כדורגל ארגנטינאי - בוקה דאבליסטית!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Franco, ‏20/10/14.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    אני אומר לך יש שם משהו מסריח ולהערכתי מדובר בבעיה פיזית כלשהי.
     
  2. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    גולאסו של הקולומביאני לניס! גולאסו לא חוקי אחרי העבירה שעשה אל אורחה בהתחלת המהלך, אבל גולאסו. זה היה השני של לניס, אבל חימנסיה חזרה מפיגור 2-0, את הראשון ספגה רגע אחרי שהחמיצה פנדל, לניצחון 4-2 במשחק סופר מהנה.

    אין לי כמעט זמן להשקיע ולכתוב כאן, וזה קצת חבל כי באמת שלמרות כל המצב ההזוי הזה של 30 קבוצות מדובר באחת העונות המהנות לטעמי.
     
  3. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    באמת גול יפה. מדהים שיש הרבה קולומביאנים שלא מופיעים בתקשורת בקולומביה ומצויים בכל מיני קבוצות פחות מסוקרות, אבל בהחלט נחמד לראות. אפרופו קולומביאנים, גם שמעתי שרוג'ר מרטינס הותקף השבוע ע"י אלמונים(?), כנראה ניסיון לשוד כלשהו אם הבנתי נכון.
     
  4. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    לניס לא שחקן גדול, אבל יש לו יציאות של ניצוצות כדורגל

    כן, המסכן היה בחוץ עם פציעה ברצועות כמה שבועות, דווקא השבוע שהחלים רגע לפני משחק הקאמבק הוא הותקף באלימות. אבל רוג'ר בחור חזק, תפרו אותו וכמה ימים אח"כ עלה למשחק סטייל אהוד כחילה עם תחבושת על הראש. פחות מ-20 שניות לתוך המשחק הוא כבר בישל את השער המהיר בליגה :)

     
    idans10 אוהב/ת את זה.
  5. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    שישקול להמשיך עם התחבושת והתפרים, נראה לי שהוא רואה טוב יותר ככה :p
     
  6. natanel432 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/8/13
    הודעות:
    21
    לייקים שהתקבלו:
    6
    טוב אז ככה ראיתי מאסטר שף ובמחשב המשחק של חימנסיה רץ.. מחצית 2-0 אני תופס את הראש ואומר אחרי ההפסד הלא מוצדק לסן לורנסו הגלגל ממשיך לרעתנו והנה מגיע לו עוד הפסד במיוחד לאחר החמצות מצמרות שיער ופנדל מוחמץ . אני מחליט משום מקום לראות את מחצית השניה ולא מאמין למה שעיניי רואות לאחר המון החמצות של קורות ומשקופים מגיע גול של קונטראס אני אומר לעצמי מקסימום נשווה אך זה לא יקרה מגיע 4 דקות לסיום המשחק בניטז הבלם זאב כזה גדול מדביק את הכדור לרשת בנגיחה עם כל הלב אומר לעצמי עכשיו או לעולם לא והינה דקה אחרונה למשחק מדינה משום מקום ועם רוע אמיתי דוחף פשוט דוחף את הכדור פנימה הקהל באקסטזה ואני כבר בלי חולצה חוגג בתוספת הזמן עוד קורה שמגיע ישר לשחקן חימנסיה מול שער ריק מדביק את הכדור לרשת 4-2 ואני בעננים הרבה מאד זמן לא חלמתי לראות משחק שפשוט הציף את כל הרגשות על כר דשא אחד שאפו לובו שאפו חימנסיה !
     
  7. npumpido Member

    הצטרף ב:
    ‏21/6/11
    הודעות:
    177
    לייקים שהתקבלו:
    50
    אני מאחל מכל הלב לאוהדי חימנסיה שיזכו מתישהו לראות תואר, ואם זה יחרבש על הדרך משהו לבוקה - מה טוב.

    לגבי בלנטה, לא שמעתי על בעיה רפואית אצל בלנטה, אבל החבילה שלו כוללת גם יותר מידי פציעות ויותר מידי כרטיסים (אני לא יודע אם הוא אלים, קלמזי או שהשופטים מושפעים מלראות את היריבים עפים - באמת או כהצגה - כשהם פוגשים את המסה שלו).

