת:
    הלאס ורונה נגד רומא - 19:00 - סטאדיו אנטוניו בנטאגודי.
    לאציו נגד בולוניה - 21:45 - סטאדיו אולימפיקו ברומא.

    יום ראשון:
    יובנטוס נגד אודינזה - 19:00 - יובנטוס סטאדיום.
    אינטר נגד אטלנטה - 21:45 - סטאדיו ג'וזפה מאצה.
    פיורנטינה נגד מילאן - 21:45 - סטאדיו ארטמיו פראנקי.
    סאסואולו נגד נאפולי - 21:45 - סטאדיו צ'יטה דל טריקולורה.
    פאלרמו נגד ג'נואה - 21:45 - סטאדיו רנצו ברברה.
    אמפולי נגד קייבו - 21:45 - סטאדיו קרלו קסטלאני.
    סמפדוריה נגד קארפי - 21:45 - סטאדיו לואיג'י פראריס.
    פרוזינונה נגד טורינו - 21:45 - סטאדיו מאטוזה.


    Forever trust in who we are, and nothing else matters. Forza Italia.

     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏20/8/15
  2. ADP משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏14/7/06
    הודעות:
    5,105
    לייקים שהתקבלו:
    183
    סיקור נהדר.

    זה הקיץ הראשון מזה הרבה מאוד זמן שהמילאנזיות משדרות אמביציה של חזרה למאבק האליפות. לצערי, לא רומא (מי יודע, אולי העונה) ולא לאציו נותנות לליגה הזו את המאבקים והגלאם שהמילאנזיות נותנות. אני רק מקווה שזה לא יתרסק מהר מדי, כי הדבר האחרון שהליגה הזו צריכה זה עוד אליפות בהליכה של יובה (כמובן, אליפות של יובה אחרי מאבק קשה היא דבר מבורך).

    שיתחיל כבר.
     
    Don Joan Roman, SerieA ו-Uli Hoeness אוהבים את זה.
  3. SerieA Il Capitano

    הצטרף ב:
    ‏24/3/09
    הודעות:
    6,797
    לייקים שהתקבלו:
    2,332
    מין:
    זכר
    שתהיה עונה נפלאה. בהצלחה לכולם. שכל הגדולות תהיינה חזקות. זה מה שהליגה הזו צריכה בסופו של דבר. יובנטוס, רומא, לאציו, נאפולי, מילאן, אינטר, פיורנטינה, יש פה פוטנציאל גדול מאד לעונה נהדרת. רק שכולן יהיו טובות, ויהיה כיף.

    ועוד משהו: שימו לב לטורינו. יש להם מאמן נפלא, והם מכרו רק את דרמיאן והביאו שחקנים בכסף של המכירה שלו. הם יכולים בקלות להיות סוס שחור קלאסי שעף מהגביע בסיבוב השלישי אבל נותן ריצה בליגה. אני ממש לא אתפלא אם הם יסיימו גבוה מאד השנה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/8/15
    Don Joan Roman אוהב/ת את זה.
  4. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,374
    לייקים שהתקבלו:
    2,911
    אין איזה פוסט הימורים לעונה? יאללה שיגיע! המון קבוצות עברו תהפוכות ויהיה מאוד מאוד מעניין השנה לטעמי, מאחל שתהיה צמרת חזקה , שיובנטוס תזכה באליפות ושאינטר תסיים בקושי מעל הקו האדום וכמובן הצלחה באירופה לכולם.

    אגב לא הוזכר בפוסט אבל שווה אזכור - קארפי! עונת בכורה בליגה הראשונה - שיהיה להם בהצלחה!
     
    Don Joan Roman אוהב/ת את זה.
  5. Enzo Maresca Member

    הצטרף ב:
    ‏27/10/14
    הודעות:
    420
    לייקים שהתקבלו:
    368
    מת שזה כבר יתחיל, מת! חייב לדעת אם תחושת הבטן שמלווה אותי כל הקיץ, זו שזועקת שהנה סוף סוף זה קורה והליגה האיטלקית חוזרת ובגדול נכונה, או ששוב פעם אני משלה את עצמי ונצטרך להסתפק בבינוניות וחוסר עניין יחסי. העונה הבאמת גדולה האחרונה של הסרייה A הייתה לדעתי 2003/04, אחרי הקיץ הבומבסטי של הגדולות (ואפילו הבינוניות) יש מצב גדול שזהו תחילת הרנסאנס של הקאלצ'ו.
     
  6. Alta Tensione Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    2,220
    לייקים שהתקבלו:
    918
    שתהיה עונה כמו 10-11: מגעיל, משעמם, "אפור" אבל עם סקודטו אדום שחור.

