ליברפול 2015/16: ימי קלופ

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Mellow29, ‏10/7/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    איזו הגזמה מטורפת אורי. אפילו דאונינג קיבל צ׳אנס מרודג׳רס בשלב מסוים, זה לא שיש לשניים האלה איזו משוכה בלתי עבירה בדרך לחזרה ל11...
    הסיכויים של מרקוביץ׳ נמוכים יותר לדעתי, הוא יצטרך שילוב של פציעות וכושר רע של שחקני ההתקפה האחרים כדי לחזור לסגל, אבל מורנו? בן 18 בהופעת פרמיירליג הראשונה שלו היה יותר סולידי ממנו, מה שהוא צריך לעשות זה לעבוד קשה מאוד באימונים ולחכות לירידה הבלתי נמנעת בכושר של גומז. איך אפשר לצפות ממנו לאכול את הדשא באימונים? זה המקצוע שלו. מגוחך בכלל לכתוב את זה. אפשר לחשוב שהוא השחקן הראשון בהיסטוריה שאיבד מקום בהרכב אחרי עונה לא מוצלחת.
     
    Scouser Tommy אוהב/ת את זה.
  2. Ori8 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/09
    הודעות:
    4,438
    לייקים שהתקבלו:
    2,362
    בהתחשב בעובדה שמחפשים פחות או יותר למכור את שניהם, אז לא, אני לא חושב שזה מגוחך להגיד את זה. רודג'רס לא רוצה אותם.
    אתה צודק. בסופו של דבר לא תהיה לו ברירה. אם גומז ייראה רע או ייפצע מורנו יעלה (לפחות עד שפלאנגן יהיה רלוונטי, אין לו אופציה אחרת) - אבל היחס לשניהם ברור. ובקשר לגישה דיברתי על משהו קצת יותר רחב מכזו שהתשובה הברורה עליה היא "זה המקצוע שלהם", אבל בסיידר - העיקר שלאלאנה ימשיך לשוטט לו בהרכב ולשחק אותה שחקן כדורגל. למרקוביץ יש הרבה יותר כדורגל ברגליים ממנו והוא בחיים לא יקבל צ'אנס שווה גם אם הוא יהיה טוב יותר.

    אין לי תלונות, כל מאמן והשטויות שלו - אבל בוא רק לא נשחק אותה כאילו רודג'רס מקבל החלטות על סמך חוות דעת מקצועית בלבד, כי הוא לא.
     
  3. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    אני לא חושב שמנסים למכור באופן אקטיבי את מורנו, אחרת בטוח היו קופצות מספרד. כן, המעמד שלו בסגל ירד אבל אין לו על מה להתלונן, רק לנסות להוכיח את עצמו. מבחינת המועדון עצמו זה אכן בעייתי שהמגן הבכיר הוא בכלל בלם בן 18 - אני מקבל את הביקורת שאומרת שהיינו צריכים להביא שחקן רציני יותר - אבל אתה התרכזת ב"איך מורנו מרגיש כשהפך לשחקן סגל אחרי עונה אחת". וזה בגדול לא מעניין אותי. תחרות על ההרכב זה מה שקורה בכל מועדון בריא.

    אני מאוכזב מהתרומה של מרקוביץ׳ ומהתרומה של ללאנה, אבל אי אפשר לומר שהשני לא שיחק טוב יותר בצ׳אנסים שקיבל. שניהם מאכזבים, קיוויתי להרבה יותר (בעיקר מהסרבי), אבל מרקוביץ׳ לא הראה שום דבר שגרם לי לחשוב שהוא יהיה פה שחקן יותר משמעותי מללאנה.
     