    חייבים להודות שפונס מורי (למרות מגבלות מסוימות) התעלה על הציפיות, ושבלנטה (בהתאם לציפיות שלך פרנקו) ירד מהפסגה אליה הגיע, אבל ברור שיש בו משהו. השילוב עם שליטה לא-אופיינית -לבלם בכדור מחרפנת את האוהדים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏17/8/15
  8. npumpido Member

    הצטרף ב:
    ‏21/6/11
    הודעות:
    177
    לייקים שהתקבלו:
    50
    פונס מורי זומן לנבחרת לקראת משחקי ידידות
     
  9. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    יש בלם ארגנטינאי טוב ממנו בריבר בלי קשר לפני שמגיעים לדבר על מה שיש ברחבי העולם, אבל מרטינו דלוק עליו כמו שציינת בעבר ואולי גם יש עסקנות בניסיון לעזור לו במעבר האפשרי לאנגליה...

    אף אחד לא שמע, לכן אני קורא לזה משהו מסריח.
     
  10. benos Member

    הצטרף ב:
    ‏17/7/08
    הודעות:
    2,222
    לייקים שהתקבלו:
    173
    אני גם מעדיף את מאיידאנה. אבל לך תדע מה השיקולים, אולי באמת טאטה רואה בו פוטנציאל.

    Sent from my GT-I9500 using Tapatalk
     
  11. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    האמת שהזכרתי את מאידנה רק כדי להמחיש שפונס מורי לא כזה טוב לדעתי, אני לא באמת חושב שמאידנה צריך לקבל זימון לסגל כיום. אני גם מאמין שרוב הסיכויים שמרטינו באמת רואה בפונס מורי פוטנציאל, הרי דיבר עליו כבר לפני חצי שנה פחות או יותר, אבל הרגשתי שיהיה נכון לעלות את האופציה הצינית בכל זאת.

    ריבר פלייט מפסידה בית לסאן מרטין שאף נשארה בעשרה שחקנים בדקה ה-55. זו תוצאה מאוד מאכזבת ללא ספק, אבל סאן מרטין היא באמת אגוז קשה לפיצוח וקבוצה לא רעה בכלל, גם אצלנו היה משחק לא פשוט.

    בלי טאו שעזב בפגרה, מורה (לא עוזב?) וקאבנאגי (עזב אחרי הגמר) החוד של ריבר מאבד המון המון משקל. סביולה לא נראה טוב, אלאריו סבבה אבל אתמול לא שיחק והיתר הם צעירים לא בשלים, או חצי חלוצים חצי קשרים, או שניהם, או ויאודס שהוא גם לא ממש חלוץ ואתמול לא שיחק בלי קשר. לא רואה את ריבר נשארת במאבק עד הסוף ככה, או שלפחות יהיה להם קשה מאוד אם סביולה לא יגלה שנשאר בו עוד משהו.
     
  12. RiverPlate#35 Member

    הצטרף ב:
    ‏11/7/11
    הודעות:
    217
    לייקים שהתקבלו:
    12
    פעם הבאה שלח הודעה פרטית כאן.. אשמח להכיר אותך..

    אליאס, אפשר הסבר על כל מה שקורה לגבי בחירות יו"ר ההתאחדות בארגנטינה .. מה שנקרא טינלי נגד שאר העולם כבר הפסקתי לעקוב אחר הנושא. אשמח למידע...
     
  13. gilad16 Member

    הצטרף ב:
    ‏3/12/08
    הודעות:
    2,631
    לייקים שהתקבלו:
    973
    אלי ידע יותר בטח, אבל זה לא נראה טינלי נגד עולם זה נראה טינלי עם הרוב.
    דחו את הבחירות לעוד חצי שנה במקום אוקטובר נראה לי.
    ככה לטינלי יהיה מספיק וותק להתמודד לנשיאות.
    ועשו גם תפקיד חדש של סגן נשיא נוסף שטינלי מונה אליו.
     
