מכבי נתניה 2015/6- בין כל הערפל דראפיץ' מונה למאמן

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Maccabi Diamond, ‏17/7/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. abcd Member

    הצטרף ב:
    ‏8/1/12
    הודעות:
    2,668
    לייקים שהתקבלו:
    2,192
    שחקני בית כמו דלה, פיראס, עזרא, דגני ובן הרוש? שחקני בית זה פיקציה ואני לא רואה בזה ערך עליון. מה עוד שאם נסתמך על כל השמות שהזכרת כשחקנים מובילים באמת נמצא את עצמנו מהר מאוד חזרה בלאומית.

    חוץ מזה קרייזיבלו אמר משהו על המושאלים שלהם עונה שעברה שאני נוטה להסכים איתו, אף אחד מהם לא יחזור לקבוצת האם שלו.
    אז נכון שיש לנו לא מעט מושאלים אבל עומר ורד ולוגסי יחזרו למכבי ת"א אי פעם? ברק לוי צפוי לקבל שם את המפתחות? היחיד שאולי אם ייתן עונה גדולה יילקח שם בחשבון זה מרגוליס.
     
  2. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,805
    לייקים שהתקבלו:
    6,464
    ל- Yakov_y
    לעומר ורד ומשה לוגסי אין חוזה במכבי ת"א. אם תרצה אותם לצמיתות לא מכבי ת"א היא זו שתמנע את זה.
    גרשומוב לא הולך להיות שחקן מוביל ודיא סבע סגר אצלנו ליותר מעונה אחת כך שזה מושאל, אבל מושאל ש-
    א'- יש לך 40% בכרטיס שלו.
    ב'- מושאל שלא בא לעונה אחת ולברוח.

    ברק לוי ומרגוליס זה סיפור שונה אבל אם יתנו עונה טובה בנתניה ומכבי ת"א לא תבנה עליהם להרכב בעונה הבאה(מה שלא לגמרי מופרך שיקרה)- אני לא יודע אם ימנעו מהם להמשיך(הרי זה סתם יעצור להם את ההתפתחות)- אבל גם אם לא, שני מושאלים זה בגבול הסביר.

    לישראל זגורי אין לי מושג כמה נשאר לסוף החוזה בהפועל ת"א ובכל אופן עושה רושם שאת הפרק שלו בהפועל ת"א הוא סיים. מניח שגם הוא יהיה שחקן חופשי תוך שנה שנתיים ואם לא... אז לא...

    חמזה בארי לא קשור למכבי חיפה כפי שפרסמו. יש לך אופציה להיות בעלים של 40% ויותר מהכרטיס שלו- גם לא מושאל קלאסי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/8/15
  3. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,187
    לייקים שהתקבלו:
    2,410
    מה מבטיח לכם שמקרה אבו עביד לא ייקרה שוב, שחקן מושאל ייתן עונה טובה ואז תבוא קבוצה אחרת בליגה ותרצה אותו ואנחנו ניצא המפסידים בסיפור.
    בקיצור, ממש מגעיל אותי, על גבול הלא להגיע למשחקים, מקוונת שכולם ייעזבו כמה שיותר מהר.
     
    Drama אוהב/ת את זה.
  4. abcd Member

    הצטרף ב:
    ‏8/1/12
    הודעות:
    2,668
    לייקים שהתקבלו:
    2,192
    מה האלטרנטיבה? שחקנים שלא יתנו עונה טובה ואף אחד לא ירצה אותם?
    בעונת בנין אחרי שנתקענו בלי עזרא ופיראס היתה אופציה לקבל בהשאלה את סולליך מה שלא קרה כי חיפה לא הסכימו לתת לנו אופצית רכישה. איך נגמרה העונה הזאת כולם יודעים.
    אז אולי בעולם מושלם יהיו לך שחקנים כמו זגורי, לוגסי, מרגוליס ועומר ורד בנוער. תעלה אותם לבוגרים, כולם יתנו עונות גדולות ותמכור אותם רק לאירופה.
    זה לא המצב אצלנו. אי אפשר לבנות על ילדים ששיחקו עד עכשיו רק בקבוצת נוער בינונית ומטה, גם לכשרונות הכי גדולים בארץ(ואני לא חושב שהשמות שהזכרת כאלה) לקח קצת זמן להיכנס לעניינים.

    ושוב, כמו שאני ועידן אמרנו, אני לא רואה איך כל כך מהר השחקנים האלה חוזרים לקבוצות שהם באו מהן. אז נכון שאין לנו עליהם שום זכות בקיץ אבל אם עומר ורד ולוגסי יתנו כאלה עונות טובות ויצטרכו לבחור אחר כך בינינו לבין מכבי פ"ת או בני יהודה למה שלא יישארו?
     