    oranfu ו-Liverpool-Forever אוהבים את זה.
  4. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    22,282
    לייקים שהתקבלו:
    16,147
    דעתי על מורנו ומרקוביץ':
    מורנו - עבר עונה חלשה. מאחר ומדובר בשחקן צעיר שהעביר עונה ראשונה מחוץ למולדתו זה מאוד תלוי במאמן וכמה הוא מאמין בשחקן וביכולת שלו לחזור לרמה מספקת. אידיאלית היו מביאים לו תחרות אמיתית ושהטוב מביניהם ינצח. מה שעשו בפועל זה לשחק עם גומז שלדעתי במשחק הפתיחה נראה גרוע כמו מורנו אם לא גרוע יותר. אני הייתי מביא מגן שמאלי ומריץ אותו מול מורנו משך כל העונה. אם המועדון מתכנן לבנות על גומז כל העונה הרי שיצרנו לעצמנו חור לעונה.
    מרקוביץ' - נראה שהוא מפחד מהכדור, לא ממש עזר לעצמו להצליח, מצד שני אני גם מאשים את רוג'רס שכמעט ולא שיחק איתו בתפקיד קדמי איפה שהוא אמור לשחק. לדעתי מגוחך לאבד אמון בשחקן ששילמת עליו סכום כזה אחרי ששיחק פעמים ספורות בתפקיד שלו. חייב להיות חלק מהרוטציה ואם במחזור הקודם לאלאנה ואייב לא סיפקו את הסחורה אז עכשיו שמרקוביץ' יקבל את ההזדמנות לעלות ראשון מהספסל או אפילו שיהיה בהרכב, אני בעד. מבחינתי פירמינו קוטיניו מרקוביץ' ובנטקה עולים בחלק הקדמי ביום שני. (לפני צ'אן והנדרסון, גם עם אייב בהתקפה ומרקוביץ' מחליף ראשון להתקפה אני בסדר)
     
  5. Ori8 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/09
    הודעות:
    4,438
    לייקים שהתקבלו:
    2,362
    לא, ממש לא לזה התכוונתי. אני חלילה לא 'מרחם' על מורנו בגלל שמעמדו ירד ומן הסתם אין לי בעיה עם תחרות בריאה על המקום בהרכב. אני רק תוהה איך הוא ומרקוביץ לצורך העניין אמורים להרים את עצמם מהעונה החלשה שלהם ולתת את הכל אם הם יודעים שהמאמן שלהם איבד בהם אמון כל כך מהר ובגדול היה שמח למכור אותם. יש לי בעיה עם הגישה הזאת, וכן - הייתי שמח אם רודג'רס היה לוקח שחקנים כאלה ולפחות מנסה להוציא מהם את מה שיש בהם אחרי שהמועדון שהוא עובד בו השקיע בהם כל כך הרבה כסף. די פשוט. הם ילדים קטנים ששיחקו בליגות פחות פיזיות בהרבה והם צריכים מישהו שירים אותם ונראה לי שרודג'רס עושה בדיוק את ההפך.

    פה אני פשוט לא מסכים איתך(ם), לדעתי לאלאנה, למעט כמה הברקות בודדות, היה עלוב ואיך שהו חמק מהביקורת הקשה שספג מרקוביץ למשל (אחד אנגלי בן 26 שבא מהפרמיירליג, השני סרבי בן 20, כן?). אבל אותו רודג'רס לא יחפש למכור כמובן.
     
  6. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,663
    לייקים שהתקבלו:
    18,531
    לאלאנה מאוד מאכזב, הוא עדיין הראה הרבה יותר ממרקוביץ'. ממה שלאלאנה הראה, אני מאמין שיש לו מה להציע לנו אם וכאשר ייכנס לכושר ויתחבר טוב עם שאר הקבוצה.
    מרקוביץ'? ממה שראיתי ממנו אין לו מקום בכלל בליגה האנגלית. הוא באמת לא הראה כלום, אני מופה שעונה הבאה יעבור לולנסיה\סביליה במחיר יחסית נמוך (כי מוניטין יש לו אז אולי הן ירצו להמר עליו). תכלס זה יהיה יותר בגלל השם שלו מאשר מה שהוא הראה אצלנו.
    לזכותו אבל חייבים לציין שרודג'רס ממש לא עזר לו עם איך שתיפקד אותו ובאופן כללי אני מסכים עם אורי שעושה רושם שאם זה לא שחקן שרודג'רס רצה אלא הקומיטי, אז הוא ממש לא יתאמץ לשלב אותו (בלשון המעטה).

    והרי אותי ממש אי אפשר להאשים בהעדפה של אנגלים.
     
  7. Ori8 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/09
    הודעות:
    4,438
    לייקים שהתקבלו:
    2,362
    ברור. "לאלאנה (אנגלי בן 26 שבא ב-20 מיליון פאונד) יראה לנו מה הוא שווה אם יתחבר, ואם ואם ואם" - ומרקוביץ? לו אין מקום בליגה האנגלית... נו טוב. אישית, מעדיף את הסרבי בכל דקה נתונה על המגרש ולא את האנגלי. רק כי מאחד אני לא בדיוק יודע מה אני אקבל ומהשני אני יודע בדיוק מה אני אקבל.
     