    */aaarse
     
  7. eran.m Member

    הצטרף ב:
    ‏16/3/08
    הודעות:
    499
    לייקים שהתקבלו:
    11
    מין:
    זכר
    אז אחרי שלוש עונות ( ( ותריסר עונות בכלל ) , ( מזוויעות ) ) שלא בדיוק עקבתי אחריי הליגה ומילאן , השנה יש רוח של תקווה לליגה בכלל ולמילאן בפרט ( עם איזו מכת מארקטו בסוף זה עוד עלול להשתפר ולא רק בשבילנו ) מאז 2012 לא המתנתי כלכך שתחל העונה והנה היא סופסופ כאן ( עכשיו שיש לספורט 5 רק את הזכויות של הליגה שלנו מעניין איזה פוקוס הם ישימו עליה )...

    חבל שאין איזה פרויקט פתיחת עונה כמו ב 2012 ( אם אני לא טועה ) עם הראגו סוסים של ורונה...

    מקוה שתיהיה עונה צמודה ומרתקת , אולי קצת כמו בשנות השמונים והתשעים העליזות...
     
  8. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,327
    לייקים שהתקבלו:
    2,033
    הולכת להיות עונה טובה. יש כל-כך הרבה קבוצות עם קייס טוב להצליח.

    יובנטוס אולי נחלשה אולי התחזקה, קשה לומר. מה שבטוח הוא שהיא עשתה רכש מעניין מאוד והיא בטוח תהיה קבוצה מעניינת לצפייה.
    רומא על הנייר נראית כמו אחת הקבוצות המגניבות ביבשת וכמו שאנחנו מכירים אותם תחת גרסיה, לפחות בחודשיים הראשונים של העונה הם גם יהיו אחת הקבוצות הטובות ביבשת.
    מילאן הביאה מאמן שאין דרך אחרת לתאר מאשר BAD ASS. הוא מאוד סימאונה בגישה שלו ובין אם הקבוצה תהיה ממש טובה או לא, אני רואה את כל העולם ואחותו יורקים דם מול הגרסה הזאת של מילאן. ההגנה הכל איטלקית עם מגן בן 22, בלם אחד בן 21 ובלם שני בן 20 מוסיפים לא מעט פיקנטריה לפרויקט הזה.
    אינטר נראית כמו אינטר הישנה והטובה שזורקת סכומים וקונה כל מה שאפשר. אינטר הישנה והטובה לא באמת מצליחה למרות הרכש ומנפיקה תוצאות משוגעות כמו שרק פאצה אינטר יודעת להנפיק. הרבה שמות מעניינים, נראה איך זה יתחבר.
    נאפולי כביכול שקטה, אבל עשתה שידרוג כל-כך איכותי בקישור. אלאן-ואלדיפיורי-האמסיק זאת אחת החוליות הטובות בליגה, לפחות על הנייר. הפוטנציאל ההתקפי תמיד שם עם כל הכוח בשליש האחרון. עוד קבוצה שבטוח יהיה מעניין לצפות בה, בטח עם המעשן הסדרתי שעל הקווים.
    פיורנטינה בלי רכש מפוצץ, אבל כרגיל הם יהיו שם וישחקו את הכדורגל המאוד ספרדי שלהם. יניעו את הכדור כמו שצריך, לא יפחדו להשתלט על משחקים גם מול הגדולות ואפשר רק לקוות שרוסי יהיה כשיר. קבוצת טופ 6.
    טורינו עם שלד צעיר מעולה ומאמן מהטובים בליגה. אוהבים לשחק התקפי, בלי פחד ועושה רושם שגם קאירו משחרר קצת מזומנים ולא שומר בכיס את הכסף שקיבל על דרמיאן. פרס עדיין שם, כמו גם קוואלירלה. עם גליק, מקסימוביץ', צפאקוסטה, באזלי ובלוטי - יש הרבה חומר לעבוד איתו. בלי אירופה, אני לא רואה תסריט שבו הם לא מסיימים בחצי העליון.
    אודינזה עם האיצטדיון החדש. רק בשביל זה שווה לראות משחקים שלהם כי כדורגל טוב הם יכולים לשחק. עם מתקן ראוי, סוף סוף אפשר להנות ממשחקים שלהם בלי לקבל סיוטים מאיצטדיון רמת גן
    ג'נואה. סמפרה ג'נואה. גאספריני, אז הרבה גולים מובטחים. פרוטי, קאפל וכל מיני ריג'קטים ושחקנים מעניינים אחרים שכישרון לא באמת עד כדי כך חסר להם.
    סמפדוריה - זנגה בן זונה. אבל התקפה של אדר וקסאנו עם פרננדו שמחזיק את הקישור זה כבר מעניין.
    בולוניה - עולה חדשה שיש לה כסף לרכוש את דסטרו והולכת ראש בראש עם הגדולות על דונסה. עשו שיפוץ אסתטי לאיצטדיון ויש בעלים אמריקאים עם שאיפות. לשים עין רבותיי!
    ססואולו - מאמן צעיר ומגניב שחי על כדורגל התקפי וקבוצה שמתעקשת לשחק עם הרכבים כמעט כל איטלקי. כסף לא חסר (ההכנסה מספונסר החולצות הוא הגבוה באיטליה - 22 מיליון יורו לעונה, הכל מהחברה של הבעלים בקומבינה סטייל אתיחאד וסיטי).
    לאציו - טונות של כישרון יש בסגל. כמו תמיד בלאציו, השאלה היא האם זה מתפוצץ לחיוב או לשלילה.
     