  14. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    אני דווקא לא כל כך עוקב אחרי הדברים האלו :) מה שאני יודע בנושא זה מה שרשום ב-OLE וזה לא הרבה יותר ממה שרשמת.
     
  15. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    באנפילד, שלפני העונה סומנה כאופציה לסוס השחור של הליגה עם סגל בלי שמות גדולים אבל עם הרבה שחקנים מוכשרים, עוברת עונה נחמדה לא יותר. הקבוצה משחקת כדורגל טוב ואוספת נקודות בקצב תואם פחות או יותר לציפיות. למרות זאת לפני כשבועיים בחר מתיאס אלמיידה לעזוב את הקבוצה, דווקא אחרי ניצחון גדול על ארסנאל, בהחלטה שבתקשורת העריכו שקשורה ביחסים רעועים עם השחקנים. התוצאות והיכולת לא יכולים להסביר את הצעד. אלמיידה הכחיש ואמר שהרגיש מיצוי במועדון, כמעט 2.5 שם ובכדורגל הארגנטינאי זה המון, וגם השחקנים יצאו להבהיר שאין דבר בשמועות. אז שכל אחד יאמין למה שהוא רוצה, אני דווקא בוחר להאמין לשחקנים ולמאמן, אבל בשורה התחתונה באנפילד סגרה מיד עם מאמן התקפי אחר (קלאודיו ויואס) שהקריירה שלו לא הייתה מוצלחת במיוחד ברמת הבוגרים. ובינתיים זה ממשיך לעבוד.

    אתמול באנפילד מנצחת 1-0 את חימנסיה לה פלאטה, שלה זהו ההפסד השני בלבד מאז מרץ! הלובו לא נפלו מהמנצחת, הזדמנות לציין שוב לטובה את טרוגליו שמגיע לתוצאות יפות עם קבוצה ללא תקציב, עם קישור חזק יחסית למרכז הטבלה ומעט מאוד כלים בשאר הקווים, אבל ג'יו סימאונה מצא את הרשת אחרי טעות של נאבארו בשער.

    הבן של צ'ולו הוא גם סיפור מעניין, הפציץ בנבחרת הצעירה אבל בריבר, למרות שקיבל דקות (לא הרבה, אבל גם לא מעט), כמעט ולא הצליח למצוא את הרשת. סימאונה בחר לחתום בבאנפילד הרבה בזכות אלמיידה, בו האמין שיוכל לקדם את הקריירה שלו, אלמיידה הלך אבל ג'יו לא עוצר ורושם 5 גולים ב-7 משחקים במדי באנפילד (כולל גביע). זה השער שלו מאתמול.

    בבאנפילד אפשר למצוא גם את חואן קאסארס האקוואדורי הצעיר והמוכשר, את הקולומביאני קוארו (שעונה על אותה הגדרה), את ארביטי הוותיק והמצוין, ויאטרי שחזר לארגנטינה ועוד שורה של שחקנים התקפיים לא רעים מגובים בשוער והגנה לא רעים בעצמם. ויואס שינה כמה דברים מאלמיידה, אבל הדגש הוא עדיין יותר על ההתקפה ובסה"כ זו קבוצה שהמשחקים שלה לרוב מהנים.


    במשחק הנוסף אתמול ראפאלה החלשה מסיימת בתיקו עם ניואלס המאכזבת. מי שעמד במוקד העניינים היה השופט אספינוסה עם לא מעט כרטיסים ו-3 פנדלים. את הראשון החמיץ מקסי רודריגס. ההזדמנות הבאה של הלפרה הגיעה דקות ספורות לסיום המשחק כשאספינוסה העניק להם פנדל מפוקפק (הייתה תפיסה בחולצה, אבל די עדינה ומחוץ לרחבה ברובה) אותו סקוקו כבש. בתוך תוספת הזמן פעולה מגושמת של שחקן ההגנה נתנה למקומיים הזדמנות להשוות במשחק בו לא עשו הרבה, ומאלבו פריירה המנוסה לא כשל והעניש את האורחים.
     
    gilad16 ו-idans10 אוהבים את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.