    Scouser Tommy אוהב/ת את זה.
  8. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,663
    לייקים שהתקבלו:
    18,531
    לאלאנה הראה שיודע לסיים יפה, לתת מסירות טובות, לעבוד קשה וכל זה במדים שלנו.

    מרקוביץ'? נותן תחרות לאספאס על השחקן הכי חלש פיזית שראיתי במדים שלנו.

    אני מניח שיש לו כישרון, אבל הוא נראה כל כך גרוע כששיחק, כל כך רחוק מהרמה הפיזית הנדרשת, שאני לא מאמין שהוא יוכל להיות הרבה יותר מעוד מספר בסגל.
     
  9. Ori8 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/09
    הודעות:
    4,438
    לייקים שהתקבלו:
    2,362
    צחוקים. קובאצ'יץ לריאל באזור ה-30 מיליון+קונטראו. חודש אחרי שכל גורם מטעמו (כנראה) ניסה לשווק אותו אלינו.
     
  10. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,663
    לייקים שהתקבלו:
    18,531
    זה היה דיי ברור שאנחנו לא בעניין. שוב העיתונאים האיטלקיים מראים שאין להם שום מושג בקשר אלינו.
     
  11. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,343
    לייקים שהתקבלו:
    7,491
    בשיא הרצינות, איזה צורך בוער יש לנו בשחקן כמו קובאצ'יץ'? עוד מספר 10\קשר התקפי מהסוג שלו זה מה שחסר לנו? לדעתי בחיים לא הייתה שום אמת בדיווחים האלה, לא כשמילנר כבר חתם.

    אם זה קובאצ'יץ' או כלום אז הייתי לוקח את הקרואטי אבל אם באמת יש לנו סכום כזה לזרוק על שחקן אחד זה צריך להיות קשר אחורי או שחקן נוסף ברמה גבוהה להתקפה.

    בכל מקרה, ג'יימס פירס כותב כרגע שצ'אן ופירמינו בהחלט בתמונת ההרכב למחר, רודג'רס כנראה יקבל את ההחלטה מחר, שניהם שיפרו את הקבוצה כשנכנסו נגד סטוק וההופעות של אייב ובמיוחד ללאנה שם צריכות להעמיד את המקום שלהם בהרכב בספק.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  12. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,663
    לייקים שהתקבלו:
    18,531
    אגב, קבוצת הנוער השתתפה בטורניר בהולנד עם פסו, פסז, ברצלונה ועוד כמה קבוצות. סיימנו מקום 4 אבל ווילסון נבחר לשחקן ההתקפה של הטורניר (ערן).
     
    StevenGerrard אוהב/ת את זה.
  13. StevenGerrard Member

    הצטרף ב:
    ‏17/6/13
    הודעות:
    1,860
    לייקים שהתקבלו:
    459
    Rise Of The Kop ‏@RiseOfTheKop
    Bayer Leverkusen have become the latest club to have interest in Mamadou Sakho turned down. Paul Joyce.

    Viktor Fagerström ‏@ViktorFagerLFC
    Rodgers: When I met Can I asked him his preferred position, where he sees himself playing and that was as a controlling midfield player. That's where I've always felt Can will be an outstanding talent for us. His passing range, strength, power, he's best in midfield.
     
    Scouser Tommy אוהב/ת את זה.
  14. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    36,142
    לייקים שהתקבלו:
    6,340
    אם זו העמדה שהוא תמיד הרגיש שצ'אן הכי טוב בה למה הוא שיחק איתו שם במצטבר מחצית וחצי??
    אהה אילוצים...
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  15. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,343
    לייקים שהתקבלו:
    7,491
    מה לא מסתדר בזה בדיוק?
    רודג'רס רצה לשחק עם 3 בלמים והחליט שהכי טוב לו לשים את צ'אן שם, זאת החלטה שלגמרי הוכיחה את עצמה כי בשיטה הזאת הייתה לנו ריצה של איזה 13 משחקים ללא הפסד שקירבה אותנו לטופ 4 אחרי חצי עונה ראשון נוראי.
     
    Scouser Tommy אוהב/ת את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.