  9. Enzo Maresca Member

    הצטרף ב:
    ‏27/10/14
    הודעות:
    420
    לייקים שהתקבלו:
    368
    למה בולוניה לא בבולד? אתה אוהד פארמה או משהו?!? */aaaprot
     
  10. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,327
    לייקים שהתקבלו:
    2,033
    גם אתה כתבת בולוניה לא בבולד!
     
    אלעד אוהב/ת את זה.
  11. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    15,993
    לייקים שהתקבלו:
    3,506
    מין:
    זכר
    איזה כיף! איזו התרגשות! ועוד סופרלטיב בבולד.
     
  12. Juventini Gaetano Scirea היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏29/1/04
    הודעות:
    1,709
    לייקים שהתקבלו:
    506
    איכס, מי רואה כדורגל איטלקי בכלל? הכל אפור, בונקרים, טקטיקה, כיסוחים, כל משחק 0-0. רק סדיסטים רואים את זה. אני ב-ONE!

    סתם, שיתחיל כבר. הלווין כבר נעול על ערוצי ה-HD של סקיי ספורט. מקווה שהעונה תיהיה מרתקת וההייפ הגבוה בו אנחנו נמצאים עכשיו לא יתפוצץ יותר מדי מוקדם. שיהיה לנו חג שמח חברים יקרים. פורצה יובה!
     
  13. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    10,468
    לייקים שהתקבלו:
    4,288
    אוי כמה שהתגעגעתי...

    שני המשחקים הראשונים ישודרו בישראל. רומא-ורונה ישודר בספורט 5 ולאציו-בולוניה ישודר בספורט 1.

    עריכה:
    יום שבת בשעה 19:00: ורונה - רומא: ספורט 5.
    יום שבת בשעה 22:00: לאציו - בולוניה: ספורט 1.
    יום ראשון בשעה 19:00: יובנטוס - אודינזה: ספורט 5.
    יום ראשון בשעה 21:45: אינטר - אטלנטה: ספורט 5.
    יום ראשון בשעה 21:45: סאסולו - נאפולי: 5+.
    יום ראשון בשעה 22:00: פיורנטינה - מילאן: ספורט 2.

    השתלם לנו שהספרדית נרכשה ע"י one כנראה. סוף סוף כדורגל אמתי */aaa15
     
    Hapoel_Tel_Aviv ו-Don Joan Roman אוהבים את זה.
  14. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    10,468
    לייקים שהתקבלו:
    4,288
    https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xtp1/v/t1.0-9/11923221_908779025849579_1691067341563069732_n.Xxx?oh=09661bf266e197e546cbd2f18ab3aa53&oe=567D2BB3&__gda__=1450507141_fb3032d4c8d9c585e6c79d47d7e91f0e

    שמח לראות למרות כל התחזיות ג'רביניו פותח ע"ח פלאקה. סה"כ ההרכב הכי טוב שאנחנו יכולים להציב בתוספת כניסה של טוטי ל30 הדקות האחרונות.

    מצפה מפיאניץ' הרבה מאוד העונה, זהו נגמר התירוצים חלוץ ענק יש לו במרכז ושני סילוניים בקווים בנוסף ל2 קשרים מאחורי שיחפו מאחורה.
     
    Un bombón אוהב/ת את זה.
  15. Alta Tensione Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    2,220
    לייקים שהתקבלו:
    918
    ומה ורונה עיזים?

    Verona: Rafael; Pisano, Marquez, Moras, Souprayen; Sala, Greco, Hallfredsson; Jankovic, Toni, Gomez Taleb

    פאציני פותח על הספסל. באמת תהייתי איך הוא הולך לשחק עם טוני כשהם ממשיכים ב433.