  5. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,805
    לייקים שהתקבלו:
    6,464
    זה יכול לקרות רק עם ראול גרשומוב ולכן אני אומר בכל הזדמנות לתת עדיפות לשחקן בית כמו אביב אברהם לפניו!
     
  6. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,805
    לייקים שהתקבלו:
    6,464
    אגב, בנושא גרשומוב, דורון אוסידון לא מסכים למצב הקיים ופועל מול איזיקוביץ' לשנות את ההסכם ולקבל את הכוח לידינו- ואם איזיקוביץ' יתבצר- מבחינתי שגרשומוב(אין לי שום דבר נגדו באופן אישי כמובן) יתייבש(גם כך אחרי הגעת זגורי ובארי אני לא רואה אותו מקבל יותר מידי דקות).
     
  7. Drama Guest

    נראה לך שמכבי תל אביב תשחרר מישהו ? הם יש ימשיכו להיות מושאלים לנצח. הם לא יחתמו אצלכם בחיים אלא אם כן תשלמו עליהם. ומכבי ת''א היא זו שלא תיתן להם.
     
  8. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,805
    לייקים שהתקבלו:
    6,464
    נצטרך לשלם עליהם דמי השבחה בלבד והם לא יהיו גבוהים במיוחד.
     
  9. Drama Guest

    תספר את זה לרוסלן ברסקי

    אם זה לא בחוזה זה אבוד
     
  10. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,805
    לייקים שהתקבלו:
    6,464
    אין לי מושג מי זה ומה הסיפור שלו. כשלשחקן אין חוזה בקבוצה כל שהיא יכולה לקבל עליו זה דמי השבחה שאגב, לא היא קובעת אותם. הם נקבעים ע"י קריטריונים ברורים.
    אגב, אם השחקנים הללו יצאו לחו"ל מכבי ת"א לא תהיה זכאית עליהם לאגורה שחוקה(כי הם מעבר לגיל 24).
     
  11. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,187
    לייקים שהתקבלו:
    2,410
    יש גם אופציה שמכבי תל אביב יכולה להציע לשחקן להאריך את זה ורוב הסיכויים שזה ייקרה והשחקן יסכים.

    לסיכום, גועל נפש מה שנהיה וכמה חבל שיש שקט בנושא הזה, אם זה תלוי בי אני מנסה להגיע לאופציית רכישה לכל המושאלים שלנו (7 ?) ואם לא מצליח מוותר, כמו שאמרתי מעדיף שאברהם, עזריה וירושלמי יישחקו ולא לוגסי, ראול ומרגוליס.
     
  12. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,805
    לייקים שהתקבלו:
    6,464
    הכל פתוח...
    כמו שהכל פתוח עם עידו לוי, ירין חסן ורומאריו פירס.
    אם לדוגמה מכבי חיפה היתה רוצה בקיץ את רומאריו פירס ומציע לו חוזה גבוה יותר ממך אתה חושב שהוא היה נשאר? כלומר- כל עוד אין לך גב כלכלי זה לא הבדל כזה גדול אם מדובר במושאל או אם מדובר בלא מושאל מבחינת היכולת שלך לשמור על השחקנים אצלך.
    כל עוד אין לך גב כלכלי רציני זה המצב. אני מקווה ומאמין שזה לא ימשך כך לאורך זמן ובסופו של דבר יגיע האיש שיושיע אותנו מהמצב הנוכחי ואני חייב להגיד- למרות כל המגבלות ידעו להעמיד כאן קבוצה טובה ובחוזים שפויים.
    זאביק בשיאו הרוויח 300 אלך יורו בעונה. וגם בבית"ר בעונה שעברה הבנתי שהיה לו חוזה שמן. היום הוא מרוויח חוזה רזה במכבי נתניה ואני בטוח שלא יתאמץ פחות.
    ישראל זגורי הרוויח בהפועל ת"א סכום דימיוני של 180 אלף דולר בעונה. עלותו עבור מכבי נתניה ממה ששמעתי היא חצי מהעלות שהיה אמור להרוויח עידו לוי ואפילו פחות מכמה שהיה אמור להרוויח עומר צלישר שחתם ברמה"ש.
    אלי שגב פשוט השתולל ואני שמח שהיום מתנהלים באחריות ובחסכנות ואין שום סיבה שאם יש גביר צריך לשחוט אותו!
    הגיע הזמן שהשחקנים האלה ירוויחו כמו שהם שווים!
     
  13. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,187
    לייקים שהתקבלו:
    2,410
    הדוגמא שלך ממש לא טובה כי אם מכהי חיפה יכולה להציע לפירס חוזה אז למה לא הארכת לו את החוזה לפני שנגמר, אם הוא היה עוזב אז בעיה שלך.
     
  14. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    לאורך שנים הייתי נגד שאילת שחקנים וטענתי שמדובר במהלך מטופש, מאחר ואתה משביח שחקנים עבור מועדון אחר במקום להשביח את אלו שלך. היו כאלה שטענו שאין שום הבדל, מאחר וכך או כך כולם בסופו של דבר עוזבים (במצב שבו אין בעל בית יציב), אלא שיש הבדל גדול: על שחקני בית שעזבו קיבלנו סכומי העברה או דמי השבחה גבוהים. על דקל קינן, לדוגמא, לא קיבלנו שום דבר.

    יחד עם זאת, תמיד טענתי שאם מכבי נתניה תגיע למצב שבו המושאלים הם אלו שיעשו את ההבדל בין ירידת ליגה להישארות בליגה או בין מקום בשיפולי הצמרת לבין קריאת תיגר על הכתר, אז אני אחיה בשלום עם העובדה שמשחקים במכבי נתניה שחקנים מושאלים.
    אני חושב שבעונה שכזו מדיניות שאילת השחקנים דווקא במקום והשחקנים המושאלים עד כה נותנים את כל מה שיש להם עבורם ועבור הקבוצה.
     
    oFiRzZz ו-Sir Alex Ferguson אוהבים את זה.
  15. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,805
    לייקים שהתקבלו:
    6,464
    כי המועדון הזה נקלע למצב הכלכלי שהוא נקלע בין היתר בגלל חוזים ארוכי טווח לשחקנים שלא סיפקו את הסחורה ונשארו כמו עצם בגרון(תאר לך שהיו לסרגי, גבי, בן שושן ואור ברוך חוזים רב שנתיים- חצי תקציב היה משועבד לשחקנים האלה שלא תרמו כמעט כלום בעונה שעברה!).
    ברגע שאתה לא מחתים שחקן מראש על חוזה ארוך, והוא מציג יכולת טובה, גם הוא, וזה נכון עוד יותר לגבי שחקן זר, עושה את השיקולים שלו ומה כדאי לו והוא לא מהר כל כך יכבול את עצמו אליך בטח כאשר הוא מודע לכך שהמועדון בקשיים והוא אפילו לא קיבל שכר בזמן. זה לבד הייתי בטוח שיבריח מכאן את רומאריו כל עוד נפשו בו. יצא מצב שאנחנו נורא רצינו ואני גם מניח שלא היו לו הצעות מפתות מידי והוא נשאר. זה בקלות יכול היה להיות שונה.

    אין מה להיגעל. המועדון עבר טלטלה והוא נמצא בשלבי הבראה.

    אני הראשון שבעד שחקני בית והאמן לי שאני נלחם בלי סוף בפורום מול כאלה שמבטלים את שחקני הנוער ונותנים לכולם את הטייטל בלוף(כולל שחקנים כמו בן הרוש וגזל וימפולסקי שעשו ועושים אחלה קריירה ואפילו הגיעו לנבחרת) אבל גם צריך להבין שאביב אברהם לא יכול להיות שחקן דומיננטי בקבוצה שעלולה להסתבך בתחתית(הוא היה יכול אם היו מבשלים אותו יותר טוב בסוף העונה שעברה ובלאומית- מה שלא עשו אבל זה כבר חלב שנשפך). החלוץ הבכיר בנוער כל העונה שעברה היה פצוע(נור ביסאן), ניר עזריה בעיני יכול להתחיל להשתלב אבל ממש על אש קטנה(רבאק- אנחנו מדברים על שחקן ששנה שעברה רק עלה לנוער), מנצור לא הוכיח עצמו בהרצליה, ירושלמי שיחק בטרום עונה והמאמן החליט שעדיף לו לצאת לשנת השאלה. כנ"ל סתיו זלאיט. גם יאיר זיו קיבל צאנס במשחקי האימון ואין לי מושג מה החליטו לגביו. גם לירן שריקי לא הרשים בשנת השאלה, נבחן במשחקי האימון ולא הרשים. דין גל לדעתי היה חייב להיות השוער השני העונה ולצערי עושים איתו טעות גדולה- אבל תסכים איתי ששוער ראשון זה היה הימור גדול מאוד.
    אני הייתי נותן צאנס לפחות לחלק מהרשימה כאן אבל בהדרגה ובטח לא כשחקנים בעמדות מפתח.

    אתה מחמיר מידי עם דורה ואוסידון שגם אני לא מסכים עם כל ההחלטות שלהם ויש לי ביקורת אבל בסך הכל הם עושים עבודה טובה והלואי והעסק יתחבר לנו.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.